Şimdi Ara

Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
14
Favori
52.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    arabayla ilgili cok ilginc tecrubelerim oldu.



    mesela viraja girdiniz, onden birakmaya basladi. gaza asildigin anda quattronun da etkisiyle onu arkasi aninda hizaya geliyor.



    motoru cok fena. aldiginiz butun ses motordan, egzoz sesi yok. ve gercekten kukreyerek ilerliyor arac. bir iki sene once bir RS6'nin icine oturup gaza basmistim. v10 devirlendikce araba oldugu yerde sallaniyordu. bu da cok benzer.



    Rs4 motoru icin insanlik tarihinde yapilmis en iyi V8 olabilir denmisti izledigim bir programda. zaten o motoru R8'e de koydular. gercekten motoru cok cok fena.



    aracla ilgili bir diger tecrubem, parcasj ve isciligi bu kadar pahali bir arac icin basima actigi butun dertleri cok ucuza hallettim bugune kadar. Abs isigi yandi, fren müşirini değiştirdim, orijinal, 72₺ :) dün motor ariza lambasi yandi, fakir zengin karisim demis. benden onceki arkadas sagolsun kn hava filtresi (hic de sevmem) takmis ya ondan, ya da kotu benzin aldik.



    volvoda bu tip sorunlarda 1500-2000 liralik oluyorduk.





    yarin orijinal 19" jant bakacağız.

    Üstad sizin bu tercihiniz ve şu zamana kadar yaşadığınız pozitif geri dönüşler (maşallah) sayesinde piyasadaki10-12 yaşında D ve E sınıfı Premium araçların fiyatları tavan yapacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    hocam sizce bu araç istanbul da şehiriçi kaç litre yakar? birde standart periyodik pakımları kaç lira tutuyor hiç sordunuz mu?
  • Bir defa kullanma fırsatım oldu. Bir arkadaşımda vardı. Müthiş bir araç diyecek bir şey yok. Yakıt parça fiyatı falan konuşulmaz bu sınıfta. Alınır ve keyfi sürülür. Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun güle güle kullanın. Sıradışı olmanın da bir hazzı var.

    Lpg konusu geçmiş. S80 T6'ya uyumlu lpg kitleri var. Prins olanını uzun yolda kullandım. Performans harikaydı. 100'le gaza yapıştırınca ibre fırıldak gibi 200'e doğru yürüyordu. Fakat FSI için zor çünkü direk benzin enjeksiyonu. Bazı FSI blokları için uygun lpg kitleri var ama bu motor için var mıdır bilemiyorum. Olsa da iyi para verip 1-2 seneye sıkılmak var. Araç sahibi zaten benzinle kullanıyor o noktada sorun yok.

    Tekrardan hayırlı olsun 😊

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Imgod

    hocam sizce bu araç istanbul da şehiriçi kaç litre yakar? birde standart periyodik pakımları kaç lira tutuyor hiç sordunuz mu?

    gecen haftaici istanbuldaydim.



    levent taraflarinda sabah ve aksam trafiklerine girmeden hafif akici trafikte 16-17 litreler oldu.





    bu arada lastikleri degistirdim. 255/40/19 kullaniyorum, 1 litre farketti asagi dogru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tuketim bana biraz (1 veya 2 tık) fazla gibi geldi.

    Yarı akar (az dur kalk olan) ist trafiginde ve sakin (belki arada tatlı sert) kullanımda ben 14lt ler bekliyordum.



    Bu arada premium araclar hiç pahalı sayılmaz. Ama insanımız nedense biraz mesafeli duruyor.



    Temiz bi 80-90 bin TL masaya koyduğunuzda 2003-2006 aralığında Lpg ye tam uyumlu görece temiz düşük km'li makyajlı S 320, E 350 ler rahatca alınıyor.



    E350 özellikle 272ps ve V6 ile tam bir canavar.



