Şimdi Ara

AUDI -A3- 35, 1.5TFSI-150 hp (161. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.742
Cevap
68
Favori
380.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 159160161162163
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EUS E kullanıcısına yanıt
    En 170 180 geldim 7.2 litre yakti
  • herby kullanıcısına yanıt
    Tahmini sekilde, 325-330 a sahibindene koyulur ama talep olmaz, su anki olu piyasada 310-315 e zar zor gider, acele satista 300-305 e anca gider gibi duruyor.
  • EUS E kullanıcısına yanıt
    Bende de dkr var dediğiniz gibi 190’ın altına düşmedim, 8.6 litre falan yaktı, ankara niğde otoyolu.
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    130’luk Leon’da manuel olarak gelmişti değil mi sadece
  • gorkemert kullanıcısına yanıt
    Evet leonda manuel getirmislerdi bu sene bir ara.. Sanki fiyat listelerinde tiguanin en baz versiyonunda manuel 130 gorunuyordu bir aralar ama gercekten getirilip satildi mi bilmiyorum.. Kagit ustunde tam turkiye yollarina uygun bir motor gibi duruyor ama tabi denemek lazim.. Dedigim gibi keske o varyasyonda da arkalar bagimsiz olsaymis, yeni kasa leonda bile olsa dusunurdum ciddi sekilde.. Bu vw nin 150ps altina bagimsiz sunmamasi asiri sacma bir hareket bence.. tamam leona koyma, hadi golfe de koyma ama a3 de 1.0 motora dahi bagimsiz koymaliydilar
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Evet bence de hocam, benim birde aklımda nedense golflerde de 1.5 dahi olsa bundan sonra arkalar bağımsız olmayacak gibi bi bilgi kalmış. Arkadaşımda 1.5 sedan var onu da biraz kullanma imkanım oldu sport paket, sportback gibi hissettmiyor sport + bağımsız olduğu halde. 1.5 sportback +sportda daha net anlarım bence farkı.
  • gorkemert kullanıcısına yanıt
    Hocam sanirim yeni leon oyle komple torsiyon olabilir ama ondan da emin degilim..

    Hocam normal kullanimda degil de, virajlara hizli girilince (yani arac yattiginda) veya bozuk yoldan capraz gecislerde cok hissediliyor bagimsizin farki.. Yoksa engelden dumduz gecilince veya duz yolda giderken hic bir sey anlasilmiyor.. Uzun yolda araci yavas kullanan, sehir icinde hep dumduz gecisler yapan kullanici cok aramaz bagimsizi.. Ama daha once bagimsiz kullanmis ve bagimsizda yaptigi hareketleri torsiyon ile yapmaya kalkisan kisi ariyor bagimsizi malesef.. Biraz aliskanlikla alakali bir durum diyebilirim.. Eger torsiyon aractan gecseydim 1.0 a3 e, muhtemelen aracimi satmaz degistirmezdim binmeye devam ederdim.. Ama bende a3 1.0 dan kurtulma istegini yaratan en buyuk etmeni torsiyon olusturmustu, sonra da designin yerden fazla yuksek olmasi ve cok yumusak suspansiyonun hissettirdigi guvensizlik-hafif asagi yukari egimlenmis yollarda vs. hizlanirken ziplama hareketleri olusturmustu.. Ama bu da kisisel bir durum tabi ki, kimi insan da oyle yumusak olmasini seviyor..




  • gorkemert kullanıcısına yanıt
    Sedan la fark neler oldu? Detay verecek kadar kullanabildiniz mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemert

    Evet bence de hocam, benim birde aklımda nedense golflerde de 1.5 dahi olsa bundan sonra arkalar bağımsız olmayacak gibi bi bilgi kalmış. Arkadaşımda 1.5 sedan var onu da biraz kullanma imkanım oldu sport paket, sportback gibi hissettmiyor sport + bağımsız olduğu halde. 1.5 sportback +sportda daha net anlarım bence farkı.

