Şimdi Ara

AUDI A4 B9 (ANA KONU) (239. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
11.511
Cevap
127
Favori
893.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 237238239240241
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar mtv ödemeniz ne kadar?



    2017 model ama 8 ocak 2018 tescil tarihi benim aracımın ve 749 görünüyor. 900 olması gerekmez mi? İlk sene bayi ve ilk sahibi ödediğinden bilmiyorum ne ödediler.



    1500 TL 2018 öncesi tescil 1-3 yaş 1.300-1.600 motor arası olması lazım. Benim burdan görünüyor. Ama araç 2018 tescil olduğundan fatura bedeli 70 bin üstü olan kategori 900’den 1800 olması gerekmez mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • farukclkk kullanıcısına yanıt
    Golf / Passat / A3 te kullanılan şanzıman kodu hocam. Kuru tip çift kavrama. Genelde kavrama yenilenme periyodu 30bin km dolaylarina denk geliyor İstanbul şartlarında. İç tasarıma ise TT'den esinlenme gözüyle bakabilirsiniz. TT ile çok benzer bir tasarım anlayışı kullanılmış. Minimalizm ile sorununuz yoksa eminim seveceksiniz sade tasarımı.

    A3'te TDi alırsanız satarken de zarar etmezsiniz. TSi GOLF - TDi A3 benim genel bakış açım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 2 Ocak 2019; 13:24:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: van_hoijdonk

    Arkadaşlar mtv ödemeniz ne kadar?



    2017 model ama 8 ocak 2018 tescil tarihi benim aracımın ve 749 görünüyor. 900 olması gerekmez mi? İlk sene bayi ve ilk sahibi ödediğinden bilmiyorum ne ödediler.



    1500 TL 2018 öncesi tescil 1-3 yaş 1.300-1.600 motor arası olması lazım. Benim burdan görünüyor. Ama araç 2018 tescil olduğundan fatura bedeli 70 bin üstü olan kategori 900’den 1800 olması gerekmez mi?
    Aracın modelini baz alıyolar benim araçda 2016 model ama ilk tescil 2017 de 1-3 yaşdan düşmüş gözüküyor.
  • YuRYTR kullanıcısına yanıt
    31.12.2017 öncesinde zaten karışıklık yok. O eski sistem ama 2018 ocaktan itibaren değişmiş olması gerek. Benim canıma minnet 749 öderim ama 3 gün sonra borcun var demesinler, devletle papaz olmayalım 100-150 lira için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki mesajımda bahsettiğim gibi A4 1.4 TFSI Sport S-Line İç-Dış Paket aracımı satın aldım.



    İlk izlenimlerim oldukça olumlu; F30 320i’den geçtim bu araca. Performans olarak beklentimin üstünde çıktı, ara hızlanmalar fena değil. Konfor ve malzeme kalitesi olarak kesinlikle daha iyi.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yeniserdar Y kullanıcısına yanıt
    İlerleyen zamanlarda olacaktır büyük ihtimalle. Tamamen kendi gözlemim, belki komplo teorisi gibi gelecek ama, Volkswagen grubu, bu tip mekanik yenilikleri önce alt segmentteki, daha ucuz, daha yaygın satılan araçlarında kullanıyor. Bir önceki aracım 2008 model 1.4TSI Jetta idi. Bu arabanın turbosu ile 3 defa problem yaşadım, hatta onarım masrafının çok yüksek olacağını düşünerek ilki haricindeki arızaları, aracın garantisinin de bitmiş olması nedeniyle sanayide yaptırmayı düşündüm. İnanmazsınız ama, servis, bunun üretim hatası olduğunu belirterek sadece işçilik ücreti aldı ve sanayiden daha iyi fiyat verdi, ama arabaya sanayide bakan ustalar da, 2010’a kadar modellerdeki TSI motorların daha çok sorun çıkardığına şahit olduklarını söylemişlerdi. Muhtemelen servislerden gelen bu veriyi kullanarak hataları düzeltiyor, motoru (veya şanzımanı) sorunsuz hale getirince üst modellerde de kullanmaya başlıyorlar. Bu yüzden de orijinal servisin fiyatını mümkün olduğu kadar uygun seviyede tutmaya çalışıyorlar. Farkındaysanız 1.4 TSI’lar önce Golf’te ortaya çıktı, sonra Passat’ta kullanıldı, son birkaç senedir Audi’de kullanılıyor. Hatta bunların 160 hp, 170 hp olanları da vardı, onlar kayboldu, muhtemelen sorunlu çıktılar ve kaldırıldılar. Yoksa Golf’e 170 hp’lik motor koyan firma bunun gücünü belki daha da artırıp bir de quattro olarak da satabilirdi A4’ü (bence de harika olurdu). Bu durum da muhtemelen aynı; ACT motoru Seat’ta, Volkswagen’de deneyip, servis verilerini toplayıp, hataları giderdikten sonra bunları da Audi’ye ekleyecekler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Az önce benim aracın mtv ödemesi için internet bankacılığına girdim ve 6 aylık borç 562 tl çıkıyor. Araç 2016 model ama 2017 ocak trafik çıkışlı. Sistem 4 yaş olarak algılıyor ve bir kademe düşürüyor. Sorun yok değil mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zorbis kullanıcısına yanıt
    Maşallah,hayırlı olsun aracınız.bende f30 3.18i m den a4 e geçtim iyikide geçmişim 1 yıldır kullanıyorum gayet memnunum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi demirresmi -- 2 Ocak 2019; 21:44:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW cileri birer birer transfer ediyoruz sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A3 1.0 tfsi dan Bmw ye gecip tekrar kesin geri donus olarak audi a4 e diyelim😊👍



