Şimdi Ara

AUDI A4 B9 (ANA KONU) (357. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
11.511
Cevap
127
Favori
893.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 355356357358359
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aksam arabayi stop edince tepede olan lambalar neden yanmiyor ?
    Yada yaniyorda ben mi beceremedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 mart ayinda dogus oto bursadan 0 km olarak
    230.000 liraya satin aldigimiz
    2.00 tdi quattro a4 arac an itibari ile 100.000 km devirdi
    Bu gecen sure icerisinde
    Her 15.000 km bir bakima girdi
    2 kere ön balata 2 kere arka balata degisti
    Diskler fabrika cikisi orjinal
    1 takim michelin pilot sport 4 lastik alindi
    60.000 km’de sanziman yagi degisti
    En ufak bir ariza olmadi sanziman hala ilk gunku gibi
    Turbo olsun motor olsun sorunsuz devam ediyoruz
    Araba bizde kaldigi surece konuyu guncel tutucam

    AUDI A4 B9  (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Sunroof önündeki tuşlarda açık kapı resmi olan tuşa bastığınızda aktif duruma geçiyor.

    AUDI A4 B9  (ANA KONU)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g-dncr

    Sunroof önündeki tuşlarda açık kapı resmi olan tuşa bastığınızda aktif duruma geçiyor.

    Stop edince yanmiyor ama kapiyi acinca yaniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlı uğurlu olsun. Harika duruyor. Paket ve fiyat nedir acaba ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar 1.4’lerde 211 km hızda hız kesici mi var?

    200’e çıkınca tehlikeli hız sınırına ulaştınız tarzı bir uyarı verdi, 211’i ise geçmedi.

    170 civarında araç gayet stabil ama sonrasında açıkçası kontrolün tam anlamıyla bende olmadığını hissettim. 190’da araç 3.000 devirde gidiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • van_hoijdonk kullanıcısına yanıt
    Evet 1.4 lerde max hiz 211 hiz kesici var, video izleyebilirsiniz..

    https://www.youtube.com/watch?v=Lw0P6XPl81E&feature=youtu.be

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • demirresmi kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Dün yeni otobanda zorladım biraz da arabayı, 211’i geçmedi.

    Ortalama hızım 125 km’di. Osmangaziden sonra 150-180 aralığı Kemalpaşa’ya kadar indim. Ortalama yakıt tüketimim 6.6 litreydi. 4 kişi, bagaj çakılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • van_hoijdonk kullanıcısına yanıt
    Rica ederim,yakıt olarak gayet iyi👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    @cihanair hayırlı olsun, kazasiz belasiz ins

    45 tfsi'da ultra quattro kullanmislar okuduğum kadarıyla. B9 allroadlarda kullanıyorlardı ancak digerlerinde geleneksel quattro vardi.

    Sizde tdi da vardi hatırladığım kadarıyla, ikisi arasinda fark hissettiriyor mu quattro sistemleri?

    Tdi'imi sattım ben, 45 tfsi getirdiklerini bilseydim bakardim :( hayirlisi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ultra olanlar quattro degil onden ceker

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ultra quattro diye geciyor sistem hocam. B9 kasa tanıtıldığında allroadlarin tamami ultra Quattro idi zaten. Onden cekis ağırlıklı, gerektiğinde arkaya aktaran bir sistem. Geleneksel olan sürekli 4x4 modunda, 40 on 60 arka dağılımında idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • skd S kullanıcısına yanıt
    Yanılıyor olabilirim ama bildiğim kadarı ile B9 allroad larda benzinli verisyonlar ultra quattro, dizel versiyonlar quattro idi.
  • katalogta 140kw dizel otomatikler için "Sürekli dört tekerden çekişli quattro"
    2.0 tfsi için "Kalıcı olarak sürekli dört tekerden çekişli quattro" yazıyor.
  • Merhabalar,

    Audi A4 B9 2018 1.4 Sport aracımız var araç 5000km ve aşağıda belirttiğim durumlar(ya da sıkıntılar) oluşuyor.

    Servise götürmeyi planlıyorum ama daha öncesinde başkalarıda yaşıyormu merak ettim. Bazıları aracın çalışma şekli olabilir.

    (Çift kavramaları şanzımanların çalışma mantığını biliyorum, frene basarken ani gaza (yada tam tersi) oluşabilcek durumlardan bahsetmedim.)

