Şimdi Ara

AVEA Efsane Yıkılan Paketi geri getirmiş. 500DK+5000SMS+1GB İnternet şeklinde güncelledi! (55. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
1.163
Cevap
14
Favori
142.481
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Giriş
Mesaj
  • Kampanya 23 lira seklinde devam etmekte. Ankara izmir caddesi avea bayisinden vodafone hattimi tasima basvurusu yaptim. MMikrosim vermek yerine kestiler. Tek olumsuzluk buydu. 3 ila 6 gun sure verdiler hadi bakalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzzytr_1905

    Kampanya 23 lira seklinde devam etmekte. Ankara izmir caddesi avea bayisinden vodafone hattimi tasima basvurusu yaptim. MMikrosim vermek yerine kestiler. Tek olumsuzluk buydu. 3 ila 6 gun sure verdiler hadi bakalim.

    Valla ben de 1 gün ile kaçırdım 19 tlyi. Mesaj geldi.Hat devri 11 mayısta tamamlanacak diye. Bana da kartı kesip verdiler :)
    _____________________________
  • Yıkılan pakette 19luğa yetişmiştim ilk ayımı bitirdim sabah gelen mesaj;

    YIKILAN Paketinizin kullanim suresi yarin dolacaktir,bakiyeniz varsa 19TL karsiligi otomatik yenilenecektir.Iptal etmek icin IPTAL yazip 1991e gonderin.

    Şimdi gelen mesaj;
    YIKILAN Paketinizin kullanim suresi yarin dolacaktir,bakiyeniz varsa 23TL karsiligi otomatik yenilenecektir.Iptal etmek icin IPTAL yazip 1991e gonderin.

    Ne diyorsunuz bu işe ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*

    Yıkılan pakette 19luğa yetişmiştim ilk ayımı bitirdim sabah gelen mesaj;

    YIKILAN Paketinizin kullanim suresi yarin dolacaktir,bakiyeniz varsa 19TL karsiligi otomatik yenilenecektir.Iptal etmek icin IPTAL yazip 1991e gonderin.

    Şimdi gelen mesaj;
    YIKILAN Paketinizin kullanim suresi yarin dolacaktir,bakiyeniz varsa 23TL karsiligi otomatik yenilenecektir.Iptal etmek icin IPTAL yazip 1991e gonderin.

    Ne diyorsunuz bu işe ?

    Bize gelen mesajda tarife 23 lira oldu, size özel 19 liradan yenilenecek yazıyordu. Netteki açıklamada da 10 Mayıs'a kadar gelenler 19 liradan devam edecek, diğerleri 23 yazıyor. 23'ten yenilerlerse yıkın hocam ortalığı bence.

    http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Paketler/YeniMusterilereOzelYikilanPaket5000SMS
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bkarat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*

    Yıkılan pakette 19luğa yetişmiştim ilk ayımı bitirdim sabah gelen mesaj;

    YIKILAN Paketinizin kullanim suresi yarin dolacaktir,bakiyeniz varsa 19TL karsiligi otomatik yenilenecektir.Iptal etmek icin IPTAL yazip 1991e gonderin.

    Şimdi gelen mesaj;
    YIKILAN Paketinizin kullanim suresi yarin dolacaktir,bakiyeniz varsa 23TL karsiligi otomatik yenilenecektir.Iptal etmek icin IPTAL yazip 1991e gonderin.

    Ne diyorsunuz bu işe ?

    Bize gelen mesajda tarife 23 lira oldu, size özel 19 liradan yenilenecek yazıyordu. Netteki açıklamada da 10 Mayıs'a kadar gelenler 19 liradan devam edecek, diğerleri 23 yazıyor. 23'ten yenilerlerse yıkın hocam ortalığı bence.

    http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Paketler/YeniMusterilereOzelYikilanPaket5000SMS

    23 derlerse ayıp ederler 19dan kayıt olmuştum aynı gün bu iki mesaj geldi bakalım ne olacak yarın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*


    quote:

    Orijinalden alıntı: bkarat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*

    Yıkılan pakette 19luğa yetişmiştim ilk ayımı bitirdim sabah gelen mesaj;

    YIKILAN Paketinizin kullanim suresi yarin dolacaktir,bakiyeniz varsa 19TL karsiligi otomatik yenilenecektir.Iptal etmek icin IPTAL yazip 1991e gonderin.

    Şimdi gelen mesaj;
    YIKILAN Paketinizin kullanim suresi yarin dolacaktir,bakiyeniz varsa 23TL karsiligi otomatik yenilenecektir.Iptal etmek icin IPTAL yazip 1991e gonderin.