    Mtv de 12 ve üzeri yaş araçlarda (ki bu 2007 ve daha eski araçlar oluyor) oldukça düşüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 28 Ağustos 2017; 20:56:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    T6 ile ilgili lpg hikayeleri beni iyice korkuttu. A8'e de takmayi dusunmuyorum ama ciddi yakit tuketiyor. depo ortalamam 17 litre. gerci cok sikistirdim, sehirici kullandim ama uzun yol da yapildi sonucta. volvo bunun yaninda ekonomik kaliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    T6 ile ilgili lpg hikayeleri beni iyice korkuttu. A8'e de takmayi dusunmuyorum ama ciddi yakit tuketiyor. depo ortalamam 17 litre. gerci cok sikistirdim, sehirici kullandim ama uzun yol da yapildi sonucta. volvo bunun yaninda ekonomik kaliyor.





    T6'yı lpg ile bir hocamız baya kullandı. Aracı almaya Adana'ya beraber gitmiştik, dönüşte 800 km'ye yakın dönüşümlü kullanmıştık. Sonrasında 2-3 sene kullandı Prins lpg ile, o konuda hiç sorun yaşamadı fakat şanzımanda ya da ön aksta bi şeylere baya para harcamıştı bi ara. Sonrasında 2012-13 gibi Superb 1.6 tdi elegance aldık. Volvodan sonra yol tutuşu pek beğenmemişti, yüksek hızda volvodaki güven yok diyordu ama memnun ve hala biniyor.

    Yeni aracınızın lpg uyumu konusu T6'ya göre çok daha sıkıntılı ama yine Prins, vialle gibi seçenekler belki mevcuttur bilemiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    T6 ile ilgili lpg hikayeleri beni iyice korkuttu. A8'e de takmayi dusunmuyorum ama ciddi yakit tuketiyor. depo ortalamam 17 litre. gerci cok sikistirdim, sehirici kullandim ama uzun yol da yapildi sonucta. volvo bunun yaninda ekonomik kaliyor.





    Cem hocam benim son 700km ortalamam 7.8lt (Tabi bu lpg ortalaması) gel değişelim araçları. Tabi attan inip eşeğe binmek istersen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    T6 ile ilgili lpg hikayeleri beni iyice korkuttu. A8'e de takmayi dusunmuyorum ama ciddi yakit tuketiyor. depo ortalamam 17 litre. gerci cok sikistirdim, sehirici kullandim ama uzun yol da yapildi sonucta. volvo bunun yaninda ekonomik kaliyor.





    Aracınız hayırlı olsun , tebrik ederim benim gibi bir çılgınla tanıştığıma memnun oldun , fx37 ile bir ara yürütelim ne kadar fark atacak merak ediyorum.



    Bu arada orjinal parçaya almanyadan bakın , alman ortagım ayın 20 sinde geliyor bizim ofise göndeririz o gelir alır , memleketteki fırsatçılara bağlı kalmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    abi hic at esek deme. senin araban son derece modern ve konforlu duruyor. lpgdeki tuketimi de komikmis :) problem cikardi mi sana?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okanttnc O kullanıcısına yanıt
    20 senelik infiniti kullanicisiyiz. bir turlu kiyip satamiyoruz :) o da virus gibi bir sey. 37 kodlu motorlara cok iyi diyorlar, siz de detayli bir inceleme yazarsaniz cok guzel bir okuma olur.



    cok tesekkur ederim bu arada ama size zahmet vermek istemem :) moskova baglantimi deneyecegim, eger olmazsa mecbur bir takim seyler avrupadan diger kaynaklardan gelecek :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunarada bir konu guncellemesi yapayim;





    bir arabayi almadan önce araştıranlardan olamadım :) aldıktan sonra araştırıp ögreniyorum.



    bendeki araç BFM motor kodlu. direkt enjeksiyon değil, MPI denen çok nokta enjeksiyonlu. bu LPG dönüşümü için iyi haber ama bu imkan ciddi şekilde ortaya çıktıkça yaptırma fikrinden daha çok uzaklaşıyorum. yine de büyük konuşmayalım.



    bugune kadar üç defa motor arıza lambası yandı, her seferinde yetersiz hava akış hatası veriyor. önce sonradan takilan KN hava filtresi sandim ama orjinaline çevirmeme rağmen bir kere daha yandı. yabancı forumlarda öğrendim ki bu VW AG grubun kronik hastalığı. ya çok kolay bir soket arızası, veya hava pompası. ikisi de son derece basit ve ucuz tamirler. buradan korkacak bir durum yok.



