Şimdi Ara

ATS + ETS2 Multiplayer (Kurulum Rehberi - S.S.S.) [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
1.366
Cevap
41
Favori
99.499
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> Euro Truck Simulator Serisi >> ATS + ETS2 Multiplayer (Kurulum Rehberi - S.S.S.) [ANA KONU]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    8804 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    2 tane sorum var:

    1- Konvoyda kaza olduğu zaman, bazı arkadaşlar "yaptırıp geliyorum" diyerek F7 ve Enter ile tamirhaneye ışınlanıyorlar. Peki sonra nasıl şıp diye geri gelebiliyorlar konvoydakilerin bulunduğu yere?

    2- Dorseli konvoylarda, varış noktasına yük bulunamasa bile rastgele bir yere yük alınıp konvoya giriliyor. Diyelim ki Calais-Varşova konvoyu var ama Varşova'ya Calais'ten yük yok. Biz de Londra'ya yük alıp taktık dorseyi. Konvoy başladı ve bizim navigasyonumuzda sürekli Londra'ya yönlendirme oluyor. Dikkat ediyorum da bazen insanlar chatten diğerlerine varış noktasını kast ederek (örnekteki Varşova gibi) "Navigasyonunu Varşovaya ayarla" yazıyorlar.

    Yük başka yere olsa bile navigasyonu değiştirip konvoyun varış noktasına ayarlayabiliyor muyuz? Nasıl yapılıyor bu?


    edit: bir de dün akşam bir ara sağ ekranın sağ alt köşesinde büyük harf ve kırmızı ile !!!STEAM OFFLINE!!! yazdı, dikaat ettiniz mi? Ne oluyor böyle olunca?
    quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    2 tane sorum var:

    1- Konvoyda kaza olduğu zaman, bazı arkadaşlar "yaptırıp geliyorum" diyerek F7 ve Enter ile tamirhaneye ışınlanıyorlar. Peki sonra nasıl şıp diye geri gelebiliyorlar konvoydakilerin bulunduğu yere?

    2- Dorseli konvoylarda, varış noktasına yük bulunamasa bile rastgele bir yere yük alınıp konvoya giriliyor. Diyelim ki Calais-Varşova konvoyu var ama Varşova'ya Calais'ten yük yok. Biz de Londra'ya yük alıp taktık dorseyi. Konvoy başladı ve bizim navigasyonumuzda sürekli Londra'ya yönlendirme oluyor. Dikkat ediyorum da bazen insanlar chatten diğerlerine varış noktasını kast ederek (örnekteki Varşova gibi) "Navigasyonunu Varşovaya ayarla" yazıyorlar.

    Yük başka yere olsa bile navigasyonu değiştirip konvoyun varış noktasına ayarlayabiliyor muyuz? Nasıl yapılıyor bu?


    edit: bir de dün akşam bir ara sağ ekranın sağ alt köşesinde büyük harf ve kırmızı ile !!!STEAM OFFLINE!!! yazdı, dikaat ettiniz mi? Ne oluyor böyle olunca?

    1.nin cevabını öğrendim ama 2.si hala beklemede....
    _____________________________
    KEDÜDÜR O , KEDÜ KEDÜ





  • Binbaşı
    1709 Mesaj
    o diil de dün ingilterede benim şeridime girip

    beni raporlayan konvoydaki arkadaşlara selam
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    173 Mesaj
    multıplayer kurdum guzelde oldu calsıyıor ama tek sıkıyor varmı arkadaslar bırlıkte surelım ?
    _____________________________
  • Yarbay
    8804 Mesaj

    Gruplara üye olrsan konvoy daveti gelir...
    |
    |
    darkmumo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    KEDÜDÜR O , KEDÜ KEDÜ

  • Teğmen
    173 Mesaj

    steam uzerındenmı burdanmı hocam acabilirmisin biraz :) birde egıtımı bıtırıyorum kendıme ayit tırım olmadıgı ıcın tek seferlikişe yonlendırıyor ama lıste bombos sehır secıyoru her marka tıra bakıyorum cıkmıyor :(
    |
    |
    Bahsedilenler: ABABA2307
    _____________________________
  • Yarbay
    8804 Mesaj
    Gruplarla ilgili açılan konular var bu forumda. O konulara girip, klasik tabirle "beni de ekler misiniz" dersen seni de alırlar gruba. Sonra steamdeyken davet gelir, kabul edersin, olur biter.

