Şimdi Ara

Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
14
Favori
52.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yt1990

    Çok güzel konu, araç da olmuş.

    Güle güle kullanın ön ve arka kısım güzel olmuş.

    İçinden de özellikle carplay uygulatmışsınız sanırım; bir fotoğraf paylaşırsanız güzel olur ilerleyen günlerde

    çok teşekkür ederim iyi dileklerinize.

    carplay'i nasıl çözdünüz şaşırdım ama haklısınız, hatta multimedia konusunda elimin ayarı biraz kaçtı :D

    Türkiye'de 4500TL istenen Dension GT500 Bluetooth sistemini yurtdışından 1600 liraya getirip 300 liraya monte ettirdim..


    o işi yaparken; bu hizmetlerde yiğidin harman olduğu maslak oto sanayii'de referansla bir yere gittim.. adam benden evvel bir Phaeton ile uğraşıyordu, benim işi yaparken de benim arabanın 2 yaş genci geldi, 4.2 FSI makyajlı model ve motorlu, bakanlık forsunun üzerine plaka konmuş.. bana dediler ki abi aldığın ürün çok güzel ama bak senin arkana yanaşan araca bluetooth bağlayacağız, 200TL'ye :D ulan dedim o kadar araştırdık uğraştık.. neyse benim aldığımı takın dedim olan oldu, bu sırada dediler ki istersen telefon ekranını da ortaya yansıtalım.. kaç para dedim? 800TL abi dediler.. yapın ulan dedim bir taraftan da kendime saydırıyorum..

    neyse şimdi dediğiniz gibi youtube veya VLC playerdan istediğimiz videoları ve navigasyonu aktarıyoruz ön ve arka ekranlara.. çocuk için birebir..


    fotoları paylaşırım elbette..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CemUsUs -- 7 Kasım 2017; 13:20:13 >




  • Konuya girince vergi+benzin ikilemi ile şuursuzca okuyorum paylaşımları. Bu araç bize uzay gemisinden hallice oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Para sorunu olmayınca insan zevkine böyle sorunlara para harcayabiliyo.İyi macera valla ama memur adamım böyle risklere giremem.İyi eğlenceler daha çok masraflı maceralar olacak gibi emme para var bayağı belli.Zaman da var sanırım araç durduk yere zırt pırt sorun çıkınca sanayiye gidilecek benim ne param ne de zamanım var

    mesajinizin uslubu ve bu kadar kisa mesajda 4 sefer para telaffuz etmeniz son derece rahatsiz edici.



    benim para ve zaman sorunum olmadigini nereden biliyorsunuz, beraber mi yaşıyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun, Allah daha büyüklerinden korusun. Uzun yolda en çok korktuğum şeylerden biri hayvana çarpmaktır. Bu konuda ne yazıkki bende epey şanssızım, birşeyler çekiyo resmen..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı aracı bir defa kullanma fırsatım oldu. Hayırlı olsun. Binmeyenin konuşmaması gereken araçlardan biri. Yakıttan falan bahsetmeye gerek yok bu sınıfta konuşulmaz zaten. Daha önce böyle bişeye binmemiştim bildiğim herşeyi değiştirdi. O hızla gidip gücümün yettiği bir a4 aldım:) şuan memnunum. Araç sahibinin belirttiği tek sorun piyasada az sayıda bulunmasından dolayı parçası az ve pahalı olduğuydu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs


    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Para sorunu olmayınca insan zevkine böyle sorunlara para harcayabiliyo.İyi macera valla ama memur adamım böyle risklere giremem.İyi eğlenceler daha çok masraflı maceralar olacak gibi emme para var bayağı belli.Zaman da var sanırım araç durduk yere zırt pırt sorun çıkınca sanayiye gidilecek benim ne param ne de zamanım var

    mesajinizin uslubu ve bu kadar kisa mesajda 4 sefer para telaffuz etmeniz son derece rahatsiz edici.



    benim para ve zaman sorunum olmadigini nereden biliyorsunuz, beraber mi yaşıyoruz?

