Şimdi Ara

AUDI A4 B9 (ANA KONU) (157. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
11.500
Cevap
126
Favori
892.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 155156157158159
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar bende aynı sorunları yaşıyorum. Tam durmadan S/S devreye giriyor, özellikle sıkışık trafikte, kasis veya tümseklerde yavaşlayıp hızlanırken durmadığınız halde devreye girip duruyor, çok can sıkıcı, o yüzden ben sürekli kapatıyorum. Audi' nin bunu elden geçirmesi lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytron

    Audi kullanıcılarıda ondan yakınıyor zaten, araç daha tam durmadan ss un devreye girdiğini söylüyorlar, @El Gato tümseği görünce frene basıp yavaşlamış ve ss devreye girmiş, en azından ben böyle anladım.

    aynen öyle hocam, araç tam durmadan s/s devreye giriyor. bu durumu biliyoruz da bazen s/s için koşullar sağlansa bile girmiyor bazen de bu sabah olduğu gibi soğuk motorda devreye giriyor. işin ilginç tarafı bu.


    açıkçası B9 a geçmek için kararsızdım, şu anda B8 kullanıyorum. (2014 model) sanırım B9 geçmemekle doğru karar vermişim gibime geliyor..

    bir sebebi olmalı.. ama kanımca yazılımla düzeltilebilecek bir durum gibi. bu şikayet çok sayıda ise ilk gelecek güncellemede düzeltilir diye düşünüyorum.




  • Komşumuz Aralık başında sıfır dinamik paket A4 almıştı. araç daha 1000 km doldurmadı henüz. 2 gün önce sakin trafikte giderken araç birden stop etmiş, bütün ikaz ışıkları yanmış. hatta az kalsın kazaya sebebiyet veriyormuş. Maslak servisini aradığında biz gelemeyiz, siz aracı kitleyip bir kaç dakika sonra tekrar açıp çalıştırın ve aracı öylece bize getirin demişler. sıfır bir araçta böyle bir şeyin olması garip. servisin tutumu da ayrı bir garip. Araç servise yürüdüğü aşamada farklı bir arıza veya kazaya sebep olsa sorumluluk almazlar. Yıllar önce ben yeni aldığım A3 aracımla Bursa otobanında giderken yağ ikaz lambası yanıp sönünce kenara çekip servisi aramıştım. Hiç riske girmeyelim arabayı oynatmayın biz çekici yönlendiriyoruz demişlerdi.

    Araç şimdi Maslak serviste incelemedeymiş.
  • Evet bende de var benzer durum her zaman olmuyor ama kasise yaklaşınca sert fren yapınca ss devreye girip motor duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanırken hiç böyle sorunlarla karşılaşmamıştım ilginç.

    Biraz da şans işi demek ki; tümseklerde yavaşlarken söylediğiniz durum var ne yazık ki 😕

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audinin geliştirdiği 'non-stop start stop 'teknolojisi diyelim artık bu duruma😄
    Çok sinir bozucu bir durum hakikaten durmadan aracın stop etmesi.A4 aldığımdan beri en rahatsız olduğum durum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim kafa rahat üstadlar. Biner binmez basın şu Start & Stop düğmesine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Bence kullanışlı bir özellik hocam, duracağınız zaman 15 sn üzerindeyse kapatsın motoru işte ne güzel. Yeter ki zamansız yere devreye girmesin, herkesin rahatsız olduğu konu bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_motive -- 29 Aralık 2017; 10:54:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytron

    Audi kullanıcılarıda ondan yakınıyor zaten, araç daha tam durmadan ss un devreye girdiğini söylüyorlar, @El Gato tümseği görünce frene basıp yavaşlamış ve ss devreye girmiş, en azından ben böyle anladım.

    aynen öyle hocam, araç tam durmadan s/s devreye giriyor. bu durumu biliyoruz da bazen s/s için koşullar sağlansa bile girmiyor bazen de bu sabah olduğu gibi soğuk motorda devreye giriyor. işin ilginç tarafı bu.

    Hocam gerçekten bu ss nin işine akıl ermiyor, kafasına göre takılıyor, yeşilin yanmasına 120 saniye var “burada girse iyi olur” diyorsunuz girmiyor, hiç istemediğiniz durumlarda girmeye karar veriyor, tüketime aman aman bir gertirisinin olacağını da sanmıyorum, @M.L.Crassus hacamın yaptığını yapmak A4 kullanıcıları için daha iyi olacak gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Hocam Kodlama yaptırıp “bıraktığınızı hatırlamasını” sağlayabilirsiniz sanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aytron -- 29 Aralık 2017; 11:3:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aytron A kullanıcısına yanıt
    İlk Doblo'da tanıştım bu özellikle sonra zamanla tüm araçlara geldi. Sevemedim hocam. Bindiğim tüm araçlarda yaptığım ilk iş Start & Stop ' u devredışı bırakmak.



