Şimdi Ara

Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
14
Favori
52.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • konuyu guncelleyelim..



    neredeyse 1 ay olacak. belki de gecti bilmiyorum. artik arabanin agzini yuzunu iyice toparlamis durumdayim.



    - arka tarafa A8 ve 4.2 quattro yazilari yapistirildi (375₺+15₺)

    - sunroofun belli hizlarda yukselip alcalan ruzgarliginin burclari bir ses yapiyordu. onlar yaptirildi (300₺)

    - surucu koltugunun keyless entry tuslarindan kilitleme fonksiyonu olan calismiyordu. tamiri mumkun degil, cikmacidan komple kapi kolu bulundu. sifir gibi :)) (400₺)

    - surucu koltugu söküldü, cok ufak bir deforme bolgesi vardi ve sirt destegi bir yerden sonra kalkmiyordu. tamiri ve boyasi yapildi (200₺)

    - aux/bluetoothtan ses aktarimi icin ingiltereden dension bt 500 marka bluetooth cihazi getirtildi. turkiyede montaj dahil 1000 euro diyorlar allahsizlar. bana 1600₺'ye geldi.

    - bu meretin montajini yaparken dediler ki abi sana bir cihaz takalim, telefon ekranini oldugu gibi aktar. tamam dedim, 800₺ o tuttu. 200₺ de seyir halinde goruntuyu acmaya aldilar. 300₺'de dension montajina alindi. 50 tl de klimanin sadece on off tuslarinin tekrar yapilmasi icin verdim.

    - araca 19" orjinal w12 jantlari ve pilot sport 3 lastikleri alindi. (2500₺+3400₺)

    - dogus otoda 150.000km bakimi ve ön cam degisimi yapildi zubizu ve %20 muafiyet indirimiyle 1670₺'ye geldi.

    - turkiyede sorusturdugum 6000₺'lik makyajli kasa arka stoplar rusya'dan denk geldi. orada da soyle bir katakulliye geldik. 350 dolarliklara ulasamadik. sonra o gun karsimiza bir ilan düştü. 500dolar dedi adamla alacagiz diye konustuk, ertesi gun almaya gittigimizde adam sattim dedi. ulan dedik aldik biz onu, neyse kavga dovus 600 dolara bize geldi. ruslarla is yapmayin kardesim. ticari ahlaklari pek zayif.

    - fakat bu alisverisin faydasi bize, komple arka tampon oldu :) istedigim trapezoid arka egzoz cikislari var. komple arka tamponu o sekliyle 250 dolara aldim. stoplar geldi taktik, tampon tirda. gelince takacagiz.



    telefonumun arka kamerasi bozuk oldugu icin fazla foto yok. olanlari bir sonrali mesaja ekliyorum. cektikce de ekleyecegim.
  • satin aldigim farlar bunlar

    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri

    bu da w12 aka tampon ve led stoplar. egzoz cikislarina dikkat.
    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri

    benim aracin cikislari su an bunlar gibi Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri

    bu da yeni jantlarla birlikte benim arac. hic mi hic isinamadim bunlara. utan icinde kendini megane'in arkasina sakliyor Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CemUsUs -- 22 Eylül 2017; 19:29:24 >
  • bu ssatin aldigim jantlar

    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri

    bu da koltugu soktuklerinde yerine koyduklari nesne :)

    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri

    makjaysiz led stoplar olmadan arkadan gorunum

    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri

    son olarak led stoplu son gorunum

    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri
  • Paylaşım için teşekkürler, tampon da değişince on numara olacak emeğinize sağlık
  • Arac cidden cok dikkat cekiyor.Bende 1 2 gun once a8l W12 lik olan modelini gordum dediginiz gibi egzoz cikislari farkliydi.Paylasim icinde tessekurler bu arada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Herattaa -- 22 Eylül 2017; 21:43:54 >
  • araci aldigim ilk zamanlar motor ariza lambasi yandi.



    makinaya bagladik 17819 ve 17835 okuduk. secondary air pump denilen bir ikincil hava pompasi hatasi. 5 valfli motorda (2.3 bora motoru ve 4.2 v8) olan kronik bir ariza diyorlar.



    yurtdisi forumlarda okuyunca gordugum SAP'yi degistirip iki uc bin liralik olmuslar ama cozum olmamis. motor korumasinin altindaki bir hortumun kopmasi bu arizayi yaparmis. biz de arayinca bulduk :) hortum degisti ve duzeldi.



