Bi tane çok temiz buldum. Motorun 8 valf olması haricinde kafama bişey takılmadı. Siz ne dersiniz alınır mı? |
Audi A3 1.Nesil 2001 Model 1.6 (Hitler Motor) için düşünceniz nedir?




-
-
Golf 4 te aynı motoru kullanmıştım. 8valf olması takılacak bir mevzu değil. Bu sayede alt devirlerde esneklik sağlıyor. Dönemine göre alt devir torku oldukça güzel motordur. Sadece performansına göre yakıt tüketimi yüksektir.
Ne kadar temiz olsa da keçeler contalar hortumlar vs. 25 yaşında. Ben daha yeni modellere bakmanizi öneririm. Ancak araç çok içinize sindi ise iyi bir vag servisine baktırıp alabilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yaşı gereği bakılacak cok noktasi var ama asıl mesele o kasa a3 lerin çoğu hışır olmuş vaziyette dıştan iyi durumda içten felaket çok araba var.
arabayi satip uygun bir araç alayim parayı değerlendireyim diye 4 ileri otomatik olan coguna baktim.
Motor zayif
Valf kapağı contası, eksantrik mili contası, karter hortumlarında yağ kaçakları (contalar gevriyor yaş ve lpg kaynaklı ısıdan)
Gaz kelebeği rölanti dengesizligi rolanti kontrol valfi arızası
Kayışlı triger koparmamasi icin zamaninda değişmek lazim devridaim gergiler de ayni anda değişmeli
Plastik Termostat egr maf sensörü arızaları
Motorda yağ yakmaya dikkat etmek lazim. Elektrik Tesisatı kurcalanmamiş olursa iyi olur .
Buji bobin ve tesisatı sağlıklı olmali kesme ekleme olmaması lazim
Motor basit olduğu icin tamiratları daha kolay yapılır .
Almak için Çok detaylı sadece audi vag üzerine çalışan servislere baktırmak lazim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 20 Mayıs 2025; 1:43:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Şu an sarı siteye baktiğınızda hemen hemen aynı kondisyonda 2001 model A3 HB otomatik ile 2001 model Clio HB otomatiğin fiyatı neredeyse aynı. Ekonomik koşullardan dolayı millet parçası pahalı Audi, Volvo, BMW, Mercedes gibi araçları elinden çıkarmaya bakıyor. 20-25 yaşında bir araç her yerden sorun verebilecek potansiyelde, ekonomik ömrünü çoktan tamamlamış bir araç. Güvenlik yönünden de zayıf artık. Bu yaşta araçların hurdaya ayrılmaları gerekir aslinda ya da sadece trafiğe kapalı alanda kullanıma müsaade edilmeli.
Aciliyeti yoksa bütçenizi yükseltip modelli bir araç almanızı öneririm. Yoksa o yaşlarda kusursuz bir araç da bulsanız başınız sürekli ağrıyacaktır.
-
Almaktan vazgeçtim arkadaşlar, teşekkür ederim. Kimse önermedi. Uyarılarınız için sağ olun.
Peki 300-350 arasına ne alabilirim ki?
-
uygun fiyata işletme maliyetleri sebepleri ile grande punto bakardım.
-
Bravo'lar nasıl hocam?
-
Albea-Linea
Accent Era
Renault Symbol
-
Bunlar herkesin malumu hocam.
-
O paralara alınacak sürüşü en keyifli ve modern otomobildir. Dizel olacaksa enjektör, turbo ıvır zıvır masraflar için bütçe ayırın. Ayrıyeten bravoda kronik sorunlar var. Klima klapeleri bozulur, torpido üstü şişer vs. vs. Boyaya değişene çok takılmayın motor mekanik şasi düzgün ise alın geçin. Güzel görünen, kullanması keyifli bir aracınız olur.
Albea Sümbül 301 gibi düşük maliyet temelli otomobiller ile kıyas kabul edecek bir otomobil değil.
-
Satışı nasıl hocam? Yani yarın satmak istediğimde hızlı mıdır?
-
Yalnız Bravo'da bazı parçalarda fazlaca bulunma sorunu duyuyorum. Özellikle detay parçalar neredeyse hiç bulunmuyor deniyor, kullanıcısı varsa doğrusunu bilir tabi. Çok satmamış bölgesel otomobillerde oluyor bu sıkıntı.
Örnek veriyorum Türkiye'de çok az satmış ama dünyanın geri kalanında iyi satmış araçlar vardır. Mesela Subaru modelleri gibi veya eski Chrysler'ler falan bunların her parçasını çıkmasını, Oem'ini, yan sanayisini veya refurbished olarak olarak bir şekilde bulursun, belki yurt dışında bulursun ama vardır, hem de pahalı değildir. Lokal satılmış ama ortalama satmış otomobillerde bu iş böyle olamayabiliyor.
-
-
1.6 HB 200 model Clio'lar için ne dersiniz?
-
Bunda haklısınız ama 280-300'e bulmak zor. Ayroca genç işi değil hocam...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X