Şimdi Ara

AUDI A4 B9 (ANA KONU) (168. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
11.511
Cevap
127
Favori
893.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar,

    Sizlere 2 ay önce yazmıştım, balatalardan gelen ses şikayeti ile ilgili ama sanırım hiçkimsede yoktu ki cevap alamadım, neyse dün servis kontrol etti ve bazı onayların ardından ön balataların hepsi değiştirildi.

    Şimdi hiç ses yok bakalım bikaç hafta test edeceğim umarım tekrar etmez.(4500km)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arikmurat82

    Selam arkadaşlar,

    Sizlere 2 ay önce yazmıştım, balatalardan gelen ses şikayeti ile ilgili ama sanırım hiçkimsede yoktu ki cevap alamadım, neyse dün servis kontrol etti ve bazı onayların ardından ön balataların hepsi değiştirildi.

    Şimdi hiç ses yok bakalım bikaç hafta test edeceğim umarım tekrar etmez.(4500km)



    Merhaba , bu sesler yeni nesil her araçta olabilir.Fiyatı sınıfı fark etmeksizin duyarsam ben şaşırmam.Çünkü balatalarda asbest kullanımının azaltılmasından ileri geliyor.Dolayısıyla yeni balatalardan fazla ümitlenmeyin.Önemli olan fren dozlaması frenin gücü ve pedalda ne hissettiğin.
  • ecay kullanıcısına yanıt
    Doğrudur, 2008 yılında balatalardaki asbest kullanım oranları değiştirildi. 2009 yılında da benzer bir sorunu Toyota marka aracımda yaşamış ve aynı şekilde çözmüştüm. Ses rahatsız edici gerçekten, eğer nülsederse tekrardan değişim talebi yaparım, kendim de otomotiz sanayiinde öncü bir firmada çalıştığım için bu tür geri bildirimlerin üretici firmalar için ne kadar öndemli olduğunu biliyorum bu sebeple sorun çözümlenene kadar durmak yok.
  • arikmurat82 kullanıcısına yanıt
    Hocam ; bazen geri dönüşleri maliyet kaygısıyla pek umursamıyorlar mı acaba diyorum kendime. Niçin diye sorarsanız; 1997 senesinden bugüne tam 20+ senedir kendi araçlarımız hep Volkswagen ve Audi oldu. Senelerdir soğuk havalarda ön takımlardan / salıncak burçlarından gelen gıcırdama sesini çözemediler. Üstelik bu ses Almanya'da da olmalı ve daha soğuk bir ülke. Hala aynı ses aradan geçen 20+ seneye rağmen devam ediyor. Çok enteresanlar gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun süredir devam eden geri vitese taktigimda sağ aynanin kilitlenmesi sorunumla ilgili servise gitmis ancak servis soruna cozum bulamamis ve aracimi geri almistim.. Baya da canim sıkılmıstı.. Herneyse bugun servis aradi ve aracin diger(yedek) anahtarini kullandigimda sorunun cozulebilecegini belirtti. Aslinda bir nevi deneme yapmami istedi..Dedigi gibi diger anahtarla araci kullandigimda sorun cozuldu. Geri vitese taktigimda sag ayna asagi indi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • preveze1528 P kullanıcısına yanıt
    Diğer anahtarı tanıtın hocam. O da kaydeder bu durumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar hepinize merhaba, yeni araç alacağım ve A4 güçlü bir aday, dizel 4 çeker 2. El veya sıfır 1.4 tfsi düşünebilirim, bu aracın 1.4 seçenekte yağ eksiltmesi gerçekten üzücü, bu durum sürekli devam ediyor mu yoksa aracın rodaj döneminde mi görülüyor? Motor ömrü açısından bu durum nasıl sizce? Passat ile bu aracı kıyaslamak yanlış olsa da aranızda 2 araca da sahip olmuş kullanıcılardan yorum ve karşılaştırma yazan olursa çok mutlu olurum. W213 E200 kasadan geçiş yapacağım ve büyük pişmanlıklar yaşamak istemiyorum, yorumlarınızı bekliyorum. A4 hangi yönleri ile üzer ve mutlu eder? Şahsi görüşüm highline passat almaktansa donanımı daha az A4 almaktan yana, makyajlı C180 beklesem mi bunu da bilemiyorum, kafalar karışık...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Selamlar Hocam,

