Şimdi Ara

Avea Fatura İtirazı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fenercell kullanıyorum ve her zamanki faturadan yaklaşık 30 lira fazla bir tutar söz konusu.

    Aslında biliyorum neden fazla geldiğini, aklıma gelmedi de değil; avea online işlemler merkezini yüklemiştim uygulama yükleme ve kullanım esnasında bağlantı ücreti yok diye.

    Buyurun ücretsiz olduğuna dair ibareler burada;http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/servisler/bilgi/aveacep.shtml?pagemenu=mobiluygulama.aveacep

    Şimdi aradım, sistemimizde henüz görünmemekte, 3-4 gün sonra arayın dediler. Onların sisteminde görünmeden bende nasıl görünüyor orasını da bilmiyorum.

    Sorum sizce düşerler mi bu tutarı, bu sayfadaki bilgileri telefonda müşteri hizmetleri yetkilisine nasıl gösterebilirim?

    Saygılar







  • Sizin kullanmadığınız herhangi bir hizmetin bedelini almaları imkansız. Tabii siz farkına varmayıp sesinizi çıkarmazsanız orası ayrı.

    Gelelim sizin sorununuza. Online işlemleri kullanmak ücretsizdir ancak kazara tarife değişikliği yapmış olabilirsiniz ya da telefonunuza yüklediğiniz uygulamayı mobil internet üzerinden kullanmış olabilirsiniz. Bu gibi durumlarda fazla ücretlendirmeyle karşılaşmanız normaldir.

    Ancak bu veya benzer durumlar söz konusu değilse, müşteri hizmetlerini sık sık taciz edebilirsiniz. Ve benzer bir durumdan tecrübemdir; Fenercell ya da 500 müşteri hizmetlerini arayarak çözmeye çalışmayın, sürünmekten başka bir sonuç alamazsınız. Avea genel merkezi arayıp durumu anlatın, şaşırtıcı derecede hızlı çözüldüğünü göreceksiniz.

    Anlattığınıza benzer bir durumla ben karşılaşmıştım, iade konusunda sıkıntı yaratmadılar, çünkü ücretsiz olması gereken görüşmelerim ücretlendirilmişti...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: addictive

    Sizin kullanmadığınız herhangi bir hizmetin bedelini almaları imkansız. Tabii siz farkına varmayıp sesinizi çıkarmazsanız orası ayrı.

    Gelelim sizin sorununuza. Online işlemleri kullanmak ücretsizdir ancak kazara tarife değişikliği yapmış olabilirsiniz ya da telefonunuza yüklediğiniz uygulamayı mobil internet üzerinden kullanmış olabilirsiniz. Bu gibi durumlarda fazla ücretlendirmeyle karşılaşmanız normaldir.

    Ancak bu veya benzer durumlar söz konusu değilse, müşteri hizmetlerini sık sık taciz edebilirsiniz. Ve benzer bir durumdan tecrübemdir; Fenercell ya da 500 müşteri hizmetlerini arayarak çözmeye çalışmayın, sürünmekten başka bir sonuç alamazsınız. Avea genel merkezi arayıp durumu anlatın, şaşırtıcı derecede hızlı çözüldüğünü göreceksiniz.

    Anlattığınıza benzer bir durumla ben karşılaşmıştım, iade konusunda sıkıntı yaratmadılar, çünkü ücretsiz olması gereken görüşmelerim ücretlendirilmişti...

    Anladım, cevabınız için teşekkür ederim.

    Avea genel müdürlüğünü arıyorum.




  • Ne demek

    İnş. kısa sğrede mağdur olmadan çözülür...
  • Uygulamayı kullanmak ucretsız yazıyo ama ınternet ucretsız yazmıyo uygulamada netle calısıyo madurıyet yok aslında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nino4u

    Uygulamayı kullanmak ucretsız yazıyo ama ınternet ucretsız yazmıyo uygulamada netle calısıyo madurıyet yok aslında

    Ücretlendirme kısmında ''Avea Online İşlemler uygulamasını indirmek ve Avea hatlar üzerinden kullanmak ücretsizdir'' yazıyor.

