Şimdi Ara

► AURIS FAN CLUB ◄ (717. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.401
Cevap
104
Favori
1.222.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 715716717718719
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • JimmyJazz kullanıcısına yanıt

    En son hangisinde bıraktıysanız ondan devam eder sonraki çalıştırmada. Fakat radyoda bıraktığınıza eminseniz ve ona rağmen usb ilk kez takılmış gibi algılayıp onu açıyorsa akü ile ilgili bir zayıflama vs olabilir. Aküm bitmeye yakın bende de oluyordu hatta yol bilgisayarı da kendi kendisini sıfırlıyordu (son dönemde-tamamen boşalmasına 1-2 hafta kala) Aküyü yenilediğimde ikisi de eski haline döndü.

  • Azıcık şenlendirelim burayı yaw. Dizel kullanan arkadaşlar wurth veya liqui moly gibi sprey ürünlerle egr manifold kurum temizliği yapan var mı aranızda?
    Youtube de izledim bayağı ama bir video vardı liqui moly ile adamın biri temizlik yapmış ve manfoldu vs söken usta resmen şok olmuştu tertemizdi.
    Ben de aldım bu spreyden çünkü şehir içi kullanıyoruz sürekli ve egr vs dolmadan başımıza iş açmadan temizleyeyim diyorum.
    Bir de hava filtresinden geçen havayı ölçen maf sensörü var. Onu da yağsız kontak spreyi ile arada temizlemeyi öneriyor ustalar.
    Balata spreyi kullananlar dolu ama önerilmiyor.
    Var mı aranızda bu işlemleri yapan veya yaptıran?
  • Arkadaşlar Merhaba,

    2010 Auris 1.4 D4-D sahibiyim aracım manuel. şuan 151bin km'de. bu araçlarda triger seti zincirli mi yoksa kayışmı. ne zaman değişmem gerekiyor bilgi verebilecek varmı. el kitabına baktım ancak bununla ilgili bir bilgi göremedim.

  • Benim 2013 zincirli. Sizin de zincirlidir çünkü motor aynı. Kayışlı ise bükülür bakılır. Eğer çatlaklar vs varsa değiştirilir. 60k km de bir kayışta çatlak yoksa bile değiştirmek gerekir.

    Eğer zincirliyse gaza basıldığında ses yapana kadar zincir gider. Hatta dışarıda duymuşsunuzdur gaza basıp giderken inceden çıkır çıkır sesler çıkaran genellikle yük taşıma araçlarını görmüşsünüzdür. 150 200 bin km ortalama ömür biçiyorlar ama belli olmuyor dediğim gibi.
  • 2015 makyajsız kasa 1.6 Premium için yorumlarınız nelerdir? Kronik bir problem vs var mı, üzmez değil mi bizi :)

  • Toyota nın herhangi bir modelinde kronik problem diye bir şey şu ana kadar duymadım. Her aracın kendine göre eksik yanlış tarafları olabiliyor bu da kısmet meselesi. Babamda 2013 avensis var aynı motora sahip ve kime sorsan öldüremezsin diyorlar. Kaliteli lpg ile gerçekten çok uyumlu ve sorunsuz çalışıyor. Ben tavsiye ederim şahsen
  • Bir sorun yaşayacağınızı sanmamakla birlikte önceki kullanım geçmişinin önemli olduğunu belirtmek isterim. Masraf çıkaracak, belirli bir sorunu vs yok. Trim sesi, belli hızdan sonra arka tarafta oluşan rüzgar sesi (makyajlı kasayı kullanıyorum onda da var) gibi daha kabul edilebilir durumlar olabilir.

  • Teşekkürler. Motor şanzıman, elektronik aksamlarda sorun olmadığı sürece trim sesi vs rahatsız olacağımı sanmıyorum. Bayram sonrası aranıza katılırım inşallah, yorumlarımı eklerim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Babamda 2013 avensis bende de 2013 auris var. Sanayideki elektrikçi arkadaşım sağolsun yardımcı oldu sırasıyla söktü istediğim yerleri ve beraber arabalara komple yalıtım yaptık. Gerçekten bayağı farketti. S class oldu diyemem ama yaklaştı gerçekten :) Siz de yapabilirsiniz. Sökmesi takması haricinde yalıtım çok basit bir iş aslında. Önemli olan malzemeleri düzgün seçmeniz. Gerisi çift taraflı bant gibi yapıştır geç. Fakat ısıtarak yapmakta fayda var.
    Ayrıca en son arabanın kapı fitillerinin kenarına bir sıra daha fitil çektik ses mes kalmadı. Yandan geçen arabaları bile zor duyuyoruz.
    Arabayla uğraşmayı seviyorum yaw 😂
  • Arkadaşlar merhaba, 2009 Auris elegant aracım acil satılık, ucuz vereceğim, temiz düzgün araç, ekstralı, ilgilenen olursa bana dm den ulaşsın.