    Haklı olduğun konular olabilir tabi hocam,firmalar tabiiki ürün geliştirmelerinde maliyetleri de düşünüyorlar. Tabi şikayet sayısı da önemli burada, hel birde günümüzde sosyal medyanın gücünü hesaba katarsak durum tüketici lehine daha da iyileşme gösteriyor.
  • esOess E kullanıcısına yanıt
    A4 -Dış görüntü olarak C kadar dikkat çekici değil,(18 jantsız daha da sönük kalıyor).led aydınlatmalar biraz kurtarıyor aracı.
    Mesela eşime beğendiremiyorum aracımı.'jetta gibi bir araca bu kadar para vereceğimize jetta alsaydık bari, daha az para harcardık diyor.🙂Bu baskıya ne kadar dayanacağımı merak ediyorum.🙂

    -iç tasarım sınıfının en iyisi(sabit ekran biraz sırıtıyor o kadar)
    -Piyasaya çıktığından beri yabancı otoritelerce başarılı bulunan ve genel olarak sorunsuz bir kasa B9 A4

    -passat ile kıyaslanmamalı (bence)

    -Kampanya+0 faiz dönemlerinde almak çok avantajlı olabiliyor

    -Uçan C fiyatları ve makyaj ilk geldiğinde mercedesin kampanya ve düşük faiz uygulaması yapıp yapmayacağı önemli(çünkü şu an bile satışlar çok iyi gitmekte)

    Burada araç için ayıracağınız bütçe ve faiz kullanıp kullanmayacağınız belirleyici faktör .Çünkü C alıp üstüne kredide kullanacaksanız fiyat uçurumu iyice artıyor.O rakamlara çıkınca a5 daha mantıklı diye düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi g-dncr -- 24 Şubat 2018; 19:20:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Arkadaşlar hepinize merhaba, yeni araç alacağım ve A4 güçlü bir aday, dizel 4 çeker 2. El veya sıfır 1.4 tfsi düşünebilirim, bu aracın 1.4 seçenekte yağ eksiltmesi gerçekten üzücü, bu durum sürekli devam ediyor mu yoksa aracın rodaj döneminde mi görülüyor? Motor ömrü açısından bu durum nasıl sizce? Passat ile bu aracı kıyaslamak yanlış olsa da aranızda 2 araca da sahip olmuş kullanıcılardan yorum ve karşılaştırma yazan olursa çok mutlu olurum. W213 E200 kasadan geçiş yapacağım ve büyük pişmanlıklar yaşamak istemiyorum, yorumlarınızı bekliyorum. A4 hangi yönleri ile üzer ve mutlu eder? Şahsi görüşüm highline passat almaktansa donanımı daha az A4 almaktan yana, makyajlı C180 beklesem mi bunu da bilemiyorum, kafalar karışık...

    Merhaba hocam.

    Audi A4 b9 1.4tfsi Kasada yağ eksiltme veya yakma problemi varmı ben rastlamamıştım, detay verebilirmisiniz?


    Diğer kullanan arkadaşlarda yorum yapabilir, 5 sene binlerce bir araç düşünüyoruz, sorunsuz binmek isteriz, b7 pasta 1.6tdi kullanıyoruz, b8 passat pahalı bulduğumuzdan A4 düşünüyoruz.

    Yağ ile veya başkaca problem var ise lütfen yorum yaparsanız sevinirim.