    Para beni de rahatsız ediyo haklısın tamam kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makina tüfek gibi hocam.Ben bir A8 hayranıyım.7 serosi ve S-class'tan daha çok severim bu araçları.İlgiyle takip ediyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >






  • buraya bir hizlanma videosu birakip hemen kacayim 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu arada detayli bir yakit tuketimi testi yapiyorum.



    bölünmüş yol, eğimsiz bir parkur. gidiş ve dönüş ölçülüyor.. toplamda 20 km git gel..



    bütün ölçümlerde, belli işaretlere gelmeden hız hedeflenen değere (90-100-110-120-130-140) sabitleniyor ve tam işarette yol bilgisayarı sıfırlanıyor..



    hiçbir ölçümde gaza veya frene basılmıyor, basılan ölçüm iptal ediliyor. klima ve camlar kapalı, lastik basınçları önerilen değerlerde, ölçüm hava sıcaklığı 15-18 derece arasi..



    a-b ve b-a olmak üzere ölçümün ortalamasını alıyorum.



    Audi için değerler:



    cruise 100kms --> 9.8lt/100km

    cruise 110kms --> 10.2lt/100km

    cruise 120kms --> 10.6lt/100km



    yalniz burada bir detay var. Audi icin şu an bir yazılım denemekteyim, ve kontrol için 110kms ile ölçtüğüm yazilimsiz değer 9.5lt/100km..



    volvo s80 t6 için ayni parkur değerlerini veriyorum şimdi;



    cruise 80kms --> 6.0lt/100km

    cruise 100kms --> 6.8lt/100km

    cruise 110kms --> 7.5lt/100km

    cruise 120kms --> 8.2lt/100km

    cruise 140kms --> 9.8lt/100km



    Audi için değişik hizlardaki sonuçları ekleyeceğim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bugün istanbul otobaninda, bursa yönüne doğru tünelden çıktıktan sonra son hız denemesi yaptım.

    280km/s'i gecince bıraktım. zaten nasıl kaptırdıysam kendimi iznik sapagini da kacirdim. gemlikten girdim :)

    video falan yok tabi o süratte, bir gün yanimda birisi olursa ancak. fakat intiba olarak söyleyeyim; inanilmaz stabil ve ilginc bir sekilde o süratlerde bile korkutucu degil arac. sadece diger araclar limitlerinde bile gidiyor olsalar arkadan yaklastiginda cok hizli bir sekilde ara kapaniyor. 180-200kms ile sol seridi kapatan bir volvo v40 t3'te yasadim bunu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Hocam bi gopro alalım size ihtiyacınız var gibi baya Allah kaza bela vermesin iyi sürüsler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laminon

    Hocam bi gopro alalım size ihtiyacınız var gibi baya Allah kaza bela vermesin iyi sürüsler

    ya ben o mereti kullanamam :)

    yol ile aramda beni rahatsiz edecek gorusumu engelleyecek her turlu nesneyi yok ederim. navigasyon, aynaya asilan koku yayici nesnelere bile kılım, anında cikartir atarim yani :) bir de günün sonunda bu ortalama, konforlu bir arac.. go proluk bir olayi yok. ex diesel bey gibi amg/m/audi s departmanindan bir arac olsa hadi sineye cekeyim :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • değerli arkadaşlar;



    iki gelişme var.. birincisi ahşap direksiyon geldi..



    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri

    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri



    bu da mukayese için. göbeği dağılmadan akıl edemedim..

    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri





    ikincisi de yazılımla ilgili. daha net bir durum olmadığı için bunu anlatmayı erteliyorum.



    bu arada guncel yakıt tüketimi tablosunu koyayım.





