Şimdi Ara

Audi A3 1.0 TFSI S-Tronic 116 hp PI (ANA KONU) (366. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil1 Android
5 sn
8.208
Cevap
134
Favori
842.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 364365366367368
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dersimlifzt D kullanıcısına yanıt
    Göz nasıl yetersiz hocam anlayamadım?, aracın iç hacmi desen bmw 1 Serisine vs göre fark atar sportback sedan farketmez bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torossidis

    Motor kapağı bende de yok bakıma götürdüğümde servis söyledi farkında değilmişim alırken bakmadım.
    Üstünde tfsi yazan bir kapak var bu değil mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melmur

    beni şu düşündürdü. sari siteden ilan bakarken 1.6 motorda 1000 tane dizel ilanı varken 1.0 motorda 30 adet ilan var. Bu ilan sayısı neden az anlamda veremedim. 20117 yılında bu motor cıktı.

    Alıntıları Göster
    Hocam ben 2017 aralığında aldım sedan ve şunu söyleyeyim yaklaşık 4 5 bayii aradım hiç birinde yoktu en sonunda mersin bayisi yle yaptigim görüşmede bir ay sonra bitane gelecegini soyleyince kaporasini gönderdim ve yaklasik 2 ay aracı bekledim dizel hiç düşünmediğim için neydi bulunurlugu bilmiyorum benzinli çok az miktarda geliyordu bulmak gerçekten zordu bide kur sürekli oynayip duruyordu kaporasini verdikten aracı aldığım süre zarfinda 5bin tl zam yedi. Kurda binince araçta az gelmeye başlayınca bu durum oluştu ben aldigimda 115 bin tl ydi 2 yil bile gecmeden 200bine dayandı. Bide aldıktan sonra acil para ihtiyaci olmadığı sürece araba beklentiye cevap bir araç ben hiç satmayi düşünmedim umarim açıklayıcı olmuştur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mubayin_beyin M kullanıcısına yanıt
    öyle bir kapak var ama benim eski leonda bunları kapatan daha büyük bir kapak vardı sanki
  • PcMert kullanıcısına yanıt
    Selam
    Volvo s60 advanceden geçince aracın iç hacim darlığını bariz hissettim. Önceki araçlarım da yine volvo s60 ve captiva olunca hacim ve saklama gözlerinde yetersizlik oldu. Bozuk paralardan, kredi kartı vb yerlere kadar düşünülmüştü.

    Gözlük koyacak yer bile yok (AliExpressten şöför el tutamağını söküp monte edilen cinsten sipariş verdim.
    Telefon koyacak yer yok (navi takibi yada acil durumda arayani görebileceğin). Bunun için de a3 e özel iki menfez arasına monteli tlf tutucu sipariş ettim, sorunu çözdüm.

    Kapi içini, torpidoyu ve kolçak içinde ufak yeri saymazsak (her araçta standart olduğu için); sağ koltuk altında ufak gizli gözün haricinde başka göz var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dersimlifzt -- 31 Ocak 2020; 11:26:14 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melmur

    beni şu düşündürdü. sari siteden ilan bakarken 1.6 motorda 1000 tane dizel ilanı varken 1.0 motorda 30 adet ilan var. Bu ilan sayısı neden az anlamda veremedim. 20117 yılında bu motor cıktı.

    Alıntıları Göster
    1.6Tdi ile 1.0tfso fiyatlarinin yakin olmasinin bir nedenide TDİ olanlarin cogunun filodan cikmasindan kaynakli.
    Tuketim olarakta 30bin km’de sattigim araci tam hatirlamiyorum ama 30bin km’lik tuketimi 6.3 flndi suan bi bitane daha var 3500km’de 6.6 tuketim gozukuyor.Hic kasmadan kullanildigi halde.
    2020ilk mtv Taktidini odedim 2019 model araca 526tl 1.6motorda mtv ilk taksiti 1007 lira.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba konuya bende müdahil olmak istedim.aracım 2019 model a3 tdi prestij paketli sedan olan ,önceki aracımda dizel 3008 di ondan da önce qasqai di o da dizeldi.Şimdi dizeli neden seviyorum anlatayım .dizel bir araçla otobanda bastırdığınzda , 1.0 benzinli ile bastırdığınızla aynı mı yakacaksınız bir de bunu düşünmenizi rica ederim.Küçük motorlu araçlar yüksek süratlerde her zaman çok tüketirler bu her markada böyledir ama dizelde bassanız bile 6 ltleri geçmezsiniz bence en büyük fark bundadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemtaylan6535