    @Aytron hocamın dediği gibi keşke araç menülerinde açma kapama segmesi olsaydı da devredisi bırakabilseydik.



    Bu arada belli ki sorun yazılımsal. Umarım güncelleyerek bu rahatsizligi giderirler.



    Benim araca dair tek şikayetim sanziman D den R ye ve R den D ye " zannediyorum ki kavrama koruma amaçlı " biraz gecikmeli geçiyor. Bu da mahalle aralarında dönüş yapmak gerektiğinde seri olamamaya neden oluyor. Tabi şanzıman kavramış gibi gaz verince de kayma yapabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Evet R ve D geçişlerinde biraz sıkıntı yaşıyorsunuz. D ye alınca da yarım saniye bir gecikme oluyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    gecikme olayı maalesef mevcut. ilk hareket bariz gecikiyor. ben sadece benim araç böyle ya da sakin kullanım kaynaklı sanıyordum.
  • 2.5 aylık a4 kullanıcısı olarak aracımdan genel olarak memnunum.

    D premium A4 deneyimlerime göre birşey itiraf etmeliyim ;GOLF 'ün kendi segmentinde referans olarak kabul edilmesine yüzde yüz katılıyor ve önünde birkez daha saygıyla eğiliyorum(bir önceki aracım).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • g-dncr kullanıcısına yanıt
    Golf konusunda sizi böyle düşünmeye sevkeden nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aytron A kullanıcısına yanıt
    Daha üst düzey bir araba ile kıyaslama şansım olmamıştı golf'ü daha önce(test sürüşlerini saymıyorum)0 km aldım, 3 yıl kullandım .Sattığım güne kadar peryodik bakım harici hiç servise uğramadım.Sessiz,izolasyonu iyi, trim sesi yok, sürüş pozisyonu çok rahat ,görüş açısı çok iyi,direksiyon ve kumandalar kullanışlı,malzeme kalitesi ve yol tutuşu iyi.Söylendiği gibi vasat altı hiç bir özelliği yok hakikaten.

    D premium bir araçtan bariz bir eksikliğini görmediğim için bu fikrimi ilettim.Evimizde ilerde 2.araba değişirse inşallah yeni aracımız golf olur.

    Buradan a4 ile ilgili memnuniyetsizlik sonucu çıkarmayın lütfen.Zaten o riske girmemek için a4 tercih ettim.👍

    Allah sağlık ve güç verirde inşallah hepimiz E segmentini de kullanma şansına kavuşuruz ilerde.🙂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün audi istinyeparka uğradım yine. 185bine a4 varmış elinde satış temsilcisi bayanın. ilgilenen olursa yönlendirebilirim. (araç doluluğu hakkında bilgim yok)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g-dncr

    2.5 aylık a4 kullanıcısı olarak aracımdan genel olarak memnunum.

    D premium A4 deneyimlerime göre birşey itiraf etmeliyim ;GOLF 'ün kendi segmentinde referans olarak kabul edilmesine yüzde yüz katılıyor ve önünde birkez daha saygıyla eğiliyorum(bir önceki aracım).

    katılıyorum golf kendi sınıfının tartışmasız lider modeli özellikle iç mekandaki kalite algısı ve detaylar bir çok premium modelde bile yok
  • arkadaşlar şirket aracı değişecek sizce hangisi tercih edilebilir ;
    uzun yolda kullanılacak, konfor ve güvenlik ön planda, performans üzmeyecek kadar olsun yeterli.

    1. mercedec C200d comfort : premium ama çok şikayet okudum forumda
    2. Audi A4 2.0 TD baz modeli : hiç audi kullanmadım artıları eksileri nedir bilmiyorum, kronik bir sorunu var mıdır örneğin merceds c200 ün turbo arızalarından bahsediliyor
    3. opel insignia grand sport full+full : deri koltuklar ısıtmalı havalandırmalı agr onaylı masajlı, intelilux led farlar, bose ses sistemi,direksiyon ısıtma, sportif direksiyon metal pedallar vd vd vd.

    konunun özü : premium bir mercedes veya A4 baz donanım mı yoksa full+full opel mi? tekrar vurgulayayım konfor rahatlık ön planda seçim için :-)
  • cosicoz C kullanıcısına yanıt
    Premium bir A4 Sport 2.0 Tdi Quattro tercih edin. Farkı görün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 155156157158159
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.