Şimdi Ara

AUDI A4 B9 (ANA KONU) (145. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11.500
Cevap
126
Favori
892.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de kısa bir yolculuk yaptım , değeri sizinkilerin altına ekleyeyim. Kış lastikleriyle +20 derece sıcaklıklarda araç sürmek pek istediğim birşey değil ama havalar dengesiz olunca oluyor böyle. Lastiklerle 500km'yi geride bıraktım. Sadece kuru zemin izlenimim mevcut. Ses artışı pek olmadı. Biraz frenler yumuşadı gibi hissettiriyor. Pirelliler daha sağlam fren basıyordu. Bu da kış lastiklerinin olağan sonucundan galiba. Eskilerde de bu yumusama vardı.





    AUDI A4 B9  (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamlar,



    Bugün doğuş Bursa'da arkadaşım bir A4 design siyah teklifi aldı, son fiyatı 200K ve daha 1 kuruş inmediler.



    Haftasonu Golf'te kullandığım 16" kışlık lastik ve jantlarımı taktırmak için gittim fakat A4 e uymadı jantlar. Kara kara düşünürken bi anda çok iyi bir pazarlık ile 2016 37 hafta üretilmiş conti ts860 225 45 17 kışlık lastikleri(1 kış kullanılmış) 4cms jant ve 2014 yapımı 205 55 16 ts 850 karşılığında aldım. 45 yanak biraz sert olacak ama şimdi 2000 tl vermektense bu alışveriş çok iyi denk geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • El Gato Negro kullanıcısına yanıt
    Hangi sürüş modunda daha ekonomik olur acaba? Bir de çabuk vites yükseldiği için hızlanmam gerektiğinde manuel olarak vites düşürüyorum direksiyondan zararı var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizsesi

    Hangi sürüş modunda daha ekonomik olur acaba? Bir de çabuk vites yükseldiği için hızlanmam gerektiğinde manuel olarak vites düşürüyorum direksiyondan zararı var mı?

    Ben comfort modunda kullanıyorum, herhalde en ekonomik mod bu.
    Direksiyondan vites değiştirmenin zararlı olacağını sanmıyorum, gereken durumlarda vitesi s (sport) moduna da alabilirsiniz, daha yüksek devirde vites değiştirir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Yakıt değeri çok iyi:) Ben bu dijital klimayı çok anlayamadım arka kısmı bağımsız değil mi, sıcak olsun istiyorum en fazla 28 derece oluyor anlayan varsa anlatabilir mi bana da
  • El Gato Negro kullanıcısına yanıt
    Comfort modda gaz biraz daha geç tepki veriyor gibi geldi autoda kullanıyorduk.. Bir süre de comfort takılalım bakalım
  • denizsesi D kullanıcısına yanıt
    Bende genelde comfort modda kullanıyorum. Sadece diğer arkadaşlar gibi bende verimlilik modunu devre dışı bıraktım. Klimayı 23.5-24 derece civarında auto modda sürekli sabit bırakıyorum yeterli oluyor. Arkada genelde çocuk olduğu için havalandırmasını kapatıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arikmurat82 kullanıcısına yanıt
    Normalde uyumsuz / uyum limitleri dışında lastik almış oldunuz hocam.



    A4 ün kullanabileceği lastik 225 / 50 R17 dir. Arada % 3.55 fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizsesi

    Yakıt değeri çok iyi:) Ben bu dijital klimayı çok anlayamadım arka kısmı bağımsız değil mi, sıcak olsun istiyorum en fazla 28 derece oluyor anlayan varsa anlatabilir mi bana da

