Şimdi Ara

AUDİ A3 1.6 SPORTBACK PERFORMANSI ÇOK MU KÖTÜ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
111
Cevap
5
Favori
127.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deniz

    @V.K. Ne yapayım canım cok cabuk sıkılıyor


    İmkanların el verdiği sürece özgürsün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deniz

    @V.K. Ne yapayım canım cok cabuk sıkılıyor


    İmkanların el verdiği sürece özgürsün

    Alıntıları Göster
    Bakın arkadaş aynı motorla neler yapmış
    http://forum.donanimhaber.com/m_39510914/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: millercoholic

    Bakın arkadaş aynı motorla neler yapmış
    http://forum.donanimhaber.com/m_39510914/tm.htm

    Alıntıları Göster
    bende 1,6 102 lik seat exeo kullandım. performansı gayet iyidi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _HYPNOTIC_

    bende 1,6 102 lik seat exeo kullandım. performansı gayet iyidi...

    Alıntıları Göster
    Performansı çok iyi, yokuşta turbo dizelleri geçtim, şahitlerim var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex1983Pax

    Performansı çok iyi, yokuşta turbo dizelleri geçtim, şahitlerim var.

    Alıntıları Göster
    1.6 102 lik motorun fazla abartıldığını (olumsuz manada) düşünüyorum.

    Son dönem motorlarında 115-120-124-125 hp değerlerini görüyoruz , fakat birçok kullanıcı bu araçların önceki nesillerindeki performansı yakalayamadıklarını belirtiyor. (Yakıt , emisyon oranları vs.)

    Örneğin güncel Civic 1.6 125 hp , fakat bir çok kullanıcı önceki Civic'in daha perofrmanslı olduğunu belirtiyor.(110 hp)

    Aynı şey Corolla ya da Astra içinde geçerli.

    Yani bana göre 1.6 102 = 1.6 115 Fsi.

    Uçup kaçmaz , fakat yeterli !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    1.6 102 lik motorun fazla abartıldığını (olumsuz manada) düşünüyorum.

    Son dönem motorlarında 115-120-124-125 hp değerlerini görüyoruz , fakat birçok kullanıcı bu araçların önceki nesillerindeki performansı yakalayamadıklarını belirtiyor. (Yakıt , emisyon oranları vs.)

    Örneğin güncel Civic 1.6 125 hp , fakat bir çok kullanıcı önceki Civic'in daha perofrmanslı olduğunu belirtiyor.(110 hp)

    Aynı şey Corolla ya da Astra içinde geçerli.

    Yani bana göre 1.6 102 = 1.6 115 Fsi.

    Uçup kaçmaz , fakat yeterli !

    Alıntıları Göster
    Passat 1.8 üzerine pek hayal kırıklığı yaratacağını zannetmiyorum.
    Ancak en iyisi test etmek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SIRADANUS

    Passat 1.8 üzerine pek hayal kırıklığı yaratacağını zannetmiyorum.
    Ancak en iyisi test etmek.

    Alıntıları Göster
    2006 A3 Tek Kapı S-Line 102hp / 2008 Punto 1.3 Dizel 75hp

    Denedik bunu , başta kafa kafaya gittiler fakat daha sonra Punto ayırdı.Kısa mesafeydi özgürlük parkının arkasındaki o düz yolda...

    Performans olarak gerçekten o araca yakışmayan bir motor.

    Ekleme: 2 araç da arkadaşımın araçlarda herhangi bir performans arttırıcı ekleme yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerkolik12 -- 4 Mayıs 2010; 16:07:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerkolik12

    2006 A3 Tek Kapı S-Line 102hp / 2008 Punto 1.3 Dizel 75hp

    Denedik bunu , başta kafa kafaya gittiler fakat daha sonra Punto ayırdı.Kısa mesafeydi özgürlük parkının arkasındaki o düz yolda...

    Performans olarak gerçekten o araca yakışmayan bir motor.

