Şimdi Ara

AUDI A4 B9 (ANA KONU) (153. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
11.511
Cevap
127
Favori
893.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • El Gato Negro kullanıcısına yanıt
    Anlıyorum hocam ; ben de şu olabilir mi nedeni diyorum? Normalde Volkswagen bildiğiniz üzere bu motorları enlemesine yerlestiriyor. Uzunlamasına yerlestirince motorun çalışma anındaki titreşim daha çok içeri alıyor olabilir mi ? Rezonans yönü değişiyor malum. Araca enlemesine veya uzunlamasına gelen bir titresim dalgası düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A4 deki motor eski aracımız vw bora dakinden daha titreşimli çalışıyor diye düşünüyorum özellikle ilk çalıştırmadan sonra rölantide.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. A5 bölümünde de sordum ama bu başlık daha aktif olduğu için burayada sorayım istedim. Sorduklarım zaten genel audi ile ilgili. Bir kaç gündür sportback 1.4 arıyodum. Türkiyedeki tüm bayileri aradım. Perşembe falan vardı ellerinde ama cuma cumartesi neredeyse hiç kalmamış. En sonunda istediğim gibi bir tane buldum. Scuba mavi içi siyah sport+delux+prestige+altı düz direksiyon. Opsiyonladım aracı hafta içi inşallah işlemleri hallericem. Daha önce alan arkadaşlardan tecrübe olarak bir kaç şey soracaktım. Pazarlık olarak paspas cam filmi boya koruma isteyince hediye olarak bayiler veriyormu. Birde bmw de söyle bir olay vardı ama audide varmı bilmiyorum. Garanti süresi boyunca yapılacak rutin bakım yada ağır bakımları önceden toptan alabiliyordun. Bu şekilde alınca daha ucaza geliyordu. Audide böyle birşey mevcutmudur. Şimdiden teşekkür ederim
  • madblood45 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, güzel seçim.
    Benim bildiğim bmw de satılan bakım paketleri seçeneklerinin audi de olmadığı ama diğer daha bilgili arkadaşlar bu konuda sizi aydınlatabilir. Aracı teslim alırken verilen hediyeler bayiye kalmış, paspas vs ben istemeden koymuşlardı hem kışlık hem de yazlık. Cam filmi ve boya korumayı bana komple indirimli olarak yaptırmayı teklif ettiler, ben kabul etmedim (indirimli hali bile çok pahalıydı) Satış temsilcinizle bu konuyu bir konuşun derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 18 Aralık 2017; 7:20:21 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • El Gato Negro kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
  • Selamlar,

    Almanya'da sport ile design paketi aynı ücret iken TR'de farklı olması acı verici bir durum :(






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arikmurat82 -- 18 Aralık 2017; 11:56:32 >
  • Merhabalar, Resimdeki panjurdan taktıran arkadaş oldu mu acaba? Önerir misiniz? Teşekkürler.
  • arikmurat82 kullanıcısına yanıt
    Aynı isimlendirmeli donanımlar içerik olarak aynı olmuyor hocam. Örneğin Türkiye pazarına sunulan Highline bir GOLF Almanya ve İngiltere'den daha dolu bir araç. Audi'de de aynıdır. Konfiguratore girip donanimi esitleyerek Euro bazında teyit edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hafta sonu kardeşimin aracı için Avek'e uğradık. uğramışken bizim araçların fiyatlarına da bir bakayım dedim. almayı düşünenler için fikir olsun. boş dinamikler 186, dizayn 196, sport içinde 206 tl fiyat verdiler. ellerinde hiç A4 kalmamış. yeni araçlar 10 güne kadar gelecekmiş. Bu arada 2018 ikinci yarısında ufak bir makyaj geliyormuş. makyajın detayını öğrenemedim. şaka maka, yeni kasa derken 3 yıl olmuş B9 kasa
  • Yvzali Y kullanıcısına yanıt
    Yeni motorlar mı geliyor acaba ; 170hp'lik 1.5 TFSi hazırlanıyor deniliyordu bazı yerlerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Eğer motor da güncellenirse, seneye bu zamanlarda makyajlı a4ü doğuş 250 binden den aşağıya satmaz, demedi demeyin...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arikmurat82 kullanıcısına yanıt
    Paket içerikleri aynı değildir. Muhtemelen TR de sunulan sport Almanyadakilerden bile daha doludur.

