Şimdi Ara

Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
14
Favori
52.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • sn ridleyscott, bu da sizi enterese ediyor :)
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Hocam daha önceki bir mesajınızda uzun yolda volvo'yu daha çok sevdiğinizi yazmışsınız. Sebebi bu mu yoksa


    Ayrıca volvo yaşlı arabasıdır diyenlere de gelsin bu. O s80'in 5 silindirden aşağı motoru yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 19 Ocak 2018; 22:58:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs





    sn ridleyscott, bu da sizi enterese ediyor :)

    Nasıl ? Hoşunuza gitti mi sürüşü hızlanması , tutuşu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Üstad.



    Bu videoda A8 le dipgazla mı ilerliyorsunuz?

    Kadrajdaki S80 in hangi motoru? Çip, remap söz konusu mu? 4 çeker mi?



    Bu arada radar cihazı da dikkatimizi çekmedi değil ☺



    Selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    Üstad.



    Bu videoda A8 le dipgazla mı ilerliyorsunuz?

    Kadrajdaki S80 in hangi motoru? Çip, remap söz konusu mu? 4 çeker mi?



    Bu arada radar cihazı da dikkatimizi çekmedi değil ☺



    Selamlar.

    elbette, 80km/s, yanyana dip gaz.. volvo da benim aracım.. hiçbir modifikasyon, yazılım yok. zaten şanzımanı bir kere kucağıma almışım ayna mahrutiyle beraber, zaten limite kadar dayamışlar :) cesaret edemedim yazılıma. yoksa durmazdım.



    bu şekilde dört defa denedik, sonra önce audiyi kullanan arkadaş dedi ki galiba sorun bende, araçları değiştirdik. sonuç aynı..



    daha şaşırtıcı olanı, kalkışta Audi 1-1,5 boy fark ya atıyor ya atmıyor. Volvo orada da geriden gelip tokatlıyor :))



    Huseyin demişti zamanında çok fena diye, amcasında varmış galiba. gerçekten hiç insan gibi gitmiyor bu Volvo.



    Audi'yi şimdi babama bıraktım, Volvo'yu kullanıyorum.



    ya o cihazı nasıl tespit ettiniz pardon? sadece tutacağı duruyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs





    sn ridleyscott, bu da sizi enterese ediyor :)

    Nasıl ? Hoşunuza gitti mi sürüşü hızlanması , tutuşu ?

    merhaba :)



    şimdi bu araçla biraz oynanmış. ben normal TT de kullandım. o konforlu, güzel giden bir araç olarak hafızamda. bunun egzozu iskenderden çıkma, ama bir metal sürtünme sesi var.. arka tarafın yaylarıyla galiba oynamışlar, muazzam rahatsız edici şekilde sert. ve zıplıyor. yani pistte nasıl bilemem ama asfaltın düzgün olmadığı günümüz türkiyesinde her sert girdiğin virajda uçup gitme tehliken var.



    80-180'i 10.5 saniye gibi saydım. aslında güzel değer, güncel 520hp S8 değeri. şanzıman videoda anlayacağınız gibi her değişimde arkadan vuruyor gibi hissettiriyor. 240'ta bıraktım daha üst

    süratte nasıl olur bilmem.



    frenler havalandırmalı gibi bişey dediler, 220 gibi hızlarda yavaşlayınca titreme yapıyor.



    yani günlük hayatta benim kullanımıma uygun bir araç değil. ama harcanan bir efor ve emek var araca. ciddi de bakım ister diye düşünüyorum. beni hep tedirgin etti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Hocam daha önceki bir mesajınızda uzun yolda volvo'yu daha çok sevdiğinizi yazmışsınız. Sebebi bu mu yoksa


    Ayrıca volvo yaşlı arabasıdır diyenlere de gelsin bu. O s80'in 5 silindirden aşağı motoru yok

    bir buçuk senede volvonun biri garantiden iki kere radyatörünü değiştirdim, şanzımanı revize oldu, ABS beyni geldi hollandadan rica minnet kodlattirdim...



    bana dünyanın masrafını açtı.





    ama aldığım para belli, içi hala iki yaşında gibi, gidişi videoda belli, videoyla gösteremediğim bir konfor ve rahatlık da var. ahşap direksiyonu ele tam oturuyor, Audi böyle değil mesela. koltukları İ-NA-NIL-MAZ rahat.. daha önce de söylemiştim Audinin koltukları comfort ve Valcona, ama Volvonun yanina bile yaklaştırmam..