    fakat 500km daha kullandiktan sonra, carsamba gunu bodruma gelirken tekrar yandi. bir de arac birden asiri yakit tuketmeye ve 50-60 km gibi suratlerde biraz sagirlasmaya basladi.. ulan dedim isimiz var. tatil matil demedim hemen yetkili servis Lena'ya girdim, arizayi okuyunca 17536 ve 17538 cikti. bu sefer direk fakir karisim hatasi, MAF dedikleri massive air flow oksijen sensoruyle ilgili.



    ona da bakinca hava filtresine giren hava yolu kutusunun yetkili serviste duzgun oturtulmadigini, hava filtresinin kutusunun da civatalarindan birinin tam oturtulmadigini gordum. bahaneyle sokturmusken wd40'la havayi olcen teli de temizlettim. bakalim simdi bekleyip gorecegiz.
  • yakit tuketimiyle ilgili de yazayim;



    yakit tuketimini ikiye ayiracagim. cunku MAF sensoru ariza verdiginde arac bariz sekilde cok yakiyor. 14.5lt/100km gibi..



    gecen hafta bursa'dan bodruma gidip geldim. bolunmus yollarda ve otobanda 130'a sabitledim, zaman zaman 160-180 bandinda gidip geldim. karacabey-bursa arasi ise 10-15km kadar suren akici ama dur kalk yaptiran bir trafige rastladim. son otobanda kalici olmasa da 190-200'leri gordum ama genelde 130-140 bandinda gittim.



    ortalama tuketim 12.5lt/100km cikti..



    volvoda bu sartlarda en fazla 10.5lt tuketirdi. audide belki biraz daha dikkatli olsaydim 11.5'leri yakalayabilirdim.



    zaman icinde kullandikca guncelleyecegim.
  • konuyu güncelleyelim :)



    bir aracı satın aldıktan sonra alışmak ve kullanmayı öğrenmek uzunca bir süre istiyor.



    bu esnada başıma gelenleri yazayım.



    bir süre alışamadım araca. kanım ısınmadı derler ya aynen o şekilde. ama bu esnada sürekli kendi isteğim doğrultusunda araçla oynamaya devam ettim. arka stopları değiştirdim, hatta fotografini birazda. paylaşacağım arka w12 tampon bile geldi :)



    geçen ay köpeğe çarptım.





    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri



    bunun sağ tarafında da benzer bir hasar var bir de şöför tarafındaki çamurluk biraz eğilmiş. alüminyum olduğu için tamir olmuyor. ön farlar tampon panjur çamurluk hepsi değişti.. tam 19750₺ tuttu :))



    yani koyun iriliğinde bir köpeğe yüksek süratte çarpınca araba görevini çok iyi yapti. sonuçta. sadece sigorta şirketi memnun değil :)



    yemekten sonra vakit bulursam diğer konularda da ekleme olacak.
  • İlgiyle takip ediyoruz hocam aracı satana kadar belli aralıklarla gelişmeleri paylasirsan çok güzel olur.
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim..



    kötü haberi verdik şimdi sıra iyilerde.. yazamadığım süre içinde ön tarafın komple yenilendiğini söylemiştim. artık şöyle görünüyor;





    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri



    arka tarafta ise çıkışlar yuvarlaktı. daha önce paylaşmıştım. Rusya'dan 250 dolara komple W12 tamponu aldım. 300 lira boyası, 200 lira da çok çetrefilli bir iş olan sökme takması tuttu. sonuç şu şekilde;





    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri

    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri



    herkesin zevki başka ama çok daha güzel ve oturaklı göründü bence.





    onun haricinde haftasonu ankara'ya gittim. otobana çıkıp 130'a sabitledim, güzel güzel giderken düzce'de birden trafik durdu. kaza mi yol yapimi mi anlamadigimiz bir sebepten gecenin 12'sinde tam 1,5 saat trafik bekledim. sonrasinda cok uykum geldigi icin hızlı bir sekilde ankara'ya gittim. 15 litre ortalama yaziyordu.



    dönüşte 130'a sabitledim. hizimi değiştirmemi veya yemek molasi harici durmamı gerektiren bir şey olmadi. 400km'de 10.4 lt ortalama ile hedefe ulaştım.