    Önce banka kredisi ile tır alıp çalış single playerde. Kredi borcunu bitir, biraz da para biriktir. Sonra multide konvoya katıl bence.
    Çünkü multide konvoy yaparken, genelde varış noktasına yük bulunmuyor ve farklı bir şehre yük alıp takıyorsun tırına. Konvoylar genelde dorseli olur. Sonra varış noktasına kazasız belasız varabilirsen, konvoy dağılmamış olursa, serverlar kapanmamış olursa o aldığın yük teslimat zamanı geçmiş vaziyette elinde patlıyor. F6 ve Enter ile iptal edince de üste para ödüyorsun. Birikmiş paran olunca bu cezalar koymuyor tabi haliyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABABA2307 -- 20 Haziran 2014; 14:47:17 >
    |
    |
    _____________________________
    KEDÜDÜR O , KEDÜ KEDÜ

  • Yüzbaşı
    764 Mesaj
    arkadaşlar bugün oyunu steamdan satın aldım 1. saydaki linke tıklıyorum steam hesabıma bğlanıyorum sonra bulamıyor gibi birşey diyor steam hesabınız özelse kaldıın bunu tekrar deneyin ifadesi çıkıyor :s
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    8742 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan-39

    arkadaşlar bugün oyunu steamdan satın aldım 1. saydaki linke tıklıyorum steam hesabıma bğlanıyorum sonra bulamıyor gibi birşey diyor steam hesabınız özelse kaldıın bunu tekrar deneyin ifadesi çıkıyor :s
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan-39

    arkadaşlar bugün oyunu steamdan satın aldım 1. saydaki linke tıklıyorum steam hesabıma bğlanıyorum sonra bulamıyor gibi birşey diyor steam hesabınız özelse kaldıın bunu tekrar deneyin ifadesi çıkıyor :s

    Konunun ilk mesajında bunun da çözümü yazmakta.
    |
    |
    _____________________________
    Egea HB Lounge+ 1.6 E-Torq AT6
    ROG Maximus XI Hero || Intel Core i7-9700K || Corsair H115i RGB Platinum || 2x8GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4-3200MHz
    Gigabyte RTX 2070 Super Windforce OC || 512GB Adata XPG SX8200 Pro || 525GB Crucial MX300 || 2TB WD Blue 3D NAND M.2 2280
    Phanteks Eclipse P600s || Evga SuperNOVA 750 G3 || Asus MG278Q || Corsair K68 RGB MX Red || Logitech G MX518 || Asus Xonar DSX




  • Yüzbaşı
    764 Mesaj
    evet farkettim sağolun inirdim şimdi açıcam inş :)
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    8742 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan-39

    evet farkettim sağolun inirdim şimdi açıcam inş :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan-39

    evet farkettim sağolun inirdim şimdi açıcam inş :)

    İyi oyunlar dilerim.
    |
    |
    _____________________________
    Egea HB Lounge+ 1.6 E-Torq AT6
    ROG Maximus XI Hero || Intel Core i7-9700K || Corsair H115i RGB Platinum || 2x8GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4-3200MHz
    Gigabyte RTX 2070 Super Windforce OC || 512GB Adata XPG SX8200 Pro || 525GB Crucial MX300 || 2TB WD Blue 3D NAND M.2 2280
    Phanteks Eclipse P600s || Evga SuperNOVA 750 G3 || Asus MG278Q || Corsair K68 RGB MX Red || Logitech G MX518 || Asus Xonar DSX
  • Yüzbaşı
    764 Mesaj
    Teşekkür edeirm türk yokmu burda ya :D
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    8742 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan-39

    Teşekkür edeirm türk yokmu burda ya :D
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan-39

