Şimdi Ara

ASX NASIL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
3
Favori
39.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yakın gelecekte mitsubishi asx almayı planlıyorum ancak birkaç sorum var öncelikle benzer konuyu mitsubishi asx başlığında açtım ancak ne cvp ne bişey sanirim araç çok popüler olmadığından
    Aradığım kriterler. Yokuslarda güç konfor arka diz msf geniş olması sorunsuzluk güvenlik

    Aklımda kia sportage de var aracı onunlada kiyaslarssniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=51295210&p=1#51295210 bu konuya bir gözgezdirin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mitsubishi nin kendi forumu var ve asx sahipleri bol bol bilgi paylaşıyor. Donanimhaber ciddi bilgi paylasimindan ziyade elma mı armut mu diye konu açılan bir yer olmaya doğru gidiyor. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ASX nasıl derken beklentin nedir? bende o araç ile ilgileniyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilbilge_11

    Yakın gelecekte mitsubishi asx almayı planlıyorum ancak birkaç sorum var öncelikle benzer konuyu mitsubishi asx başlığında açtım ancak ne cvp ne bişey sanirim araç çok popüler olmadığından
    Aradığım kriterler. Yokuslarda güç konfor arka diz msf geniş olması sorunsuzluk güvenlik

    Aklımda kia sportage de var aracı onunlada kiyaslarssniz sevinirim

    hocam ben 19 bin km dir ASX kullanıyorum merak ettiklerini sorabilirsin. 1, elden cevaplarım
  • ben 19 bin kmdir kullanıyorum gaayette memnunum.

    100 km de 7,9 lt yakıyorum tamamı şehir içi bu değerin oturduğum yerde facia yokuş olmasına karşın böyle bu değer.

    bir değerlendirme yaparsak şayet;

    Araç benzinli olduğu için insanlar direk şu düşünceyle yaklaşıyor, kafan 11 litre yakar bu alet,
    İç mekan çok sade fakat bir o kadar da kullanışlı ve rahat, insanlar biraz daha janjanlı biraz daha albenili araçlar istiyor günümüzde
    Kullanılan plastikler sert (malumunuz bu konu çok mühim!)
    Araç yol sesi alıyor. (düzenli olarak corolla ile seyahat ediyorum 2012 model ikiside aynı hatta corollada biraz daha fazla dyebilirim)
    Otomatik vitesi yok. Cvt şanzımanlı bir ASX illa ki satış adetlerinde kıpırdanma yaratırdı.
    Dizel motor yok. (citroen aircroos ve pejo 4008 adlı modeller var ASX in birebir aynısı muhteelen onlarda 112 lik hdi motor yer alır Mıtsubıshı yine avcunu yalar)
    Berbat ötesi bir servis anlayışı var bu markanın servise gittiğimde L200 fuso canter ve prestij münübüslerle karşılaşmaktan bıktım usandım.
    Marka yöneticileri ve satış sorumluları servis ağı tamamen ticari araç satışına odaklı insanlar yaklaşımlar bu yönde ilişkiler bu yönde binek araç müşterisine nasıl davranılır bilmiyorlar.

    Bu gibi olumsuzluklar var ASX in tutmaması için gösterilecek sebepler arasında en mühim olanıda reklam diyebilirim, bu araç sadece Türkiyeye geldiğinde reklamı yapıldı o kadar. Peynir ekmek gibi satılan Nissan QQ nun bile dur durak bilmeden tv üzerinden internet üzerinden gazete üzerinden reklamı yapılıyorsa bu aracın reklamı afişlerle el ilanlarıyla market poşetlerinin üzerinde bile yapılmalı ki aradaki fark kapansın!!