    Uygulama internet olmadan indirilemez ve kullanılamaz olduğundan haksız yere yansıdı 30 lira.
  • Misal marketlerde ücretsİZ uygulama var örnek opera kullandıgında yapımcıya diyomusun net parasını sen karşıla diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim de online işlemlerde nedensiz 5 tl düşüşü vardı bariz belli..Müşteri hizmetleri 15 gün sonra problem yok dedi Sanıyorum düşük meblağları hiç incelemeden dönüş yapıyorlar..Problem yoksa neden azalmış onu belirt bari Fazla durmadım üstüne kaçtım zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nino4u

    Misal marketlerde ücretsİZ uygulama var örnek opera kullandıgında yapımcıya diyomusun net parasını sen karşıla diye

    Birader aynı durum iş bankasının işcep uygulamasında da var. Uygulamayı sayısız telefona yükledim ve bu hatların hiçbirinde internet paketi yoktu ve herhangi bir ücret ödemedim. Aynı durum burada da söz konusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-76C9F79BC -- 30 Temmuz 2012; 18:33:30 >
  • laf ebeliği yapıyorlar ücretsiz diye ama sizden programı indirmek için internet ücreti almışlar buda kesin ondan avea da internet paketi üyeliği yoksa kesinlikle nete girmeyin çünkü iyi öpüyorlar benimde başıma geldi böyle bişey.
    intenet kullanım ücretlerine bakıyorsunuz 0,000... gibi rakamlar yazıyor bunu mb ye çeviriyorsunuz az bişey tutuyor deyip nete giriyorsunuz ve faturada süpriz oluyor.
    büyük bir ihtimalle size parayı iade etmeyecekler çünkü internet kullanım ücreti deyip geçecekler.
    geçmiş olsun avea da bir iş yaparken çok düşünmek gerekiyor bende acı bir şekilde öğrendim ama öğrendim.!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbm333

    laf ebeliği yapıyorlar ücretsiz diye ama sizden programı indirmek için internet ücreti almışlar buda kesin ondan avea da internet paketi üyeliği yoksa kesinlikle nete girmeyin çünkü iyi öpüyorlar benimde başıma geldi böyle bişey.
    intenet kullanım ücretlerine bakıyorsunuz 0,000... gibi rakamlar yazıyor bunu mb ye çeviriyorsunuz az bişey tutuyor deyip nete giriyorsunuz ve faturada süpriz oluyor.
    büyük bir ihtimalle size parayı iade etmeyecekler çünkü internet kullanım ücreti deyip geçecekler.
    geçmiş olsun avea da bir iş yaparken çok düşünmek gerekiyor bende acı bir şekilde öğrendim ama öğrendim.!!!

    Online işlemlerden attığım maile inceleme başlatılmıştır şeklinde mesaj geldi ama ben yine de bugün genel müdürlüğü de aradım. Durumu detaylı bir şekilde anlattım, mevzu uygulamanın olduğu internet adresini ve ücretsiz olduğuna dair yer almış ibareleri belirttim ve oluşturduğu talebe ekledi.

    Aynen dediğiniz gibi orada yer alan ücretsiz ibaresiniz sadece ''uygulamanın ücretsiz'' olduğunu söyledi ve ben de işwap uygulamasını örnek verdim ve yüklemek ücretsiz denildiğinde bu şekilde anlaşıldığını söyledim. Oluşturduğu kayıta hep ekledi bunları.

    Son olarak iade edilmezse numaramı tekrar Vodafone'a taşıyacağım dedim ve bunu da ekledi.