    Birde 2017 araç varmı bayiilerde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç servis zamanı yaklaşıyor. 28 gün uyarısını aldım. Son dönemde senelik ( 1.yıl ) bakımı yaptıran olmuş muydu ? Bekleyen faturamız nedir yaklaşık olarak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Arkadaşlar hepinize merhaba, yeni araç alacağım ve A4 güçlü bir aday, dizel 4 çeker 2. El veya sıfır 1.4 tfsi düşünebilirim, bu aracın 1.4 seçenekte yağ eksiltmesi gerçekten üzücü, bu durum sürekli devam ediyor mu yoksa aracın rodaj döneminde mi görülüyor? Motor ömrü açısından bu durum nasıl sizce? Passat ile bu aracı kıyaslamak yanlış olsa da aranızda 2 araca da sahip olmuş kullanıcılardan yorum ve karşılaştırma yazan olursa çok mutlu olurum. W213 E200 kasadan geçiş yapacağım ve büyük pişmanlıklar yaşamak istemiyorum, yorumlarınızı bekliyorum. A4 hangi yönleri ile üzer ve mutlu eder? Şahsi görüşüm highline passat almaktansa donanımı daha az A4 almaktan yana, makyajlı C180 beklesem mi bunu da bilemiyorum, kafalar karışık...

    W213 güncel yeni kasa E Serisi olmuyor mu hocam? Niçin bir alt segmente inmeyi düşünüyorsunuz? A4 özelinde değerlendirmeden C180'i bile dikkate alsak şahsen memnun kalacağınızı düşünmüyorum. Konfora yönelik araçtan daha ekonomik daha alt segment bir araçta ( A4 & C180 ) sizi memnun edebilecek tek şey araçların nispeten daha kompakt olmaları nedeniyle daha kullanışlı olmaları olur düşüncesindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Arkadaşlar hepinize merhaba, yeni araç alacağım ve A4 güçlü bir aday, dizel 4 çeker 2. El veya sıfır 1.4 tfsi düşünebilirim, bu aracın 1.4 seçenekte yağ eksiltmesi gerçekten üzücü, bu durum sürekli devam ediyor mu yoksa aracın rodaj döneminde mi görülüyor? Motor ömrü açısından bu durum nasıl sizce? Passat ile bu aracı kıyaslamak yanlış olsa da aranızda 2 araca da sahip olmuş kullanıcılardan yorum ve karşılaştırma yazan olursa çok mutlu olurum. W213 E200 kasadan geçiş yapacağım ve büyük pişmanlıklar yaşamak istemiyorum, yorumlarınızı bekliyorum. A4 hangi yönleri ile üzer ve mutlu eder? Şahsi görüşüm highline passat almaktansa donanımı daha az A4 almaktan yana, makyajlı C180 beklesem mi bunu da bilemiyorum, kafalar karışık...