    Olumlu taraflarına gelince;
    Araç tam Türkiye yollarına göre bir araç altını vurdum derdi yok park yeri bulamadım kaldırıma çıkartacağım altı sürtermi derdi yok yerden yüksek rahat.
    Az yakıyor bu belli bir gerçek.
    Kliması çok güzel yazın araç siyah olmasına rağmen o sıcaklarda dayanıyorum klimaya çok geçmeden hemen ellerim ve burnum buz kesiyor.
    Geniş bir bagajı var.
    Arka koltulardaki yaşam alanı geniş.
    Atmosferik Mıvec motor çok şahane, alt devirlerde tasarruf üst devirlerde performans 2, vites 110 3, vites 160 ı biraz geçiyor 7,000 devirde kesiyor
    Kabin içinde cezbedici bir motor sesi var (motor sesini sevenler için çok sportif bir detay)
    Çok zengin donanım, ınvıte paket aracım yani giriş paket baz donanım ama yok yok hill hold start stop cc esp diz hava yastığına kadar baya dolu
    Beklentilerimi karşılayan bir müzik sistemi var karşılaştırdığım araçlar QQ, Corolla, Cruze hepsinden önde bu konuda ASX.
    Sürüş dinamikleri çok güzel,geniş yanaynaları var, sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanmıyorsunuz.
    Sizi uzun yıllar üzmeyecek bir araç sırtına kaç kasa domates, çilek, kiraz vurdum ne dolu bagajlarla uzun yollar yaptım rampalar tırmandım banamısın demedi yeterki vites seçimini iyi yapın.
    5 kişi hatta iki erkek oldukça kilolu uzun yolculuklar yaptım hiç daraldım bunaldım diyen çıkmadı hatta her yolculuk sonunda çok keyifli idi diye teşekkür aldım. (arkada şaft tüneli olmasa daha da enfes olurmuş.)


    Yani durum bu şekilde aslında oldukça memnuniyet verici bir otomobil diyebilirim. Kime sorsanız Mıtsubıshı taş gibi arabadır motoru 1,000.000 km gider der ki bunu sayısız kez duydum ama iş icraata gelince durum değişiyor ikinci el kaygısı distribütör ilgisizliği reklam azlığı dizel motor olmayışı gibi etmenler insanları bu araçtan soğutuyor.

    Aracımı ne zaman yıkatmaya gitsem ne zaman yakıt almaya bir istasyona uğrasam mutlaka merak edip soru soranlarla karşılaşıyorum. Hep yakışıklı bir araç olmasndan yana övgüler alıyorum '' köpek balığının Jipi değilmi bu'' diyorlar Lancer dan hatırlayıp bende evet o diyorum bi süzüyorlar beğeni dile getiriyorlar hatta bir keresinde adam benden ayrılıp bayiye gitti aracı gördükten sonra incelemek üzere.

    Şayet 1,8 4*4 dıd dizel motorla gelmeyip vergi dilimine takılmasa adam gibi 1,6 1,5 dizel getirse QQ nun işi bu kadar kolay olmazdı.

    Aracımı gördükten sonra beğenip satın alanlar bile oldu çevremden.

    Belki fukara avuntusu gibi olacak ama satmaması işime geliyor trafikte çok görülmüyor o yüzdende ilgi çekiyor. Satarken bu durum aleyhimize ama olsun ben zaten 5 yıl satmamak üzere aldım suyunu sıka sıka kullanıyorum

    Saygılar.




  • 2. Eli pek iyi değil
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 508 nasıl bir araç?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    ben 19 bin kmdir kullanıyorum gaayette memnunum.

    100 km de 7,9 lt yakıyorum tamamı şehir içi bu değerin oturduğum yerde facia yokuş olmasına karşın böyle bu değer.

    bir değerlendirme yaparsak şayet;

    Araç benzinli olduğu için insanlar direk şu düşünceyle yaklaşıyor, kafan 11 litre yakar bu alet,
    İç mekan çok sade fakat bir o kadar da kullanışlı ve rahat, insanlar biraz daha janjanlı biraz daha albenili araçlar istiyor günümüzde
    Kullanılan plastikler sert (malumunuz bu konu çok mühim!)
    Araç yol sesi alıyor. (düzenli olarak corolla ile seyahat ediyorum 2012 model ikiside aynı hatta corollada biraz daha fazla dyebilirim)
    Otomatik vitesi yok. Cvt şanzımanlı bir ASX illa ki satış adetlerinde kıpırdanma yaratırdı.
    Dizel motor yok. (citroen aircroos ve pejo 4008 adlı modeller var ASX in birebir aynısı muhteelen onlarda 112 lik hdi motor yer alır Mıtsubıshı yine avcunu yalar)
    Berbat ötesi bir servis anlayışı var bu markanın servise gittiğimde L200 fuso canter ve prestij münübüslerle karşılaşmaktan bıktım usandım.
    Marka yöneticileri ve satış sorumluları servis ağı tamamen ticari araç satışına odaklı insanlar yaklaşımlar bu yönde ilişkiler bu yönde binek araç müşterisine nasıl davranılır bilmiyorlar.

