şu an yoldayim bana chat linkini bir atarsaniz iphonedan konusup halledebilirim eger imkani varsa
ben bu ttnetin taaa....
tam stacy ile bağlandım model numaramı vericem bi baktım bağlantı gitmiş
şimdi de bağlanmak için bekliyorum yarım saattir
quote:
Orijinalden alıntı: tiCCky
Yok artık ya herkes adına sevindim bı kendim adıma sevinmedim yaa .. Mail arttim ama pek ise yaramıyor sanırım online chat yapacam ingilizcem yok uff
ingilizce olması gerekmiyor fazla abartılmıs galiba birkaç soruya cvptan ibaret.
Cok guzel msjlar bunlar.. Benim telefon almanyadan alinma kilitli, msjlari okudukca kendi telefonum unlock olmus gibi sevindim. Eee darisi bizim de basimiza..
45 dk oldu :(
quote:
Orijinalden alıntı: P!iZ
quote:
Orijinalden alıntı: ZeneX
quote:
Orijinalden alıntı: caca40
quote:
Orijinalden alıntı: cturna
ahaha toplamda 2 dk da simfree telefonum oldu restore falan yapmadım kabloyu tak çıkar yaptım geveysiz bi telefonum var artık :)))
içinde gevey varmıydı? unlock olduğunda
Benimkinde vardı. Şu anda unlocked.
Ama SAM ile Deactivate yapmanız kesinlikle gerekiyor.
oyle birsey yok yanlis bilgi vermeyelim
Gevey telefouma takılı ve açıkken, telefonu iTunes 'a bağladım. Hiç bir şey olmadı. SAM ile De-Activation yaptım. Home ile çıktım. iTunes 'a bağladım, respring oldu ve anında unlock oldu. Telefonu kapattım, Gevey 'i çıkarttım, hattımı taktım. Telefonu açtım ve hat geldi.
Benim başımdan geçen "öyle bir şey olmayan yanlış bilgi" bu. Ama ben "öyle bir şey olmayan yanlış bilgi" dünyasında yaşadığım için sizinkiyle bir olmayabilir....
Burada SAM 'in olayı, AT&T 'nin dediği restore olayı. AT&T neden restore yaptırıyor? Telefon tekrar sim kart ile aktive edilsin ve aynı anda unlock olsun diye. SAM 'de telefonu restore yapmadan aktivasyonu geri çekiyor ve iTunes telefonu aktive+unlock ediyor.
Size vereceğim yanlış bilgi bu.
aynen arkadaslarin dedigi gibi , ben bile sirf 2 tane chatlog koydum arka sayfalara bakarsaniz benimkide dahil bircok ornek var ki benimkilerden bitanesi red yedim digerinde onaylandi yani her turlu chatlog var pek farkli bisey olmaz zaten
quote:
Orijinalden alıntı: ZeneX
quote:
Orijinalden alıntı: P!iZ
quote:
Orijinalden alıntı: ZeneX
quote:
Orijinalden alıntı: caca40
quote:
Orijinalden alıntı: cturna
ahaha toplamda 2 dk da simfree telefonum oldu restore falan yapmadım kabloyu tak çıkar yaptım geveysiz bi telefonum var artık :)))
içinde gevey varmıydı? unlock olduğunda
Benimkinde vardı. Şu anda unlocked.
Ama SAM ile Deactivate yapmanız kesinlikle gerekiyor.
oyle birsey yok yanlis bilgi vermeyelim
Gevey telefouma takılı ve açıkken, telefonu iTunes 'a bağladım. Hiç bir şey olmadı. SAM ile De-Activation yaptım. Home ile çıktım. iTunes 'a bağladım, respring oldu ve anında unlock oldu. Telefonu kapattım, Gevey 'i çıkarttım, hattımı taktım. Telefonu açtım ve hat geldi.
Benim başımdan geçen "öyle bir şey olmayan yanlış bilgi" bu. Ama ben "öyle bir şey olmayan yanlış bilgi" dünyasında yaşadığım için sizinkiyle bir olmayabilir....
Burada SAM 'in olayı, AT&T 'nin dediği restore olayı. AT&T neden restore yaptırıyor? Telefon tekrar sim kart ile aktive edilsin ve aynı anda unlock olsun diye. SAM 'de telefonu restore yapmadan aktivasyonu geri çekiyor ve iTunes telefonu aktive+unlock ediyor.
