Şimdi Ara

avea da hat kapama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
66.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi günler..
    aveada hat kapama işlemi nasıl gerçekleştirilir bu konuda bana yardımcı olabilecek olursa çok sevinirim.

    ben telefonunu yoğun kullanan biriyim işim gereği. önceden turkcell kullanıyordum. ama heryöne tarifeleri içerisinde avea daha ucuz geldiği için bi kaç ay önce avea kullanmaya başladım.
    ama memnun değilim. arama yapmam da sıkıntı var. müşteri hizmetleri tam bir felaket. ve en önemlisi günce fatura bilgilerimi göremiyorum aveada. (turkcell de online işlemlerden görebiliyordum bunu üstelik ücretsiz.) ve şu an avea benden ara ödeme talep ediyor.

    dün avea müşteri hizmetlerini aradım. "tüm müşteri hizmetleri yetkilileri meşgul" denerek bekletildim. 30 dakika sonra görüşmem kendiliğinden sonlandı. yine aradım yine 30 dakika boyunca bağlanamadım. bi müşteri hizmetleri yetkilisine ancak 5. aramam da ulaşabildim belki en azından 2 saat sonra.. ama müşteri hizmetlerinden hattımın kapatılması için avea bayiine uğramam gerektiği söylendi.

    artık avea kullanmak istemiyorum.ve bugün bu hat kapama işlemini yaptıracam. bunla ilgili bi kaç sorum olacak.

    ben tüm borcumu ödeyip hattımı kapatmak istiyorum. bu mümkün mü? yoksa yine faturamı görmek için fatura dönemini mi beklemeliyim?

    o durumda bu ara ödemeyi yapmak zorunda mıyım? yada ara ödemeyi yapmadan hattımı kapatırlar mı?

    hattımı kaç günde kapatabilirler?

    avea tarafından kandırılmamak için nelere dikkat etmeliyim?

    hat kapama işlemimi kanıtlamak için hangi belgeleri almalıyım? (bu konuda biraz araştırma yaptım internette ama net bi bilgiye ulaşamadım yani bu hat kapama talep formu nedir? hat kapama belgesi nedir?)

    eğer bu konuda bana yardımcı olabilecekler olursa çok çok sevinirim.







  • cevap için çok teşekkür ederim. bir iki saat sonra bayiiye gidip iptal işlemimi başlatıcam. yazmayı unutmuşum aveadan bir başka şikayetimde faturamı e-maili olarak göndermemiş olmasıydı (ilgili işlem için başvuruda bulunmama rağmen) bakalım kapandıktan sonra bana fatura gönderecekler mi?
    konuyla ilgili yaşadıklarımı burdan paylaşmaya devam edicem belki ilerde benle aynı sıkıntıyı yaşayan olursa okuyabilsin diye.
    yardımlarınızı beklemeye devam ediyorum..
  • az önce aveaya bayiinden hat iptal talep formu doldurarak hattımı iptal etmek için işlemleri başlattım.
    7 gün içinde deniyor ama müsteri hizmetlerine ulaştıktan itibaren 7 gün. bakalım bugün talebim müşteri hizmetlerine ulaşmış olacak mı?
    bir de acaba hattım kapandıktan sonra kapandığına dair bir belgeyi nasıl ve nerden alabilirim? bu konuda bilgisi olan kimse var mı acaba?
  • inanın ki sabahtan ber şikayetvar.com da sizin hikayeniz gibi hikayeleri okumaktayım. nerden bulaşmışım bu aveaya bilmiyorum. inşallah bir an önce kurtulabilirim.
    faturasız hattan faturalı hatta geçme işlemim için 2 gün süre vermişlerdi ama 10 günde gerçekleşti. o gün anlamalıydım avea nın mantığını.. yarın müşteri hizmetlerini arayıp hat kapatma talebimi alıp almadıklarını soracam. eğer 15 gün sürerse bu işlem bi sonraki fatura dönemine sarkmış olacağı için bi fatura daha talep edecekler benden..
    strese girdim gerçekten
  • ya üstad neden hattını kapıyorsunki, gitseydin bir turkcelle hattını taşısaydın oraya, 6 günde aveadan kurtulurdun. son faturan gelince öderdin biterdi. hem kontörlü turkcell hattın olurdu. geçişle gelenlerede bir sürü kampanya var... yazık olmuş bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oksit

    ya üstad neden hattını kapıyorsunki, gitseydin bir turkcelle hattını taşısaydın oraya, 6 günde aveadan kurtulurdun. son faturan gelince öderdin biterdi. hem kontörlü turkcell hattın olurdu. geçişle gelenlerede bir sürü kampanya var... yazık olmuş bence



