Şimdi Ara

AT&T Iphone Unlock Platformu / online chat eklendi [Konu Anlatımılı] (70. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.144
Cevap
28
Favori
240.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk_wolfer

    Arkadaşlar benim durumum şu şekilde, telefonda jb yoktu ayın 13ünde yani cuma günü chat te konuşup onay mailini aldıktan hemen sonra telefonu restore edip güncelledim sürüm 5.1 base band 04.12.01 oldu ama hala itunes ta unlock mesajını alamadım göremedim, arkadaşların yazdıklarını okuyorum yapılanları deniyorum ama bi sonuç alamıyorum, benim şuanki durumuma yardımcı alabilcek birisi varmı yada aynı durumda olan birileri halledemeyenler, ne yapmak lazım şuan??

    keşke ilk önece direk bağlayıp telin açılmasını beklemeli veya restora etseydiniz :(
    ben nolur nolmaz die direk itunese bağladım hemen geldi restoreye bile gerek kalmadı :)
  • Completing Your Authorized iPhone Unlock
    Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.
    We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone
    unlocked.
    To complete the unlock, simply:
    1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.
    2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.
    3. Backup and restore your iPhone using iTunes .
    For information on backup and restore, please visithttp://support.apple.com/kb/HT1414.
    4. After restoring, your iPhone will be unlocked.
    Additional information on unlocking can be found athttp://support.apple.com/kb/TS3198.
    For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning
    Center.
    We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best
    customer service.
    Sincerely,
    AT&T Customer Care Team


    Bana gönderilen mail bu, hatta iki defa konuştum ve başka onay babında mail gelicekmi diye yok hayır sadece bu deyip aynısını birkere daha gönderdiler... şuan çok çaresiz hissediyorum kendimi :( geri dönüşüde yok gibi geliyor 2 gündür iphone ipod oldu bianda, yardımcı albilecek varsa nolur... :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk_wolfer

    Completing Your Authorized iPhone Unlock
    Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.
    We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone
    unlocked.
    To complete the unlock, simply:
    1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.
    2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.
    3. Backup and restore your iPhone using iTunes .
    For information on backup and restore, please visithttp://support.apple.com/kb/HT1414.
    4. After restoring, your iPhone will be unlocked.
    Additional information on unlocking can be found athttp://support.apple.com/kb/TS3198.
    For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning
    Center.
    We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best
    customer service.
    Sincerely,
    AT&T Customer Care Team


    Bana gönderilen mail bu, hatta iki defa konuştum ve başka onay babında mail gelicekmi diye yok hayır sadece bu deyip aynısını birkere daha gönderdiler... şuan çok çaresiz hissediyorum kendimi :( geri dönüşüde yok gibi geliyor 2 gündür iphone ipod oldu bianda, yardımcı albilecek varsa nolur... :(

    banada aynı mesaj geldi benimki 5.0 da jb sizdi
    mesaj gelince yaptıklarım
    1- teli kapadım
    2-geveyi çıkarıp sadece sim kartı taktım
    3-itunesa bağladım tel. kendilinden açıldı ve turkcell yazısı geldi

    böyle bi dene




  • Pazar günü sanırım chat çalışmıyor :?
  • Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding the status of your unlock code.
    I understand that you would like to unlock your iPhone.
    My name is Crystal Brundidge, and I am happy to help you with your inquiry.
    The resolution for your case is still pending. Our current estimated resolution time is 8 business days; however, due to volume the process may take longer.
    Your case was submitted on 04/12/2012 so the case will be completed on or around 04/20/2012.
    You will receive an email at t.....k...@gmail.com once your case has been completed.

    Bana gelen mail bu ayın 20 sine kadar açılır inşallah...
  • Arkadaşlar AT&T müşteri hizmetleri ile chat yoluyla görüşmüştüm. Telefonumun unlock olması için itunes ile restore yapmam gerektiğini söylediler.

    Şimdi merak ettiğim şey şu, telefonum 3gs

    Telefonumu ilk satın aldığımda içinden iOS 4.0 çıktı. Hemen jailbreak ve unlock yaptık ve 6 aydır bu şekilde kullanıyorum.

    Basebandım 5.13.04

    SHSH kaydım iOS 4.1, 5.0.1, 5.1 olarak var.