    Aslında uzun bir görüşmeydi ve yetkilinin konuşma tarzından ve ilgisinden memnun kaldığımı söyleyebilirim. Bakalım ne olacak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-76C9F79BC -- 30 Temmuz 2012; 17:56:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mshysteria

    quote:

    Orijinalden alıntı: fbm333

    laf ebeliği yapıyorlar ücretsiz diye ama sizden programı indirmek için internet ücreti almışlar buda kesin ondan avea da internet paketi üyeliği yoksa kesinlikle nete girmeyin çünkü iyi öpüyorlar benimde başıma geldi böyle bişey.
    intenet kullanım ücretlerine bakıyorsunuz 0,000... gibi rakamlar yazıyor bunu mb ye çeviriyorsunuz az bişey tutuyor deyip nete giriyorsunuz ve faturada süpriz oluyor.
    büyük bir ihtimalle size parayı iade etmeyecekler çünkü internet kullanım ücreti deyip geçecekler.
    geçmiş olsun avea da bir iş yaparken çok düşünmek gerekiyor bende acı bir şekilde öğrendim ama öğrendim.!!!

    Online işlemlerden attığım maile inceleme başlatılmıştır şeklinde mesaj geldi ama ben yine de bugün genel müdürlüğü de aradım. Durumu detaylı bir şekilde anlattım, mevzu uygulamanın olduğu internet adresini ve ücretsiz olduğuna dair yer almış ibareleri belirttim ve oluşturduğu talebe ekledi.

    Aynen dediğiniz gibi orada yer alan ücretsiz ibaresiniz sadece ''uygulamanın ücretsiz'' olduğunu söyledi ve ben de işwap uygulamasını örnek verdim ve yüklemek ücretsiz denildiğinde bu şekilde anlaşıldığını söyledim. Oluşturduğu kayıta hep ekledi bunları.

    Son olarak iade edilmezse numaramı tekrar Vodafone'a taşıyacağım dedim ve bunu da ekledi.

    Aslında uzun bir görüşmeydi ve yetkilinin konuşma tarzından ve ilgisinden memnun kaldığımı söyleyebilirim. Bakalım ne olacak?

    kardeşim bence boşuna uğraşma çünkü her araman para ve 1 kez de aramıyorsun eğer iade edilecek çok para değilse boşver ben adamlara 80 tl havale ettim çünkü işler uzadıkça insan daha sinir oluyor.

    bide para kolay kazanılmıyor ama kolay harcanıyor hakkını araman lazım ama ben kaç kez avea ile butür sorunla karşılaştım sonuç kocaman sıfır.şimdi diyecen ben bıraktım sen bıraktın bunlar milleti böyle nereye kadar dolandıracak diyeceksin ama vallahi istedikleri yere kadar dolandırıyorlar hayat onlara kanun onlara güzel istediğimizi yapalım sonuçsuz.




  • MH aramak paralı beyler ve bir sonuca ulaşamıyorsunuz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_63934855/tm.htm

    başlığındaki sorunu da inceleyiniz.
    İnternete bağlanırken dikkat edin . Elimde mesaj var 100MB İnternetinizi güle güle kullanın diye ama 22+vergiler ile kazıkladılar.

    aynı anda 2 bağlantı 1 sn aralarla aynı telefondan. aynı hattan. Var mı böyle teknoloji ??
    üstteki ücretli bağlantı alttakiler ücretsiz .(aralarında 1sn var dikkat)
    işin ilginç tarafı üstteki 35 dk sürüyor alttaki ücretsiz ile beraber para yazıyor!!


     Avea Fatura İtirazı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forzanta

    MH aramak paralı beyler ve bir sonuca ulaşamıyorsunuz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_63934855/tm.htm

    başlığındaki sorunu da inceleyiniz.
    İnternete bağlanırken dikkat edin . Elimde mesaj var 100MB İnternetinizi güle güle kullanın diye ama 22+vergiler ile kazıkladılar.

    aynı anda 2 bağlantı 1 sn aralarla aynı telefondan. aynı hattan. Var mı böyle teknoloji ??
    üstteki ücretli bağlantı alttakiler ücretsiz .(aralarında 1sn var dikkat)
    işin ilginç tarafı üstteki 35 dk sürüyor alttaki ücretsiz ile beraber para yazıyor!!


     Avea Fatura İtirazı


    neden ısrarla aynı mesajı herkonunun altına yapıştırıyorsunuz anlamak mümkün değil konu açmışsınız zaten




  • Benim itirazın da sonucuna olumsuz yanıt verdiler.