    Dogru Bence kullanmasanda Vodafone & Turkcell Birine Gecerdin Sabit ücreti az olan bi pakete atardın kendini kurtulurdun sadece tavsiyem kly gelsin.
  • benim zaten kullandığım bi turkcell hattım var. 2 telefon kullanıyordum. artık ihtiyacım yok 2. bi hatta. turkcele geçir sonra iptal et 2 iş olmasın dedim. belki öylesi daha kolay olurdu bilemiyorum ama düşünemedim işte.
    tavsiyeler için teşekkür ederim.
    bakalım. bu iş bitsin avea bayisinin önünden geçmiyecem. bayi görürsem karşı kaldırıma geçicem.
  • Allah avea'nın eline düşürmesin diyorum. Gerçekten müşteri hizmetleri rezalet. Müşteri memnuniyeti kavramından haberdar bile değiller. Avea kullanacaksan ben müşteriyim haklıyım kavramını unutacaksın.
  • hat kapama işlemim için bugün ikinci gün.
    bayiden yaptığım hat kapama talebinin müşteri hizmetlerine ulaşıp ulaşmadığını teyit etmek için avea500 ü aramak istedim. (bundan emin olmak istiyorum çünkü bana 2 gün deyip 10 günde yaptıkları faturalı hatta geçme işlemimin gecikmesine gerekçe olarak bu talebin bayiden kendilerine ulaşmadığını söylemişlerdi.)
    ama müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum 1 saattir. 2 defa aradım 2sinde de 30 dakika bekledikten sonratelefon kapandı. bu kadar bekletilmenin yanı sıra bu iki aramanın ücretide 1 buçukardan 3 sms ücreti olarak faturamam yansıyacak. müşteri hizmetlerine ulaşamamış olmama rağmen..
    ne güzel demiş SKELETER Allah avea'nın eline düşürmesin..
  • nihayet avea müşteri hizmetlerine ulaştım. sabah saat 7 de aramak gerekiyo demek ki.ancak öyle ulaşılabiliyor. dilekçeyi bayii e verdiğim gün almışlar hat kapama talebimi. 7.4.2009 tarhinde. size dönüş yapılacak dendi. yasal süre 7 gün olduğu için aveanın bana en geç 14 nisanda geri dönüş yapması gerekiyor kanunen.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sakarya71

    nihayet avea müşteri hizmetlerine ulaştım. sabah saat 7 de aramak gerekiyo demek ki.ancak öyle ulaşılabiliyor. dilekçeyi bayii e verdiğim gün almışlar hat kapama talebimi. 7.4.2009 tarhinde. size dönüş yapılacak dendi. yasal süre 7 gün olduğu için aveanın bana en geç 14 nisanda geri dönüş yapması gerekiyor kanunen.


    Tabi o kanunu ciddiye alıyorlar mı tabi ki hayır. Zira telekominikasyon kurumu saldım çayıra mevlam kayıra mantığı ile çalıştığı için 3 GSM operatörününde devletten yana korkusu yok. Oldu da hakkımı arayim dersen, dilekçe ile başvuracaksın takip edeceksin, şikayeti dikkate almayanı ayrıca şikayet edeceksin, dava açacaksın vs en sonunda bir yerde lanet olsun deyip takılıp kalacaksın.

    Ufak bir bilgi: Bu işle ilgilenen avukatların dediğine göre müşterisi ile en çok davalık olan operatör avea. Yani astarı yüzünden pahalıya geliyor.




  • Avrupadakilere gavur ne diyoruz ama kardeşim adamlar müşteri memnuniyeti v.s oturtmuşlar her alanda kardeşim türkiyede ise gördüğümüz gibi :)