    Telefonumun sim free olabilmesi için güncelleme yapmam gerekiyor. İş sorunda burada, ben ios 4.1 kullanmak istiyorum.

    Orjinal iOS 4.1 sürümünü indirip shift+restore yoluyla kursam, telefonun kilidi kalkar mı? Kullanabilirmiyim.

    Lütfen bi yardım rica ediyorum.

    İyi Akşamlar Herkese



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ajinton -- 15 Nisan 2012; 19:12:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ajinton

    Arkadaşlar AT&T müşteri hizmetleri ile chat yoluyla görüşmüştüm. Telefonumun unlock olması için itunes ile restore yapmam gerektiğini söylediler.

    Şimdi merak ettiğim şey şu, telefonum 3gs

    Telefonumu ilk satın aldığımda içinden iOS 4.0 çıktı. Hemen jailbreak ve unlock yaptık ve 6 aydır bu şekilde kullanıyorum.

    Basebandım 5.13.04

    SHSH kaydım iOS 4.1, 5.0.1, 5.1 olarak var.

    Telefonumun sim free olabilmesi için güncelleme yapmam gerekiyor. İş sorunda burada, ben ios 4.1 kullanmak istiyorum.

    Orjinal iOS 4.1 sürümünü indirip shift+restore yoluyla kursam, telefonun kilidi kalkar mı? Kullanabilirmiyim.

    Lütfen bi yardım rica ediyorum.

    İyi Akşamlar Herkese

    Update yada restore yapmadan kilidin nasil kaldirilabilecegini sadece ben 2-3 kere yazdim.

    Sizinki 3gs oldugu icin cydia icerisinden ultrasnow u silin. Telefinu kapatip acin ve itunes a baglayin. Baglandiktan sonra aktivasyon ekraninin gelmesi gerekiyor.

    Kabloyu tekrara cikarip takin cihaziniza.

    Bu dediklerim olmazsa "sam" ile izlenen yolu deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi olmega -- 15 Nisan 2012; 19:18:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk_wolfer

    Completing Your Authorized iPhone Unlock
    Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.
    We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone
    unlocked.
    To complete the unlock, simply:
    1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.
    2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.
    3. Backup and restore your iPhone using iTunes .
    For information on backup and restore, please visithttp://support.apple.com/kb/HT1414.
    4. After restoring, your iPhone will be unlocked.
    Additional information on unlocking can be found athttp://support.apple.com/kb/TS3198.
    For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning
    Center.
    We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best
    customer service.
    Sincerely,
    AT&T Customer Care Team


    Bana gönderilen mail bu, hatta iki defa konuştum ve başka onay babında mail gelicekmi diye yok hayır sadece bu deyip aynısını birkere daha gönderdiler... şuan çok çaresiz hissediyorum kendimi :( geri dönüşüde yok gibi geliyor 2 gündür iphone ipod oldu bianda, yardımcı albilecek varsa nolur... :(

    Sadece restore yaptiysaniz ve baseband yukseldiyse update de yapin bence.

    Su saatten sonra kaybedecek pek biseyiniz yok gibi zaten.




  • telefonu başvurup açtırdık..
    şimdi ise arada sırada hala geçersiz sim diye hata alıyorum, kapatıp açmama ragmen düzelmiyor, sonra lock ve home tusuna basıp kapatım baştan açınca düzeliyor..
    aynı olay basına gelen warmı yada önerisi olan ?
    cihaz 5.1 i4
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrhsm

    telefonu başvurup açtırdık..
    şimdi ise arada sırada hala geçersiz sim diye hata alıyorum, kapatıp açmama ragmen düzelmiyor, sonra lock ve home tusuna basıp kapatım baştan açınca düzeliyor..
    aynı olay basına gelen warmı yada önerisi olan ?
    cihaz 5.1 i4

    Operatorunuz nedir? Hattiniz kesme mi orj mikrosim mi? 64 mu 128 mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    "The Live Technical Support Chat is available Monday-Friday 8:00AM-11:00PM ET and on Saturday 9:00AM-9:00PM ET. Live chat is to assist you with a device or data related question. For questions regarding billing, equipment replacement options, coverage or network related inquiries; you may need to contact Customer Care at 1-800-331-0500. Please visit the Wireless Forums for AT&T for answers to commonly asked questions or to learn more about services offered by AT&T. We look forward to assisting you and thank you for choosing AT&T.".