    hüseyin'cim tavsiye ettiğin lpgci ile konuştum. çok makul ve bilgili bir adam. 7500₺ gibi bir rakam çıkardı, yalniz ben hala net karar verebilmiş değilim. böyle 10-11 gibi değerleri stabil elde edebilirsem şu an attığım taş ürküttüğüm kurbağaya değmeyecek. seninle hic tanışmadık ama işi ustasına delege etme konusunda becerikli olduğunu düşünüyordum, yanılmamışım gerçekten de bu adama iş yaptırılır :)) tesekkur ederim tekrardan.
  • Kaza için geçmiş olsun hocam, Allah beterinden korusun.
    Araba ise önden de arkadan da çok güzel görünüyor maşallah,
    bence bu tür araçlara birşey yapılacaksa ufacık dokunuşlarla aracın orjinal görüntüsünü çok bozmadan yapılmalı yoksa kaş yapacağım derken göz çıkıyor bu anlamda sizinkiler çok zevkli dokunuşlar olmuş elinize sağlık.
    Takipteyiz.
    Bu arada volvoyu sattınız mı?
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    volvoyu babama verdim :) sagda solda "cok korkuyordum bu arabadan ama cok guzel" diye begenisini anlatiyormus kulagima geliyor :)



    satsaydim cok üzülürdüm o kesin.
  • Ohoo Arabayi alali 1 2 ayda bir vaka yasanmis bile :) olmadi Cem hocam.

    Hatta konu acilali 3ay olmus.

    Şaka bir yana.Cok sukur ki bir sorun yasanmadan sorun atlatilmis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Herattaa -- 6 Kasım 2017; 21:48:47 >
  • hic sormayin :)



    daha büyük bir belayı böylece savmış olmayı ümit ediyoruz.. allah beterinden saklasin hepimizi.
  • Ufak dokunuşlarınızla araç cidden çok güzel olmuş, elinize sağlık.Kaza içinde allah beterinden korusun hocam güle güle binin
  • hocam sen ara ara güncelle biz takipteyiz=))
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Öncelikle çok geçmiş olsun. Yeni gördüm. Bundan yıllar yıllar evvel ben 16 yaşında falanken babam benim de sonradan 5 yıl kullandığım Saab 900 ile bir kangala vurmuştu OTOBANDA!?. 140 ile bodos vurmuş adam. Eski arabaların tamponlarının canını yiyeyim, bir de Saab tamponu, 25cm var mı o? Tampon tutamaç yerlerinden kırıldı. Bir far çatladı. Bir far kırıldı. Panjur kırıldı. Kaportada bir şey yok... Tabi bundan 16 yıl önce olduğu için araç o vaziyette tam bir ay gezmişti. İsveç'ten parça bekledik falan. Muoahaha! Memleket çok gelişti abi. Çalıyo ama çalışıyo dürzüler...

    Sonralıkla, ne demek abi, her zaman yardımcı olurum.

    7500TL dediklerine göre doğrudan enjeksiyon kitleri (sıvı enjeksiyon LPG) uyuyor bu araca. Bu durumda bu kitleri taktıran çeşitli marka araçların yüksek km'lere çıkmasını beklemeni tavsiye ederim.

    Bu kitlerde son yıllarda ciddi iyileştirme yaptılar. Bu iyileştirme yapılmış versiyonları takılmış araçların yüksek km'ye gelince ne işler açtığını gözlemlemek uygun olacaktır.

    Benim Subaru'da bile oynadığım kumar 5000TL'lik bir kumardı. Sende ise, kısa sürede yaşanacak bir arızanın daha büyük masraflar açacağına eminim. Yakıt tüketimi açılabilecek masrafa oranla çok olmayınca, bu riske değmez tabii ki... Benim araçta da Ankara-İstanbul 150km ortalama hız ile birebir aynı, 10.2lt yakıt tüketimi var. Girdiğim risk de 5000TL olduğu için, değdi. 150.000km'dir LPG ile yürüyor ve sayaç saymaya devam ediyor. Sende ise 80.000km'de 10.000TL masraf çıksa çok gereksiz bir iş olur bu LPG işi... O yüzden bekle biraz daha. Birebir aynı motorda gözlem yapmamız muhtemelen imkansız olur; ama hiç olmazsa tfsi'larda bu kitlerde yüksek kmlerde neler oluyor görürüz o sırada. O da bir fikir verir.

    -------------------

    Not: LPG pişmanlıktır. Motoru öldürür. Kuru yakıttır. Performansı düşürür. Patlar. Takmayın, taktırmayın, kimseye tavsiye etmeyin. Ben ettim, siz etmeyin. Ailenize, eşinize dostunuza kıymayın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 7 Kasım 2017; 0:9:8 >
  • Çok güzel konu, araç da olmuş.

    Güle güle kullanın ön ve arka kısım güzel olmuş.