    Ne diyorsunuz bu işe ?

    Bize gelen mesajda tarife 23 lira oldu, size özel 19 liradan yenilenecek yazıyordu. Netteki açıklamada da 10 Mayıs'a kadar gelenler 19 liradan devam edecek, diğerleri 23 yazıyor. 23'ten yenilerlerse yıkın hocam ortalığı bence.

    http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Paketler/YeniMusterilereOzelYikilanPaket5000SMS

    23 derlerse ayıp ederler 19dan kayıt olmuştum aynı gün bu iki mesaj geldi bakalım ne olacak yarın.

    müşteri hizmetlerini arayıp şikayet oluşturun. yarına kalırsa yazdıkları gibi keserler 23'ten. Sitedeki ifade çok açık.
    _____________________________




  • Ben daha önce Turkcell ve Avea kullandım ve hemen hemen hiç şebeke sorunu yaşamadım. Acaba Avea nasıldır, kullananlar önerir mi?
    _____________________________
    NÖB.ÇVŞ.
  • 10 mayistan once basvurupta 10 mayistan sonra hatti acilan arkadaslar dan kac lira simdi 19 mu 23 mu benim yarİn acilacak da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Seninki 23 TL'den olacak. Ben 9 mayısta aldım hattları, birkaç gün sonra başvurursam 19 TL mi olur diye sordum, AIM'deki arkadaş ben yarım saat içinde açıp bugün kaydınızı yapıcam dedi. Bu günden sonra yaparsanız 23 TL ödersiniz dedi. Meğer paket başvurusu belirtilen son tarihe kadar yapılacakmış, hat başvurusu değilmiş. Neyseki sağolsun arkadaş uyandırdı duruma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunejoy

    Seninki 23 TL'den olacak. Ben 9 mayısta aldım hattları, birkaç gün sonra başvurursam 19 TL mi olur diye sordum, AIM'deki arkadaş ben yarım saat içinde açıp bugün kaydınızı yapıcam dedi. Bu günden sonra yaparsanız 23 TL ödersiniz dedi. Meğer paket başvurusu belirtilen son tarihe kadar yapılacakmış, hat başvurusu değilmiş. Neyseki sağolsun arkadaş uyandırdı duruma.

    Kendi icinde avea bile bilmio bi avea bayisibe gidiom olmaz birine gidiom olur dio bakalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hattın açılmasını beklerken emin olmak için, ilanlara bugün son gün yazmış olan ikinci bir Avea İşlem Merkezine daha sordum. Oradaki arkadaş da yine bugün paket kaydını yaptırmazsanız 23 TL ödemek zorunda kalırsınız dedi. Sıcak bir konu olduğundan bilgi sahibiydi iki taraf da. Hatta benim hattı açacakları sırada internet servisi şişti, 2-3 saat beklemek zorunda kaldım sağda solda. Açılmasaydı alamayacaktım ben de :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kel_bakkal


    quote:

    Orijinalden alıntı: tunejoy

    Seninki 23 TL'den olacak. Ben 9 mayısta aldım hattları, birkaç gün sonra başvurursam 19 TL mi olur diye sordum, AIM'deki arkadaş ben yarım saat içinde açıp bugün kaydınızı yapıcam dedi. Bu günden sonra yaparsanız 23 TL ödersiniz dedi. Meğer paket başvurusu belirtilen son tarihe kadar yapılacakmış, hat başvurusu değilmiş. Neyseki sağolsun arkadaş uyandırdı duruma.

    Kendi icinde avea bile bilmio bi avea bayisibe gidiom olmaz birine gidiom olur dio bakalim

    Güncel sayfada:
    http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Paketler/YeniMusterilereOzelYikilanPaket5000SMS

    Maddelerden biri diyor ki:
    Yıkılan Paket’in fiyatı, 10 Mayıs itibariyle pakete kayıt olacak müşteriler için 23 TL, 10 Mayıs 2013 öncesinde pakete kayıt olan müşteriler için ise 19 TL’dir. Paketi iptal olup 10 Mayıs itibariyle pakete tekrar kayıt olacak müşteriler için paket ücreti 23 TL'dir. Avea paket fiyatında değişiklik yapma hakkını saklı tutar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiperX

    quote:

    Orijinalden alıntı: kırmızı pelerin

    Önce gidip Tcell hattı üzerime alacağım sonra ilk işim numaramı taşımak olacak. Vodafone ya da Avea'dan hangisi olacak kararsızım.