    Bu gibi olumsuzluklar var ASX in tutmaması için gösterilecek sebepler arasında en mühim olanıda reklam diyebilirim, bu araç sadece Türkiyeye geldiğinde reklamı yapıldı o kadar. Peynir ekmek gibi satılan Nissan QQ nun bile dur durak bilmeden tv üzerinden internet üzerinden gazete üzerinden reklamı yapılıyorsa bu aracın reklamı afişlerle el ilanlarıyla market poşetlerinin üzerinde bile yapılmalı ki aradaki fark kapansın!!

    Olumlu taraflarına gelince;
    Araç tam Türkiye yollarına göre bir araç altını vurdum derdi yok park yeri bulamadım kaldırıma çıkartacağım altı sürtermi derdi yok yerden yüksek rahat.
    Az yakıyor bu belli bir gerçek.
    Kliması çok güzel yazın araç siyah olmasına rağmen o sıcaklarda dayanıyorum klimaya çok geçmeden hemen ellerim ve burnum buz kesiyor.
    Geniş bir bagajı var.
    Arka koltulardaki yaşam alanı geniş.
    Atmosferik Mıvec motor çok şahane, alt devirlerde tasarruf üst devirlerde performans 2, vites 110 3, vites 160 ı biraz geçiyor 7,000 devirde kesiyor
    Kabin içinde cezbedici bir motor sesi var (motor sesini sevenler için çok sportif bir detay)
    Çok zengin donanım, ınvıte paket aracım yani giriş paket baz donanım ama yok yok hill hold start stop cc esp diz hava yastığına kadar baya dolu
    Beklentilerimi karşılayan bir müzik sistemi var karşılaştırdığım araçlar QQ, Corolla, Cruze hepsinden önde bu konuda ASX.
    Sürüş dinamikleri çok güzel,geniş yanaynaları var, sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanmıyorsunuz.
    Sizi uzun yıllar üzmeyecek bir araç sırtına kaç kasa domates, çilek, kiraz vurdum ne dolu bagajlarla uzun yollar yaptım rampalar tırmandım banamısın demedi yeterki vites seçimini iyi yapın.
    5 kişi hatta iki erkek oldukça kilolu uzun yolculuklar yaptım hiç daraldım bunaldım diyen çıkmadı hatta her yolculuk sonunda çok keyifli idi diye teşekkür aldım. (arkada şaft tüneli olmasa daha da enfes olurmuş.)


    Yani durum bu şekilde aslında oldukça memnuniyet verici bir otomobil diyebilirim. Kime sorsanız Mıtsubıshı taş gibi arabadır motoru 1,000.000 km gider der ki bunu sayısız kez duydum ama iş icraata gelince durum değişiyor ikinci el kaygısı distribütör ilgisizliği reklam azlığı dizel motor olmayışı gibi etmenler insanları bu araçtan soğutuyor.

    Aracımı ne zaman yıkatmaya gitsem ne zaman yakıt almaya bir istasyona uğrasam mutlaka merak edip soru soranlarla karşılaşıyorum. Hep yakışıklı bir araç olmasndan yana övgüler alıyorum '' köpek balığının Jipi değilmi bu'' diyorlar Lancer dan hatırlayıp bende evet o diyorum bi süzüyorlar beğeni dile getiriyorlar hatta bir keresinde adam benden ayrılıp bayiye gitti aracı gördükten sonra incelemek üzere.

    Şayet 1,8 4*4 dıd dizel motorla gelmeyip vergi dilimine takılmasa adam gibi 1,6 1,5 dizel getirse QQ nun işi bu kadar kolay olmazdı.

