Şimdi Ara

Avea Günlük 1,5 TL'ye 100 MB tarifesinde 193,57 TL ödedim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
3.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Avea yine yapacağını yaptı.
    Faturamla beraber günlük 1,5 TL'ye 100 MB internet kullanabilirsiniz diye bir bilgi geldi.
    Ben de müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri temsilcisinin haberi yoktu tarifeden.
    "Böyle bir şey yok beyefendi" diyip durdu. Bana aylık GB kotalı paketlerden bahsetti.
    Öyle sinirlendim ki, fırça attım desem yerdir. Bunun üzerine elindeki fare ve klavyenin tuşlarına dokunma zahmetinde bulundu ve "Evet, böyle bir paket var. Ama devreye aldığınız günün gecesi, 0:00'da bitiyor" dedi.

    Dakikalar boyunca böyle bir tarife olmadığını iddia ettiği için sözüne inanmadım. Gece 23.00'te devreye alsam 1 saat mi kullanacaktım yani?
    Tekrar 500'ü arayıp bu kez teknik birimle görüşmek istediğimi söyledim. O da ilk etapta böyle bir tarife yok dedi

    Daha sonra araştırdı ve bu bilgiyi verdi:
    "Devreye alıyorsunuz, ertesi gece 23:59'da bitiyor" dedi.
    "Peki gece 0:01 de açtırdım, neredeyse 48 saat boyunca devrede alacak, öyle mi?" diye sorduğumda da beni doğruladı.

    Daha sonra faturada yazdığı gibi ABONE GUN yazıp 9495'e yolladım.
    "İstek sonucu SMS ile bildirilecektir" dedi. 2 saat bekledim ve gelen giden olmadı.
    Tekrar 500'ü aradım. "Devreye girmiş beyefendi" dediler.

    Kota takip programı kurarak kullanmaya başladım. Ertesi gece 23:59'dan önce da kullanımı durdurdum.

    Daha sonra eveden nete bağlıyken AVEA On-Line işlemlere girdim. Baktım ki internet tarifeleri var.
    Girdiğimde baktım ki günlük 100 MB aktif görünüyor.
    Tekrar 500'ü aradım. Topu topu 1,5 TL'Lik paket için kaç TL'lik 500'ü aradım, Allah bilir.

    Yine aynı terane oldu tabi. Böyle bir paket yok, o sizin açtırdığınız aylık olduğu için aktif görünüyordur vs vs vs
    Teknik bölümü istedim. Bu kez da bana şöyle bir bilgi verildi.
    Diyelim ayın 5'inde açtınız, ayın 7'sinde 23:59'a kadar kullanabiliyorsunuz.

    On-Line işlemlerde AKTİF gördüğüm sürece bir sorun olur mu olmaz mı diye sorduğumda da "Anlık güncel oalrak gösterir. Orada aktif ise aktiftir" dedi.

    Ben de böyle kullanmaya başladım.

    100 MB kotasını kesinlikle aşmadım.
    Ama gelen fatura 193,57 TL tutarında.
    Fatura gelmeden 3 gün önce de yurtdışına çıkmam gerekiyordu.
    Şikayet dosyası açarak babama ulaşmalarını istedim.
    Aramışlar ve "kullanım hatası" diye geçiştirmişler.

    Türkiye'ye geldiğimde yapacağım ilk iş tüm hatlarımı Avea'dan taşımak.
    Yazıklar olsun sana Avea...

    Sevgiler...







  • öncelikle bütün arkadaşların burada ki paylaşımlarını destekliyorm inanılmaz faydası var ama lütfen bunları sikayetvar a yazalım benimde sony ile bir sorunum oldu aradılar. yani o sitede listelenmek istemiyorlar .
  • quote:

    Türkiye'ye geldiğimde yapacağım ilk iş tüm hatlarımı Avea'dan taşımak.


    yurtdışındayken mi kullandınız interneti ?
  • vodafone forever. 50 kurusa limitsiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    quote:

    Türkiye'ye geldiğimde yapacağım ilk iş tüm hatlarımı Avea'dan taşımak.


    yurtdışındayken mi kullandınız interneti ?