    Balikesir'de yaşayıp bu iki hat hakkında tecrübe paylaşacak olan var mı? Özellikle 3G çekim ve internet hızlarında. Normalde Istanbul'da yaşıyorum ama burada Tcell bile Istanbul'dan daha hızlı gibi. 2G çekme olaylarını geçtik artık her hat merkezi olan her yerde düzgünce çekiyor yeterli olarak. Telefon görüşmeleri vs sıkıntı olmaz. Tek merak ettiğim internet yahu.

    Her ay 30 TL yükleme yapıp 19 lirasını 1GB sınırsıza veriyorum. O hız düşmüş hali iyice vahimleşti. DH mobil bile ağır giriyorum artık. Toplamda 2GB falan kullanabiliyorum zaten bu halde. O adil kullanım 1GB in yarısını Facebook yiyor. Bir sonraki alışımda Opera'dan girerim artık. Zaten akk maksimum 3 haftada doluyor. E 30 un 20 si internete gidince konuşma, sms alamıyorum ağır kaçıyor. Acil anlarda kalan 10 tl'den yiyorum. 1000sms hediye ama Tcell sadece. Uygun operatör, tarife şart bana

    turkcell hattını üzerine alırken bayiden iyice bilgi almanı öneririm. geçen ay bir arkadaşımın babasının üzerine olan hattını tim'lerden ücretsiz olarak kendi üzerine aldık sonra arkadaş avea yıkılan pakete geçmek için başvuru yaptı ve başvurusu olumsuz sonuçlandı. olumsuz sonuçlanmasının sebebi de hattı kendi üzerine alınca turkcell 1 sene numara taşımaya müsade etmiyormuş gibi bişeyler dediler.

    akabinde arkadaş hattı tekrar babasının üzerine aldırdı turkcelle cebelleşti falan filan derken epece uğraşarak ve ancak numara taşıyabildi.

    bu operatörlerin yaptığı her işlemde bir film vardır dikkatli hareket etmek lazım vesselam.

    aman dikkat!...

    Öncelikle bu mesaj için tekrar teşekkür ederim. çok faydalı bir mesaj. söylenildi , paylaşıldı mı bilmiyorum ben buradaki kuşkuyla araştırdım (forumun faydaları)

    Tüm operatörler için ;

    Hat devir işleminden sonra hattı yasal olarak üzerine alan kişi 1 Ekim 2014 tarihine kadar farklı bir operatöre geçiş yapamaz! Bunun açıklaması da şu şekilde ; atıyorum A şahsı, B şahsının üzerine olan hattı kendi uzerine aldı. Ve belki de B şahsının telefonunu alıp (simkart) bayiye gitti habersizce bu işi gerçekleştirdi. B şahsı da farketti sonradan : 2014 'e kadar geçerli olacak bu süre de B şahsının itiraz süresi!


    Tekrar B şahsına geçince numara taşıma işlemi sorunsuzca gerçekleşiyor. Arkadaşınızın yaşadığı durum da bu. Kanunen normal karşılıyorum ama süre çok uzun. Ancak hat taşıyıp alırsınız üzerinize. Uğraşmaya değmez.


    Edit: Konusunu buldum burada ;
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=74112151

    (hat sahibiyle gidip üzerine alırsan 90 gün, direkt kendin alırsan 1.10.2014) konudaki mesajlar karman corman, kimi taşıyabilmis kimi bilmem ne..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kırmızı pelerin -- 12 Mayıs 2013; 3:55:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    HAYAT KIZGIN BOĞA,
    BEN KIRMIZI PELERİN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kırmızı pelerin

    quote:

    Orijinalden alıntı: HiperX

    quote:

    Orijinalden alıntı: kırmızı pelerin

    Önce gidip Tcell hattı üzerime alacağım sonra ilk işim numaramı taşımak olacak. Vodafone ya da Avea'dan hangisi olacak kararsızım.

    Balikesir'de yaşayıp bu iki hat hakkında tecrübe paylaşacak olan var mı? Özellikle 3G çekim ve internet hızlarında. Normalde Istanbul'da yaşıyorum ama burada Tcell bile Istanbul'dan daha hızlı gibi. 2G çekme olaylarını geçtik artık her hat merkezi olan her yerde düzgünce çekiyor yeterli olarak. Telefon görüşmeleri vs sıkıntı olmaz. Tek merak ettiğim internet yahu.