    Aracımı gördükten sonra beğenip satın alanlar bile oldu çevremden.

    Belki fukara avuntusu gibi olacak ama satmaması işime geliyor trafikte çok görülmüyor o yüzdende ilgi çekiyor. Satarken bu durum aleyhimize ama olsun ben zaten 5 yıl satmamak üzere aldım suyunu sıka sıka kullanıyorum

    Saygılar.


    teşekkür ederim gayet açıklayıcı olmuş aslına bakarsanız ikinci eli çok satmaması vs beni pek bağlamıyor aradığım kriterler msj yazıyor ve bu araç kriterlerimi fazlasıyla karsılıyor ekstra olarak sunu sormak istiyorum ben bu araca hiç binmeim malesef bulunduğum il dolayısıyla pek imkanımda yok kıyaslama yapacak olursak bir arkadaşım ix35 bindim ve çok bogucuydu dardı diyor bunun iç hacmi nasıl arkada oturan insanlar rahat edebiliyor mu ben bir defasında bu sınıfa yakın l200 ün arkasına binmiştim harika bir diz msf genişliği vardı buda kadeşi L200 gibi büyük mü
    citr ve pejonun benzer araçalrını söylemişsin ama benzinli düşünmekle beraber sorunsuz beni üzmeyecek motor istiyorum
    cit ve pej alakası var m asx in mits japon değilmi aklımda daima su var alman yada japona bineceksin (gerçi suan italyana biny ama olsun)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilbilge_11 -- 24 Mart 2013; 22:10:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bgs0

    2. Eli pek iyi değil

    doğrusu hemen satmayı düşünmüyorum vede çokda mühim değil 1günde değil bir haftada satılır teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    ASX nasıl derken beklentin nedir? bende o araç ile ilgileniyorum.



    beklentilerimi ilk msj yazdım

    sorunsuzluk mekanik v elektr olarak
    geniş iç hacim konfor
    yokusta güç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilbilge_11

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    ben 19 bin kmdir kullanıyorum gaayette memnunum.

    100 km de 7,9 lt yakıyorum tamamı şehir içi bu değerin oturduğum yerde facia yokuş olmasına karşın böyle bu değer.

    bir değerlendirme yaparsak şayet;

    Araç benzinli olduğu için insanlar direk şu düşünceyle yaklaşıyor, kafan 11 litre yakar bu alet,
    İç mekan çok sade fakat bir o kadar da kullanışlı ve rahat, insanlar biraz daha janjanlı biraz daha albenili araçlar istiyor günümüzde
    Kullanılan plastikler sert (malumunuz bu konu çok mühim!)
    Araç yol sesi alıyor. (düzenli olarak corolla ile seyahat ediyorum 2012 model ikiside aynı hatta corollada biraz daha fazla dyebilirim)
    Otomatik vitesi yok. Cvt şanzımanlı bir ASX illa ki satış adetlerinde kıpırdanma yaratırdı.
    Dizel motor yok. (citroen aircroos ve pejo 4008 adlı modeller var ASX in birebir aynısı muhteelen onlarda 112 lik hdi motor yer alır Mıtsubıshı yine avcunu yalar)
    Berbat ötesi bir servis anlayışı var bu markanın servise gittiğimde L200 fuso canter ve prestij münübüslerle karşılaşmaktan bıktım usandım.
    Marka yöneticileri ve satış sorumluları servis ağı tamamen ticari araç satışına odaklı insanlar yaklaşımlar bu yönde ilişkiler bu yönde binek araç müşterisine nasıl davranılır bilmiyorlar.

    Bu gibi olumsuzluklar var ASX in tutmaması için gösterilecek sebepler arasında en mühim olanıda reklam diyebilirim, bu araç sadece Türkiyeye geldiğinde reklamı yapıldı o kadar. Peynir ekmek gibi satılan Nissan QQ nun bile dur durak bilmeden tv üzerinden internet üzerinden gazete üzerinden reklamı yapılıyorsa bu aracın reklamı afişlerle el ilanlarıyla market poşetlerinin üzerinde bile yapılmalı ki aradaki fark kapansın!!