Size vereceğim yanlış bilgi bu.
bak kardesim yazdigin yaziyi bir oku: KESİNLİKLE demissin oyle birsey yok kesinlikle diye .. forumda en az 10 kisi bende dahil ne restore ne deaktive hicbisey yapmadan actik ben sadece KESİNLİKLE dememen gerektigini soyledim bosuna polemik olusturma
arkadaşlar ben dün mail yolladım gitti ama takmazlar diye düşündüm telin fotosunu falanda çekip yolladım sonra buradan online chati öğrendim ve anna konuştum anna mail yolluyacaz dedi ama 3 saat bekledim yollamadı ama mailimi açtığımda yolladığım maile karşı cevap geldi ve debecca diye biri onayladı şuan simfree yani sağlam olsun diye birde mail yollayın derim mailin gelmesi uzun sürenlere bu lafım...
benim durum farklı biraz işte. unlock yapmaya uğraştığım telefon biraderin o kütahyada ben istanbulda. mailde geldiği halde sadece gevey dışındaki her varyantasyonu denedim olmadı, birazdan geveyle deneticem.
anna gelddi :)
Az önce ben de iPhone 4S cihazımı Unlock yaptırdım :)
Please note: Protecting your personal information is one of our highest priorities; hence, you will be required to provide account related information to ensure whom we are working with. Data encryption is also enabled to protect your personal information during this chat session. For more information please go tohttp://www.wireless.att.com/privacy/ orhttp://www.att.com/privacy/. Please wait for a site operator to respond.
All specialists are currently assisting others. Thanks for your patience. A specialist will be with you shortly.
All specialists are currently assisting others. Thanks for your patience. A specialist will be with you shortly.
You are now connected with 'Stacy'.
Stacy: Thank you for contacting Business Data Support. My name is Stacy. Before we begin, can I confirm the wireless number that we will be working with? Burak CAM: Hello Burak CAM: sure Burak CAM: 0090532663... Burak CAM: I am in Turkey, using local wireless Burak CAM: i need your help to unlock my iphone 4s which bought without contract from ATT Stacy: Thank you. I understand you want to unlock your iPhone, is that correct? Burak CAM: yes Burak CAM: please Stacy: Do you have the imei number for the iPhone? Burak CAM: imei 0130... Stacy: Thank you. Burak CAM: Sure thing Stacy: I'm sorry for the delay. I'll be right with you. Burak CAM: ok i am waiting Stacy: We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked. Stacy: To complete the unlock, simply: Stacy: 1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity. Stacy: 2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone. Stacy: 3. Backup and restore your iPhone using iTunes . Stacy: For information on backup and restore, please visithttp://support.apple.com/kb/HT1414 . Stacy: 4. After restoring, your iPhone will be unlocked. Stacy: Additional information on unlocking can be found athttp://support.apple.com/kb/TS3198 . Stacy: For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center. Stacy: Would you like me to e-mail you instructions? Burak CAM: if you can, it will be very helpful Stacy: Sure. Stacy: Do you have any questions regarding the information we discussed today? Burak CAM: Not at the moment Stacy, thank you very mush, you are very kind. Stacy: If you need additional assistance specific to your device, you can view our website athttp://www.att.com/biztech. We welcome your feedback; please take a moment to complete our Customer Satisfaction Survey. Thank you for your business and have a pleasant day.
Konuyu açan arkadaşıma tekrar teşekkür ederim.
quote:
Orijinalden alıntı: One-Turk
quote:
Orijinalden alıntı: GencayA
quote:
Orijinalden alıntı: caca40
quote:
Orijinalden alıntı: GencayA
Unlock yapanlar mail ile mi irtibata geçti, 17-18'ine kadar bekleyin dememişler miydi?
chat ile yapınca genel olarak hemen unlock ediliyor zannediyorum, sesli görüşenlere nedense ileri tarihler veriyorlar. ilginç
Enteresan... 20sine kadar bekleyip olmazsa ben de öyle yapayım, teşekkürler.
ben önce telefon ile irtibata geçtim bekleyin dediler. dün kilecemrenin anlatımını takip ederek chat ile irtabat kurdum anında unlock edildi
Bu akşam deneyeceğim ben de.
merhaba arkadaşlar AT&T firması ile chatte konuştum telefonumun çalıştı olduğunu sadece amerikada AT&T kartı kullanarak kullanabileceğimi söylediler bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilecek bir arkadaş varmı ?
Yanlışlıkla restore etmeden önce kullandığım bir telefon du yalnız imeri sorgulaması yaptığımda eskisi gibi yolcu beraberinde yazmıyor ?? anlamış değilim
IMEI : 01243000xxxxxxx Durumu : Kaynak : Üretici : Üretici: Apple Pazar Adı: iPhone 4 (A1332) Model Bilgileri: iPhone 4 (A1332) Sorgulama Tarihi 12.04.12
Islemi yapturdim bi tek eve gidip restore yapicam..
Bunun icin at&t karta ihtiyacim var mi??
arkadaşım telefonu att değilmiş anna bacımız yardımcı olamadı
01253xxxxPlease note: Protecting your personal information is one of our highest priorities; hence, you will be required to provide account related information to ensure whom we are working with. Data encryption is also enabled to protect your personal information during this chat session. For more information please go tohttp://www.wireless.att.com/privacy/ orhttp://www.att.com/privacy/. Please wait for a site operator to respond.