    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsicakyuz

    Fatura gelmeden 3 gün önce de yurtdışına çıkmam gerekiyordu.
    Şikayet dosyası açarak babama ulaşmalarını istedim.
    Aramışlar ve "kullanım hatası" diye geçiştirmişler.

    Türkiye'ye geldiğimde yapacağım ilk iş tüm hatlarımı Avea'dan taşımak.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: celikhalit8


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    quote:

    Türkiye'ye geldiğimde yapacağım ilk iş tüm hatlarımı Avea'dan taşımak.


    yurtdışındayken mi kullandınız interneti ?


    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsicakyuz

    Fatura gelmeden 3 gün önce de yurtdışına çıkmam gerekiyordu.
    Şikayet dosyası açarak babama ulaşmalarını istedim.
    Aramışlar ve "kullanım hatası" diye geçiştirmişler.

    Türkiye'ye geldiğimde yapacağım ilk iş tüm hatlarımı Avea'dan taşımak.





    avea sistem hatasını, müşteri kullanım hatası diye örtbas eder şimdi




  • müşteri hizmetleri bana yanlıs bilgi (net paketiyle ilgili) verdi 147 tl fatua geldi şikayet ettim 26 ya düşürdüler 1 ay sonra, ama yine fazlaydı ısrarlar şikayet ettim 10 lira daha düşürdüler, 16 oldu busefer, 13 olması gerekiyordu gerçi ama 3 lira için uzatmadım bende =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    quote:

    Türkiye'ye geldiğimde yapacağım ilk iş tüm hatlarımı Avea'dan taşımak.


    yurtdışındayken mi kullandınız interneti ?


    Hayır hayır, Türkiye'deyken kullandım.
    İş için yurtdışına çıkmadan 2-3 gün önce geldi fatura.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxim

    müşteri hizmetleri bana yanlıs bilgi (net paketiyle ilgili) verdi 147 tl fatua geldi şikayet ettim 26 ya düşürdüler 1 ay sonra, ama yine fazlaydı ısrarlar şikayet ettim 10 lira daha düşürdüler, 16 oldu busefer, 13 olması gerekiyordu gerçi ama 3 lira için uzatmadım bende =)


    Tam olarak başınızdan geçen neydi?
    Ne şekilde şikayet ettiniz ve nasıl bir geri dönüş yapıldı acaba?

    Sevgiler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsicakyuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: maxim

    müşteri hizmetleri bana yanlıs bilgi (net paketiyle ilgili) verdi 147 tl fatua geldi şikayet ettim 26 ya düşürdüler 1 ay sonra, ama yine fazlaydı ısrarlar şikayet ettim 10 lira daha düşürdüler, 16 oldu busefer, 13 olması gerekiyordu gerçi ama 3 lira için uzatmadım bende =)


    Tam olarak başınızdan geçen neydi?
    Ne şekilde şikayet ettiniz ve nasıl bir geri dönüş yapıldı acaba?

    Sevgiler...


    Cihazla beraber hediye paket vardı 6 aylık net ve 200 dk görüşme, ben ay ortasında aktif ettim paketi. ( Bu esas olay )


    Müşteri hizmetlerini arayıp sordum ne zaman bitecek diye,

    1. temsilci sistemde görünmuyor bilmiyoruz dedi
    2. temsilci 22 nisan dedi
    3. temsilci 6 ay dolunca biter dedi
    4. temsilci bilmiyoruz siz hesaplayın onu dedi, bende aldıgım günden itibaren 180 gün mü hesaplıyacam dedim evet dedi.
    5. temsilci sizin paketiniz bitmiş dedi, sonra yok yok bitmemiş dedi sonra tekrar bitmiş dedi! sistemde bir bilgi bitmiş olarak gösteriyor dedi başka bir yer de devam ediyor gösteriyor dedi. Emin değilim dedi :D

    Sonra ben bitmiş oldugunu tahmin ettim ve güncel fatura bilgisinden 95 tl oldugunu gördüm 15 günde, toplamda da 147 Tl fatura geldi.