    Olumlu taraflarına gelince;
    Araç tam Türkiye yollarına göre bir araç altını vurdum derdi yok park yeri bulamadım kaldırıma çıkartacağım altı sürtermi derdi yok yerden yüksek rahat.
    Az yakıyor bu belli bir gerçek.
    Kliması çok güzel yazın araç siyah olmasına rağmen o sıcaklarda dayanıyorum klimaya çok geçmeden hemen ellerim ve burnum buz kesiyor.
    Geniş bir bagajı var.
    Arka koltulardaki yaşam alanı geniş.
    Atmosferik Mıvec motor çok şahane, alt devirlerde tasarruf üst devirlerde performans 2, vites 110 3, vites 160 ı biraz geçiyor 7,000 devirde kesiyor
    Kabin içinde cezbedici bir motor sesi var (motor sesini sevenler için çok sportif bir detay)
    Çok zengin donanım, ınvıte paket aracım yani giriş paket baz donanım ama yok yok hill hold start stop cc esp diz hava yastığına kadar baya dolu
    Beklentilerimi karşılayan bir müzik sistemi var karşılaştırdığım araçlar QQ, Corolla, Cruze hepsinden önde bu konuda ASX.
    Sürüş dinamikleri çok güzel,geniş yanaynaları var, sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanmıyorsunuz.
    Sizi uzun yıllar üzmeyecek bir araç sırtına kaç kasa domates, çilek, kiraz vurdum ne dolu bagajlarla uzun yollar yaptım rampalar tırmandım banamısın demedi yeterki vites seçimini iyi yapın.
    5 kişi hatta iki erkek oldukça kilolu uzun yolculuklar yaptım hiç daraldım bunaldım diyen çıkmadı hatta her yolculuk sonunda çok keyifli idi diye teşekkür aldım. (arkada şaft tüneli olmasa daha da enfes olurmuş.)


    Yani durum bu şekilde aslında oldukça memnuniyet verici bir otomobil diyebilirim. Kime sorsanız Mıtsubıshı taş gibi arabadır motoru 1,000.000 km gider der ki bunu sayısız kez duydum ama iş icraata gelince durum değişiyor ikinci el kaygısı distribütör ilgisizliği reklam azlığı dizel motor olmayışı gibi etmenler insanları bu araçtan soğutuyor.

    Aracımı ne zaman yıkatmaya gitsem ne zaman yakıt almaya bir istasyona uğrasam mutlaka merak edip soru soranlarla karşılaşıyorum. Hep yakışıklı bir araç olmasndan yana övgüler alıyorum '' köpek balığının Jipi değilmi bu'' diyorlar Lancer dan hatırlayıp bende evet o diyorum bi süzüyorlar beğeni dile getiriyorlar hatta bir keresinde adam benden ayrılıp bayiye gitti aracı gördükten sonra incelemek üzere.

    Şayet 1,8 4*4 dıd dizel motorla gelmeyip vergi dilimine takılmasa adam gibi 1,6 1,5 dizel getirse QQ nun işi bu kadar kolay olmazdı.

    Aracımı gördükten sonra beğenip satın alanlar bile oldu çevremden.

    Belki fukara avuntusu gibi olacak ama satmaması işime geliyor trafikte çok görülmüyor o yüzdende ilgi çekiyor. Satarken bu durum aleyhimize ama olsun ben zaten 5 yıl satmamak üzere aldım suyunu sıka sıka kullanıyorum

    Saygılar.