    İçinden de özellikle carplay uygulatmışsınız sanırım; bir fotoğraf paylaşırsanız güzel olur ilerleyen günlerde
  • Para sorunu olmayınca insan zevkine böyle sorunlara para harcayabiliyo.İyi macera valla ama memur adamım böyle risklere giremem.İyi eğlenceler daha çok masraflı maceralar olacak gibi emme para var bayağı belli.Zaman da var sanırım araç durduk yere zırt pırt sorun çıkınca sanayiye gidilecek benim ne param ne de zamanım var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Öncelikle çok geçmiş olsun. Yeni gördüm. Bundan yıllar yıllar evvel ben 16 yaşında falanken babam benim de sonradan 5 yıl kullandığım Saab 900 ile bir kangala vurmuştu OTOBANDA!?. 140 ile bodos vurmuş adam. Eski arabaların tamponlarının canını yiyeyim, bir de Saab tamponu, 25cm var mı o? Tampon tutamaç yerlerinden kırıldı. Bir far çatladı. Bir far kırıldı. Panjur kırıldı. Kaportada bir şey yok... Tabi bundan 16 yıl önce olduğu için araç o vaziyette tam bir ay gezmişti. İsveç'ten parça bekledik falan. Muoahaha! Memleket çok gelişti abi. Çalıyo ama çalışıyo dürzüler...

    Sonralıkla, ne demek abi, her zaman yardımcı olurum.

    7500TL dediklerine göre doğrudan enjeksiyon kitleri (sıvı enjeksiyon LPG) uyuyor bu araca. Bu durumda bu kitleri taktıran çeşitli marka araçların yüksek km'lere çıkmasını beklemeni tavsiye ederim.

    Bu kitlerde son yıllarda ciddi iyileştirme yaptılar. Bu iyileştirme yapılmış versiyonları takılmış araçların yüksek km'ye gelince ne işler açtığını gözlemlemek uygun olacaktır.

    Benim Subaru'da bile oynadığım kumar 5000TL'lik bir kumardı. Sende ise, kısa sürede yaşanacak bir arızanın daha büyük masraflar açacağına eminim. Yakıt tüketimi açılabilecek masrafa oranla çok olmayınca, bu riske değmez tabii ki... Benim araçta da Ankara-İstanbul 150km ortalama hız ile birebir aynı, 10.2lt yakıt tüketimi var. Girdiğim risk de 5000TL olduğu için, değdi. 150.000km'dir LPG ile yürüyor ve sayaç saymaya devam ediyor. Sende ise 80.000km'de 10.000TL masraf çıksa çok gereksiz bir iş olur bu LPG işi... O yüzden bekle biraz daha. Birebir aynı motorda gözlem yapmamız muhtemelen imkansız olur; ama hiç olmazsa tfsi'larda bu kitlerde yüksek kmlerde neler oluyor görürüz o sırada. O da bir fikir verir.

    -------------------

    Not: LPG pişmanlıktır. Motoru öldürür. Kuru yakıttır. Performansı düşürür. Patlar. Takmayın, taktırmayın, kimseye tavsiye etmeyin. Ben ettim, siz etmeyin. Ailenize, eşinize dostunuza kıymayın...

    Hüseyin kazayı yaptık, tarih 6 Ekim. Arabayı Doğuş Oto'ya çektik iş emri açıldı. tahmini ne zaman teslim dedim, abi ay sonunu bulur dediler?! araya birilerini soktuk, düşe düşe 15 güne düştü.

    eksperin gelip gitmesi, parçaların gelmesi derken tam 11 gün arabaya ellerini bile sürmediler. parçalar geldikten sonra da 3 günde topladılar. bir iki gün de aksilik oldu, 17 günde toplandı araba..


    aradan geçen zamana ve SAAB gibi nisbeten daha butik bir markaya göre bence bekleme süreniz çok çok makulmuş


    Konu başlığına FSI yazdım daha düzeltemedim ama benim araba FSI değil, MPI. zaten Dursun Usta FSI'lara takmadığını söyledi, sonrası için problem oluyormuş. bu rakamı da Prins LPG kiti için söyledi. sadece o markanın enjektörleri özel ve normal otomobil enjektörleri gibi püskürtme şeklinde çalışıyormuş. benim arabanın motoruna sahip 3 veya 4 arabaya uygulama yaptım, giden bir daha gelmedi hiç bilmiyorum ne yapıyorlar dedi.. bu iyi mi kötü mü bilemedim

    sana da özellikle uğramadım çünkü iş yerinde misin değil misin bilemedim, cumartesi öğleden sonra programını bozmaktan da çekindim biraz. ama sözüm olsun, buraya da gelirsen çok güzel iskenderlik yerlerim var
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.