    A3 cabrio sportback sedan dynamic design sport her donanimini kullandim.

    Bu donanimlar arasindan en iyi hissettiren sport paket diyebilirim.

    Sedan Sport ve cabrio’yu tek gecerim.

    Sportback cok kucuk durdugu icin parasinin arabasi gibi gelmiyor malesef ve kullanim hissi sedanin daha iyi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A3tfsi35 A kullanıcısına yanıt
    Benim araç sport paket değil, sportun sert olmasından korkmuştum ama beklediğimden yumuşaktı, sürüşte sportbackte isteklerimi daha iyi verebiliyor gibi hissettim direksiyonda. Çok uzun kullanmadım hocam, yanıltmayım.
  • EUS E kullanıcısına yanıt
    Hocam C segment Hatchback yani, rakipleri ne kadar parasının arabası duruyorsa bunlarda öyle bence. Sedan bana göre dıştan hep bi yarım kalmış gibi duruyor, zevk meselesi.
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Evet bende dediğiniz gibi sürekli şehir içinde kullanırım biraz da yumuşak olsun diye sport + 1.5 almamıştım, fakat beklediğimden fazla uzun yol yaptım 1 senede 18 bin yaptım neredeyse. Belki yeni kasada 1.5 alırım benimkini kardeşime verip. Yeni kasanın dinamiklerini merak ediyorum gelsin de inceleyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemert

    Hocam C segment Hatchback yani, rakipleri ne kadar parasının arabası duruyorsa bunlarda öyle bence. Sedan bana göre dıştan hep bi yarım kalmış gibi duruyor, zevk meselesi.

    Bende 8P kasada vardi zamaninda o cok daha gosterisli duruyordu.MQB platformuna gecildiginde leon ve A3 ciddi derece kuculdu.

    8P attraction paketin yol tutusu bile bugunun sport paketinde yok malesef.

    A3 sedanin yarim kalmis durusu sport paketlerinde cok yok dynamic ve design pakette cok daha goze batiyor.

    Mercedeste A sedan cikardi fakat A3 sedandan cok daha kotu duruyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EUS -- 27 Aralık 2020; 14:47:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gorkemert kullanıcısına yanıt
    Anladım bu sedanı merak ediyorum nasıl diye yoksa tip olarak SB daha çok hoşuma gidiyor.
  • EUS E kullanıcısına yanıt
    2011 8p 1.4 tfsi aracım vardı ilk arabam hatta hala favori a3 üm o
  • EUS E kullanıcısına yanıt
    Siz kullanmış birisi olarak işçilikte vs fark var mı ikisi arasında yoksa sadece boyut farkı mı var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A3tfsi35

    Siz kullanmış birisi olarak işçilikte vs fark var mı ikisi arasında yoksa sadece boyut farkı mı var?

    Kalite iscilik anlaminda hic bir fark yok.

    Sedanda arti olarak emniyet kemerinin taban baglanti noktasi gorunmuyor orayi kapatmislar.

    Sportback’te arti olarak bagaj havuzu hali kapli.

    Sedanin ruzgar direnci daha dusuk bu arada


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EUS E kullanıcısına yanıt
    Bagajı dışında zevk meselesi o zaman ikisi de aynı yani
  • A3tfsi35 A kullanıcısına yanıt
    Yalniz yeni kasa icin herkesin ciddi ciddi sedan dusunmesi gerekir.. Bizim kasalarda hb ler de baya sik ve bence yuvarlagimsi tasarimdan oturu hb rukus durmuyor ama yeni kasada sedan o tasarim diline cok daha uygun olmus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eapantherea

    Yalniz yeni kasa icin herkesin ciddi ciddi sedan dusunmesi gerekir.. Bizim kasalarda hb ler de baya sik ve bence yuvarlagimsi tasarimdan oturu hb rukus durmuyor ama yeni kasada sedan o tasarim diline cok daha uygun olmus
    A3 dediğin HB olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 159160161162163
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.