Şimdi Ara

AVEA 4.5 G sim Kart Kampanyası başlamış (UYUMLU CİHAZA 1GB HEDİYE) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
2
Favori
11.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: nefendim

    Attık

    ne attınız?

    Eski simi

    Yeni verileni taktık, ama servis yok diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonum S4 (i9500) ben bunu i9505 yani 4G gibi göstermek istiyorum. Acaba nasıl 4G gösterebilirim, her ne kadar devlet yada haber siteleri ücret kalktı diye sallasa da biliyoruz ki 8 TL... 4G gibi göstermek istememin sebebi sim kartımın çizikliğinden dolayı bazen çalışmaması...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karanlık Ülke -- 3 Nisan 2016; 16:35:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni verilen simler de sanırım sorun varmış bende şöyle sorun var bazen full 3g çekmesine rağmen internet e erişemiyorum hiç açmıyor 3g ile bile illa uçak moduna alıp aç kapa yapmam gerekiyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah rızası için bir yardım.4.5g uyumlu telefon aldım 3 ay önce ve aveadan 4.5g uyumlu yeni bir sim kart alarak kullanmaya başladım.İnternete 4g sorunsuz bağlanıyorum ancak ilk defa bu ay ek internet paketi lazım oldu ve 5555 e sms attım ek 4.5g int. Paketi almak için.Fakat işleminiz gerçekleştirilemiyor daha sonra tekrar deneyin uyarısı aldım.Müşteri hizmetlerini defalarca aradım, her defasında bana telefonumun sistemde tanımlı olmadığını ve sim kartı başka telefona takıp sonra şu anki telefona takmamı ve sistemde telefonun otomatik tanımlanacağını söylediler.Ama farklı günlerde defalarca (belki 10 belki daha fazla) yapmama rağmen olmuyor.Avea bizim başka yapabileceğimiz birşey yok diyor.Nasıl çözeriz bu sorunu.Neden olurbki böyle birşey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hslk

    Allah rızası için bir yardım.4.5g uyumlu telefon aldım 3 ay önce ve aveadan 4.5g uyumlu yeni bir sim kart alarak kullanmaya başladım.İnternete 4g sorunsuz bağlanıyorum ancak ilk defa bu ay ek internet paketi lazım oldu ve 5555 e sms attım ek 4.5g int. Paketi almak için.Fakat işleminiz gerçekleştirilemiyor daha sonra tekrar deneyin uyarısı aldım.Müşteri hizmetlerini defalarca aradım, her defasında bana telefonumun sistemde tanımlı olmadığını ve sim kartı başka telefona takıp sonra şu anki telefona takmamı ve sistemde telefonun otomatik tanımlanacağını söylediler.Ama farklı günlerde defalarca (belki 10 belki daha fazla) yapmama rağmen olmuyor.Avea bizim başka yapabileceğimiz birşey yok diyor.Nasıl çözeriz bu sorunu.Neden olurbki böyle birşey.

    Aynı olay benimde başıma geldi. Bana diger telefonda *999# tuslayin ayarlar gelecek daha sonra cihazı ac kapa yapın dediler. 10 dakika sonrada yeni aldığım telefona takip aynı işlemleri yapmamı söylediler. Henuz yapamadım ikinci telefon bulacağız. Başka yolu yokmu bunun yaaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hslk kullanıcısına yanıt
    Sende git 3g paketi al ne uğraşıyorsun



    Sim kartta sorun olabilir yeni 4.5g sim kartı al düzelir.



    Bi online işlemlerden telefon ayarlarına git bak bakalım telefon modeli ne görünüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Hocam öyle bir çözüm önermişsin ki yani seni avea müşteri hizmetlerinde işe alsalar yeridir. Çünkü avea temsilcisi de bana aynı şeyi söyledi.Aveadakilere söylediğimi sana da söyleyeyim ben de. 4.5g destekleyen telefonum varken daha azıyla yetinip neden niye 3g paket alayım ki. İkincisi aveanın hem 3g paket şeçenekleri az hem de enterasan şekilde 4. 5g nin 2 katı fiyatına.

    Diğer husus sim kartı yeniledim ama işe yaramadı. Avea bayisine durumu anlattım ve bana bizlik bir durum yok, telefon üreticileri piyasaya sundukları telefonların bilgilerini topluca bize verir biz de sistemimize tanımlarız sizin ki arada kaynamış olabilir mealinde şeyler söyledi. Ben de üretici firmaya konuyu intikal ettiricem. Sorun sadece ek paket alma v.s değil çünkü. Telefonda sorun varsa anlayalım ve gerekirse garantidenndeğişim talep edelim. Bir de niye telefon böyle kayıt dışıymış gibi olsun ki?...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hslk kullanıcısına yanıt
    İyide desteklese ne yazar bişi indirmeyeceksen o hız sana yeter ha tek fark fiyat önada bişi diyemem

    Şikayetvar.com a yaz onlar ilgilensin telefonu onlardan aldınız.

    Sen ayarlardan bi bakarmısın telefonun hangi model geçiyor



    Simi yeni takınca sisteme mesaj yolluyor otomatik o da senin hangi telefon kullandığını belli ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki telefona sim kartı taktım ikisinede ayarlar geldi fakat yeni aldığım j7 prime taktigimda ise yine ne mesaj geldi nede cihaz tanındı.. ayarları istiyorum cihaz tanınmadığı için gelmiyor.. ne yapacağım bilmiyorum.mh de bişey demiyor.. sim kartı degistirsem işe yarar mı acaba



     AVEA 4.5 G sim Kart Kampanyası başlamış (UYUMLU CİHAZA 1GB HEDİYE)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok eskiden beri pasif olarak eski bir telefonda takılı duran eski sim kartı 4.5G sim kart ile değiştirmek ücretli mi şu an için?
  • Mobidik kullanıcısına yanıt
    Aynen ücretlimi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meeb

    Aynen ücretlimi acaba?

    Bir ufak bayiye sormuştum ve 15 lira demişti yanlış hatırlamıyorsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meeb

    Aynen ücretlimi acaba?

    Ben geçen sene sordum ücretsizdi şu an değişti mi bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.