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi demirresmi -- 2 Ocak 2019; 22:24:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada bir bilgi vereyim 1.4 tsı a4 ler 1500 devirde 250 nm tork 5000 devirde 150 Hp güç üretiyormuş



    1.5 tsı motorlu arteon 1500 devirde 250nm tork 3500 devirde 150 Hp güç üretiyormuş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zorbis kullanıcısına yanıt
    Maşallah çok beğendim, güle güle kullanın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • A3 lerde 1.4 tfsi act (silindir kapama) kullanılıyor (2014 model a3 tfsi 150hp act olduğunu biliyorum).

    A4’lerde neden kullanılmıyor bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karidesteknesi K kullanıcısına yanıt
    Bence passatın bu segment teki pazar payını düşürmemek için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeniserdar Y kullanıcısına yanıt
    İşte dediğime geliyor, alt segmentte kullanıp deniyor, üst segment müşterisine sorunsuz satabilmek için. Grubun ülkemiz şartlarında ulaşılması imkansıza yakın daha üst segment arabaları Porsche, Bentley ve Lamborghini. Bu daha üst segmente, imkanlar dahilinde olsa dahi ülkemizde para vermek çok akıl karı değil. Onun haricinde, kimisi deney tavşanı olarak Arteon’a 350bin veriyor, kimisi kalitesi garanti A4’ü 250’ye alıyor, kimisi de Skoda-Seat’la gençlik ateşini söndürüyor. Bütçenize göre seçeceksiniz artık. Erkek milleti olarak hepimiz arabaları seviyoruz ama, yine birer erkek olarak mantık çerçevesinde davranmak da doğamız gereği. Öyle olmasa şurada 1400cc-1500cc mi diye 100cc.’nin derdine düşmeyip, Avrupalı hemcinslerimiz gibi 2.0 tfsi mı, 3.0 tdi mı, ya da Amerikalı hemcinslerimiz gibi 5.0 atmosferik mi, 3.0 turbo benzinli mi alsak diye konuşuyor olurduk, ama şartlar belli. Formula pilotu da olmadığımıza göre 0,1 saniyeler umrumuzda değil. Tarzınıza uygun olanı tercih edin bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • t_muchin81 T kullanıcısına yanıt
    Söylediğinize kesinlikle katılıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zorbis kullanıcısına yanıt
    Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız güle güle kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Es-meli

    Hayırlı olsun, güle güle kullanın
    Çok teşekkür ederim, daha iyileri sizin olsun inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Shadow

    Çok güzel bir araç aldınız. Kazasız,belasız kullanılsın.
    Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
  • arkadaşlar benim deli oğlanın yarın randevusu var.
    hız sabitleme için 2.200 tl istiyorlar ancak mevcut kolda sanki hız arttırma içinde tuşlar var.
    merakım kol değişmeden yazılım ile mi açılacak yoksa servisin görmeden dediği gibi kol değişecek mi?
    hız sabitleyici olmayan limitörlü tiplerin kolları da benim ki gibi mi?

    Led matrix farlar bu mu?

    bu da benim delinin içi.




  • 
Sayfa: önceki 237238239240241
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.