Bildirim
Audi A3 Egr/Start Stop Arızası Yardım
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
EGR yi yazılımla iptal ettir. -
Düşündüm ancak önerilmiyor araçta yakıt tüketimi artar diyorlar ve benim sorunuma ne katkısı olacak araç yine çekmeyecek sadece start stop çalışacak yakıt tüketimi artacak 😕 -
ben iki yıldır egr iptalli araç kullanıyorum. iyi o zaman 1450 lira artı işçilik parası öde. daha ucuza gelirquote:
Orijinalden alıntı: alpaqu
Düşündüm ancak önerilmiyor araçta yakıt tüketimi artar diyorlar ve benim sorunuma ne katkısı olacak araç yine çekmeyecek sadece start stop çalışacak yakıt tüketimi artacak 😕 -
İlgisi ve bilgisi olan başka arkadaş yok mu arkadaşlar benim için önemli bi konu lütfen yardım -
Servise götür nazilli = kasap -
Ben bunun egr olduğunu düşünmüyorum. Turboşarj basınç ayarlayıcısı dediği şey selenoid valf ve wastegate tir. Bence sorun bunlardan birindedir.
Edit: Her şeyden önce akünü kontrol ettir. Birden çok arıza lambası akü ömrünü tamamladığında da yanmaya başlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖlüyenYörüler -- 15 Ocak 2020; 12:20:9 > -
Teşekkürler hocam inşallah dediğiniz gibidir ben arızayı start stop arızası olarak bulmaya çalıştım bu şekilde sordum ama start stop Olayı bi arıza değil sonuç sanırım sistem bi çok arıza da start stop kapatıyormuş öğrendiğim kadarıyla ,Servisi aradım aracınıza binmeyin servise çekiciyle çektirin dediler sadece arıza tespit için de 250 tl istediklerini söylediler umarım çok ciddi bi şey değildir de dışarda iyi bi yerde yaptırıp kurtuluruz şimdi üç nokta var biri sizin söylediğiniz aklıma yazdım diğeri dün ustanın söylediği egr valfi buji diyen oldu bakalım inşallah çözülür problem -
Buji dediğin aracın dizel olduğu için kızdırma bujisi. Kızdırma bujileri ilk çalıştırma harici bir işleve sahip değil. Performans düşüklüğü kızdırma bujisi ile açıklanamaz. Aynı anda birden fazla ikaz lambası yandığı için muhtemelen aküden kaynaklıdır diye düşünüyorum. Çünkü bahsettiğim selenoid valfi elektropnömotik valf olarak da geçer. Çalışması için elektrik akımına ihtiyacı vardır. Wastegate ya da selenoid arızalı ise biraz tuzlu bir maliyet çıkabilir. -
Aküyle bu parçaların nasıl bi ilişkisi var sorun aküdense aküyü değiştiririz sorun yok ama bu parçalardansa sorun hem aküyü hem dediğiniz parçaları mı değiştirmek lazım yoksa ya aküden yada bu parçalardan mı diyorsunuz -
turboda veya turbonun üstündeki westgate de sorun olabilir eger turbo degisecek derlerse westgate ile ayrı satılmıyo zaten Garett marka turbosu orjinal dışardan al piyasada 3500 tl olan turboya servis 15.000 dedi bana -
Sorun turbodansa bunu servisin karşılaması gerekmiyor mu araç henüz 68 binde böyle saçma şey olur mu 68 bin de olan bi Audi araç nasıl turbo arızası verirki zor günler bizi bekliyor hadi hayırlısı -
En temel anlatımla akü arabanın beynine elektrik verdiği için akü zayıflığında aklına gelebilecek her türlü arızayı alabilirsin. En sık olarak abs esp start stop arızalarını verse de çeşitli arızalar karşına çıkabilir. Direk git yeni akü al demiyorum. Ya kendi akünü ölçtür durumunu öğren ya da sağlamlığından emin olduğun bir akü ile deneme yap.
Aküde sorun çıkmazsa da dediğim wastegate ve selenoid valfe baktırmamda fayda var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖlüyenYörüler -- 15 Ocak 2020; 15:56:17 > -
Tamamdır hocam çok sağolun bi kaç saate ölçtürüp sonucunu yazarım inşallah aküden sonra hallolur -
egr de sorun varsa iptal ettir geç yakıt falan artmaz 2cr bu konuda iyi istanbul ve ankarada yerleri var -
Baktırabildiniz mi merak ettim -
baktırmadım hocam Akücü den haber bekliyorum baktırınca bilgi vericem bakalım ancak çekişteki düşmeyi göz önüne alırsak akünün De buna etkisi olmayacağı varsayımıyla pek umutlu değilim açıkçası -
Anladım. Umuyorum aküdendir çünkü bahsettiğim diğer turbo ekipmanlarında bir sıkıntı var ise sizi maddi olarak da vakit anlamında da baya uğraştırır. Aküden bir sorun çıkmazsa bence direk yetkili servise gidin. Araç yetkili servis bakımlı ise yardımcı olurlar. Gelişmelerden haberdar ederseniz memnun olurum.quote:
Orijinalden alıntı: alpaqu
baktırmadım hocam Akücü den haber bekliyorum baktırınca bilgi vericem bakalım ancak çekişteki düşmeyi göz önüne alırsak akünün De buna etkisi olmayacağı varsayımıyla pek umutlu değilim açıkçası -
Tabiki ederim teşekkür ederim ilginiz için gelişmeleri yazıcam -
250 tl de neymiş obd den bilgisayara bağlayacaklar alt tarafı, taş attılar da kolları mı yoruluyormuş. Zaten siz bilgisayara bağlatmışsınız aracınızı orada da 2 arıza vermiş bence sanayide turboya, turbo hortumlarına ve wastegate e baktırtın egrden olsa farklı bir arıza verirdi diye düşünüyorum.
En Beğenilen Yanıtlar

Oto yedek parcacıyım 1.6 tdı larda hemen hemen hergun egr veriyorum
orjinalini wahler üretir fiyatıda cok uygundur aracın sase numarasını bana atın bakayım fiyat vereyim |
Benzer içerikler
- peugeot 3008 yorumlar
- mobese kırmızı ışık cezası
- chevrolet cruze paket sıralaması
- ucuz klasik arabalar
- frene basınca takır takır ses gelmesi
- trafik cezası itiraz
- toyota hibrit
- volvo ex30
- 3008 2024
- toyota 2023 fiyat listesi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X