    teşekkür ederim gayet açıklayıcı olmuş aslına bakarsanız ikinci eli çok satmaması vs beni pek bağlamıyor aradığım kriterler msj yazıyor ve bu araç kriterlerimi fazlasıyla karsılıyor ekstra olarak sunu sormak istiyorum ben bu araca hiç binmeim malesef bulunduğum il dolayısıyla pek imkanımda yok kıyaslama yapacak olursak bir arkadaşım ix35 bindim ve çok bogucuydu dardı diyor bunun iç hacmi nasıl arkada oturan insanlar rahat edebiliyor mu ben bir defasında bu sınıfa yakın l200 ün arkasına binmiştim harika bir diz msf genişliği vardı buda kadeşi L200 gibi büyük mü
    citr ve pejonun benzer araçalrını söylemişsin ama benzinli düşünmekle beraber sorunsuz beni üzmeyecek motor istiyorum
    cit ve pej alakası var m asx in mits japon değilmi aklımda daima su var alman yada japona bineceksin (gerçi suan italyana biny ama olsun)

    hocam öncelikle arka koltuklar için soruna deyineyim aile fertleri olarak hem hacimce hemde boyca geniş bireyler var mesela benim boyum 1,89 arka koltuklara oturduğumda diz ve baş mesafesi olarak asla sorun yaşamıyorum. Arada sırada arka koltuklara misafir olan annemde oldukça kilolu bir hanım oda gayet rahat. Daha önceki akşam arka koltuk 3 kişi dolu hepside yetişkin erkek biri 120 kg kadar şişman olan misafirlerimle 45 km gidiş 45 km dönüş bir yere gittik yol boyunca hepsinin keyfi yerinde idi, bunu size bizzat kullanıcı olarak yazıyorum bakın dikkatinizi çekerim. Ayrıca ASX bir üst segmet SUV olan Mıtsubıshı OUTLANDER platformuna inşa edilmiş bir araç baş ve diz mesafesi açısından şüpheniz olmasın.

    Diğer konuya gelince bu araç safkan japon. Yani japon markası olup da başka ülkelerde montajlanan araçlardan değil japon markas olarak japonyada üretilip Türkiye'ye ithal ediliyor. Örneğin Nissan QQ japondur ama ingilterede üretilir bu öyle değil.
    Motoru çok sorunsuz saat gibi çalışan kibrit gibi marş alan üst devirlerde atik alt devirlerde tasarruflu sorunsuz atmosferik benzinli bir motor. Kesinlikle bir şüpheniz olmasın zaten bu aracın belkide en can alıcı en kaliteli kısmı kalbidir yani MIVEC motorudur internettten araşıtırın okuyun.

    Bahsettiğim diğer araçlara gelince yani pejo ve citroenin araçlarına onlar tamamen ASX in alt yapsını karoserini yürürünü kullanıyor sadece ufak kozmetik farklar ve motor farklılıkları var yani sizin almak istediğiniz ASX in pejo yada citroenle ilgisi yok siz tamamen japon menşei li bir araç satın alacaksınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilbilge_11

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    ben 19 bin kmdir kullanıyorum gaayette memnunum.

    100 km de 7,9 lt yakıyorum tamamı şehir içi bu değerin oturduğum yerde facia yokuş olmasına karşın böyle bu değer.

    bir değerlendirme yaparsak şayet;

    Araç benzinli olduğu için insanlar direk şu düşünceyle yaklaşıyor, kafan 11 litre yakar bu alet,
    İç mekan çok sade fakat bir o kadar da kullanışlı ve rahat, insanlar biraz daha janjanlı biraz daha albenili araçlar istiyor günümüzde
    Kullanılan plastikler sert (malumunuz bu konu çok mühim!)
    Araç yol sesi alıyor. (düzenli olarak corolla ile seyahat ediyorum 2012 model ikiside aynı hatta corollada biraz daha fazla dyebilirim)
    Otomatik vitesi yok. Cvt şanzımanlı bir ASX illa ki satış adetlerinde kıpırdanma yaratırdı.
    Dizel motor yok. (citroen aircroos ve pejo 4008 adlı modeller var ASX in birebir aynısı muhteelen onlarda 112 lik hdi motor yer alır Mıtsubıshı yine avcunu yalar)
    Berbat ötesi bir servis anlayışı var bu markanın servise gittiğimde L200 fuso canter ve prestij münübüslerle karşılaşmaktan bıktım usandım.
    Marka yöneticileri ve satış sorumluları servis ağı tamamen ticari araç satışına odaklı insanlar yaklaşımlar bu yönde ilişkiler bu yönde binek araç müşterisine nasıl davranılır bilmiyorlar.