    Networksolutions dan 1 aylık paket aldım 15 gün kullandım bankayı aradım paramı geri aldım paketi adamlar kapatmadı 1 ay boyunca kullandım.İngilizcem iyi değil voipden aradım adam anlamadıgım halde mister kenan deyip durdu kaç saat :) işi bilsem ev telefonunu verecem onlar arasın ama ingilizcemiz iyi değil :)
  • hat kapama işlemim için bugün 4üncü gün.
    avea müşteri hizmetlerinden beni arayıp "özel değilse" hattımı kapatma nedenimin ne olduğunu sordular. ben anlattım dertlerimi. tabi bi cevap veremedi müşteri hizmetleri görevilisi bayan. bana önce her yöne sınırsız tarifesini teklif etti. sonra heryöne 300 dakika tarifemde 300 dakikayı aşan konuşmalarım için yüzde 50 indirim teklif etti. her ikisini de reddettim.
    (bence avea hat kullanıyosanız kapattırmak istemeseniz bile bi hat kapama talebinde bulunun. turkcel kullanacam bundan sonra deyin. 3 gün sonra sizi arayıp "size özel" adı altında bi teklifle geri döneceklerdir size. o zaman da peki deyin kabul edin)
    hattımı kapatmak ta ısrarcı olduğumu görünce de haftaya araryıp hattın kapatılıp kapatılmadığını kontrol edin dediler. ben de siz arayıp haber vermeyecek misiniz hattımın kapandığını dedim. onlar da "aradık ya.. işlemleriniz başlatıldı. sistem otomatik kapatıyo sıra ile" dediler (tabi ben bu yalanı yemedim.. sistem sırasıyla otomatik kapatıyomuş.. demek o kadar çok hat kapatılıyo ki bana günler sonra sıra gelecek ha.. )
    7 gün içinde yapmanız lazım bu işlemi dedim.. bana utanmadan "ara ödeme talep edilmiş sizden bu yüzden kapatma işleminiz dondurulabilir" dedi. yani pişkin pişkin biz bu yasayı yönetmeliği sallamıyoruz kafamıza göre hareket edeceğiz diyorlar.. adamların bi korkusu bi çekincesi yok çünkü..
    sen hattımı kapat. ben fatura günü gelir de ödemezsem kanuni hakkın neyse yaparsın..
    yazıklar olsun..




  • aveaya hattımın kapanması için başvuralı bugün 7 gün oluyor. hattım kapatılmadı. geçen hafta müşteri hizmetlerinden hattımın kapanmasını takip etmek için müşteri hizmetlerini aramam gerektiği söylenmişti. ama şu anda hattımla müşteri hizmetlerini arayamıyorum. hiç bir arama yapamıyorum.. arandığım zaman çalıyor telefon..
    ben müşteri hizmetlerini nasıl arıycam? nasıl bilgi edinecem?
    başka bi hattan aradım müşteri hizmetlerini bu sabah. saat 7:20 den 7:45 e kadar hatta beklettiler bağlamadılar.. hem ulaşamıyorum hem para veriyorum. böyle müşteri hizmetleri mi olur? böyle operatör mü olur?
    avea hattımı kapatmayıp bu işi bi sonraki fatura dönemine geçirmek için elinden geleni yapıyor benim anladığım bu bundan..
    tam bi işkenceye döndü bu iş..
    ailemdeki 2 avea hatta da kapatma başvurusunda bulunuyorum bugün.. bu kadar aptal yerine konmamıştım hayatımda..




  • avea hattımı dün gece itibariyle kapattı. arandığında aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor.
    8. günün son saatlerinde kapanmıştır hattım.
    son faturamı ödeyip kurtulacam aveadan.
  • En güzeli :) ben de aynen kurtulmuştum aylık 200 tl yaklaşık fatura ödemekten bıkmıştım, artık turkcell faturalı kullanıyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: sakarya71

    avea hattımı dün gece itibariyle kapattı. arandığında aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor.
    8. günün son saatlerinde kapanmıştır hattım.
    son faturamı ödeyip kurtulacam aveadan.
  • kapatmıyorsa hattını git taşı kontörlü turkcell veya vodafone a hiç kontör montör yükleme at sim kartı kendi kendine zamanı gelince kapanır zaten..


    ne uğraşıyorsun avea bilmem ne müşteri hizmetiymiş :P



    not: hat kapanmış pardon sonradan gördüm.. neyse kapatmaya niyeti olanlar varsa avea faturalı kullanıp dediklerimi yapsınlar inanın daha kısa yoldan kapanır :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Subat -- 17 Nisan 2009; 0:51:47 >
  • Darısı başıma artık. Ben de bir an önce kurtulmak istiyorum bu ve benzeri muamelelerden.
  • 14. günde hat iptal belgesi bana ulaştı.. şaşırdım açıkçası..
  • @sakarya71 istersen sana farklı bir yöntem söyleyeyim. Hattından gün içinde 5 - 6 saatlik görüşme yap hattı senin iptal etmene gerek kalmadan Avea iptal ediyor. Usulsüz kullanmış sayıyor seni avea.

    İlk mesajında Müşteri Hizmetlerini aradım.30 dk bekledim yazmışsın.

    Avea'da müşteri hizmetleriyle görüşmenin dakikası 1,5 SMS'tir. Bilginize...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.