    Ekleme: 2 araç da arkadaşımın araçlarda herhangi bir performans arttırıcı ekleme yok

    Alıntıları Göster
    Chiplidir o




  • Yahu bu vw ford, opel gibi üstten çift egzantrikli 16v normal bir motor yapamıyor mu? 1.6 8v nin alternatiflerine bakarsak, 16v var ama fsi diye çıkardı, pek tutulmayan bir motor. tsi zaten ayrı bir muamma. Performans tamam ancak lpg sıkıntısı, turbo olması sebebiyle hitler motoru veya diğer 16v motorlara göre sorun çıkarma potansiyeli vs. Yap bir tane focus gibi motor 110 bg, 150nm tork bi araç, millet 10 lt yakacağına 8-8,5 lt yaksın şehiriçinde. Hem de biraz daha tiz sesi var 16v motorların.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Yahu bu vw ford, opel gibi üstten çift egzantrikli 16v normal bir motor yapamıyor mu? 1.6 8v nin alternatiflerine bakarsak, 16v var ama fsi diye çıkardı, pek tutulmayan bir motor. tsi zaten ayrı bir muamma. Performans tamam ancak lpg sıkıntısı, turbo olması sebebiyle hitler motoru veya diğer 16v motorlara göre sorun çıkarma potansiyeli vs. Yap bir tane focus gibi motor 110 bg, 150nm tork bi araç, millet 10 lt yakacağına 8-8,5 lt yaksın şehiriçinde. Hem de biraz daha tiz sesi var 16v motorların.
    UZun süre kullanmış birisi olarak gözlemlerimi söyleyeceğim.


    1.6 102 hp 8v motor o güzelim kasayı kaldırmıyor.Otomatik vitesini kullandım.Kalkışlarda özellikle vites'i 'S' pakete almama rağmen araç can çekişiyor.Devrini almasına rağmen yüksek hızlara ulaşması baya bi zaman alıyor.GErçekten çok hantal.O motor o kasaynın hakkını veremiyor ne yazık ki.Yokuşları söylemeye tenezzül bile etmiyorum.İçler acısı.NE ara hızlanma , ne kalkış , ne yüksek sürat...Çok kötü


    Yakıt tüketimi de çok fazla.Aşırı derecede çok yakıyor.ARaç motor dışında çok güzel herşeyiyle.Kusursuz diyebilirim.Ancak gelgelelim hitler motoru o kasaya ne yazık ki yetmiyor.


    Şimdi bazı arkadaşlar diyebilir , o araçta birşey vardır diye.Araçta hiçbirşey yok.Sırf bu şikayetimiz yüzünden yetkili servis'e götürdük hiçbir sorun çıkmadı.BU arçlar böyle diyerek tesselli ettiler sadece.



    Performans bekliyorsan uzak dur.Zira 90 hp multijet punto bile kalkışta duman attırır size



    Umarım yardımcı olmuşumdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 8 Mayıs 2010; 16:43:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    UZun süre kullanmış birisi olarak gözlemlerimi söyleyeceğim.


    1.6 102 hp 8v motor o güzelim kasayı kaldırmıyor.Otomatik vitesini kullandım.Kalkışlarda özellikle vites'i 'S' pakete almama rağmen araç can çekişiyor.Devrini almasına rağmen yüksek hızlara ulaşması baya bi zaman alıyor.GErçekten çok hantal.O motor o kasaynın hakkını veremiyor ne yazık ki.Yokuşları söylemeye tenezzül bile etmiyorum.İçler acısı.NE ara hızlanma , ne kalkış , ne yüksek sürat...Çok kötü


    Yakıt tüketimi de çok fazla.Aşırı derecede çok yakıyor.ARaç motor dışında çok güzel herşeyiyle.Kusursuz diyebilirim.Ancak gelgelelim hitler motoru o kasaya ne yazık ki yetmiyor.


