Şimdi Ara

AUDI A4 B9 (ANA KONU) (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
11.511
Cevap
127
Favori
893.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar cla 200amg yi satip passat 1.6dizel higline sunrooflu almaya gidipte arabayi sonradan satmalari sonucu hic aklimin ucunda olmayan araba aldim, c180 exclusive istiyordum fakat arac kalmamisti gittim a4 aldim dogru secimmi yaptim audiyi hic bilmiyorum bmw yada mercedes kullandim nedersiniz dogrumu yaptim fiyati indirim orani nasil sizce
    AUDI A4 B9  (ANA KONU)AUDI A4 B9  (ANA KONU)AUDI A4 B9  (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rufyn R kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Ekstralı spor paket anlaşılan. Kaça aldığınızı anlayamadım yalnız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah razi olsun 159.500 156000 e 17" vardi satildi mecbur arac olmadigindan 18" oldu bu arada arac olmadigindan derken kurdan etkilenmeyen olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rufyn R kullanıcısına yanıt
    Güzel araç..spor paket ve led far..hayırlı olsun. Herhalde geçen hafta aldınız düşük kurdan..şu anda bubaraç en az 10 bin zam yedi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam olarak ne aldınız yazar mısınız? Ben 2007 den beri bir a3 iki a4 olmak üzere audi kullanıyorum çok memnunum.
  • Cuma gunu aldik, tam olarak ne aldiniz derken anlayamadim 1.4 150bg stronic sport manhattan gri rengi birde resimdeki gibi 18.jant var isitma var led var iste boyle arkadaslar daha once bmw ve mercedes kullandim ama dedigim gibi passata gittim arac yok diyince audide tanidik vardi bana bunu al dedi bende aldim yani ne arastirdim ne baktim dogru duzgun kur artcak otv bincek derken boyle oldu acele hayirlisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rufyn R kullanıcısına yanıt
    18"jant ve led farlar ile bu aracın en büyük eksiği olan dış görüntü çok farkediyor. Güzel olmuş, hayırlı olsun... bence güzel bir seçim olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç çok hoşuma gitti, ama a5i bekleyeceğim, a5i daha süremedim ama incelemelerde a4le aynı konfor düzeyinde diyorlar, 2.0 quattro alıp keyfime bakıcam
  • Bir sonraki a4 ve a5 modellerinde VW mqb platformuna gecis yapilacagi soyleniyor, passatla oz kardes olacaklar bu durumda. Boylece understeer probleminin cozulecegi de dile getirilmis. A6 ve yukarisi modeller ise orta vadede porsche platformuna gecis yaparak arkadan itise donecekler. Boyle bir degisimin olumlu/olumsuz etkileri neler olabilir?

    http://www.caradvice.com.au/491104/audi-to-drop-mlb-longitudinal-engine-platform-as-part-of-dieselgate-cost-cuts-reports/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • attacantee A kullanıcısına yanıt
    Yeni kasa a4'lerde önden kayma eğilimi diye bir şey duymadım, görmedim. Paylaştığınız linkte de böyle bir yorum bulunmuyor. A4 önden çeker ve motor önde uzunlamasına eyvallah fakat "önden kayma" mevzusu sizin eyyamınız gibi duruyor şu anda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beynemaz kullanıcısına yanıt
    Aslinda benim eyyamimdan ziyade okudugum kaynaklardan alintidir bu understeer konusu, asagida birkac ornek bulabilirsiniz. Ilerleyen zamanlarda A4'e gecme planlarim oldugu icin bu platform konusunu yakindan takip ediyorum acikcasi ve deneyimli forumdaslarin goruslerini merak ediyorum.

    http://motrolix.com/2014/06/what-vw-groups-first-priority-should-be-with-the-new-mlb-platform/


    http://www.autocar.co.uk/opinion/new-cars/opinion-death-audis-mlb-platform-good-thing



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi attacantee -- 21 Kasım 2016; 6:36:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: attacantee

    Aslinda benim eyyamimdan ziyade okudugum kaynaklardan alintidir bu understeer konusu, asagida birkac ornek bulabilirsiniz. Ilerleyen zamanlarda A4'e gecme planlarim oldugu icin bu platform konusunu yakindan takip ediyorum acikcasi ve deneyimli forumdaslarin goruslerini merak ediyorum.

    http://motrolix.com/2014/06/what-vw-groups-first-priority-should-be-with-the-new-mlb-platform/


    http://www.autocar.co.uk/opinion/new-cars/opinion-death-audis-mlb-platform-good-thing

    Düşüncelerinizde haklısınız, ancak onu önden kayma diye nitelendirmek araca daimi haksızlık olur.

    Ben viraj dönerken gaza biraz yüklendiğimde (arkadaşımın 2010 1.4 tfsi 125 hp a3'ü) önden bıraktı kendini. Bunun sebebi önden çeker olması. Yani ford mondeomda da böyle. ESP'nin veya audideki dtc dsc ismi her ise hemen çalışıp torku düşürüp doğru tekere doğru güç gönderebilmesi ya da frenleme yapması gerekir ama ben onu beklemeden gazdan çekmiştim ayağımı...

    Peki 320i bmw aracımda ne oluyodu? Araç sanki raya oturur gibi köşeyi dönünceye kadar tekerlere fren uyguluyordu.

