Şimdi Ara

Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  

    Audi’nin ilk tamamen elektrikli aracı olma özelliği taşıyan E-Tron SUV önümüzdeki ay tanıtılacak. Yan aynalar yerine kamera kullanan ve görüntüyü kapı içlerindeki OLED ekranlara yansıtan aracın dikkat çekici özellikleri bununla sınırlı değil. Audi, E-Tron’un teknik detayları hakkında yeni bilgiler paylaştı.
     

    Alman üretici tarafından yapılan açıklamada E-Tron’un rejeneratif fren sistemi sayesinde menzilini yüzde 30 oranında arttırabildiği ifade edildi. Bunu “rakipleri arasında en yenilikçi geri kazanım konsepti” kullanarak başardıklarını belirten yetkililer, bu sayede gerçek dünya koşullarına daha yakın olan WLTP testine göre 400 kilometre menzil elde ettiklerini dile getirdi.

     
     

    Yokuş aşağı kat edilen her kilometrede menzile 1 kilometre eklediği söylenen geri kazanım konsepti içerisinde iki elektrikli motor ve elektrohidrolik olarak entegre edilmiş fren kontrol sistemi bulunuyor. Audi, bu konsept ile ilk defa üç farklı geri kazanım seçeneğinin bir araya getirildiğini belirtiyor: frenden geri kazanım, vites kulakçıkları kullanarak manuel geri kazanım ve verimlilik asistanı kullanarak otomatik geri kazanım.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
    Audi E-Tron, yokuş aşağı yapılan her kilometrede menziline 1 kilometre ekliyor
      

    Audi E-Tron SUV’da etkileyici olan tek özelliğin verimlilik olmadığını söyleyen Alman üretici aracın performansına da dikkat çekmek istiyor. E-Tron’da bulunan iki elektrik motoru toplamda 265 kW (360 hp) güç ve 561 Nm tork üretiyor. 60 saniyeye kadar gücünün doruklarına ulaşabilen bu motorlar, aracı 200 km/s olarak sınırlanmış olan maksimum hıza yükseltebiliyor. Audi E-Tron’da bulunan boost modu, 8 saniyeliğine de olsa gücün 300 kW, torkun da 664 Nm’ye ulaşmasına imkan veriyor. Bu modda E-Tron’un 0-100 km/s hızlanma süresi 6 saniyenin altında gerçekleşiyor.

     

    Audi E-Tron’un üretim versiyonu önümüzdeki ay San Francisco’da resmi olarak tanıtılacak. Yıl sonuna doğru da üretim bandına çıkacak. Aşağıdaki videoda E-Tron’un Pikes Peak’teki geri kazanım testini izleyebilirsiniz.

     







  • Bizim yerli araba kamuflajını hatırlattı...

  • TITRE TESLA
  • Almanların iyi bir reklamı oluyorsa arkasından da bir çakallık haberi çıkacak demektir. Vw audi grubunun hibrit batarya haberi sonrası daha neler çıkacak bakalım

    Edit sözümü geri alıyorum babanın oğlu olsa ticaret yaptığın adama güvenmeyeceksin!!
    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/japon-otomotiv-devlerinden-usulsuzluk-itirafi-40923714



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drserk -- 9 Ağustos 2018; 19:06:38 >
  • Teslanın en kötüsü 6 saniyenin altında 0-100 hızlanması gerçekleştiriyor

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1BilimAdamı

    Bizim yerli araba kamuflajını hatırlattı...
    bana her şey seni hatırlatıyor
    hahahaha
    bizim o araba yalan oldu galiba yaptık yapıyorduk yapcaz yapmamışmıydık yaparız bi ara oldu araba kafam karıştı artık seçim de yokki yakınlarda son durumu hakkında bilgi alalım :)
  • Kimse de dememiş; bu araba 1 km yokuş inip 1 km nasıl gidiyor diye. Oh ne ala, bir kilometre inelim, bir kilometre çıkalım, eee sonsuz enerji mi!

    Öyle değil. Atıyorum %10 eğimli yolda 1 km inersin, rejeneratif frenleme kullanırsın, sonra düz yolda belki gidersin 1 km. Sonsuza kadar iniş yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.