    Şimdi bazı arkadaşlar diyebilir , o araçta birşey vardır diye.Araçta hiçbirşey yok.Sırf bu şikayetimiz yüzünden yetkili servis'e götürdük hiçbir sorun çıkmadı.BU arçlar böyle diyerek tesselli ettiler sadece.



    Performans bekliyorsan uzak dur.Zira 90 hp multijet punto bile kalkışta duman attırır size



    Umarım yardımcı olmuşumdur.

    Alıntıları Göster
    Bende aynı motoru, tiptronik Golf 5 üzerinde kullandım. Bir depoyla 550 km yapıyor. Çokta fazla yaktığı söylenemez. Performanıda düşük değil normal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    Bende aynı motoru, tiptronik Golf 5 üzerinde kullandım. Bir depoyla 550 km yapıyor. Çokta fazla yaktığı söylenemez. Performanıda düşük değil normal.

    golflerin deposu 55 lt 100 kmde ortalama 10 lt yakıyor fazla yakıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    Bende aynı motoru, tiptronik Golf 5 üzerinde kullandım. Bir depoyla 550 km yapıyor. Çokta fazla yaktığı söylenemez. Performanıda düşük değil normal.

    golflerin deposu 55 lt 100 kmde ortalama 10 lt yakıyor fazla yakıyor

    Alıntıları Göster
    Grande punto 1.3 75 hp 13.6 0-100 hızlanması olan bi araç , A3 1.6 102 hp manuel bu araca normal şartlarda geçilmez , kaç bu aracın 0-100 ü 15 saniyemi,, ama a3 otomatikse grande puntonun şansı belki olabilir.... Bu konuda nerden emin konuşuyorsun dersen 2001 model 102 hp otomatik boram vardı arkadaşın 80 küsür beygirlik disel manuel hundai accent ile kalktık çok zorlanmadan geçtim her 2 denemede de , sonuç olarak motor eski performansı ortalama ama fiyatıda ona göre




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Daha küçük ve daha az performanslı bir araç. Çok çabuk sıkılırsınız. Bence o motoru almayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Grande punto 1.3 75 hp 13.6 0-100 hızlanması olan bi araç , A3 1.6 102 hp manuel bu araca normal şartlarda geçilmez , kaç bu aracın 0-100 ü 15 saniyemi,, ama a3 otomatikse grande puntonun şansı belki olabilir.... Bu konuda nerden emin konuşuyorsun dersen 2001 model 102 hp otomatik boram vardı arkadaşın 80 küsür beygirlik disel manuel hundai accent ile kalktık çok zorlanmadan geçtim her 2 denemede de , sonuç olarak motor eski performansı ortalama ama fiyatıda ona göre




    Yukarıda da yazdığım gibi otomatik şanzumandan bahsetmiştim.Ayrıca punto nun 1.3 90 hp olanı da var ki ben onu söylemiştim zaten.İddia lı konuşuyuorum.A3 102 hp 8v otomatik sanzuman s pakette olsa bile 90 hp punto kalkışta a3 e duman attırır.A3 e şans bile tanımıyorum kalkışta.Çünkü uzun süre kullandığım için biliyorum.O aracın o motor performansı gerçekten çok kötüBUnu bilen ve altında getz , yaris olanlar bana çok artistlik yaptı kalkalım mı diye.Çünkü biliniyo aracın çok hantal olduğu.Ozellikle otomatik vitesi.



    Tekrar belirtmekte fayda var.A3 1.6 102 hp 8v motordan performans adına kimse hiçbirşey beklemesin.Bütün beklentileriniz boşa çıkar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 9 Mayıs 2010; 12:52:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Grande punto 1.3 75 hp 13.6 0-100 hızlanması olan bi araç , A3 1.6 102 hp manuel bu araca normal şartlarda geçilmez , kaç bu aracın 0-100 ü 15 saniyemi,, ama a3 otomatikse grande puntonun şansı belki olabilir.... Bu konuda nerden emin konuşuyorsun dersen 2001 model 102 hp otomatik boram vardı arkadaşın 80 küsür beygirlik disel manuel hundai accent ile kalktık çok zorlanmadan geçtim her 2 denemede de , sonuç olarak motor eski performansı ortalama ama fiyatıda ona göre