    Yani understeer dediğiniz olay önden çeker tüm araçlarda mevcut. Dediğiniz hissi çok iyi anlıyorum ve dikkat ederseniz quattro tercih edenlerin çoğu sizin dertten muzdarip olup aracı "rayda gidiyor gibi" hisle kullanmak isterler.

    Beklentileriniz eğer böyle ise, quattro yada arkadan itiş araç alın. aksi halde benim gibi virajlarda temkinli giriş yaparsınız (audim yok hala ford mondeo 2004 model)

    ama aynı viraja bmw 320i ile gözü kapalı girer, arkayı bırakırsa da bir şekilde toparlardım. ama araç önden kendini bırakınca (motor ağırlığı yüzünden dengesiz bir dağılım olunca) biraz daha zorlanıyorsunuz.




  • Bu araçtaki xenon plus farların özeliği nedir? Sadece kısalar mı xenon yoksa uzunlarda mı? Yani bi-xenon denilen özelik var mı bu farlarda?
    Bu arada opsiyonladığım avant bayiye gelmiş, çarşamba günü göreceğim ve nihai kararı vereceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cealy kullanıcısına yanıt
    ben de 1.4TSI teslim aldım geçen hafta. Daha 100 km iken haftasonu Ankara İstanbul arası gittim geldim. Yol bilgisayarına göre giderken 160 km ortalama ile tüm yolda 7 litre, gelirken 130 km ortalama ile tüm yolda 5.5 litre yaktım. Ortalama derken uzun süre o hızlarda kullanmaktan bahsediyorum.
    Uzun yolda benim yakıt harcama beklentilerimi karşıladı araç. Zamanla daha da az yakarsa kaymaklı ekmek kadayıfı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasin

    ben de 1.4TSI teslim aldım geçen hafta. Daha 100 km iken haftasonu Ankara İstanbul arası gittim geldim. Yol bilgisayarına göre giderken 160 km ortalama ile tüm yolda 7 litre, gelirken 130 km ortalama ile tüm yolda 5.5 litre yaktım. Ortalama derken uzun süre o hızlarda kullanmaktan bahsediyorum.
    Uzun yolda benim yakıt harcama beklentilerimi karşıladı araç. Zamanla daha da az yakarsa kaymaklı ekmek kadayıfı olur.

    Ankara istanbul arası ve tersi yönde 6 senedir her ay gider gelirim ortalama hızım asla 160 olmadı (tek yön 430 km) nasıl bir şoför olduğumu bilen bilir solu kapatır giderim ama ortalama hızım asla 160 km olamadı olsa bile benzinli hele ki a4 7 lt yakması bana inandırıcı gelmedi bizim a3 dizel araçla o ortalama hızla 430 km tamamlasam en az 6,5-7 lt tüketim gösterir dizel olmasına rağmen ben ortlama 118-120 km ortalama hızla yolu tamamladığım zaman 5,3-5,5 lt görüyorum dizel aracımda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni A4;
    2000 d/d 124 km/h
    2500 d/d 160 km/h yapıyor.

    Sakin kullanım ile iyi değerler yakalamak mümkün. Çünkü araç yüksek süratte düşük devir ile seyrediyor. Yelken modu da (gazı ayağınızdan çektiğinizde, vites boşa atılıyor) aracın akıp gitmesine, motor firenine maruz kalmayarak daha az yakıt sarfetmesine katkıda bulunuyor.
  • O zaman a3 1.6 tdi kadar az mı yakacak uzun yolda?

    Enteresan bir sonuç sanki....
  • alphi3458 kullanıcısına yanıt
    ortalamadan kastım mesajımda da yazdığım gibi o hıza yakın +-10 km bandında gitmeye çalışmak. yoksa yol başladı bitti yol bilgisayarında gösterilen ortalama hızdan bahsetmiyorum. cruise control 160a sabitleyip gittim gibi düşünün yani.
    bence bu veri yol bilgisayarının ölçtüğü ortalama hızdan daha açıklayıcı forumdaşlar için.
    detaylı bir paylaşım bulamadım buna ilişkin ama aracın makul yüksek hızlarda beklenenden az yakması için bir ayarlama yapıldığını düşünüyorum.
  • aynen dediğiniz gibi bence de hocam. 160'a çıkıp orada kalınabiliyorsa, yani yol durumu nedeniyle sıklıkla yavaşlanıp hızlanma gereği olmuyorsa, tüketim makul seviyede kalıyor. düşük devirde yüksek hıza çıkabilen araçlardan yeni A4. yani hepimizin gönlünde yatan aslan.
  • 2.0 benzinli 250hp quattro teklif alan varmıdır
    250-300 bin tl ye bu araci almaya nasil bakarsiniz
    a4-a5 olarak

    bmw 3-4 serisi dusunmuyorum,
    yeni bmw 5 serisi muhtemelen benzer modeli 2.0 250hp benzinli 350 bin olur,a4-a5 yerine bmw 5 serisine mi cikarsiniz

    bir de anlamadigim bu rakamlara cikildiginda 2 litre fazla yakiyor ama performans olarak cok farklı tatlar alinacak bu araclar neden tercih edilmez

    malum sitede bmw 5 olsun a4 a5 olsun hep dizel araclar,
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.