Şimdi Ara

Audi A8 D3 4.2L Quattro ALINDI. Tavsiyeler, Kullanıcı Görüşleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
14
Favori
52.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • değerli arkadaşlar;

    yaklaşık 1 senedir volvo s80 t6 kullanıyorum. 40bin km yol yaptım araçla. çok memnundum ama kaçıramayacağım bir A8 denk geldi.

    2006 model, makyajın hemen öncesi. cok populer bir belediye baskanimizin araci. volvo da bakan araciydi, protokolden gidiyoruz.

    tam aksesuar listesini henuz alamadim. opsiyon listesinde sunlar var

    -park halinde uzaktan kumandalı ısıtma ve soğutma
    -elektrikli ve hafizali comfort koltuklar
    -katlanır masa
    -navigasyon
    -ic ve dıs isik paketi

    benim gordugum kadariyla diger aksesuarlar

    -vakumlu kapilar
    -bose muzik sistemi
    -taba rengi koltuklar ve tavan dosemeleri
    -maun kaplama ön göğüs
    -bose müzik sistemi
    -anahtarsiz giriş ve calistirma
    -elektrikli bagaj kapagi
    -airmatic
    -adaptif suspansiyon
    -xenon vs vs

    arac 150.000'de, dogus cikisli ve surekli dogus bakimli, kaza hasar boya trameri olmayan surekli boya koruma yapilmis son derece bakimli bir arac. gamze leke yoktu uzerinde oyle anlatayim. kullanan arkadaslar yorum yapabilirlerse cok memnun olacagim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CemUsUs -- 7 Kasım 2017; 20:12:31 >







  • Konuda komedi yorumlar var.Yahu gerçekten hiçbir şeyden anlamayan adam dolu bu forum.Ben 2.0 60 bin liralık normal bir D segment araç kullanıyorum ve ortalamam 15 lerde geziyor şu anda.



    Adam 4.2 motor V8 araç alıyor hem de F segmenti, o çok yakar yav deniyor.5 litremi yaksin?Araç ne kadar yakması gerekiyorsa ( model yilida göz önüne alındığında ) onu yakıyor.Cok yakmiyor gayet normal.



    Allah aşkına bu forumdaki tiplere kalsa 200 e Passat almak normal ama 100 bine A8 almak mantıksız.Yahu arkadaş adam bu paraya ne alıyor sen 200 e ne alıyorsun bı ona bak.



    Müthiş mantıklı bir araç heleki uzun yol için.Hayirli olsun hocam, güzel günlerde keyifle zevkle kullanın inşallah.



    Bu arada en çok beğendiğim A8 kasasidir bu.Agirligi, duruşu ve asaleti çok başka bu kasanın.
    valla öyle bir alır kullanırsınız ki kendiniz bile şaşar kalırsınız.



    bir kere bu tip araçların short ve long kasaları üretiliyor. ben short aldım, nisbeten o etkiyi azaltsa da benim umrumda olmaz long da alırdım. uzun yolculuklarda hamileliği sebebiyle eşim arkada oturuyor o daha rahat ederdi, kızım da hala araç koltuğunda, ben uzun boyluyum, audide de volvoda da arkadan tepip duruyor beni araba kullanırken onu da bir nebze engellerdim. bütün bu avantajlara karşılık hayatım boyunca muhtemelen hiç görüşmeyeceğim insanların ön yargıları beni ilgilendirmezdi..
    değerli arkadaşlar;



    aracı bugün teslim aldım ve 500km kadar yol yaptım..



    öncelikle çok merak edilen yakıt konusu.. ortalamam 14.5litre :)) ayni güzergahta 3.0lt cift turbo volvonun 12 litre tukettigini belirteyim. fazladan iki silindir, 1200cc hacim, quattro ve 20" jantlar burada kendisini gösteriyor. volvoyla 9.5 tukettigim yerlerde 12 ile gezecegim demektir. neyse ben kendimi 13'lere hazirladim :))



    konfor olarak ise 16" jantli volvodan daha iyi. 20" jantlara ragmen adaptif suspansiyon hem comfort hem dynamic modlarinda cok cok iyi çalışıyor. sadece koltuk konforu konusunda volvo pofuduk koltuklariyla cok daha ileride, hem de audide comfort koltuk opsiyonu olmasina rağmen.



    aracta maalesef bose muzik sistemi yok. çok üzen bir durum oldu beni. bluetooth ile baglamayi da beceremedim, üzerinde de durmadım. onu sonra halledeceğiz. virajlarda quattro sistemi ve 20"jantlarla birlikte suspansiyon sistemi çok iyi çalışıyor. volvoya göre limitleri çok yukarıda.