    Yukarıda da yazdığım gibi otomatik şanzumandan bahsetmiştim.Ayrıca punto nun 1.3 90 hp olanı da var ki ben onu söylemiştim zaten.İddia lı konuşuyuorum.A3 102 hp 8v otomatik sanzuman s pakette olsa bile 90 hp punto kalkışta a3 e duman attırır.A3 e şans bile tanımıyorum kalkışta.Çünkü uzun süre kullandığım için biliyorum.O aracın o motor performansı gerçekten çok kötüBUnu bilen ve altında getz , yaris olanlar bana çok artistlik yaptı kalkalım mı diye.Çünkü biliniyo aracın çok hantal olduğu.Ozellikle otomatik vitesi.



    Tekrar belirtmekte fayda var.A3 1.6 102 hp 8v motordan performans adına kimse hiçbirşey beklemesin.Bütün beklentileriniz boşa çıkar

    Alıntıları Göster
    Çok enteresan bi topik oldu benim için. 90 hp lik multijet gp u yeni sattık,araba bakıyoduk,en son bu topikde tartışılan araca karar kılmıştık ki;
    temizlerini aradığımız fiyat aralığında bulamıyoruz. Ya tiptroniği tutturamıyoruz,ya sporback i(5 kapı yani), ya da fiyatı. Araçların daha boyasızını da bulamadım. İlginç bi şekilde A3 kullanıcılarının 5664 sms olayından haberleri yok. Ankara dan İstanbul a davet ediyo arkadaşlar,bi sms atıyosunuz,3 kere her biri 2 milyar civarında hasar. Ya bu ne diyosunuz,çiziklerden dolayı boyaymış
    Performans konusu can sıkıcı tabii.Hadi onu geçtik, geçen gün bir galeride düşük km olduğu idda edilen bir A3 e ilk kez yakından dokunma ve içine oturabilme şansım oldu. Araçla ilgili tüm fikirlerim değişti. O muhteşem dış görünüşe hiç yakışmayan bir iç. Aracın içi kasanın aksine çağın gerisinde kalmış. Dışarıdan bakınca dev gibi görünen A3, GP dan daha büyük bir izlenim oluşturmadı bende. Diogonal aks mesafesi GP den büyüktür tabii ama ben de öyle bir his oluşmadı. Kaputun altındaki aracın en ön kısmında (yani çarpışma anını en fazla yaşayacak olan kısım) plastik mika karışımı bir malzeme dolu. Ancak aracın başına gençler hemen üşüşmüş. Yani klasik biraz gereğinden fazla değer olayı gibi geldi bana.
    Şu anda bu aracın benim için
    avantajları:
    -Güncel kasa,yenisi çıkacak deniliyor ama heralde sınıfının en çok satan aracı olduğu için bu iş biraz gecikmiş, şu anda bu araca binenler (son kasadan bahsediyorum) güncel bir kasaya biniyor.
    -Müthiş bir ikinci el. Pertleri normallerine göre 2-3 milyar düşük.
    -Kasa çok güzel,beni en çok etkileyen birkaç modelden biri.
    -Sonuçda mercedes ve bmw ile birlikte alınan prime markalardan biri.
    dezavantajları;
    -motor(ama lpg ye de uygun çok sorun değil bence)
    -İçinin küçük olması ve bende oluşturduğu vasat imaj.
