Şimdi Ara

AUDI -A3- 35, 1.5TFSI-150 hp (251. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
5.740
Cevap
68
Favori
379.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 249250251252253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gorkemert kullanıcısına yanıt
    Hocam arac grey market olabilir, grey market de olsa ozel siparis ile ozellistirilmis arac, yurt disi standart paket degil.

    Dogus 3 kapi hb getirmedi makyaj sonrasi soylendigi gibi. Ozel siparis ile 5 kapi hb yi bu sekilde dogustan getirtme opsiyonu olsa da, 3 kapi hb yi hic getirtemiyor olmalari lazim. %99 grey markettir diye dusunuyorum bu araci, cok dusuk ihtimal ile dogusun getirdigi aractir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eapantherea -- 17 Aralık 2022; 15:55:30 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • A3 almak istiyorum 700 800 bin tl civarına yıllık 35bin km yapıyorum ort 15bin i uzun yol çevre yolu ağırlıklı kullanıcam şehir içindede o yüzden 110 150 aralığındaki atikliği önemli benim için hangi motor seçeneklerini önerirsiniz paket olarak birde hız sabitleyicinin önemi var (sonradan taktırılıyomuş sanırım ama) 1.0 veya 30tfsi performans olarak üzermi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tutku59 T kullanıcısına yanıt
    Uzmez ama 100-110 a kadar uzmez, 200nm tork ile de rampalarda ceker..

    Fakat 110-150 km/h hizlari arasi duz yolda depar atmak onemliyse siradan corolla 1.6 atmosferik gibi davranir o hizlarda depar atarken (hatta o 132ps den biraz daha yavas davranir)

    70-80km/h hizdan sonra her turlu deparda piyasa araclarindan farkli olmak icin 1.5/35 tfsi almaniz lazim… Uzun yol agirlikli kullanim icin de hem konfor odakli, hem de benzer sakin kullanimda yakit acisindan yakin verimliligi olan 1.5 daha mantikli..

    1.5 motor ise sehir ici sikisik trafik (veya acik trafik ama dusuk hizli seyir) olan kullanimda yakit acisindan 1.0 a gore uzer…

    Zaten sehir ici hizlarda atiklik acisindan 1.0 ile benzerler (ozellikle 50-60 a kadar 1.0 daha atik bile denilebilir) olay 70-80km/h hizi astiktan sonra ortaya cikmaya basliyor, 110-120km/h hizdan sonra cok belirginlesiyor.. 1.0 motorun cigeri 110 da bitmeye baslar, 1.5 in 140-150 de bitmeye baslar denilebilir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim yanıtınız için bazı kullanıcılar 160 a kadar dsg den dolayı solukluz çıktığını söyleyince bi kafam karışmıştı, mevcut aracım 1.2 tce 130 megane olunca 1.0 araç beni çok yorar çünkü aynı zaman 1.0tce duster 100 var ailede onu sürünce gitmiyor gibi geliyor, hatta yeni 308 testinse 1.2 prutech bile öyle geldi, o yüzden performans olarak aynı seviyeler olur fakat altına düşmek istemem o zaman 1.5 bakmak en mantıklısı olur dizelleri için ne düşünüyorsunuz ? birde 1.4 tsi 125bg golf performans olarak nasıl




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tutku59 -- 28 Aralık 2022; 18:11:59 >
  • tutku59 T kullanıcısına yanıt
    Hocam 1.5 tsi i 1.3 tce nin 160ps versiyonu gibi dusunebilirsiniz…

    1.6 tdi i performans acisindan 1.0 tsi gibi dusunebilirsiniz. 1.4 125ps olan da bunlara yakin bir performans verir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eapantherea -- 28 Aralık 2022; 23:27:56 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    anladım o zaman 1.4 125 te seçeneklerim arasında olabilir 1.6 tdi tork sayesinde 120 140 hızlarda atiklik sağlamaz mı 1.0 lara göre

  • tutku59 T kullanıcısına yanıt
    Hocam tork rampada, agir yukte motorun rahat cekmesini saglar, duz yolda hizlanma durumuna yuksek hizlarda etkisi yok.

    1.4 125ps de 1.6 tdi veya 1.0 tsi gibi olur, onlardan 1 tik belki daha iyidir hizlanma acisindan. Bahsettiğiniz 1.3tce den uste cikmak icin 1.4 140-150ps veya 1.5 150 ps makine lazim size.

    Bir de 1.6 tdi ve 1.0 tsi torsiyon, yalnizca 1.5 150 bagimsiz, 1.4 150 ve 140 da bagimsiz. 1.4 125 den emin değilim ama onun da torsiyon olmasi lazim. 1.2 tsi lar torsiyon yine

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    1.4 125’ler de torsiyon diye biliyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sayın hocalarım carplay ile ilgili araştırmalarıma rağmen hala net bi sonuca ulaşamadım. Kullanışlı bir şekilde orjinali bozulmadan yaptıran var mıdır acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    anladım hocam çok teşekkür ederim 150lik şart o zaman 1.2 tce 130 1.33 140 tce ye yakın bir performans sağlıyor çünkü.