    Her ay 30 TL yükleme yapıp 19 lirasını 1GB sınırsıza veriyorum. O hız düşmüş hali iyice vahimleşti. DH mobil bile ağır giriyorum artık. Toplamda 2GB falan kullanabiliyorum zaten bu halde. O adil kullanım 1GB in yarısını Facebook yiyor. Bir sonraki alışımda Opera'dan girerim artık. Zaten akk maksimum 3 haftada doluyor. E 30 un 20 si internete gidince konuşma, sms alamıyorum ağır kaçıyor. Acil anlarda kalan 10 tl'den yiyorum. 1000sms hediye ama Tcell sadece. Uygun operatör, tarife şart bana

    turkcell hattını üzerine alırken bayiden iyice bilgi almanı öneririm. geçen ay bir arkadaşımın babasının üzerine olan hattını tim'lerden ücretsiz olarak kendi üzerine aldık sonra arkadaş avea yıkılan pakete geçmek için başvuru yaptı ve başvurusu olumsuz sonuçlandı. olumsuz sonuçlanmasının sebebi de hattı kendi üzerine alınca turkcell 1 sene numara taşımaya müsade etmiyormuş gibi bişeyler dediler.

    akabinde arkadaş hattı tekrar babasının üzerine aldırdı turkcelle cebelleşti falan filan derken epece uğraşarak ve ancak numara taşıyabildi.

    bu operatörlerin yaptığı her işlemde bir film vardır dikkatli hareket etmek lazım vesselam.

    aman dikkat!...

    Öncelikle bu mesaj için tekrar teşekkür ederim. çok faydalı bir mesaj. söylenildi , paylaşıldı mı bilmiyorum ben buradaki kuşkuyla araştırdım (forumun faydaları)

    Tüm operatörler için ;

    Hat devir işleminden sonra hattı yasal olarak üzerine alan kişi 1 Ekim 2014 tarihine kadar farklı bir operatöre geçiş yapamaz! Bunun açıklaması da şu şekilde ; atıyorum A şahsı, B şahsının üzerine olan hattı kendi uzerine aldı. Ve belki de B şahsının telefonunu alıp (simkart) bayiye gitti habersizce bu işi gerçekleştirdi. B şahsı da farketti sonradan : 2014 'e kadar geçerli olacak bu süre de B şahsının itiraz süresi!


    Tekrar B şahsına geçince numara taşıma işlemi sorunsuzca gerçekleşiyor. Arkadaşınızın yaşadığı durum da bu. Kanunen normal karşılıyorum ama süre çok uzun. Ancak hat taşıyıp alırsınız üzerinize. Uğraşmaya değmez.


    Edit: Konusunu buldum burada ;
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=74112151

    (hat sahibiyle gidip üzerine alırsan 90 gün, direkt kendin alırsan 1.10.2014) konudaki mesajlar karman corman, kimi taşıyabilmis kimi bilmem ne..


    Bu sadece turkcell in yaptigi bir kazik. Diger operatorlerde boyle bir sorun cikmiyor. Sahibinden habersiz gitmek diye bir durum olamaz. Zaten sahibi kullanmadigi icin degisim yapiliyor. Telefona mesaj geliyor. Ayrica uzerinize gecirdikten sonra baska bir operatore gecseniz sanki tekrar ustune alamayacak mi? Bunla operatorler uzeri bir kurum olan bilgi teknolojileri kurumu ilgileniyor. Turkcell den klasik kaziklama yontemi. Bu sure normalde 3 aydir o da hatti sifirladiginiz icin (yeni bir hat alsaniz ya da basla bir operatorden gectiginizde de aybi durum var) baska operatore gecememe. Neyse hatti kendi uzerime aldiktan 3 ay sonra Vodafone dan Avea ya 5-6 gun icinde gectim bu kadar hizli olmasini beklemiyordum iyi oldu benimki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Bu arada hatti sahibinden habersiz ustune aldim vodafone dayken. Taa 2003 ten beri ben kullaniyordum adamla babam gorusmuyor bile suan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hat sahibinin onayı ve bilgileri olmadan nasıl üstünüze aldınız?
  • Evet hattim acildi tl yuklemeden kayit olmak istedim 23 tl seklinde mesaj geldi sikayetvara ve avea online sikayette bulundum vede tasidigim yere gitcem bakalim bi sonuc cikicak mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunejoy

    Hat sahibinin onayı ve bilgileri olmadan nasıl üstünüze aldınız?

    Aşagıdaki konuyu inceleyiniz..
    http://forum.donanimhaber.com/m_66727194/f_//tm.htm#66727194
    _____________________________
  • 20 tl nin altında iyi bir tarifesi varmı internetli?
    _____________________________
    Paylaşım evrenseldir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiRaNTx

    20 tl nin altında iyi bir tarifesi varmı internetli?

    19 liraya aveaici1000dk 5ksms 1gb internet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.