  • Geçen hafta 2015 1.6 Premium makyajsız kasa alarak aranıza katıldım. Yaklaşık 2 hafta içerisinde 500 km uzun yol, 100 km şehir içi kullandım. Olumlu olumsuz gözlemlerimi paylaşayım.

    Daha önce 2013-2020 model arası Polo, Megane, Nissan Qq, A6, Egea kullandım. Kıyaslamalarım genel olarak bu araçlara göre olacak.

    Dış tasarım olarak göze hitap eden bir araç, makyajsız olmasına rağmen ön ve arka kısım günümüzde sıfır üretilen B sınıfı çoğu araçtan, C sınıfı bazı araçlardan çok daha güzel. Özellikle cam tavan çok spor bir hava katıyor. Arka kısımda keskin ve agresif görünümlü japon hatları tam olarak bana hitap ediyor. Uzunluk ve genişlik C sınıfı standartlarında diye biliyorum ancak B sınıfı bir araç gibi nispeten küçük görünüyor, park konusunda pek sorun yaşanmıyor.

    Dış tasarım aynı model yılları için Polo, Megane 3, Egea hatchback ten daha iyi bana göre.

    İç tasarımda bazı eksiklikler var. Yeni jenerasyon araçların tasarımına alıştıysanız konsolun dik bir şekilde yükselmesi ve vites kolunun tasarımı ilk aşamada göze biraz yabancı geliyor, olumsuz bir hava verebiliyor. Aynı şekilde multimedya ekranı, ve diğer konsol öğeleri bir önceki jenerasyon olduğunu hissettiriyor, ancak benim gözüm çabuk alıştı ve bu hisler ilk gün olumluya döndü. Vites kolu kafama takılmıştı açıkçası, körüklü kollara alıştığım için eski gibi gelmişti ona da birkaç günde alıştım, gözüme batmıyor artık :) Malzeme kalitesi olarak görünür kısımlarda yumuşak plastik, daha arka planda kalan kısımlar için sert plastik kullanılmış. Egea ve Megane 3 e göre malzeme kalitesi daha iyi ama Polo daha kaliteliydi.

    Premium donanım olduğu için yarı deri koltuklar ve diğer küçük detaylar göze hoş geliyor. Özellikle cam tavan mükemmel diyebilirim, daha önce cam tavanlı aracım olmadığı için üstü açık araç kullanıyormuşum gibi hissediyorum, bundan sonraki araçlarım da cam tavanlı olsun isterim.

    Dizel araçlara alışkın olduğum için motor inanılmaz sessiz geldi bana, araç içine de motor sesi çok az tatlı bir şekilde geliyor, 150-160 larda bile rahatsız edici bir ses olmuyor. Yol sesi 120 den sonra normal olarak alıyor.

    Motor performansı standart benzinli araçlar gibi, basarsam gidiyor ama çok yakıyor haliyle, yavaş ve sürekli eco modda kullanmayı sevdiğim için performans beklentim yok, sport modunu denemedim bile hiç. Yokuşlarda dizele göre pasif kalıyor tabi, tork patlamasına alışkın olduğum için aynı performansı almak için gaza fazla basmak pek hoş olmuyor, dizelden sonra yokuşlarda hantal geldi ilk günlerde ama ona da çabuk alıştım, artık normal geliyor.

    Multidrive s şanzıman başarılı. Vites geçişleri çok dikkat edilmediği sürece hissedilmiyor. Dsg ye göre ciddi bir fark hissetmedim, ama egeaya göre çok çok başarılı.

    Bagaj hacmi yeterli ancak biraz daha geniş olmasını isterdim, bebek arabamız biraz büyük olduğu için yanına ancak küçük kabin boy bir valiz sığabilir. Hacmi Polodan büyük, Egeadan küçük. Qq ve A6 ya değinmiyorum bile çoğu kıyaslamada, her şekilde çok daha üstündü onlar :)

    Yakıt şehiriçi 8-9, uzun yol 5-6 lt arası oluyor, genellikle eşim kısa mesafe kullanacağı için yakıt sorun değil bizim için.

    Şimdiye kadar her konuda içimize sindi araç, severek kullanıyoruz. Anahtarsız açma, kilitleme, çalıştırma bile çok hoş donanımlar. Otomatik park asistanı çok kullanışlı, tek hamlede dar bir alana girebiliyor.

    İnşallah uzun yıllar kullanmayı düşünüyoruz, km çok düşük daha 57 binde, içi tertemiz çok yeni duruyor, geçmişi belli, tüm bakımları yetkili serviste yapılmış, ben de yetkili serviste devam edeceğim kesinlikle. Birkaç ufak sürtmeden dolayı boya vs var ama kesinlikle takılmıyorum tabiki olacak, birkaç yerinde de pek göze batmasa da çizikler var rutuş yaptıracağım.

