Şimdi Ara

Audi A6 faciası (gelismeler ilk mesajda) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
2
Favori
13.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
65 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Elde varsa satılmayan kaldıysa değişimini yaparlar yoksa yeni kasa vermekle mükellifler benzer bi dava geçtiğimiz aylarda kazanıldı araştırır iseniz bulabilirsiz. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Oyuncak mı ki bu 15 günde bozulacak tamir edip verelim diyecekler. Hakkınızı sonuna kadar arayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda bulunan mercedes rezaleti konusu ve yukarıda linki bulunan s90 motor değişim davası konuları ile takip ettiğim 3. Konu olacak. Bu konuları gördükçe hukukun vatandaş aleyhinde çalışması, yavaş çalışması üzüyor. Süreç içinize sinecek şekilde sonuçlanır umarım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Facia deyince kaza bekledim iyi ki değilmiş. Geçmiş olsun yinede.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reborned -- 11 Nisan 2019; 5:37:57 >
  • geçmiş olsun bence hakkınızı sonuna kadar arayın
    açın davayı ne kadar sürerse sürsün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9888

    Hani dsg düzelmişti ya... Geçmiş olsun.
    Onu söyleyenler şimdi dsg ye bulaşmak istemiyorum yazıyor foruma,aylarca bu şanzıman sorunlu diye bağıranları banlayıp meydanı vw fanlarına bırakırsan böyle oluyor işte
    Hocam geçmiş olsun.dsg ye bulaşarak büyük hata etmiş saatli bomba almışsınız,inşallah değiştirirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 11 Nisan 2019; 6:50:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektronik arıza her an olabilir bence böyle durumda dünyanın hiç bir yerinde bu arabayı istemiyorum değiştirin demeye hakkınız yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Sen önce bi sorunun sadece dq200 de olduğunu öğren sonra gel buraya.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Belge çıkaramayan kişilerin kurduğu "züğürt tesellisi" babında cümleler bunlar...

    Karalamak kolaydır.

    Belge ortaya koymak zor.

    Bu ifadeleriniz ile KARALAMA KAMPANYASI yaptığınız anlaşışdı.

    Konu %100 FAKE
  • Tüm süreci noterden kayıt altına aldırın ve tüm görüşmelerinizi kayıt altına aldırın, size ne öneriyorlarsa yazılı olarak alın. Hemen mahkeme işlemlerini başlatın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MKVll kullanıcısına yanıt
    Bu bilgi doğru değil. Daha doğrusu eskiden böyleydi. Tüketicinin korunması kanununun 56/3 e bakabilirsiniz. Eskiden değişim için şartlar çok zordu. Artık onarım hakkını kullandıktan sonra bir daha arıza verirse tüketici seçimlik hakkını kullanabiliyor. Ayrıca ilkinde mekatronik bozuldu diyelim ikincisinde de aynı arıza olacak diye bir şart yok.

    Tüketici bu Kanunun 11 inci maddesinde belirtilen seçimlik haklarından onarım hakkını kullanmışsa, malın garanti süresi içinde tekrar arızalanması veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hâllerinde 11 inci maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zencefi1 -- 11 Nisan 2019; 9:33:33 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun umarım düzelir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine insan evladı imiş servis kaza yaptığını söylemis. Onca insan var hiç boyasız diye gidip 2. El aracını satarken 2 cm macunlu çıkan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bişeyden anladığım yok. Bide bişey biliyormuş gibi mesaj yazıyorsun. Açta tüketici kanunu oku. 6 ay içerinde çıkan arızalar malın teslimi öncesi var sayılır ve o ürün ayıplı durumuna düşer. 3 seçimlik hakkın var. Vs.vs. Aç oku.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 11 Nisan 2019; 11:32:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Bişeyden anladığım yok. Bide bişey biliyormuş gibi mesaj yazıyorsun. Açta tüketici kanunu oku. 6 ay içerinde çıkan arızalar malın teslimi öncesi var sayılır ve o ürün ayıplı durumuna düşer. 3 seçimlik hakkın var. Vs.vs. Aç oku.
    Citroen citroen İlk cümleyi doğru kurdun ikinci cumleyide duzeltirsek mesele kalmayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlamıyorum bu parça elektronik bir parça yenisini takarsın geçer neden bukadar şiddet .. Ayrıca elektronik arızalar her an çıkabilir garantisi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam siz sonuna kadar haklısınız ancak bence verin 20 bini şu an eminim vermek içinizden gelmiyor ancak yıllarca mahkeme mahkeme gezeceksiniz bu arada araçsız kalacaksınız bence değmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zencefi1

    Bu bilgi doğru değil. Daha doğrusu eskiden böyleydi. Tüketicinin korunması kanununun 56/3 e bakabilirsiniz. Eskiden değişim için şartlar çok zordu. Artık onarım hakkını kullandıktan sonra bir daha arıza verirse tüketici seçimlik hakkını kullanabiliyor. Ayrıca ilkinde mekatronik bozuldu diyelim ikincisinde de aynı arıza olacak diye bir şart yok.

    Tüketici bu Kanunun 11 inci maddesinde belirtilen seçimlik haklarından onarım hakkını kullanmışsa, malın garanti süresi içinde tekrar arızalanması veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hâllerinde 11 inci maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
    Her yerde yazıyorum bende bunu hocam ama belirteyim ki haklısınız. 13.6.2014 tarihli Resmi Gazete Garanti Belgesi Yönetmeliği ve 6502 sayılı yasaya baktığınızda arızanın sayıya bağlanma şartı kökten kalkmış olup ikinci arızadan itibaren seçimlik hakların doğduğu belirtiliyor.

    Ama bir nokta hala net değil ve devlet kasıtlı olarak boşluk bıraktığı için insanımız yeni araçta büyük bir kusur çıkınca haklı olarak hemen yargı yoluna gidiyor. O da şu, İLK arıza çıktığında eğer arıza aracın bütününü etkiler düzeyde ise ve değer kaybı yaratacak bir niteliğe sahipse ikinci arızayı beklemeden seçimlik hakları yine doğuyor mu, bu meçhul. Yasal boşluk var.

    Tabi bizim Muz Cumhuriyeti kıvamında ülkede bayiler yasa masa sallamadığından bütün bunları sizin öğrenmeniz ve avukat tutmanız lazım. Sizi yasal yollara yönlenmeden direkt yasaya uyup mağduriyetinizi gideren bir marka henüz görmedim ben (araç değişimi veya para iadesi ölçeğinde bir mağduriyet). Varsa da çok ama çok azınlıkta kaldığı kesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 11 Nisan 2019; 13:57:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Paranızı alın ve uzaklaşın.Sizin adınıza çok üzüldüm geçmiş olsun. Forum ekşi sözlük vb alanlarda ilk başta sivrilmeyin gereksiz gurur yapmasınlar.En son çare buralarda yükseltin sesinizi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cancan_burak -- 11 Nisan 2019; 13:16:48 >
  • Bazı dengesiz arkadaşlar konunun fake olduğunu düşünmüş, o arkadaşlar önce üyelik tarihime baksınlar, daha önce yazdığım mesajlara, kurduğum cümlelere falan baksınlar sonra kafaları basıyorsa yorum yapsınlar. İnanmayan kalitesiz insanlarhttps://dosya.co/561zimvv7f4b/06ALB43.pdf.html

    linkten dosyayı indirebilir inceleyebilir sonra çıktı alıp rulo yapıp kullanabilirler.



    önce üslubunuzu düzeltin sonra yardım isteyin bir zahmet...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.