    V8 motora gelince, bu motorun RS4'teki versiyonu icin dünyada seri üretime geçmiş en iyi motorlardan biri derler. ben diğer v8'lere gôre değil v6'lara göre kıyaslayabilirim ancak, v8 gerçekten bambaşka bir dünya. bir iki kere ışıklarda önden kalktım, ilk iki viteste inanılmaz bir ses ve performans veriyor. bunun bir üstü maserati, onun da bir üstü ferrari herhalde. yüksek süratlerde ses daha derinden geliyor, hemen hemen her hızda hızlanma neredeyse vakumun içinde gibi, ses yok bişey yok.



    nazarlığım çıktığına göre resim koyabilirim :)) yolda gelirken ôndeki araçtan fırlayan bir taş camı çatlattı :) neyse, daha büyük bir belayı başımızdan savdı diyelim :))













    sorularınız ve tavsiyeleriniz olursa memnuniyetle cevaplar ve dinlerim.
    allah allah. konudaki yorumlara hayret ediyorum.



    niye alamazsiniz diyeyim, niye hayal kirikligina ugrayayim? insallah alirsiniz. insallah daha guzelleri hepimize kismet olur.



    disaridan senelerdir bakip irdeledigim icin ve yillardir e segmenti kullandigim icin aldim zaten. ne yapayim cift haneye çıkamayan zeka yaşınızı tatmin etmek için ismimi kağıda yazıp foto mu çekeyim anlamadım ki?
    Konuya bak yahu, mal turnusolü resmen. Sizleri tenzih ederim hocam, ayrıcada herkese sabırla mesaj atmanızı da tebrik ederim, iyi sabır varmış.



    Adam 4.2 V8 F sınıfı bir araba alacağım diyor miller utanmasa 1.6 Tidiey Golf önerecek. Bu arabayı ciddi olarak düşünen adam neyin ne olduğunu az buçuk bilir hiç arabadan anlamasa bile. Arabadan en fazla anladığı üçüncü kalite sedan araçlar olan bir millete neyin ne olduğunu öğretemezsin. Allah kaza bela vermesin, en büyük hasarınız bu olsun inşallah.
  • "kullanan arkadaslar yorum yapabilirlerse cok memnun olacagim."

    Valla Bakanlardan milletvekillerinden belediye başkanlarından foruma üye olan varsa yorum yaparlar umarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 10 Ağustos 2017; 20:46:43 >
  • Yanlis anlamayin ama,Tr de 13 kisi satiyor.Ve forumda bir kullanicisi oldugunu sanmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    "kullanan arkadaslar yorum yapabilirlerse cok memnun olacagim."

    Valla Bakanlardan milletvekillerinden belediye başkanlarından foruma üye olan varsa yorum yaparlar umarım

    "Long" bizim adlandirdigimiz "Makam aracı"(A8,phateon,s,v.s)başkanlar(Bknz:Meclis başkanı 2012 model (Nedense...!,tamirden çıkmayan s yi hediye) edip kendisine 0 km araç almıstı) ve Cumhurbaškanı hariç kimse kolay kolay alamiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Herattaa -- 10 Ağustos 2017; 20:51:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    "kullanan arkadaslar yorum yapabilirlerse cok memnun olacagim."

    Valla Bakanlardan milletvekillerinden belediye başkanlarından foruma üye olan varsa yorum yaparlar umarım





  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    "kullanan arkadaslar yorum yapabilirlerse cok memnun olacagim."

    Valla Bakanlardan milletvekillerinden belediye başkanlarından foruma üye olan varsa yorum yaparlar umarım

    aldığım belediye reisi beyefendi zaten sildirmiş arkasından model tanıtım numarasını.





    üye olsalar bile onların da bu topa gireceğini pek sanmam :)
  • BAR Motor Koduna Sahip olanlar da Zamanlama Zincir Problemi bayağı baş agrıtır aynı zamanda kurum oluşuyor. Aluminium motor blogu var



    Kayışlı olanda kodu sanırım AXQ bunda da fazlaca kurum bağlama problemi mevcut Arada bir üst kapak açılıp temizlenmesi gerekiyor. Demir Motor Bloguna sahip.





    Bildiğim kadarıyla..
  • 20lt tüketimi(km'de 1tl),Yıllık 5000tl vergiyi göze aldıysanız güzel araç ama bunun yerine 3.0tdi daha mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruling_S

    20lt tüketimi(km'de 1tl),Yıllık 5000tl vergiyi göze aldıysanız güzel araç ama bunun yerine 3.0tdi daha mantıklı.