    Hocam ben 2017 aralığında aldım sedan ve şunu söyleyeyim yaklaşık 4 5 bayii aradım hiç birinde yoktu en sonunda mersin bayisi yle yaptigim görüşmede bir ay sonra bitane gelecegini soyleyince kaporasini gönderdim ve yaklasik 2 ay aracı bekledim dizel hiç düşünmediğim için neydi bulunurlugu bilmiyorum benzinli çok az miktarda geliyordu bulmak gerçekten zordu bide kur sürekli oynayip duruyordu kaporasini verdikten aracı aldığım süre zarfinda 5bin tl zam yedi. Kurda binince araçta az gelmeye başlayınca bu durum oluştu ben aldigimda 115 bin tl ydi 2 yil bile gecmeden 200bine dayandı. Bide aldıktan sonra acil para ihtiyaci olmadığı sürece araba beklentiye cevap bir araç ben hiç satmayi düşünmedim umarim açıklayıcı olmuştur

    Alıntıları Göster
    Çok teşekkürler güzel bilginiz için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EUS

    1.6Tdi ile 1.0tfso fiyatlarinin yakin olmasinin bir nedenide TDİ olanlarin cogunun filodan cikmasindan kaynakli.
    Tuketim olarakta 30bin km’de sattigim araci tam hatirlamiyorum ama 30bin km’lik tuketimi 6.3 flndi suan bi bitane daha var 3500km’de 6.6 tuketim gozukuyor.Hic kasmadan kullanildigi halde.
    2020ilk mtv Taktidini odedim 2019 model araca 526tl 1.6motorda mtv ilk taksiti 1007 lira.

    Alıntıları Göster
    hocam ben motor hacımlerıne gore olan satıs adetlerını gorendım bır yerden. sarı sıtedeki gibi 1.0 ve 1.6 arasındaki bariz sayı farkı ıle satış olmuş.
    Bir arkadaş yukarıda az geldiğini bahsetti ama 2017-2019 yılları arası piyasanın 1. motora artık doyması gerekiyor süre yeterli. Mesela A1 modeli sarı sitede hiç yok. Satışı bile olmamış uzun zamandır. Filo olayı bence ikinci ele etki ediyor. TR 'ye gelen -düzel sayısı 2017-2019 arası yine çok üstün rakamda kalmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: concordet72

    merhaba konuya bende müdahil olmak istedim.aracım 2019 model a3 tdi prestij paketli sedan olan ,önceki aracımda dizel 3008 di ondan da önce qasqai di o da dizeldi.Şimdi dizeli neden seviyorum anlatayım .dizel bir araçla otobanda bastırdığınzda , 1.0 benzinli ile bastırdığınızla aynı mı yakacaksınız bir de bunu düşünmenizi rica ederim.Küçük motorlu araçlar yüksek süratlerde her zaman çok tüketirler bu her markada böyledir ama dizelde bassanız bile 6 ltleri geçmezsiniz bence en büyük fark bundadır.
    O olayi 2016’da sedan 1.0 varken hiz koridoru daha aktif olmamisken denemistim 8’i gecmemisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melmur

    hocam ben motor hacımlerıne gore olan satıs adetlerını gorendım bır yerden. sarı sıtedeki gibi 1.0 ve 1.6 arasındaki bariz sayı farkı ıle satış olmuş.
    Bir arkadaş yukarıda az geldiğini bahsetti ama 2017-2019 yılları arası piyasanın 1. motora artık doyması gerekiyor süre yeterli. Mesela A1 modeli sarı sitede hiç yok. Satışı bile olmamış uzun zamandır. Filo olayı bence ikinci ele etki ediyor. TR 'ye gelen -düzel sayısı 2017-2019 arası yine çok üstün rakamda kalmış.