    Volvonun da Audinin de şanzımanı taş devrinden kalma, biri

    GM405 4 ileri eski corvette şanzımanı, diğeri 6 ileri ZF tork konvertörlü, ama Volvonun viteste hızlanması daha bir vakum gibi.. ikisinde de bir 80-260 videosu çekeceğim en üst viteste, anlayacaksınız..



    araç vites değiştirip durunca ben rahatsız oluyorum, konforsuz bir şey bence. Volvo bu konuda çok esnek, tam istediğim gibi.



    ayrıca, aynı performans ve konforu Volvo 12 litre ortalama yerine 9-9.5lt ortalamayla veriyor ki bence mucizeden hallice bir durum bu. daha yuksek ortalamalarla gezen e180 kullanicilari var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs


    quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    Üstad.



    Bu videoda A8 le dipgazla mı ilerliyorsunuz?

    Kadrajdaki S80 in hangi motoru? Çip, remap söz konusu mu? 4 çeker mi?



    Bu arada radar cihazı da dikkatimizi çekmedi değil ☺



    Selamlar.

    elbette, 80km/s, yanyana dip gaz.. volvo da benim aracım.. hiçbir modifikasyon, yazılım yok. zaten şanzımanı bir kere kucağıma almışım ayna mahrutiyle beraber, zaten limite kadar dayamışlar :) cesaret edemedim yazılıma. yoksa durmazdım.



    bu şekilde dört defa denedik, sonra önce audiyi kullanan arkadaş dedi ki galiba sorun bende, araçları değiştirdik. sonuç aynı..



    daha şaşırtıcı olanı, kalkışta Audi 1-1,5 boy fark ya atıyor ya atmıyor. Volvo orada da geriden gelip tokatlıyor :))



    Huseyin demişti zamanında çok fena diye, amcasında varmış galiba. gerçekten hiç insan gibi gitmiyor bu Volvo.



    Audi'yi şimdi babama bıraktım, Volvo'yu kullanıyorum.



    ya o cihazı nasıl tespit ettiniz pardon? sadece tutacağı duruyor?

    Virajlara bekleriz Cem Bey. Virajda Audi ezer.

    Bir de böyle bir kapışma bekleriz. Virajdan son sürat dönmece yapın. A8'in maksimum hızında Volvo ile deneme yapın. Herşey bittiğinde uçurumun aşağısında Volvo'dan arkadaş çıkar: "Çok sağlamdır!" der.

    Not: S80 T6 değil mi bu? Önden çeker onlar.

    Şaka bir yana ikisi de taş gibi araba. S80 T6 daha nazlı araba ama, dikkat etmek lazım. Turbolarına iyi bakın. Turboda bir sıkıntı çok kısa sürede yatak sarma ile sonuçlanır. (İmojiler içinde kucağa alma imojisi de lazım).

    Şanzıman başına gelmiş zaten. Ona girmiyorum. O hepimize girdi. Allah'ın emri.

    Bu iki araçta, hissiyat olarak Volvo'nun daha sportif olacağını ve bana biraz daha uygun olduğunu düşünsem de, "ağzımızın tadı bozulmasın Alirıza Bey" faktörü ve 4 çekerle şirin eğlencelikler faktöründen ben Audi'den yana oy kullanırım. S80 T6 ise daha dertsiz ve dört çeker olsa onu alırım, satmam, sarmalar sarar, 10 yıl daha binerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST


    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs


    quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    Üstad.



    Bu videoda A8 le dipgazla mı ilerliyorsunuz?

    Kadrajdaki S80 in hangi motoru? Çip, remap söz konusu mu? 4 çeker mi?



    Bu arada radar cihazı da dikkatimizi çekmedi değil ☺



    Selamlar.

    elbette, 80km/s, yanyana dip gaz.. volvo da benim aracım.. hiçbir modifikasyon, yazılım yok. zaten şanzımanı bir kere kucağıma almışım ayna mahrutiyle beraber, zaten limite kadar dayamışlar :) cesaret edemedim yazılıma. yoksa durmazdım.



    bu şekilde dört defa denedik, sonra önce audiyi kullanan arkadaş dedi ki galiba sorun bende, araçları değiştirdik. sonuç aynı..



    daha şaşırtıcı olanı, kalkışta Audi 1-1,5 boy fark ya atıyor ya atmıyor. Volvo orada da geriden gelip tokatlıyor :))



    Huseyin demişti zamanında çok fena diye, amcasında varmış galiba. gerçekten hiç insan gibi gitmiyor bu Volvo.



