Şimdi Ara

Asya Telekom'un Rezilliği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
7.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Zamanında benim K850'yi kasa değişimi için göndermiştim. Kargo paketine eklediğim notta, komple kasa değişimi (ön ve arka kapak) istediğimi yazmıştım. Telefon yaklaşık 1.5 ay bekledi serviste. Bir kaç kez aradığımda telefonun teknik serviste olduğunu, işlemlerin devam ettiğini söylemişlerdi. En nihayetinde telefon kargo ile geri geldi ve paketi açtım. Gördüğüm manzara şuydu: ben komple kasa değişimi istedim ancak sadece ön kapak değişmiş ve ekrana dev bir çatlakvari çizik eklenmişti. Ha bir de, telefonu orijinal bataryası ile birlikte göndermiştim bana gelen pakette batarya falan yoktu.

    Hemen Asya Telekom'u aradım, ekrandaki çiziği ve bataryanın gelmediğini söyledim. Ekrandaki çiziğin zaten var olduğunu serviste böyle bir hata olmayacağını söylediler. Batarya konusunda ise bir yanlışlık olduğunu bataryamın aynı adrese gönderileceğini söylediler. Bir kaç gün bekledim, batarya falan gelmedi.

    Eşşeklik bende ki, uğraşmak istemedim ve üstelemedim. Aslında hakkımızı sonuna kadar aramamız gerekiyor, inşallah mağduriyetiniz giderilir diye ümit ediyorum. Şahsen ben böyle bir manzara ile karşılaşsam sinirden ne yapardım bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #Lionheart# -- 20 Mart 2011; 1:21:38 >




  • ben acımam. bi g705 geçirdim. bir de aino geçer. bunu bana yaptıkları için benden bunlara daha çoook cihaz girer. haklarımı sonuna kadar arar ne gerekirse yaparım. içimden geçenler olur benim hakkımda genelde. telin sıfırı verilecek ama eski batarya kapağı ve bataryamı gönderecekler diye hissediyorum :D
  • zaten normal gelseydi şaşardım.
    umarım hayırlısı olur
  • K850i'yi ilk aldığım gün direk gidip Ankara Ostim'de yeşil-siyah kapak taktırmıştım... Kapak takılıp, dükkandan çıkınca
    telefon görüşmesi yapınca farkettim, sesim karşıya düşük geliyormuş... DAha demin böyle değildi halbuki.. Geri döndüm
    aynen ve durumu düzeltmelerini istedim... Meğer içinde şeffaf lastikten bir koruyucu parçayı unutmuşlar, kapağı takacakken
    çıkarılmalı o parça.. Çıkardılar düzeldi. Ama uğraştırdı sonuçta... Zaten genç elemanlar vardı içerde...

    Yalnız şunu söyleyeyim, eğer imkanınız varsa Asya Telekom'un Mersin şubesine gönderin...
    Kaç defa adamlardan aksesuar aldım telefonum için falan, bir kere de orada kapak değiştirmiştim. w810i zamanında...
    Adamlar işlerini kusursuz yaptı şimdiye kadar... Bence bütün Asya Telekom bir yana, Mersin'deki bir yana..
    Hizmetlerinden öyle memnun oldum yani.. Kişisel olarak da görüştüm adamlarla, gayet olgun doğru düzgün insanlardı...

    @CeLLcHooK SiLVeR
    Benim başıma gelse senin kadar sakin olamazdım...Geçmiş olsun dostum, acıma tabi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lath.Crusader -- 23 Mart 2011; 0:00:17 >




  • W995 telefonumu ekran arızasından dolayı bayrampaşada bulunan asya telekoma 02.03.2011 tarihinde verdim. Telefonu alan arkadaş kapağını açmayı beceremedi, ardından bunun memory stick kartı nerden çıkıyor, sim kartı nasıl çıkıyor dedi. O an anlamıştım nasıl bir servise geldiğimi. Telefonumu garantisi oldugu icin servise bırakıp çıktım. Çıkarken biri geldi ve bağırıp çağırmaya başladı, ''arıyorum ulaşamıyorum kimseye, 1 ayı geçti nerde bu telefon diye'' neyse dedim içimden galiba artık SE Türkiye'yi silmiş ki bu hizmeti bu şekilde yapıyor.

    Bugün ayın biri, şaka gibi 1 nisan:) Servisten hakan bey ile 3 gün önce görüştüğümde kendisi telefonunuz işlemde ama sonuç hala çıkmamış sms ile haber vereceğiz demişti. Bu hafta da bitti, ne arayan soran ne sms. Sanırsın ki milyon tane SE marka bozuk telefon geliyor önlerine, bir ekran problemi için bir personel ne kadar uğraşır? 1 saat, 2 saat, 3 , 4 ?? Ki bu telefonun garantisi hala devam ediyorken...

    Kendime söz verdim bir daha SE kullanmayacağım diye, şimdi nihai kararı bekliyorum ama ne olursa olsun bir telefon arızası için bir insan bu kadar uzun süre bekletilmemeli!!

    Asya Telekom malesef işini hiç iyi yapmıyor!