    İlk izlenimlerim böyle, merak ettiğim bazı konular var daha sonra sorarım onları da sizlere. Önerileriniz ve tavsiyeleriniz, az bilinen kullanışlı özellikler varsa mutlaka desteğinizi bekliyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Hayırlı olsun aracınız. Allah kaza bela göstermesin inşAllah. Bende de 2013 dizel otomatik premium var ben de çok memnunum. Size tavsiyem yokuş gördüğünüzde önceden düzlükteyken hızlanın ve 3500 devirin altında kalmadan yokuşa başlarsanız çok daha rahat bayılmadan çıkarsınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ilkeriscan İ kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam Allah kaza bela vermesin hiçbirimize. Dediğiniz gibi düzlükte hızlanmak gerek, zaten araca iyice alışınca sorun olmuyor bu gibi şeyler.

    Sizin araçta da bilgi ekranı vardır, ortalama hız, anlık yakıt tüketimi, kalan menzil vs gösteriyor ancak anlık hız göstermiyor doğru mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amin. Anlık hız göstermiyor evet. Kadrandan bakıyorsun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kafayiko kullanıcısına yanıt

    Hayırlısı olsun, kazasız belasız kullanın. Multidrive s Toyota'da cvt şanzımanın adı ve sadece benzinlilere koydular aurislerde. Bu şanzıman sonsuz kademelidir (Sonsuz vites de derler) bilinen anlamda bir vites geçişi yoktur, sanal olarak kademelendirilmişlerdir. Rahat ve sorunsuzdur genellikle. Hatta şu an yenileri 10 kademeli oldu. Atmosferik turbosuz motora göre yakıtınız da iyi değerlerde :) iyi günlerde kullanın tekrardan

  • ilkeriscan İ kullanıcısına yanıt
    Sonradan eklenebilecek, gizli özellik açtırma vs gibi bir durum var mıdır peki? Bir de mutimedya ekranı kullandığım diğer araçlara göre yetersiz geldi, vidyo oynatma vs oluyor mu, ya da kullanışlı diğer özellikler var mı, henüz çok kurcalayamadım multimedyayı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • erincar kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Evet sonsuz kademeyi duymuştum, gayet başarılı. Ufak tefek şeyler dışında genel olarak çok memnunum, inşallah bu şekilde devam eder.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kafayiko kullanıcısına yanıt
    Ben sonradan çok şey ekledim eklenecek bişe kalmadı artık ama arabanın kendisinde olan gizli özellik tarzında şeyler değil. Siz hız sabitleyici yoksa sadece bir kol alarak sürücü airbagini çıkarıp takabilirsiniz. Orijinal oluyor zaten ve hatta benzinlilerde ekranda hız sabitleyici simgesi bile çıkıyor. Ben de taktım hız sabitleyici orijinal oldu ama farklı yöntemlerle takılıyor.

    Aynaların otomatik açılıp kapanmasını iptal edip tekrar aktif edebilirsiniz. Obd soketine aparat takıp kapıları otomatik kilitleyebilirsiniz vs tarzında şeyler var.

    Benim araç dizel ama merak ettiğiniz bir şey varsa sorun. Benim araçla aynı sizin araç :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kafayiko kullanıcısına yanıt
    Multimedya ekranı video oynatabiliyor ama takılmadı gereken aparatlar var. Ben ekran zaten küçük olduğu ve uzun yolda aracı çok kullanmadığım için uğraşmadım. Youtubede var nasıl yapıldığı falan ama aparatla video oynatmak yerine geniş ekran bir multimedya taktırmak daha mantıklı bence. Bluetooth ile görüşme var çok iyi çalışıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ilkeriscan İ kullanıcısına yanıt
    Hız sabitleyici var hocam, premium larda standart diye biliyorum. Ayna konusunu duymuştum, kapıların otomatik kapanması pek işime yaramıyor açıkçası, olmasa da olur :)

    Birkaç soru daha sorayım o zaman :)

    - Multimedya ekranını değiştirebilirim, daha fonksiyonel birşey istiyorum, marka tavsiyeniz var mı

    - Koltuk kılıfı almayı düşünüyorum, koltuk ısıtma etkisini çok mu düşürür, varsa yine marka veya uygulama merkezi tavsiyenizi alayım:)

    - Özellikle araç içinde göze hoş gelecek veya kullanışlı olacak aksesuar vs tavsiyeniz var mı

    - Bakımları Ankarada Alj yetkili serviste yaptıracağım, 60.000km ye daha var ama içim rahat etsin diye daha erken yaptırabilirim. Fiyatlar dışarıya göre çok mu fark ediyor?

    Sor dediniz sordum :):)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 715716717718719
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.