    Teşekkür edeirm türk yokmu burda ya :D

    Aşağıdaki linkteki konu üzerinden buluşmaları takip edebilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_92091265/tm.htm
    |
    |
    _____________________________
    Egea HB Lounge+ 1.6 E-Torq AT6
    ROG Maximus XI Hero || Intel Core i7-9700K || Corsair H115i RGB Platinum || 2x8GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4-3200MHz
    Gigabyte RTX 2070 Super Windforce OC || 512GB Adata XPG SX8200 Pro || 525GB Crucial MX300 || 2TB WD Blue 3D NAND M.2 2280
    Phanteks Eclipse P600s || Evga SuperNOVA 750 G3 || Asus MG278Q || Corsair K68 RGB MX Red || Logitech G MX518 || Asus Xonar DSX




  • Yüzbaşı
    764 Mesaj
    çok yardımcı oluyosunuz teşekkürler :) temin bi dayıyla çarpıştım yaklaşık 1 km geri uçtum :D
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    8742 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: öpücem abey

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: öpücem abey

    usta son 1 haftadır yoktum bu sürede güncelleme geldi mi ?

    Multiplayer için 0.1.0.5 Alpha güncelleştirmesi geldi.
    |
    |
    _____________________________
    Egea HB Lounge+ 1.6 E-Torq AT6
    ROG Maximus XI Hero || Intel Core i7-9700K || Corsair H115i RGB Platinum || 2x8GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4-3200MHz
    Gigabyte RTX 2070 Super Windforce OC || 512GB Adata XPG SX8200 Pro || 525GB Crucial MX300 || 2TB WD Blue 3D NAND M.2 2280
    Phanteks Eclipse P600s || Evga SuperNOVA 750 G3 || Asus MG278Q || Corsair K68 RGB MX Red || Logitech G MX518 || Asus Xonar DSX
  • Yüzbaşı
    764 Mesaj
    Arkadaşlar tırlarla karşı karşıya yada önümdeyken ben yaklaşınca tır ileri geri yapmaya başlıyor bi öne atılıyor bi geri gelir sizde varmı böyle sorun
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    21 Mesaj
    ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NICKasd12345 -- 19 Aralık 2015; 12:27:59 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1333 Mesaj
    oyunda bir bug yada yolda bir sıkıntı olduğunda (örneğin yolu adamin biri kapattıysa ) admin i bundan nasıl haberdar ederiz? bunun için bir komut var mı?
    |
    |
    _____________________________
    Donanım Haber
    ## Bilgisayar Mühendisleri Odası ##

    01101000 01101100 01101100 00100000 01101011 01101110 01101011
  • Binbaşı
    1570 Mesaj
    Benim sormak istediğim bir şey var cevabı özellikle diğer konuda çok fazla soru-cevap dışı paylaşım olduğu için göremedim,
    1-Multiplayer ile single player kariyeri bir mi?
    yani singleda 70 lvl olunca multiye ilk kez girsek bile 70 lvl mıyız?

    Ve başka bir konuda mpde yol kesenler mevcuttu şimdi girdim oyuna 3-5 araç iç içe üst üsteydi bende girdim hasar %0 dı
    Birde singleda garaja yaklaşınca parketmeden enter çıkıyor multide bu özellik yok mu?
    |
    |
    _____________________________
    Yazıyı okuma, anlama, algılama engelli arkadaşlar bana yazmasın, cevaplamasın, alıntılamasın. (Şu bir tek cümleyi dahi anlamıyorsanız ; YAZMAYIN)
  • Yüzbaşı
    904 Mesaj
    Konvoy yokmu
    |
    |
    _____________________________
    Donanım ve çevre birimlerinde gaming ibaresine ayar olan insan.
  • Binbaşı
    1418 Mesaj
    Oyuna mod kurduğumuz zaman multiplayer da çalışıyor mu bu modlar. Diyelim jantla ilgili mod kurduk diğer multi oyuncuları bu jantları görebilir mi ?
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Orjinal Laptop Yedek Parça
SEO
kolayoto.com
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,656
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.