    -İkinci elde temizini bulmak çok zor (şimdi anlıyorum, A3 alınır mı diye sorduğum galerici arkadaşlarımın temizini bulursan al derken ne kastettiğini). Sıfırına da o kadar parayı vermek hiç içimden geçmiyor.
    - Bakımın da biraz tuzlu olacağını düşünüyorum.
    Ama hala karar vermiş değiliz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Çok enteresan bi topik oldu benim için. 90 hp lik multijet gp u yeni sattık,araba bakıyoduk,en son bu topikde tartışılan araca karar kılmıştık ki;
    temizlerini aradığımız fiyat aralığında bulamıyoruz. Ya tiptroniği tutturamıyoruz,ya sporback i(5 kapı yani), ya da fiyatı. Araçların daha boyasızını da bulamadım. İlginç bi şekilde A3 kullanıcılarının 5664 sms olayından haberleri yok. Ankara dan İstanbul a davet ediyo arkadaşlar,bi sms atıyosunuz,3 kere her biri 2 milyar civarında hasar. Ya bu ne diyosunuz,çiziklerden dolayı boyaymış
    Performans konusu can sıkıcı tabii.Hadi onu geçtik, geçen gün bir galeride düşük km olduğu idda edilen bir A3 e ilk kez yakından dokunma ve içine oturabilme şansım oldu. Araçla ilgili tüm fikirlerim değişti. O muhteşem dış görünüşe hiç yakışmayan bir iç. Aracın içi kasanın aksine çağın gerisinde kalmış. Dışarıdan bakınca dev gibi görünen A3, GP dan daha büyük bir izlenim oluşturmadı bende. Diogonal aks mesafesi GP den büyüktür tabii ama ben de öyle bir his oluşmadı. Kaputun altındaki aracın en ön kısmında (yani çarpışma anını en fazla yaşayacak olan kısım) plastik mika karışımı bir malzeme dolu. Ancak aracın başına gençler hemen üşüşmüş. Yani klasik biraz gereğinden fazla değer olayı gibi geldi bana.
    Şu anda bu aracın benim için
    avantajları:
    -Güncel kasa,yenisi çıkacak deniliyor ama heralde sınıfının en çok satan aracı olduğu için bu iş biraz gecikmiş, şu anda bu araca binenler (son kasadan bahsediyorum) güncel bir kasaya biniyor.
    -Müthiş bir ikinci el. Pertleri normallerine göre 2-3 milyar düşük.
    -Kasa çok güzel,beni en çok etkileyen birkaç modelden biri.
    -Sonuçda mercedes ve bmw ile birlikte alınan prime markalardan biri.
    dezavantajları;
    -motor(ama lpg ye de uygun çok sorun değil bence)
    -İçinin küçük olması ve bende oluşturduğu vasat imaj.
    -İkinci elde temizini bulmak çok zor (şimdi anlıyorum, A3 alınır mı diye sorduğum galerici arkadaşlarımın temizini bulursan al derken ne kastettiğini). Sıfırına da o kadar parayı vermek hiç içimden geçmiyor.
    - Bakımın da biraz tuzlu olacağını düşünüyorum.
    Ama hala karar vermiş değiliz.

    Alıntıları Göster
    sırf merakımdan bi gün şu arabayı kiralayıp bakıcam..

    gerçekten yerinden kalkıyor mu kalkmıyor mu..