    Audi'yi şimdi babama bıraktım, Volvo'yu kullanıyorum.



    ya o cihazı nasıl tespit ettiniz pardon? sadece tutacağı duruyor?

    Virajlara bekleriz Cem Bey. Virajda Audi ezer.

    Bir de böyle bir kapışma bekleriz. Virajdan son sürat dönmece yapın. A8'in maksimum hızında Volvo ile deneme yapın. Herşey bittiğinde uçurumun aşağısında Volvo'dan arkadaş çıkar: "Çok sağlamdır!" der.

    Not: S80 T6 değil mi bu? Önden çeker onlar.

    Şaka bir yana ikisi de taş gibi araba. S80 T6 daha nazlı araba ama, dikkat etmek lazım. Turbolarına iyi bakın. Turboda bir sıkıntı çok kısa sürede yatak sarma ile sonuçlanır. (İmojiler içinde kucağa alma imojisi de lazım).

    Şanzıman başına gelmiş zaten. Ona girmiyorum. O hepimize girdi. Allah'ın emri.

    Bu iki araçta, hissiyat olarak Volvo'nun daha sportif olacağını ve bana biraz daha uygun olduğunu düşünsem de, "ağzımızın tadı bozulmasın Alirıza Bey" faktörü ve 4 çekerle şirin eğlencelikler faktöründen ben Audi'den yana oy kullanırım. S80 T6 ise daha dertsiz ve dört çeker olsa onu alırım, satmam, sarmalar sarar, 10 yıl daha binerim.

    Audinin bir süspansiyonuna laf ettirmem.. 2 tonluk araba ama viraj limitleri çok yukarıda.. hatta biraz fazla yukarıda, 190'la girdiğin virajda kafadan bırakınca anlıyorsun biraz hızlı girdiğini, neyse ki bu salaklığımızı ve acemiliğimizi ciddi bir bedel ödemeden atlattık.. bir de 4 ceker sistemine laf ettirmem diyecektim ama, volvodan tokadı yiyince o da gözümden düştü :))



    gerçi allahı var geçen hafif bir kar attı buralara, aldım dağa tepeye vurdum. güneş görmemiş buzlu yerlerden keçi gibi tırmandı yazlık lastiklerle. yolda kalan diğer araçları görene kadar ben de anlamamıştım..



    volvonun turboları mitsubishi, evladiyelik götürür bakımını aksatmazsan dendi. şanzıman çok nazlı gerçekten, ABD'de bir firma bunun kitini yapmış özel alaşım dişlilerle. şeytan diyor araştır getirt.



    Ben bu Audiyi almadan evvel 2013 model tertemiz bir S80 T6 AWD düştü. 145 yazdilar, tam ben Ulan! demeye kalmadan 4 saatte 140 liraya satildi. galiba yakin zamanda 3.0TFSİ, 535i, veya S80 T6 AWD üçlüsünden birine döneceğim ama bu V8 de lanet gibi bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Daha önce konuda geçti mi bilmiyorum bakmaya üşendim açıkçası, S80 kaç model hocam?



    Bir de bu volvoların aktif şasili olanları var, sürüş kabiliyetleri çok methediliyor. Hiç kullandınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Daha önce konuda geçti mi bilmiyorum bakmaya üşendim açıkçası, S80 kaç model hocam?



    Bir de bu volvoların aktif şasili olanları var, sürüş kabiliyetleri çok methediliyor. Hiç kullandınız mı?

    Aktif şasi derken hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Üstad.



    180-190ps üzeri önden çekeri sizi bilmem ama ben tercih etmem. Ya arkadan itecek ya da 4 teker kedi gibi yeri tırmayacak ki daha stabil ve zevkle sürülesi bir araç olsun. Her şey düz yolda lineer hızlanma değil bana göre.



    Hatta 70, 80' le dip gaz yapıyorsun önden patiye sarıyor araç sağa sola çekiyor. Bence çok itici 😊



    Pardon, radar tespit cihazı aparatını demek istedim. 😃 Bende de var ancak üstte dikiz aynası altında. Sizin ki fazla dikkat çekiyor bence. Uyanık bir memur sıkıntı yaşatmasın. 😊



    Nedense turbo besleme araçları ben.sevmiyorum. Hızlanma lineer ve doğal gelmiyor. Varsın 4.4lt V8 ama Awd Volvo olsun, biraz fazla mtv vereyim ama daha doğal sürüş vad etsin.