    Sikayet ettim ses kayıtları incelendi ve iade edildi, 26 lira yansıdı bana. Ayrıntımdan baktım 26 lira çok yine şikayet ettim, 10 tl daha iade edildi.

    olay bu




  • ben 9 senedir avealayım bana durmadan int. ile ilgili mesajlar geliyor hepsini siliyorum dikkate almıyorum ama bu olay türkcellde olsaydı size bu parayı ödettirmezdi geçmiş olsun bir daha aveaya inanmazsınız
  • ayın 5 inde aldığın günlük paket aynı akşam 23.59 da biter bütün operatörlerde bu şekilde. ayın 6 sındada kullanmaya devam ettiysen yüksek fatura gelmesi normaldir.
  • 3 yıl önce aveadan 30 dakika heryöne bedava konuşma geldi sorunsuz kullandım aradan 2 ay sonra tekrar 30 dakika hediye geldi mh aradım kullanabilirmiyim diye o size özel hediye kullanabilirsiniz dediler bende onlara güvenerek kullandım bir ay sonra fatura geldi 30 dakika bana fatura etmişler işte size avea ben bu operatore nasıl güveneyim? benim 150 heryöne paketim allahtan paket olduğu için rahat kullanıyorum yukarıda dediğim gibi aveaya güvenmiyorum hediyelerıni anında siliyorum sonra ufak hediyesi yüzünden başım ağrıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efem-35 -- 22 Haziran 2010; 11:00:32 >
  • Aylık 8 tl veriyorum 30 gn boyunca sınırsız neti kullanıyorum bence vodafone geç kardeş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: COWABUNGA

    Aylık 8 tl veriyorum 30 gn boyunca sınırsız neti kullanıyorum bence vodafone geç kardeş.


    Merhaba, biraz daha açıklyabilirmisinz. Sitelerine baktım ama aylık 45 liralık (5 GB) bir paketleri var.
  • 100 MB günlük paketi gece 1'de aldım, akşam 23:50 ye kadar 99 MB kullandım, 1 kuruş ilave ödemedim..
  • Aylık vodafone cepnet paketi sınırsız fakat adil kullanım denen olay var 100 mb dan sonra hız düşüyor fakat telde kullanıyorsanız hızda gözle görülür bir fark olmuyor.http://www.vodafone.com.tr/Internet/cepnet-internet-paketleri.php
  • www.sikayetim.com ve www.sikayetimvar.com sitelerine durumu yazdım.
    O gün içerisinde Avea'dan aradılar ve tekrar inceleneceğini söylediler.

    1 hafta sonra da arayıp 132 TL'nin gelecek olan faturlardan kesileceğini özür dileyerek belirttiler.

    Durum çözülmüş oldu.

    Sevgiler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihsicakyuz


    www.sikayetim.com ve www.sikayetimvar.com sitelerine durumu yazdım.
    O gün içerisinde Avea'dan aradılar ve tekrar inceleneceğini söylediler.

    1 hafta sonra da arayıp 132 TL'nin gelecek olan faturlardan kesileceğini özür dileyerek belirttiler.

    Durum çözülmüş oldu.

    Sevgiler...

    Geçmiş olsun. Ya bu aveada çıkan sorunlar yüzünden faturalı hatlardan soğudum. Hem para ver, sonra uğraş. 12 haziranda konuyu açmışsınız ancak sonuçlanmış. Olumlu sonuçlanmış ama insana verdiği baş ağrısı yeter. Sırf uğraşmamak için faturasız hat kullanıyorum.




  • Hadi geçmiş olsun iyi kurtarmışsın
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.