    şehir efsanesine dönüştü iyice..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Kowalski -- 9 Mayıs 2010; 21:00:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Çok enteresan bi topik oldu benim için. 90 hp lik multijet gp u yeni sattık,araba bakıyoduk,en son bu topikde tartışılan araca karar kılmıştık ki;
    temizlerini aradığımız fiyat aralığında bulamıyoruz. Ya tiptroniği tutturamıyoruz,ya sporback i(5 kapı yani), ya da fiyatı. Araçların daha boyasızını da bulamadım. İlginç bi şekilde A3 kullanıcılarının 5664 sms olayından haberleri yok. Ankara dan İstanbul a davet ediyo arkadaşlar,bi sms atıyosunuz,3 kere her biri 2 milyar civarında hasar. Ya bu ne diyosunuz,çiziklerden dolayı boyaymış
    Performans konusu can sıkıcı tabii.Hadi onu geçtik, geçen gün bir galeride düşük km olduğu idda edilen bir A3 e ilk kez yakından dokunma ve içine oturabilme şansım oldu. Araçla ilgili tüm fikirlerim değişti. O muhteşem dış görünüşe hiç yakışmayan bir iç. Aracın içi kasanın aksine çağın gerisinde kalmış. Dışarıdan bakınca dev gibi görünen A3, GP dan daha büyük bir izlenim oluşturmadı bende. Diogonal aks mesafesi GP den büyüktür tabii ama ben de öyle bir his oluşmadı. Kaputun altındaki aracın en ön kısmında (yani çarpışma anını en fazla yaşayacak olan kısım) plastik mika karışımı bir malzeme dolu. Ancak aracın başına gençler hemen üşüşmüş. Yani klasik biraz gereğinden fazla değer olayı gibi geldi bana.
    Şu anda bu aracın benim için
    avantajları:
    -Güncel kasa,yenisi çıkacak deniliyor ama heralde sınıfının en çok satan aracı olduğu için bu iş biraz gecikmiş, şu anda bu araca binenler (son kasadan bahsediyorum) güncel bir kasaya biniyor.
    -Müthiş bir ikinci el. Pertleri normallerine göre 2-3 milyar düşük.
    -Kasa çok güzel,beni en çok etkileyen birkaç modelden biri.
    -Sonuçda mercedes ve bmw ile birlikte alınan prime markalardan biri.
    dezavantajları;
    -motor(ama lpg ye de uygun çok sorun değil bence)
    -İçinin küçük olması ve bende oluşturduğu vasat imaj.
    -İkinci elde temizini bulmak çok zor (şimdi anlıyorum, A3 alınır mı diye sorduğum galerici arkadaşlarımın temizini bulursan al derken ne kastettiğini). Sıfırına da o kadar parayı vermek hiç içimden geçmiyor.
    - Bakımın da biraz tuzlu olacağını düşünüyorum.
    Ama hala karar vermiş değiliz.

    Alıntıları Göster
    bence müsrif bir motor.1.6 16v 105hp lik hyundai motoru bile çok daha ekonomik kalıyor yanında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    bence müsrif bir motor.1.6 16v 105hp lik hyundai motoru bile çok daha ekonomik kalıyor yanında.

    Alıntıları Göster
    Ben hiç de öyle düşünmüyorum.

    Tasarruf için birebir bir motor. Doğru kullanılırsa performansı gayet makul (bilhassa sıkışık şehiriçi trafiğinde) ve uzun yolda da üzmez. Adana'da LPG 1.75 TL ve benzin 3,75 TL. Bu nedenle 1.4 TSI 122 HP'den 1.6 MPI 102 HP'ye geçmeye kesin olarak karar verdim. Şimdi sipariş ettiğim PASSAT'ın gelmesini bekliyorum. Plaka takmadan doğru BRC'ye gönderiyorum çekici üzerinde. Bu düşüncemi DH Forum Otomobil Genel ve DH Forum Passat konularında belirttim. Aracın aynısını kullandım ve zaten hiçbir zaman 160 km/h'dan daha hızlı gitme ihtiyacım olmadığından ve araç 8 ay hep şehiriçinde kullanıldığından benim için tasarruf önemli.

    Sayın atsuma! 1.6 MPI 102 HP Sportback bir AUDI A3 (ya da aynı motorlu VW PASSAT) aracı doğru kullanırsanız, vitesi motorun maksimum torkuna yakın değiştirirseniz sizi üzmez. YouTube'da veya yukarıda arkadaşımın verdiği linkteki videoları izlerseniz (PASSAT 1.6 MPI 102 HP + ATİKER LPG) düz ve eğimli yoldaki performansı görebilirsiniz. 6.000 devir/dakikada maksimum güçte çalışıyor, ve LPG'de...!