    Hocam ; ben kışın arabanın içinde tşortla oturan tiplerdenim. Sıcağı hiç sevmem , derecem de yaz kış 21.5' yi geçmez. Bu nedenle 28' asla klima ekranında göreceğim bir değer değil Yalnız dereceyi 23' de yapsanız aracın içi çok soğuksa termostat devreye girene kadar sıcak üfler. Motorun ısınması biraz vakit alacağı için Ankara soğuğunda siz binmeden 2dk önce motoru calistirsalar daha iyi sonuç alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sprinters03 S kullanıcısına yanıt
    Verimlilik modunu kapatınca ne oluyor? Genelde frene basmadan gazdan çekerek kendi akmasını sağlıyorum bunun zararı olmaz herhalde mazur görün ilk kez otomatik araç kullanıyorum bazı şeyleri net bilemiyorum
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Yeterli ısınmayı sağlayınca 28 derece sıcak oluyor yani anladığım kadarıyla daha sıcağı yok.. H1 yazıyor bu nedir peki? Maşallahınız varmış valla
  • denizsesi D kullanıcısına yanıt
    Kışın zaten kompresör yapmadan motor sıcaklığı verdiği için AC OFF , derece LO ile 21.5' arası bir değerde yağışsız havalarda sunroof ya tilt yada tam açık durur hocam benim araçlarımda. Yağışlı havalarda AC Eco , camdaki buğu gidene kadar buğ çözme modu max. açık ve çözülme sonrası devamında 18' - 21.5' derece. A4'te ilave olarak tek farkı koltuklar deri olduğu için serin gelirse koltuk ısıtma 1 veya 2 seviye. Daha sonrasini merak edip denemedigim icin 28'lere H1 lere gelemedim hocam . Bilmediğim yerden soruyorsunuz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • denizsesi D kullanıcısına yanıt
    Hocam ne ettin sen, kızamık mı çıkaracaksınız?
    İşin şakası 28 bana da çok fazla, ben de sıcaklığı 21-22 de tutanlardanım.. bu aralar sabahları 5C civarı sıcaklıklar, koltuk ısıtmayı birinci kademede çalıştırıyorum fazlasıyla yeterli geliyor. Özellikle yağmurlu havalarda klima cama üfler buğu çözme modunda en düşük hızda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Hocam teşekkürler yorum için ancak kitapçıkta verilen zincir ölçülerinde limuzin için 225/45 17r ölçüsü var. Servis te sadece araç 1 cm alçalır farklı bir şey olmaz dedi.

    AUDI A4 B9  (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arikmurat82 kullanıcısına yanıt
    Zincirle nasıl bağlantı kurduğunuzu anlamadım hocam. O sayfada zincir kullanilabilecek lastik ebatları belirtilmiş. Uyumlu lastik ebatları daha önce paylaşılmıştı, ekliyorum tekrar. Audi AG'nin tavsiye ettiği, uyumlu ebatları dışında bir ebatı servisin tavsiye etmesine imkan yok, lastikçiler yapabilir. Servis birebir değişim yapabiliyor sadece. Çünkü yakit tüketimi ve km degerlerinizde bir sapma oluşacak. Bilgi veren vatandasin söyledigi haliyle ise arac yüksekliği 1 cm değil tam aksine lehinize olacak sekilde 22mm alçalacak. Ancak bu belirtilen yüzdesel sapmada biraz fazla etki gösteriyor görünüyor. Bu ayrıntıları bir kenara bırakırsak aldığınız lastik güzel bir lastik. İyi günlerde kullanın inşallah.





    AUDI A4 B9  (ANA KONU)





    AUDI A4 B9  (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 245 taban araç ebatlarında belirtilmemesine karşın orjinal ebata en yakın 45 yanak olarak görünüyor.





    AUDI A4 B9  (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • denizsesi D kullanıcısına yanıt
    Eğer eğim yoksa ayağınızı gazdan çektiğinizde araç boşa atıyor. Tekrar gaz verdiğinizde uygun vitese geçiş sağlıyor. Boşta iken tüketim azda olsa devam ediyor ama araç süzülüyor. Menüden verimlilik modunda freewhell özelliğini kapatırsanız bu özellik devre dışı kalıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klimadali Hi göstergesi High yani yüksek sıcaklığın kısaltılması. Yani en üst sıcaklık maximumu kastediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sprinters03 S kullanıcısına yanıt
    Açık kalması daha mantıklı değil mi o halde?
  • El Gato Negro kullanıcısına yanıt
    Eheheh biraz abarttım sanırım yada en yükseğe alınca çabuk ısınır diye mi düşündüm bilmiyorum eski araçta sıcak tarafa çevirip 1 veya 2. kademeye alıyordum sıcak üflüyordu rakamlar girince kafam karıştı ne sıcak adamlarsınız sizde
  • 
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.