    Hocam 1.5 tsi 130 ve 150 hp versiyonları olacak ilk etapta. 170 hp gibi bir versiyon şu anda mevcut değil diye biliyorum. Olsa da yine bu araçlarda 2.0 altı hoşuma gitmiyor benim ne yalan söyleyeyim 😧



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_motive -- 18 Aralık 2017; 19:3:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslına bakarsanız 2.0 litre altı yüksek güçten bende çok hazzetmiyorum, 1.6 motorun hakkı 150-155 beygirdir, Audi ve Mercedes bunu yapıyor, 1.6 motordan 170 ve üstü güç alabilecek teknoloji’ye bu iki firmanında fazlasıyla sahip olduğunu düşünüyorum ancak sanırım motorların güvenliği açısından bunu yapmıyorlar, Audi yüksek güç talep edenlere 2.0 190, daha üstünü isteyene yine 2.0 252 beygiri işaret ediyor, Mercedes müşterilerine “1.6 için 156 iyidir yetmiyorsa 2.0 litre 245 beygirlik motorum da var” diyor, ancak maalesef bu sözler vergilendirme sistemi yüzünden Türkiye,de anlamını yitiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aytron A kullanıcısına yanıt
    Bizim için 1.5 TFSi 252hp iyidir hocam Araç 80binKM yürüsün yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Ne kadar yüksek sıkıştırma/şarj olursa o kadar ömrün azalması ve pratikte absürt yüksek tüketimler durumu oluşuyor genellikle. Yıllaar önce 1.8t 120 ve 160 hp audi ler vardı; şimdi 1.5 200hp araç istiyoruz trendler ve dinamikler nasıl değişebiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 yılında F30’lar yeni gelmişti, 2,0 litre 3.20d 184 bg. dizel ve 2.0 litre 3.20i 184 bg. benzinli olarak iki motor seçeneği ile satışa sunulmuştu, o zamanki 2.0 184 benzinli motor şu anda benim kullandığım 1.6 170 bg. Motordan yalnızca 17 bg. güçlü olmasına rağmen çok nefesli ve kesintisiz bir hızlanma performansı sunuyordu, şimdiki 1.6 170’lik motor da çok başarılı olmasına rağmen sanki nefesi yetmeyecek, tıkanacak gibi hissettiriyor, tabiki 150 bg. A4 ve 156 bg. C serisinden kıyaslanması zor bir fark yaratıyor ancak asla bir 2.0 litre 184 bg. 3.20i benzinli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, 1.4 tfsi motor için neler düşünüyorsunuz? Makyajla birlikte 1.5 lt motor kesin getirilir, benim merak ettiğim bu aracı 1.4 motor ile almaya değer mi, siz kullanıcılardan fikir almak istedim. Yağ yakma meselesi can sıkıcı, sizlerin düşüncelerini merak ediyorum, saygılar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esOess E kullanıcısına yanıt
    Şu ana kadar yağ yakma sorunu yok kronik olarak. Ayrıca vw'de gördüğümüz üzere, 1.5 motorun performans ve tüketim açısından bir avantajı yok 1.4 e göre. Bu motor bence emisyon kaygıları ve "motoru yeniledik" izlenimi yaratma çabaları vag'ın. Şahsi görüşümdür.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • esOess E kullanıcısına yanıt
    Fazla sıkıştırmaya gelmiyor tabiki. Devamlı devir çevirip atak kullanım tarzı izlenir veya rampada dip gaz yapılırsa bu motor bu kasada yağ yakar diyebiliriz. Sakin bir kullanım tarzı ve uzun yolda devamlı yüksek hızlar (örn.160km/h+) zorlanmazsa idare edecektir. Son durumu paylaşıyorum, km 7200km dolayarinda.






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.