    F10 535i turbosuna rağmen ciddi derecede benim de hoşuma gidiyor. Yüklemeye de müsait. Ancak F01 740i de güzel makine. 326ps. Bunlar Bmw nin en güvenilir I6 motor altyapısına sahip malumunuz.. Ya da para yoksa mecburen E65 745Li hayaline devam. 🤣

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Daha önce konuda geçti mi bilmiyorum bakmaya üşendim açıkçası, S80 kaç model hocam?



    Bir de bu volvoların aktif şasili olanları var, sürüş kabiliyetleri çok methediliyor. Hiç kullandınız mı?

    hic kullanmadim. R'larda ve S80 T6 Awd'lerde gördüm..



    yalniz 2014 R-Design T5 kullandim. spor süspansiyonlu, boyle yön değiştiren ve yol tutan araç çok az gördüm. bu arada hüseyin gömdü ama S80'in süspansiyonu da hiç fena yol tutmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo fena gitmiş. Maşallah her iki aracada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    T6 ile ilgili lpg hikayeleri beni iyice korkuttu. A8'e de takmayi dusunmuyorum ama ciddi yakit tuketiyor. depo ortalamam 17 litre. gerci cok sikistirdim, sehirici kullandim ama uzun yol da yapildi sonucta. volvo bunun yaninda ekonomik kaliyor.





    Cem hocam benim son 700km ortalamam 7.8lt (Tabi bu lpg ortalaması) gel değişelim araçları. Tabi attan inip eşeğe binmek istersen

    Hocam aracınız nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araçlarınızın maşallahı var hocam ilgiyle ve severek takip ediyoruz Ama video sonucuna çok şaşırdım ben gerçekten Arada 60 küsur beygirlik fark var, ve ağırlık farkı da sadece 200 kg civarında sanırım. Volvo rahat geçti gerçekten. Ve araçta yazılım da yok, bu durumda Audinin beygirlerinde biraz eksilme mi söz konusu acaba

    Zeperfsten baktım;

    http://www.zeperfs.com/en/duel381-1026.htm

    Audi’nin verileri yüksek hızda dahi bariz daha iyi.

    Ayrıca aklıma chipli Golf R’ı geçen, S60 T5 geldi nedense

    Mobilden video koyamadım, linki burada

    https://youtu.be/QcUPbxderAw



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abstraction -- 24 Ocak 2018; 1:14:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirhanardgn


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    T6 ile ilgili lpg hikayeleri beni iyice korkuttu. A8'e de takmayi dusunmuyorum ama ciddi yakit tuketiyor. depo ortalamam 17 litre. gerci cok sikistirdim, sehirici kullandim ama uzun yol da yapildi sonucta. volvo bunun yaninda ekonomik kaliyor.





    Cem hocam benim son 700km ortalamam 7.8lt (Tabi bu lpg ortalaması) gel değişelim araçları. Tabi attan inip eşeğe binmek istersen

    Hocam aracınız nedir ?

    1.6 avensis 2015

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Cem hayırlı olsun

    Neler yapmışsın neler

    Bir saattir okuyorum yazdıklarını iskender borcun oldu bana ;)

    Güle güle kullan diyeceğim herhalde Volvo 'ya geri döndün :)

    Selamlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs





    sn ridleyscott, bu da sizi enterese ediyor :)

    Nasıl ? Hoşunuza gitti mi sürüşü hızlanması , tutuşu ?

    merhaba :)



    şimdi bu araçla biraz oynanmış. ben normal TT de kullandım. o konforlu, güzel giden bir araç olarak hafızamda. bunun egzozu iskenderden çıkma, ama bir metal sürtünme sesi var.. arka tarafın yaylarıyla galiba oynamışlar, muazzam rahatsız edici şekilde sert. ve zıplıyor. yani pistte nasıl bilemem ama asfaltın düzgün olmadığı günümüz türkiyesinde her sert girdiğin virajda uçup gitme tehliken var.