    şöför koltuğunda sırtın dayandığı yerin elektrikli motoru bir yere kadar kalkıyor, sonrasında kalkmıyor. işte bu problem, bayramdan sonra ilk iş buna baktıracağız.



    ayrıca sağ arka kapıdaki yolcu hoparlorunden hiç ses gelmiyor. amfici birini buldum, optik amfi olduğu için sökecek takacak deneyecek. sesi kalitesi hem arkada hem önde merkez hoparlör olduğu için yine de çok iyi.



    bayramdan sonra dension 500 bt sistemi geliyor, onu monte edeceğiz. ayrica rusya'dan arka led stoplar gelecek. amaç şöyle bir görüntü



    Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri





    bu arada yakit tuketimi hala 15lt/100km'in altina inmedi :) ama sert kullaniyorum allahi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ne güzel konu olmuş baştan sona zevkle okudum. Hayırlı olsun aracınız. Umarım konuyu canlı tutarsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Sert kullanımda 15lt/100km ise yumuşakta 11-12lt ler civarina kadar düşer. Daha da altı olabilir ama sabır ister. Ya da 100km sabit ister. 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    BAR Motor Koduna Sahip olanlar da Zamanlama Zincir Problemi bayağı baş agrıtır aynı zamanda kurum oluşuyor. Aluminium motor blogu var



    Kayışlı olanda kodu sanırım AXQ bunda da fazlaca kurum bağlama problemi mevcut Arada bir üst kapak açılıp temizlenmesi gerekiyor. Demir Motor Bloguna sahip.





    Bildiğim kadarıyla..



    gecen gun oturdum motor kodlarina baktim.



    hem eski A8 ve S8'lerde, hem S6 ve S5'lerde hem RS5 ve RS4'lerde kullanılan bir motor olduğundan bir dolu V8 motor kodu var.



    benimki BFM, MPİ ve kayış tahrikli. 2007'den sonra BVJ motor koduyla zincir tahrikli FSİ motorlar gelmiş. kurum problemi onlarda var deniyor. sizin AXQ motor kodları yamulmuyorsam bir önceki serinin V8 motorlari, 99-02 yillari arasi üretilmişler ve 300hp güç üretiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • acc04 kullanıcısına yanıt
    şu V8'in sesine kulağım bir alışır da rahat durmayı öğrenirsem bir depo sakin kullanmayı deneyeceğim inşallah :))



    şu telefondan müzik aktaracak Dension BT seti bekliyorum. müziği açarsam bir umut yavaş giderim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    abi hic at esek deme. senin araban son derece modern ve konforlu duruyor. lpgdeki tuketimi de komikmis :) problem cikardi mi sana?

    Kurallara uyup olması gerektiği kullanınca 8 litrelerde (lpg) yakıyor. Hoş çok fazla zorlayarak kullansan bile orralama 12-13 leri geçmiyor. Lpg de benzine göre ucuz olunca yakıt çok fazla dert olmuyor. Aslında bu sene lpg ye vergi zammı olmasa şuan bedava gezecektik ama neyse. Lpg ye gelince hiçbir sorunun olmadı. 30bin km yı geçtim lpg de. Bırak teklemeyi felan benzin gaz geçişini bile hissetmek mümkün değil. Sadece gazda çok azda olsa çekiş düşmesi var. Ben arabayı iyice tanıdığım için bu farkı azda olsa farkediyorum fakat çoğu insan kolay kolay anlayamaz.

    Lakin şu sıralar 2013-2014 mazda6 lara fena sardım fiyatına göre çok güzel arabalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar;

    güncellemek için yazıyorum da yazıyorum. ya forum çöküyor, ya bilgisayarımda düz görünen fotoğraf yan yükleniyor..
    bıktırdı bu forum beni. yazık çok faydalı bilgiler vardı halbuki.. iki sefer on oniki paragraflık mesajlarım silindi.. tekrar da yazmaya elim gitmiyor bu aralar..

    kusura bakmayın.. keyfim gelince yazacağım.. görüşmek üzere..
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Gerçekten sitenin hali içler acısı dediğinizi yaşamayan forum kullanıcısıda kalmamıştır malesef.Tavsiyem yazdıktan sonra kopyalayın önce ki tekrar uğraşmayın sonuçta büyük emek sarfediyorsunuz.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.