You are not currently connected in a chat session.
All specialists are currently assisting others. Thanks for your patience. A specialist will be with you shortly.
You are not currently connected in a chat session.
All specialists are currently assisting others. Thanks for your patience. A specialist will be with you shortly.
You are now connected with 'Anna'.
mustafa donmez: hello anna
Anna: Thank you for contacting Business Data Support. My name is Anna. Before we begin, can I confirm the wireless number that we will be working with is 0090535xxxxxx?
mustafa donmez: correct
Anna: Thank you. I understand you would like to unlock your iPhone?
mustafa donmez: yes its true i havent wireless number
Anna: I'll be more than happy to assist you, one moment please.
Anna: May I get the IMEI number please? You can access this by dialing *#06#.
mustafa donmez: okey pls wait
mustafa donmez: 01253xxxxxx Anna: Thank you.
Anna: Turn the phone over, what is the model number on the back of the device? This will start with the letter A.
mustafa donmez: A1332
Anna: May I please have 1 to 3 minutes to research this issue?
mustafa donmez: okey
Anna: I apologize, this IMEI is not an AT&T phone. You will need to call Apple.
mustafa donmez: oh
mustafa donmez: :(
mustafa donmez: okey anna thank you very much
Anna: Do you have any other questions I can assist you with?
mustafa donmez: good day
Anna: If you need additional assistance specific to your device, you can view our website athttp://www.att.com/biztech. We welcome your feedback; please take a moment to complete our Customer Satisfaction Survey. Thank you for your business and have a pleasant day.
Chat session has been terminated by the specialist
reggie için ne diyorsunuz
quote:
Orijinalden alıntı: caca40
arkadaşım telefonu att değilmiş anna bacımız yardımcı olamadı
01253xxxxPlease note: Protecting your personal information is one of our highest priorities; hence, you will be required to provide account related information to ensure whom we are working with. Data encryption is also enabled to protect your personal information during this chat session. For more information please go tohttp://www.wireless.att.com/privacy/ orhttp://www.att.com/privacy/. Please wait for a site operator to respond.
You are not currently connected in a chat session.
All specialists are currently assisting others. Thanks for your patience. A specialist will be with you shortly.
You are not currently connected in a chat session.
All specialists are currently assisting others. Thanks for your patience. A specialist will be with you shortly.
You are now connected with 'Anna'.
mustafa donmez: hello anna
Anna: Thank you for contacting Business Data Support. My name is Anna. Before we begin, can I confirm the wireless number that we will be working with is 0090535xxxxxx?
mustafa donmez: correct
Anna: Thank you. I understand you would like to unlock your iPhone?
mustafa donmez: yes its true i havent wireless number
Anna: I'll be more than happy to assist you, one moment please.
Anna: May I get the IMEI number please? You can access this by dialing *#06#.
mustafa donmez: okey pls wait
mustafa donmez: 01253xxxxxx Anna: Thank you.
Anna: Turn the phone over, what is the model number on the back of the device? This will start with the letter A.
mustafa donmez: A1332
Anna: May I please have 1 to 3 minutes to research this issue?
mustafa donmez: okey
Anna: I apologize, this IMEI is not an AT&T phone. You will need to call Apple.
mustafa donmez: oh
mustafa donmez: :(
mustafa donmez: okey anna thank you very much
Anna: Do you have any other questions I can assist you with?
mustafa donmez: good day
Anna: If you need additional assistance specific to your device, you can view our website athttp://www.att.com/biztech. We welcome your feedback; please take a moment to complete our Customer Satisfaction Survey. Thank you for your business and have a pleasant day.
Chat session has been terminated by the specialist
hocam benimkini sorabildiniz mi
Evet arkadaşlar herkes elinden geldiğince yardımcı olursa güzel olur, herkes 1 kişiyi kayıt ettirse olay biter. Chat'a bağlanmak epey uzun sürüyor(ben kendi telefonumu yaparken yarım saat bekledim galiba operatörün bağlanması için)..
Yardım isteyen arkadaşlar;
isim soyisim email cep no imei telefonun arkasındaki A ile başlayan seri numarası( A1332 vs gibi) bilgilerini yollarlarsa bende yardımcı olabilirim.
quote:
Orijinalden alıntı: creed73
quote:
Orijinalden alıntı: tiCCky
Yok artık ya herkes adına sevindim bı kendim adıma sevinmedim yaa .. Mail arttim ama pek ise yaramıyor sanırım online chat yapacam ingilizcem yok uff
ingilizce olması gerekmiyor fazla abartılmıs galiba birkaç soruya cvptan ibaret.