  • Resmen rezillik... Geçmiş olsun arkadaşım hakkını sonuna kadar ara...
  • millet benimde asya telekomdan müzdarip olduğum bir sorunum var ,
    yaklaşık 1 sene oluyor k790 cep telefonum t700 ile değişim yapılıp tarfıma ulaştırıldı üzerinden 5 ay geçmedi, cihaz arızalar vermeye başladı artık 7.kez mi girdi bilmiyorum yazılım sorunu halen devam ediyor son göndermemde cihaz 1+ay üzeri bekledi cust yapıldı diyip ücret onaylaması için arayıp güya ulaşamamışlar , ücret ise 30 tl , vermedim tabiki, amma velakin cihaz gene aynı seus tan güncelleyip yolluyorlar cihazı asya telekoma ya hut sonyericsson türkiye temsilciliği herhangi yönlendirme yapabilir mi ? değişim cihazları için +6 ay garanti vermişlerdi değişim olurken ben garanti göremedim açıkçasıda , faturası değişim kagıdıda mevcut cihazın yasal haklarıma başvuru yapsam herhangi birşey değişir mi ? resmen pert oldu cihaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dominikk
    W995 telefonumu ekran arızasından dolayı bayrampaşada bulunan asya telekoma 02.03.2011 tarihinde verdim. Telefonu alan arkadaş kapağını açmayı beceremedi, ardından bunun memory stick kartı nerden çıkıyor, sim kartı nasıl çıkıyor dedi. O an anlamıştım nasıl bir servise geldiğimi. Telefonumu garantisi oldugu icin servise bırakıp çıktım. Çıkarken biri geldi ve bağırıp çağırmaya başladı, ''arıyorum ulaşamıyorum kimseye, 1 ayı geçti nerde bu telefon diye'' neyse dedim içimden galiba artık SE Türkiye'yi silmiş ki bu hizmeti bu şekilde yapıyor.

    Bugün ayın biri, şaka gibi 1 nisan:) Servisten hakan bey ile 3 gün önce görüştüğümde kendisi telefonunuz işlemde ama sonuç hala çıkmamış sms ile haber vereceğiz demişti. Bu hafta da bitti, ne arayan soran ne sms. Sanırsın ki milyon tane SE marka bozuk telefon geliyor önlerine, bir ekran problemi için bir personel ne kadar uğraşır? 1 saat, 2 saat, 3 , 4 ?? Ki bu telefonun garantisi hala devam ediyorken...

    Kendime söz verdim bir daha SE kullanmayacağım diye, şimdi nihai kararı bekliyorum ama ne olursa olsun bir telefon arızası için bir insan bu kadar uzun süre bekletilmemeli!!

    Asya Telekom malesef işini hiç iyi yapmıyor!

    Diger servisler de ayni merak etneyin




  • en bariz örnegini telpa ile daha geçen gün yaşadım...

    genpa.da aynı bl40 için degişimden kuzene p503 vermeye kalktılar...

    çocuk cihazı aldıgında kutudan bozuk çıktı bide:))
  • Tüketici hakları heyeti hiçbirşey yapamıyor malesef. Benim garanti dışı ücretiyle yaptırmak istediğim K750 telefonumu pert ettiler GENPA'da. Sadece şarj soketi değişecekti ve kamera tuşu iyi basmıyordu. Bunların dışında sapasağlam telefonumun işlemcisini yakmışlar Birdaha açılmadı.
    Tüketici haklarına bir türlü şikayet edemedim, çünkü yetkili servise dava açamıyormuşuz. Ancak yetkili distribütöre açabiliyormuşuz ama o zamanki distribütör (KVK) henüz 10 yıl dolmamış olmasına rağmen ilgilenmeyi reddetti. SE Türkiye ise tüketici haklarına dava açın dedi. Öyle ortada kaldım yani.

    Bu ülkede SE kullanmak cesaret ister...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: phdserkan

    Tüketici hakları heyeti hiçbirşey yapamıyor malesef. Benim garanti dışı ücretiyle yaptırmak istediğim K750 telefonumu pert ettiler GENPA'da. Sadece şarj soketi değişecekti ve kamera tuşu iyi basmıyordu. Bunların dışında sapasağlam telefonumun işlemcisini yakmışlar Birdaha açılmadı.
    Tüketici haklarına bir türlü şikayet edemedim, çünkü yetkili servise dava açamıyormuşuz. Ancak yetkili distribütöre açabiliyormuşuz ama o zamanki distribütör (KVK) henüz 10 yıl dolmamış olmasına rağmen ilgilenmeyi reddetti. SE Türkiye ise tüketici haklarına dava açın dedi. Öyle ortada kaldım yani.

    Bu ülkede SE kullanmak cesaret ister...



    o arızaları gidermeye calısırken nasıl yakmıslar işlemciyi büyük beceri vallahi.. işini bilmeyen teknisyen cok...




  • Ankaradaki asya telekoma k850 i gönderdim 4 gün önce.ekran kırıldı ve kasa değişimi istedim.Yorumlarda 1 ay beklediğinizi yazmışsınız.Ben bu kadar bekleyemem.sizce arayıp baskı mi yapayım.tamir edilmezse gönderebileceğim asya telefon dışında servis varmı?
  • Tazminat davası aç telefonun yenisini bile alırsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: castraelectro
    Tazminat davası aç telefonun yenisini bile alırsın

    Ah kih koh koh...
    o kadar da oluyor mu ya
  • bence ilk önce asya telekomla görüş eğer ordan bi çözüm bulamazsan tüketici hakem heyetine ordan istediğiz sonuç çıkmazsa mahkemeye başvurabilirsiniz. Ama bunlarda önemli olan servis fişi elinizde bulunsun.
  • yaw telefon tamir oldu geldi hala neyin kavgasını yapıyonuz


    quote:

    Ankaradaki asya telekoma k850 i gönderdim 4 gün önce.ekran kırıldı ve kasa değişimi istedim.Yorumlarda 1 ay beklediğinizi yazmışsınız.Ben bu kadar bekleyemem.sizce arayıp baskı mi yapayım.tamir edilmezse gönderebileceğim asya telefon dışında servis varmı?


    Teleservice
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.