    Pazar günü kapalı :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrhsm

    telefonu başvurup açtırdık..
    şimdi ise arada sırada hala geçersiz sim diye hata alıyorum, kapatıp açmama ragmen düzelmiyor, sonra lock ve home tusuna basıp kapatım baştan açınca düzeliyor..
    aynı olay basına gelen warmı yada önerisi olan ?
    cihaz 5.1 i4

    Eski gevey'in sim tray'ini kullanıyorsan ve hattın kesmeyse olabilir.
  • 5.1 de yükledim, telefonu yeni almışım gibi hissediyorum valla harika oldu. Yardımcı olan herkese teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olmega


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrhsm

    telefonu başvurup açtırdık..
    şimdi ise arada sırada hala geçersiz sim diye hata alıyorum, kapatıp açmama ragmen düzelmiyor, sonra lock ve home tusuna basıp kapatım baştan açınca düzeliyor..
    aynı olay basına gelen warmı yada önerisi olan ?
    cihaz 5.1 i4

    Operatorunuz nedir? Hattiniz kesme mi orj mikrosim mi? 64 mu 128 mi?

    hattım avea kesme 128
    daha önce hiç gevey kullanmadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrhsm -- 15 Nisan 2012; 20:15:38 >
  • TAKİP
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pohuman

    quote:

    "The Live Technical Support Chat is available Monday-Friday 8:00AM-11:00PM ET and on Saturday 9:00AM-9:00PM ET. Live chat is to assist you with a device or data related question. For questions regarding billing, equipment replacement options, coverage or network related inquiries; you may need to contact Customer Care at 1-800-331-0500. Please visit the Wireless Forums for AT&T for answers to commonly asked questions or to learn more about services offered by AT&T. We look forward to assisting you and thank you for choosing AT&T.".


    Pazar günü kapalı :(

    pazar günü kapalı olması kötü oldu. ama adamların sistemine hayranım cumartesi pazar kapalı vay be :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrhsm

    quote:

    Orijinalden alıntı: olmega


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrhsm

    telefonu başvurup açtırdık..
    şimdi ise arada sırada hala geçersiz sim diye hata alıyorum, kapatıp açmama ragmen düzelmiyor, sonra lock ve home tusuna basıp kapatım baştan açınca düzeliyor..
    aynı olay basına gelen warmı yada önerisi olan ?
    cihaz 5.1 i4

    Operatorunuz nedir? Hattiniz kesme mi orj mikrosim mi? 64 mu 128 mi?

    hattım avea kesme 128
    daha önce hiç gevey kullanmadım

    Forumdaki farkli konularda orjinal mikrosimle bu sorunlarin giderildigi soylenmisti. Bide oyle deneyin isterseniz.

    Ultrasnow la mi unlok yapilmisti cihaziniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure

    quote:

    Orijinalden alıntı: omere

    quote:

    Orijinalden alıntı: bird-hunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure

    quote:

    Orijinalden alıntı: bird-hunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure

    quote:

    Orijinalden alıntı: bird-hunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure

    arkadaşlar bende iphone 3gs (yeni bootrom) var. Daha önce 5.0.1 i ipad baseband ine yükselterek jb ve unlock yapmıştım. Dün akşam üzeri unlock için AT&T den mail geldi, ve onaylanmış. Bende 5.1 i restore ettim ancak aktive edemiyorum bir türlü.İphone etkinleştirilemedi uyarısı alıyorum. Sim kartımda pin yok. İtunesi de açıyorum ama bir türlü olmuyor, ne yapabilirim lütfen yardım edin !!