  • individual İ kullanıcısına yanıt

    1.4 tfsi motorlarda arkalar bağımsız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    Hocam 1.0 116 beygir 8v a3 aracım var 165’e kadar önde yürüyor o dediğin araçtan haberin olsun. Bizzat deneme imkanı buldum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaan.actio K kullanıcısına yanıt
    Toyotadan mi bahsediyorsunuz, yoksa 1.5 a3 den mi?

    Toyotadan hizli olmasini bahsediyorsaniz olabilir (ozellikle dusuk hizdan-0 hizdan baslanan bir kiyaslamada) yuksek hizlarda eger duz yolda veya yokus asagi yolda kapisiliyorsa manuel vites ve iyi bir soforu varsa toyota ufak farkla alir (kotu sanzimaninin verdigi yavaşligi (manuelin 0-100 u 9.7sn, otomatigin 10.2sn) ve dusuk torkun getirdigi ilk kalkisi elimine eder. atmosferik motorun gucu yuksek devir cevirince ortaya cikar) beygir gucu one cikar. Otomatik corollayi ise 1.0 tsi dsg tokatlar muhtemelen dediginiz gibi bahsettiginiz hizlara kadar.. Fakat ne olursa olsun dusuk torklu o motor zaten hic bir sekilde tercih edilmez, uzun yolculukta her rampa adami yorar, klima kapattirir vs. Findik motorlu turbolu araclar rampalarda yandan basar gider.. Yakit tuketiminde fazla tuketit.. 1.0 tsi veya 1.0 ecoboost motorun tirnagi olamaz atmosferik motorlar benim gozumde zaten. Benzer hacimdeki turbolu motorlar zaten her acidan (maliyette de fazlalikla) ustun gelir.

    Eger 1.0 a3 vs 1.5 a3 den bahsediyorsaniz, her ikisini de kullandim hocam. 13-14 ay civari 1.0 a3 kullandim, 30 aydir da 1.5 a3 kullaniyorum. 1.0 in 60km/h civarina kadar (muhtemelen hafiflikten ve makine muhendisi degilim dolayisiyla yanlis dusunuyor olabilirim ama 3 silindir oldugundan donguyu daha hizli tamamlaması da etkili olabilir) daha atik oldugunu belirmistim zaten, fakat 70km/h dan sonra hic bir sekilde yakalayamaz 1.5 i (eger 1.5 kullanicisi gaza tam basmiyorsa orasi ayri) Bunu sadece benim soylememe gerek yok, birisinin fabrika verisi 0-100 8.2sn, birisinin 9.9sn. (Simulasyonda ise 0-160km/h icin biri 21.7s, digeri 30.3s) (simulasyonda 1.8 130hp-170nm toyota bulabildim 29.8s yaziyor, ama birebir ayni motor gibi dusunulemez, muhtemelen 1.6 bahsedilen motor biraz daha yavastir)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Kaan.actio K kullanıcısına yanıt

    Eski kasa 132 beygir cvt Toyotalar 1.4 125 Tsi'lerle yürüyor, üstüne geçiyor.. 1.0 A3 anca Toyota da ekstra adam, yük, tüp falan varsa kapışır.


    Şirket aracımdı bir ara.. dandik basit bir araçtı, benzini yakardı da ama yürürdü Allah var.


    Yeni Corolla'lar pek öyle gitmiyor. sağırlaşmış 1.6ları. 1.5leri zaten gitmiyor.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    2020 corolla 1.6 132 aracım gayet güzel yürüyordu MDS şanzıman bence eski cvt şanzımanlar gibi değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150 hp 1.5 tsi fabiam var. 150 hp a3'ü olup kapışmak isteyen varsa mesaj atsın. istanbuldayım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 30 Aralık 2022; 16:1:8 >
  • Meticulous kullanıcısına yanıt
    RSA lı var birtane geleyim onunla

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt

    Toyota hocam, 1.5 ile 1.0 zaten kıyaslanamaz. 1.5 oldukça atik. 1.0 ise dizelden iyi giden ve 1.6 atmosferiklerden iyi giden. Gidişine göre tüketimi de az olan bir motor. Son hızı da başarılı denilebilir. Düzde 220 km görebiliyor. Eğimde 241’e kadar görebilme durumum oldu.

    AUDI -A3- 35, 1.5TFSI-150 hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaan.actio K kullanıcısına yanıt
    1.0 motora göre çok iyi hızlanması 1.5 hafif eğimde 270 görüyor neredeyse


    AUDI -A3- 35, 1.5TFSI-150 hp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canlee89 -- 31 Aralık 2022; 9:24:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaan.actio K kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam. 1.0 motoru dedigim gibi kullandim ve 1.6 atmosferik aractan gecmistim, dedigim gibi hic bir sekilde 1.6 atmosferikler 1.0 tsi in tirnagi olamaz.. Ozellikle 2018-19 oncesi ppf olmayan 1.0 116ps olanlarin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 249250251252253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.