    VOLVO S80 T6 AUDI A8 4.2 Quattro



    80kms 6.0

    100kms 6.8 9.4

    110kms 7.5 9.7

    120kms 8.2 10.0

    130kms 9.0 10.6

    140kms 9.8 11.4







    ölçümler aynı gün içinde, ısınmış motorla yapıldı. 10km gidiş 10km dönüş güzergahın ortalamaları alındı, cruise control ile hız sabitlenip aynı noktalarda ekran sıfırlandı, ve ölçüm sonuna kadar hiç frene veya gaza dokunulmadı. trafik dolayisiyla dokunulan ölçümler iptal edildi. klima/camlar kapali.



    mesela tecrübeyle belli oldu ki ısınmış motor her iki araçta da 0.4lt daha az yakıyor :)) ayrıca Volvo'nun tablo değerlerine soğuk hava düzeltme değer farkı olarak 0.2 litre eklenecek.



    el-netice;



    1- büyük hacimli motor daha dar bantta hareket ediyor. volvo'da fark 3 litre iken audi'de 2litre.. sürat arttıkça makas kapanıyor..



    2- şehirdışı seyahat süratinin ortalama değerine iki litre eklerseniz depo ortalaması çıkar.



    3- 4.2 v8 motorlu quattro bir audiyi ekonomik kullanma gibi bir imkan yok 😕



    4- her nasilsa audinin araliklari 120'den sonra daha net açılırken volvo daha tutarli bir artış sergiliyor. yine de her iki araç için en optimum seyahat süratinin 120 olduğu bariz.



    5- şahsi kanaatim olarak; türkiye şartlarında V6 tek veya çift turbo beslemeli bir motoru güç/tüketim dengesinde en mantıklı araç olarak görüyorum. yakın zamanda denk getirirsem 2.0lt 5 silindirli 213 hp AWD ve 2.0lt 4 silindirli 245hp Önden çekiş Volvo motoru değerlerini de koyarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Araciniz hayirli olsun , yasadiklariniz haricinde baska dert gostermesin.



    Video icin siz yazmamissiniz ben yazayim.



    Arkadaslar video trafige kapali alanda cekilmistir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avenue_M kullanıcısına yanıt
    evet trafiğe kapalıydı en azından ben çekerken :)

    şakası bir tarafa, yüksek süratte seyahat ediyorum doğru, ama makas, yakın takip, ani hareketlerden her zaman kaçınır ve korkarım.


    yine de yapılan sürate bahane veya hafifletici sebep değil tabi ki..
  • bu arada, bugün volvo ile uzun yola gittim..


    sonuç olarak; Audi'yi kullandıkça Volvo'yu daha çok seviyorum :/ bunu iyice anlayıp detaylandırmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    bu arada, bugün volvo ile uzun yola gittim..


    sonuç olarak; Audi'yi kullandıkça Volvo'yu daha çok seviyorum :/ bunu iyice anlayıp detaylandırmak lazım.

    Bunu gercekten detaylandırmanız lazım, tersini yazmış olsanız kimse yadırgamaz ama su durumda ister istemez neden? Sorusu akılda beliriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    2.8 T6 o dönemki Volvo'ların zirvesidir hocam. Gerçi daha modelli bir Audi'de oldukça üst düzey bir araca biniyorsunuz ama..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Hocam A8 ile s80'i konfor ve sürüş zevki bakımından kıyaslayabilir misiniz? Yalıtımı, ses sistemi vs.

    A8, s80'e göre daha geniş ve büyük bir araç. Gerek uzunluğu, genişliği, gerek aks mesafesi olsun. Bunlar bir yana dört çeker olması da özellikle yüksek süratlerde yol tutuşunu daha da artırıyor.
    S80 ön çeker olduğundan A8'le kıyaslayınca A8'in yolu kavramada daha başarılı olması da normal olsa gerek.

    Bu arada merak ettim volvo'yu daha çok sevmenizi sağlayacak ne eksiği var A8'in
  • iki adet video bırakacağım bu gece buraya.. yorumunu sonra yapacağım..

  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.