    Merhaba, 2015 model, 1.4 act 150 bg comfortline+ led paket passat aractan yaklasik 10 gun once 2016 model sport oldukca dolu bir a4 e geçiş yaptim. Passattan onceki aracimda 3.20i ed sportlineplus bmw idi. Her 3 arac icinde. 1. Siraya a4, 2. Siraya passat 3. Siraya ise bmw yi koyarim. Her 3 arac icinde dişi en gosterisli olan bmw, en buyuk ve genis olan passat. İç tasarim olarak kesinlikle fersah fersah onde olan a4. Unutmayin aracta en cok zamani icinde geciriyoruz. Sürüs esnasinda, jantini, rengini yani dışı ile ilgili hic bir seyi gormuyoruz. Bence arac alim kriterinde ic mekan en oncelikli gelmeli diye dusunuyorum. Passat’in a4 e gore tek artisi daha genis alan ve esya gozleri sunuyor olmasi. Kalite olarak a4 cok onde. Ayni jant ve lastik olculerine sahip olmasina ragmen a4 tumsek gecislerinde, yol tutusunda cok daha basarili. İceri gelen gurultu konusundada cok daha iyi. Yakit konusunda ayni motorlari kullandiklari icin ayni oranda yakiyorlar. 2 arac arasinda kaldiysaniz kesinlikle a4. Ama en az sport paket ve matriks farli olmasina dikkat edin derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YTyusuf -- 25 Şubat 2018; 14:11:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Verdiğiniz cevaplar için hepinize teşekkür ederim, doğru karar almak için yorum ve tavsiyelerinizi dikkate alacağım. W213 özellikle iç mekanı ile muhteşem bir araç ancak ekonomi yapmak adına bu kararı almış bulunuyorum, A4 gibi bir araca sahip olup kenara 100 bin TL koyabilmek mantıklı geldi bana. E kasadan sonra mutlaka pişmanlıklar olacaktır ancak bu pişmanlıkları minimumda tutabilmek adına doğru karar vermek gerekiyor. En güncel model A4 olduğu için rakiplerine oranla avantajlı, keşke 1.5 motoru hemen entegre etselerdi, içim daha rahat olurdu. Tsi Tfsi motorlarda yağ eksiltme bilinen bir durum, özellikle rodaj döneminde dikkat etmek lazım, tecrübesi olan arkadaşlar bilgi verir zaten. Tekrar teşekkürler, kazasız keyifli sürüşler...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün ilk kez başıma şöyle bir iş geldi.Kırmızı ışıkta hafif rampada beklerken start stop devreye girdi.Telefonla konuşuyordum hararetli.Ama vitesle oynadığımı hatırlamıyorum.Heleki çalıştırma butonuna basmış hiç olamam,böyle bir refleks beyin sapımda yok çünkü,mantıksız.Yeşil yandı gaza bastım araba yürümedi.Vitesle oynadım boş-1 yaptım yürümedi.Anladımki motor çalışmıyor.Bastım start butonuna çalıştı 1 e aldım yürüdüm.Korna yedim tabi arkadan bol bol.
  • kenfat10 kullanıcısına yanıt
    Emniyet kemeriniz takılı mıydı hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esOess E kullanıcısına yanıt
    Sadece yakıt için E kasadan 1.4 A4 e geçilmez açık ve net. Karma kullanımda (ki dikkatli kullanırım) 8 litrenin altına düşmüyor. (Ort. Hız 32-34 civarıyken) sürekli otobanda sürecekseniz de 6-6.5 yakar E kasa da bundan 2 litre fazla yakar hepi topu.

    Kenara para koyma konusunda haklısınız ona birşey diyemem. Bari A5 alın yine pek gitmeyen ama şekil bir aracınız olur derim 😊

    Not; aracı satmadan önce 5000 km de yağ seviyesi yarı inmişti, serviste ücretsiz tamamladılar. İlk 10-15 bin km ye kadar eksiltebilir normaldir demişlerdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_motive -- 26 Şubat 2018; 13:2:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esOess E kullanıcısına yanıt
    kenara koyacağınız para azalsa da önerim 2.0TDI A4 almanız yönünde. 1.4 motor bu araca yakışmıyor. 1.5 motor ile arasında performans açısından bir fark olmayacak diye biliyorum.

    önceki şirket aracım 2.0TDI A4 idi, bir önceki kasa. 2.0TDI ile 1.4TFSI arasında performans farkı çok fazla. düşük viteslerde konfora da etkisi var bu farkın. donanım olarak tavsiyem en az design veya sport ikisinden biri yönünde olur. navigasyon ve hayalet ekranlı bir araç olursa biraz daha keyif alabilirsiniz ama bence çok büyük bir eksiklik değil olmaması.

    benim aracım 10 bin km ye yaklaştı, yağ eksiltme sorunu olmadı. bu bence de gözünüzde büyütülecek bir problem olmamalı.
  • Bu yağ seviyesiyle ilgili kitapçıkta okuduğum kadarıyla, minimumun biraz üzerine kadar bir problem olmuyordu. Bizim araçta da yarının altında ve herhangi bir uyarı yok ekranda bu arada bakım zamanı da geldi zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu sinyaldeki çıt sesiyle ilgili servisten gelen yanıt tüm a4 a5 ve a6 larda olduğu ve herhangi bir değişim yapılmadığı yönünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.