    Q7 4.2Fsı ile hemen hemen aynı demek.
  • evet benimki kayisli model. kurum olayini ben de duydum. ama bakimli olmasi beni cok cezbetti. tesekkur ederim.
  • Ruling_S kullanıcısına yanıt
    yillik vergisi 3200₺. yakit konusunda ben 11lt ortalama ile seyahat edecegimi dusunuyorum. s80 t6 ile de ortalamam bu. sanziman ve motor teknolojisi ile hacimden olusan yakit farkini telafi edecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruling_S

    20lt tüketimi(km'de 1tl),Yıllık 5000tl vergiyi göze aldıysanız güzel araç ama bunun yerine 3.0tdi daha mantıklı.

    Q7 4.2Fsı ile hemen hemen aynı demek.

    yuksek ve agir arac her zaman daha fazla yakar. G400 cdi 14 litre dizel yakit tuketiyordu ortalama. ayni deger S400 cdi'de 9.5-10lt idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruling_S

    20lt tüketimi(km'de 1tl),Yıllık 5000tl vergiyi göze aldıysanız güzel araç ama bunun yerine 3.0tdi daha mantıklı.

    Q7 4.2Fsı ile hemen hemen aynı demek.

    yuksek ve agir arac her zaman daha fazla yakar. G400 cdi 14 litre dizel yakit tuketiyordu ortalama. ayni deger S400 cdi'de 9.5-10lt idi.

    19.5litre yakıyormuş verilere göre.Demekki güvenmemek lazım mış.
  • En sağlıklı bilgiyi makam şöförleri verir...
  • Çok popüler bir belediye başkanı diyince aklıma Melih Gökçek geldi. Doğru tahmin değil mi?
  • milyonluk arabayı memur seviyesinde foruma sormak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asami Zdrenka

    Çok popüler bir belediye başkanı diyince aklıma Melih Gökçek geldi. Doğru tahmin değil mi?





    @igorstravinsky



    inanilmaz adamlar dolasiyor burada. bazen spesifik forumlar altinda denk geliyorum, bence kucumsemeyin.
  • 2004 modelini çokda olmasa da kullandım.
    Airmatic pompası ilerleyen zamanlarda ses yapmaya başlar.
    Otomatik vites kutusu kontrol ünitesi ile abs ünitesi birlikte çalışıyor. Nedense (bir kaç tanesinde gördüm) bu modellerde abs ile vites kutusu kontrol ünitesi arasındaki tesisatta sorun çıkıyor. arızayı bulması dert. otomatik şanzımancıya gidersin birşey yok abs ye baktır der, abs için elektronikçiye gidersin abs de birşey yok tesisata baktır der ordan oraya gidip durulur. kafası basan elektirikçi çözüyor.
    adaptif farlar için akslarda yer alan yükseklik algılayıcılar, bu modellerin bir çoğunda bozuktur.
    Motor düzgün kullanıldıysa kolay kolay birşey olmaz. ancak yağ kaçakları oluyor. dev gibi motor, motor havuzuna anca sığıyor, sıcaklık baş belası. Zamanla motor için tesisatı sıcaklıktan yorulmaya başlıyor. oradan buradan ufak tefek sensör hataları geliyor.
    Yürütebilecekseniz alın. Ama yok ben uğraşamam diyorsanız uzak durun.
    Ha birde elektirikli koltukların ünitesi zaman zaman sıkıntı çıkartıyor. bazen hafıza çalışmıyor bazen hiç çalışmıyor falan.




  • IgorStravinsky kullanıcısına yanıt
    Araba milyonluk değil ama herkesin alabileceği bir araba değil. Bu fiyat bandında(tahminim 150.000 TL civarındadır aracın fiyatı) forumda bir çok araç alan çok kişi var, ama bu tarz araçlara cesaret edebilen pek yok:)
  • Aracı almak bi şey değil de idame maliyetlerini düşünmek lazım.
    Böyle bir aracı yürütme maliyeti ilerleyen zamanlarda cüzdanı epey yoracaktır...

    Malum sitede muadil A8 ilanlarına baktığımızda 90-110 Bin TL arasında değişiyor fiyatlar o model yıllarında...

    Eğer ki amaç 100-110 K para verip D/E sınıfı bir araç alıp biraz prestij yapmak ise , idame maliyetleri A8 için sıkıntı olabilir..

    Şahsen yukarıdaki gibi bir düşüncem olsaydı ve bu zevk için ayıracağım 100-110 bin TL gibi bir param olsaydı Genesis'lere de bakardım... Tabi ki bir A8 ile kıyaslanmaz Genesis esas muadili Equus olur da TR ye hiç gelmedi...
    Ancak daha yeni model bir Genesis in A8 e göre arızası kılı tüyü daha azdır
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-ss-motors-2010-hyundai-genesis-3.8-v6-airmatic-sogutma-bayi-458485461/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 11 Ağustos 2017; 1:51:18 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.