    80-180'i 10.5 saniye gibi saydım. aslında güzel değer, güncel 520hp S8 değeri. şanzıman videoda anlayacağınız gibi her değişimde arkadan vuruyor gibi hissettiriyor. 240'ta bıraktım daha üst

    süratte nasıl olur bilmem.



    frenler havalandırmalı gibi bişey dediler, 220 gibi hızlarda yavaşlayınca titreme yapıyor.



    yani günlük hayatta benim kullanımıma uygun bir araç değil. ama harcanan bir efor ve emek var araca. ciddi de bakım ister diye düşünüyorum. beni hep tedirgin etti.

    Sanırım aracın ciddi bir bakıma ihtiyacı var.
    TTS lerde magnetic ride vardır. Vitesin arkasındaki 4 lü ve kanat açma tuşlarının olduğu kısımda düğme ile sertlik ayarını yapabilirsiniz. Tüm tts lerde vardır TR ye gelen. Yine de konfor beklememek lazım , bendeki 19 jant 35 yanak ve sert bir araç. Araç uçup gitmez de sizi tedirgin etmiş, muhakkak ön düzen ayarının düzgünce yapılması lazım. Bu araçlarda çok fark ediyor.

    Kilometresi epey var bu aracın , şanzıman yağını ne zaman değiştirmişler acaba, ona bakmak lazım, genelde 60 bin civarı önerilir. Alındığından beri değiştirilmedi ise eyvah yani. Ayrıca oynanmış araba derken dsg yazılımı yapıldı ise, daha doğrusu merdiven altı yazılımcıda yapıldı ise sorunu bu da yapıyor olabilir. Bende 0,65 eğimde 100-200 13,5 saniye veriyor. Hız olarak tfsi araçlar giderde gider yani , eğim falan yakalanırsa dişli bitirene kadar gider modifiye edildikten sonra. Ben en fazla 277 gördüm kendi aracımda ama geçen yıl Serres pistine giderken yunan otobanlarında 290+ km lerde kesiciye girenler vardı ( S3 ler özellikle)

    Frenleri kesinlikle oem parça takılmamış. Aftermarket hava kanallı şekilli parçalar takıyorlar ve bir çoğunda benzer sorunlar oluyor. Fren konusunda stoptech , brembo , k sport , d2 racing gibi hazır araca özel paket sistem alınmadıkça oem parçalarla devam edilmesi lazım. Aksi halde titreme sorunu olur ve çok can sıkıcı bir şey dediğiniz.

    Bakarsanız bağ , bakmazsanız dağ oluyor , her araç için geçerli. Ama bu tip arabalar çok çok daha çabuk dağ oluyor ilgilenmediğiniz zaman. :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs


    quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Daha önce konuda geçti mi bilmiyorum bakmaya üşendim açıkçası, S80 kaç model hocam?



    Bir de bu volvoların aktif şasili olanları var, sürüş kabiliyetleri çok methediliyor. Hiç kullandınız mı?

    hic kullanmadim. R'larda ve S80 T6 Awd'lerde gördüm..



    yalniz 2014 R-Design T5 kullandim. spor süspansiyonlu, boyle yön değiştiren ve yol tutan araç çok az gördüm. bu arada hüseyin gömdü ama S80'in süspansiyonu da hiç fena yol tutmuyor.

    Abi herhalde, S80 de çok iyi yol tutuyor. Ancak şu an elma ile armutu karşılaştırıyoruz. 4 çeker araba ile önden çeker arabayı karşılaştırıyoruz. Göreceli olarak, gaza bastığın sürece, Audi iyidir.

    Kullanım hissiyatı gereği bu iki araba arasında benim tercihim Volvo'dan yana olur. Ancak, arıza ihtimalinden ötürü, rasyonel karar beni Audi'ye iter.

    S80 T6 AWD tam olarak bana oturuyor mesela... Gerçi bu sınıf bana fazla büyük. Ben S60'ı geçmem.

    T6 motorda yağlamanın kesilmesi durumlarını araştırın. Belki ilk modellerde vardı bu sıkıntı. Turbo su koymasa da yağlama kesiliyor. Fark ettiğinizde motor yatak sarmış veya sarmak üzere oluyor. Amcamın başına geldi. Yanlış hatırlamıyorsam turbolar da gitti. Ancak amcam da normal kullanmıyordu o dönemlerde... Onun da etkisi vardır. Gene de uyanık olmak lazım. Ben bir soruşturayım bu sorunun sebebini... Ankara'da Roteks Volvo-Timur abi var. On numara adamdır. Sanayiye bir gittiğimde uğrarım.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.