    LPG taktırıp taktırmama tasarrufu size ait. Ben araçlarıma doya doya binmek istiyorum. Hem şehiriçinde, hem de TEM'de 160 km/h ile giderken. Şartlara göre karar vermek bence en doğrusu. Yoksa parayı bastırıp 200 HP motorlu bir otomobile binmek hiç de zor değil. Aracı almak değil kafa yorduran, aracı showroom'dan çıkartıp plaka takmak, trafiğe çıkmak, yakıt almak, bakım-sigorta-vergi-otopark-OGS/KGS vb. vb. gibi unsurlardır aracın gerçek maliyetini oluşturan. Fiyat etiketi yoksa orada öyle asılı durur.

    Takdir sizin. Ben kararımı verdim, akaryakıt istasyonuna girdiğimde 1.75 TL yazan pompaya gitmek istiyorum. Benim düşüncem, benim takdirim böyle. ÖTV'si 2 TL olan bir ürünle zaten oldukça iyi miktarda vergi ödediğim devlete bir de benzin pompasında soyulmak istemiyorum.

    Soru, öneri ve yorumlarınıza daima açığım.

    Saygı ve sevgilerimle,

    Taner Göde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Ben hiç de öyle düşünmüyorum.

    Tasarruf için birebir bir motor. Doğru kullanılırsa performansı gayet makul (bilhassa sıkışık şehiriçi trafiğinde) ve uzun yolda da üzmez. Adana'da LPG 1.75 TL ve benzin 3,75 TL. Bu nedenle 1.4 TSI 122 HP'den 1.6 MPI 102 HP'ye geçmeye kesin olarak karar verdim. Şimdi sipariş ettiğim PASSAT'ın gelmesini bekliyorum. Plaka takmadan doğru BRC'ye gönderiyorum çekici üzerinde. Bu düşüncemi DH Forum Otomobil Genel ve DH Forum Passat konularında belirttim. Aracın aynısını kullandım ve zaten hiçbir zaman 160 km/h'dan daha hızlı gitme ihtiyacım olmadığından ve araç 8 ay hep şehiriçinde kullanıldığından benim için tasarruf önemli.

    Sayın atsuma! 1.6 MPI 102 HP Sportback bir AUDI A3 (ya da aynı motorlu VW PASSAT) aracı doğru kullanırsanız, vitesi motorun maksimum torkuna yakın değiştirirseniz sizi üzmez. YouTube'da veya yukarıda arkadaşımın verdiği linkteki videoları izlerseniz (PASSAT 1.6 MPI 102 HP + ATİKER LPG) düz ve eğimli yoldaki performansı görebilirsiniz. 6.000 devir/dakikada maksimum güçte çalışıyor, ve LPG'de...!

    LPG taktırıp taktırmama tasarrufu size ait. Ben araçlarıma doya doya binmek istiyorum. Hem şehiriçinde, hem de TEM'de 160 km/h ile giderken. Şartlara göre karar vermek bence en doğrusu. Yoksa parayı bastırıp 200 HP motorlu bir otomobile binmek hiç de zor değil. Aracı almak değil kafa yorduran, aracı showroom'dan çıkartıp plaka takmak, trafiğe çıkmak, yakıt almak, bakım-sigorta-vergi-otopark-OGS/KGS vb. vb. gibi unsurlardır aracın gerçek maliyetini oluşturan. Fiyat etiketi yoksa orada öyle asılı durur.

    Takdir sizin. Ben kararımı verdim, akaryakıt istasyonuna girdiğimde 1.75 TL yazan pompaya gitmek istiyorum. Benim düşüncem, benim takdirim böyle. ÖTV'si 2 TL olan bir ürünle zaten oldukça iyi miktarda vergi ödediğim devlete bir de benzin pompasında soyulmak istemiyorum.

    Soru, öneri ve yorumlarınıza daima açığım.

    Saygı ve sevgilerimle,

    Taner Göde

    Alıntıları Göster
    araca kalabalık binilmediğinde performansında sorun yaşanmaz sanırım..




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.