    Sinirlendim taşıyacağım hattı en kısa zamanda. Lanet olsun online işlemler merkezlerine de 3g'sine de. Telsim zamanından beri kullanırım Vodafone'u hiç böyle bir saçmalıkla karşılaşmadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gefe16

    quote:

    Orijinalden alıntı: forzanta

    MH aramak paralı beyler ve bir sonuca ulaşamıyorsunuz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_63934855/tm.htm

    başlığındaki sorunu da inceleyiniz.
    İnternete bağlanırken dikkat edin . Elimde mesaj var 100MB İnternetinizi güle güle kullanın diye ama 22+vergiler ile kazıkladılar.

    aynı anda 2 bağlantı 1 sn aralarla aynı telefondan. aynı hattan. Var mı böyle teknoloji ??
    üstteki ücretli bağlantı alttakiler ücretsiz .(aralarında 1sn var dikkat)
    işin ilginç tarafı üstteki 35 dk sürüyor alttaki ücretsiz ile beraber para yazıyor!!




    neden ısrarla aynı mesajı herkonunun altına yapıştırıyorsunuz anlamak mümkün değil konu açmışsınız zaten

    Alıntıları Göster
    Parayla değil ya .işine bak sen . hem sayman mı yok 4 tane ilgili Başlık altına atmışım mesajı.

    iyi akşamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forzanta -- 31 Temmuz 2012; 20:06:35 >




  • avea dan uzak durum arkadaşlar.
    gecen yıl 5 tl ek ücretle bir cihaz aldım.
    aylık faturam ortalama 52 gibi geliyordu.
    mesaj satın alayım dedim.bana sec beğen kamu diye bir mesaj gönderdiler.bende bu tuzağa düşüp onların mesajını cevapladım.
    SONUÇ:ay sonunda 336 milyonluk fatura
    daha bitmedi
    80 mşlyon bi fatura
    70 milyon bi fatura
    yani avea dan kazık bir şirket yok.bu tür uygulamalar ara ara herkesin başına geliyormuş
    sonuçta geçiş yaptım kurtuldum.valla yoksa donuma kadar alacaklardı.
    güya ben mesajla tarife değiştirmişim.
    haberim bile olmadan
  • Eylül ayında tarife değiştirdim ve 32 tl civarı olacağı söylenen paket ücreti İlk ay 31,25 olarak geldi. Bu ay ise faturama "Eksik yansıtılan ücret" diyerek 5 tl eklenmiş. Müşteri hizmetlerini arayıp nedenini sorduğumda tarife değiştiğim ay eksik faturalandırıldığım için bu farkın oluştuğu söylendi. Üstelik bu 5 tl (1/8) olarak gözüküyor. Yani 8 ay x 5tl = 40 tl toplamda kazıklanmak isteniyorum. Bana da hakem heyeti yolu gözüktü anlaşılan. Bu arada belirteyim kullanımlarım paket sınırını aşmadı. Haybiye 40 tl isteniyor, üstelik taahhüdüm biteceği ay kendileri aradı yeni tarifeye o şekilde geçtim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mavi60 M kullanıcısına yanıt
    Hakem heyetinden pek birşey çıkmıyor malesef.Yine de dilekçeni ver tabi ama sonuca hazır ol diye yazdım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mavi60 M kullanıcısına yanıt
    Ben de gecen ay faturalidan faturasıza geçtim ve son faturama 40 TL eklemişler, arayip sorduğumda 2016 ve 2017de sistemsel hata ile eksik fatura odedigimi bu sebeple 40yi odemem gerektiğini söyledi bir de BTKnin karari gereği dedi BTKnin ne alakasi varsa onlarin sistemsel hatasi ile. Bu zamana kadar da hep taahhüt ettiğim tutari aydan aya odedim buna rağmen eksik fatura olmuş olamaz.


    Bu isin pesini birakmayalim böyle kac kişinin faturasına ekleme yaptılar kim bilir ve farketmeyen ya da ugrasmak istemeyenler bu parayi ödeyecek. Bu resmen hâksiz kazanç.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.