    Arkadaşlar lütfen bir göz atın benim sorunuma, hala çözemedim sabahtan beridir uğraşıyorum kafayı yemek üzereyim, hala active edemedim telefonu

    telefonunda iTunes'a bağla etkinleştirlemedi uyarısı gelince bağlantıyı kesip tekrar bağla birde öyle dene bakalım...

    ipad basebad olmasıyla bir alakası olabilirmi acaba?

    zannetmiyorum eskiden iPhone 3gs im vardı ipad basebandlı ben onu hep at&t kartımla aktifleştirirdim sim kilidi kalktıktan sonrada herhangi bir sim kartla aktifleşmesi gerekir.olmadı tekrar restore yapıp öyle deneyin bu arada iTunes güncel dmi ?

    itunesi yeni güncelledim, tekrar restore ettim yine olmadı.

    başka bir sim kartla denedinizmi oda olmazsa başka bir bilgisayarda deneyin başka çözüm üretemiyorum hiç biri olmazsa tek yol hacktivation gibi duruyor

    hocam nıye ugrasıyosun kı redsnowla tethered jb yap 5.1 de acılsın telefon kartı gordukden sonra restore edersın ekrar

    ios 5.1 tethered jailbreak yaptım hala daha etkinleşirme ekranını geçemedim, allah kahretsin bu telefonu ya.

    İos 4.1 e dusurdum, baska pc ile denedim yok arkadas bir turli aktivasyon ekranini gecemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure


    quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure

    quote:

    Orijinalden alıntı: omere

    quote:

    Orijinalden alıntı: bird-hunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure

    quote:

    Orijinalden alıntı: bird-hunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure

    quote:

    Orijinalden alıntı: bird-hunter

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure

    arkadaşlar bende iphone 3gs (yeni bootrom) var. Daha önce 5.0.1 i ipad baseband ine yükselterek jb ve unlock yapmıştım. Dün akşam üzeri unlock için AT&T den mail geldi, ve onaylanmış. Bende 5.1 i restore ettim ancak aktive edemiyorum bir türlü.İphone etkinleştirilemedi uyarısı alıyorum. Sim kartımda pin yok. İtunesi de açıyorum ama bir türlü olmuyor, ne yapabilirim lütfen yardım edin !!

    Arkadaşlar lütfen bir göz atın benim sorunuma, hala çözemedim sabahtan beridir uğraşıyorum kafayı yemek üzereyim, hala active edemedim telefonu

    telefonunda iTunes'a bağla etkinleştirlemedi uyarısı gelince bağlantıyı kesip tekrar bağla birde öyle dene bakalım...

    ipad basebad olmasıyla bir alakası olabilirmi acaba?

    zannetmiyorum eskiden iPhone 3gs im vardı ipad basebandlı ben onu hep at&t kartımla aktifleştirirdim sim kilidi kalktıktan sonrada herhangi bir sim kartla aktifleşmesi gerekir.olmadı tekrar restore yapıp öyle deneyin bu arada iTunes güncel dmi ?

    itunesi yeni güncelledim, tekrar restore ettim yine olmadı.

    başka bir sim kartla denedinizmi oda olmazsa başka bir bilgisayarda deneyin başka çözüm üretemiyorum hiç biri olmazsa tek yol hacktivation gibi duruyor

    hocam nıye ugrasıyosun kı redsnowla tethered jb yap 5.1 de acılsın telefon kartı gordukden sonra restore edersın ekrar

    ios 5.1 tethered jailbreak yaptım hala daha etkinleşirme ekranını geçemedim, allah kahretsin bu telefonu ya.

    İos 4.1 e dusurdum, baska pc ile denedim yok arkadas bir turli aktivasyon ekranini gecemiyorum

    elinizde at&t nin sim kartı varmı varsa onunlada deneyin artık olmuyorsa telefonda bir porblem vardır herşeyi denediniz çünkü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reiss!!!

    quote:

    Orijinalden alıntı: pohuman

    quote:

    "The Live Technical Support Chat is available Monday-Friday 8:00AM-11:00PM ET and on Saturday 9:00AM-9:00PM ET. Live chat is to assist you with a device or data related question. For questions regarding billing, equipment replacement options, coverage or network related inquiries; you may need to contact Customer Care at 1-800-331-0500. Please visit the Wireless Forums for AT&T for answers to commonly asked questions or to learn more about services offered by AT&T. We look forward to assisting you and thank you for choosing AT&T.".


    Pazar günü kapalı :(

    pazar günü kapalı olması kötü oldu. ama adamların sistemine hayranım cumartesi pazar kapalı vay be :)

    Yarın akşam 4 gibi açılır heralde chat beklemeye devam sanırım elimde 5-10 tane cihaz olur yarına :)




  • 
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.