    Alıntıları Göster
    Asil sorunuz anlasam daha net cevap verebilirim varmak istediginiz 2.el piyasasi ise 3. 1.0 a3’u kullaniyorum 2016’kasim itibari ile her senelik ilk bakim araliginda degistirdim sayilir ilki sedandi iki gunde satildi ikincide sportbackti 3.saatte satildi.
    Tdi satis ilanlari 2017 modelden baslatirsaniz daha net sonuca ulsirsiniz adat olarak cunku 1.0 makyajli kasa ile 2016 sonu geldi malum sitede 2016 diye aratinca makyajsiz kasalarda isin icine giriyor.
    A3’te makyajli kasa ile beraber bireyselde tdi’dan cok 1.0tfsi satildi.
    1.6Tdi sedan design ve dynamic paketlerin buyuk cogunlugu filolardan cikmadir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • concordet72 C kullanıcısına yanıt
    Bu söylediğinizde haklısınız. Ancak 1.0 ile uzun yolda 140-150-160 gittiğinizde de tüketim 6-6,5 lt/100km’yi geçmez kolay kolay.

    Hızlı gittiğim uzun yol yolculuğunda şu ana kadarki en fazla tüketimim 5,7 lt/100km oldu.

    Ekonomik kullanırsam da 4,5-5 litreleri geçmiyor.

    Yani dizel kadar ekonomik olmadığı kesin ancak benzinli araç konforu ile birlikte bu ufak tüketim farkına kesinlikle değer .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • concordet72 C kullanıcısına yanıt
    Maalesef bu varsayım 1.6tdi A3 ve 1.0tfsi A3 için geçerli değil 🙂 sadece yıllık mtv farkı bile neredeyse 3 depo fark ediyor bunu göze almak daha mantıklı ki 6 6-5 bandını geçmiyor 150 - 160 kullansan dahi. İzmir - İstanbul 130 civarı (trafik vs hariç) 4 yetişkin 1 çocuk full bagaj ve klima ile 5.7 yakan 1.0 tfsi sahibiyim. Dizelin kaç yaktığını ve yakacağınıda biliyorum aynı şartlarda, o yüzden dizelin benim gözümde bir avantajı yok. (Dizel 2. aracım var)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EUS

    O olayi 2016’da sedan 1.0 varken hiz koridoru daha aktif olmamisken denemistim 8’i gecmemisti.

    Alıntıları Göster
    dizel mi benzin mi derken 1.0 motorlu aldım. çok gidip geldim ama 1.0 motor aldığımıza memnun kalmaya başladım. İstanbuldan aldım. İzmire dönüşü yeni otobandan yaptım. 170-180 ile giderken 8.4 gördüm. Bana göre dizelin motor sesi yerine ultra sessiz geldi. MTV farkı iel yıllık tüketimim ile aradaki fark beni amorti ediyor olacak.
  • Selamlar
    1,0 motor dizelden emin olun daha performanslı ve ilk hareket tork değerleri inanılmaz.
    Ben 2 senede bir değiştirdiğim için satışa koydum.10 bin de henüz ama motor bence sedaan dizel kullandığım için biliyorum daha kıvrak ve keyifli...
  • EUS E kullanıcısına yanıt
    başka bir kullanıcı da ön salıncak burçlar değişmesi gerekiyor demiş. Dediğiniz gibi yağlama + temizlik ise onu yaptıralım extra masraf çıkmasın. Kronik sorun olduğu için ben gıcırtı dediğimde servistekiler ne yapması gerektiğini bilirler mi? Doğuş Kartal'a götüreceğim
  • blanco B kullanıcısına yanıt
    Benm 2019 aracımda da var. Bakım zamanı yaptırmayı düşünüyorum. Yapmurda ve hafif yokuşta dur kalklarda daha fazla gıcırdıyor sanki. Bir de araba soğuksa artıyor bnce.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qznnn -- 3 Şubat 2020; 16:26:11 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yeni araçlar gelmiş sanırım.. 214k'dan başlıyormuş diye duydum ama detay bilmiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blanco

    başka bir kullanıcı da ön salıncak burçlar değişmesi gerekiyor demiş. Dediğiniz gibi yağlama + temizlik ise onu yaptıralım extra masraf çıkmasın. Kronik sorun olduğu için ben gıcırtı dediğimde servistekiler ne yapması gerektiğini bilirler mi? Doğuş Kartal'a götüreceğim
    Bilirler kartalda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qznnn

    Yeni araçlar gelmiş sanırım.. 214k'dan başlıyormuş diye duydum ama detay bilmiyorum.
    %50lilik dilime hamgi modeli sokmuslar helal olsun becerdilerse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 364365366367368
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.