    1)Araç ısınınca 1-2-3-4 arası geçişlerde hafif sarsıntı yapabiliyor. Sürekli olan birşey değil genelde yokuş yukarı çıkarken ya da aşağı inerken ya da göbekte dönerken oluyor. Genelde fren yaparken oluyor. Mesela göbekte yavaşlamak için ayağımla hafif frene basarken 3 ten 2 ye ya da 2 den 1'e düşerken titreme ve konsolun altından garip çalışma sesleri geliyor.
    Yokuşta ikinci viteste gazdan ayağımı çekip bastığım da oluşan sesi kaydettim. Bu sese benziyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=M1f2SCvsjPA

    Genelde sıkışık trafikten sonra daha belli oluyor ve düz olmayan yollarda kendini daha çok belli ediyor.

    2)Frene hafif basıp arabayı yavaşlatırsam, 1. viteste durmaya yakın vuruntu ve üstteki sesi yapıyor. Her zaman olmuyor.

    3)Trafikte arabayı 2. viteste kaydırırken 2000 devirin az üstünde ayağımı gazdan çekersem araba titriyor (Manuel araçta ayağı debriyajdan hızlı çekmek gibi). Daha sonra tekrar gaza bastığımda tekrar araç titriyor (Herhangi bir vites değişimi olmuyor), bazen sesle beraber oluyor. Yavaş giderken 1. viteste de olabiliyor.

    4)Araç ısındıktan sonra aracı durdurup geri-ileri vites arası geçiş yaparsam ses ve hafif vuruntu oluyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=qY1wJf3SVdM

    Bunu başka araçta deneyebildim. Daha hafif ses geliyordu.

    5)100km üstü 7. viteste düşük devirde giderken gaza hafif basınca hafif bir uğultu sesi geliyor. Gazdan ayağı çekince gidiyor. Basınca tekrar geliyor.

    6)Düşük hızlarda araç yavaşlarken, yarış araçlarındaki uğultu sesi geliyor. (Bu çalışma karakteristiği olabilir emin değilim.)
    https://www.youtube.com/watch?v=y39gk9IOZA4

    Genelde tork konvertörlü ve manüel araçlar sürdüm bu ikinci dsg aracımız. 1 haftalığına golf 7,5 kullanma fırsatım oldu. Onun vitesinde aşağıda yaşadığım şeyleri yaşamadım. İkisi farklı şanzımanlar biliyorum ama gene de sizden bir geribildirim almak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadknightWoW -- 17 Eylül 2019; 9:27:24 >




  • DeadknightWoW D kullanıcısına yanıt
    merhaba,

    1,2 ve 3.maddelerde belirttikleriniz aynı şekilde benim aracımda da mevcut. bunlara ek olarak kasislerde ön taraftan vuruntu sesi geliyor. şanzumanla bir ilgisi var mı bilmiyorum ama aynı vuruntuyu hissediyorum. şirket aracı olduğu için servise ben götürmüyorum, şikayetleri bizzat iletmezsem olduğu gibi geri geliyor araç servisten.

    servise götürürseniz sonuç ile ilgili bizi de bilgilendirebilir misiniz?
  • DeadknightWoW D kullanıcısına yanıt
    İlk 3 madde çok nadir olsa da kendi aracımda da olan yada olmuş şeyler. Abartıya kaçsaydı beni rahatsız ederdi doğrusu. Son maddeyse benzinli araçların hepsinde var ve benim hoşuma gidiyor. Bana kalırsa kullanım şekli ve yol şartları çok etkili bu hususlarda. Ülkemiz bu şanzımanlar için pek uygun yol koşullarına sahip değil ayrıca trafiği hiç sevmeyen bir yapısı var aracın (hem yakıt hem şanzıman olarak). Yine de çok sık olan şeyler ise servise göstermenizi öneririm.
  • DeadknightWoW D kullanıcısına yanıt
    Söylediğiniz şeyler hepsinde mevcut. hatta uğultu yüzünden ben serviste şanzımanı değiştirttim. Uğultu azaldı ama kaybolmadı. Test aracında da aynı uğultu vardı şanzımanın karakteristik özelliği bunlar. Yavaşlarken olan ses bende de var. Hoş o ses vitesi boşa alınca da geliyor. Şanzımandan bağımsız sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeadknightWoW D kullanıcısına yanıt
    Bu dediklerinizin hic biri bende yok sanirim arac 2000 motor oldugu icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzzY®

    katalogta 140kw dizel otomatikler için "Sürekli dört tekerden çekişli quattro"
    2.0 tfsi için "Kalıcı olarak sürekli dört tekerden çekişli quattro" yazıyor.
    Tfsi icinde surekli yaziyor
    AUDI A4 B9  (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 355356357358359
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.