    Bu gibi olumsuzluklar var ASX in tutmaması için gösterilecek sebepler arasında en mühim olanıda reklam diyebilirim, bu araç sadece Türkiyeye geldiğinde reklamı yapıldı o kadar. Peynir ekmek gibi satılan Nissan QQ nun bile dur durak bilmeden tv üzerinden internet üzerinden gazete üzerinden reklamı yapılıyorsa bu aracın reklamı afişlerle el ilanlarıyla market poşetlerinin üzerinde bile yapılmalı ki aradaki fark kapansın!!

    Olumlu taraflarına gelince;
    Araç tam Türkiye yollarına göre bir araç altını vurdum derdi yok park yeri bulamadım kaldırıma çıkartacağım altı sürtermi derdi yok yerden yüksek rahat.
    Az yakıyor bu belli bir gerçek.
    Kliması çok güzel yazın araç siyah olmasına rağmen o sıcaklarda dayanıyorum klimaya çok geçmeden hemen ellerim ve burnum buz kesiyor.
    Geniş bir bagajı var.
    Arka koltulardaki yaşam alanı geniş.
    Atmosferik Mıvec motor çok şahane, alt devirlerde tasarruf üst devirlerde performans 2, vites 110 3, vites 160 ı biraz geçiyor 7,000 devirde kesiyor
    Kabin içinde cezbedici bir motor sesi var (motor sesini sevenler için çok sportif bir detay)
    Çok zengin donanım, ınvıte paket aracım yani giriş paket baz donanım ama yok yok hill hold start stop cc esp diz hava yastığına kadar baya dolu
    Beklentilerimi karşılayan bir müzik sistemi var karşılaştırdığım araçlar QQ, Corolla, Cruze hepsinden önde bu konuda ASX.
    Sürüş dinamikleri çok güzel,geniş yanaynaları var, sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanmıyorsunuz.
    Sizi uzun yıllar üzmeyecek bir araç sırtına kaç kasa domates, çilek, kiraz vurdum ne dolu bagajlarla uzun yollar yaptım rampalar tırmandım banamısın demedi yeterki vites seçimini iyi yapın.
    5 kişi hatta iki erkek oldukça kilolu uzun yolculuklar yaptım hiç daraldım bunaldım diyen çıkmadı hatta her yolculuk sonunda çok keyifli idi diye teşekkür aldım. (arkada şaft tüneli olmasa daha da enfes olurmuş.)


    Yani durum bu şekilde aslında oldukça memnuniyet verici bir otomobil diyebilirim. Kime sorsanız Mıtsubıshı taş gibi arabadır motoru 1,000.000 km gider der ki bunu sayısız kez duydum ama iş icraata gelince durum değişiyor ikinci el kaygısı distribütör ilgisizliği reklam azlığı dizel motor olmayışı gibi etmenler insanları bu araçtan soğutuyor.

    Aracımı ne zaman yıkatmaya gitsem ne zaman yakıt almaya bir istasyona uğrasam mutlaka merak edip soru soranlarla karşılaşıyorum. Hep yakışıklı bir araç olmasndan yana övgüler alıyorum '' köpek balığının Jipi değilmi bu'' diyorlar Lancer dan hatırlayıp bende evet o diyorum bi süzüyorlar beğeni dile getiriyorlar hatta bir keresinde adam benden ayrılıp bayiye gitti aracı gördükten sonra incelemek üzere.

    Şayet 1,8 4*4 dıd dizel motorla gelmeyip vergi dilimine takılmasa adam gibi 1,6 1,5 dizel getirse QQ nun işi bu kadar kolay olmazdı.

    Aracımı gördükten sonra beğenip satın alanlar bile oldu çevremden.

    Belki fukara avuntusu gibi olacak ama satmaması işime geliyor trafikte çok görülmüyor o yüzdende ilgi çekiyor. Satarken bu durum aleyhimize ama olsun ben zaten 5 yıl satmamak üzere aldım suyunu sıka sıka kullanıyorum

    Saygılar.


    teşekkür ederim gayet açıklayıcı olmuş aslına bakarsanız ikinci eli çok satmaması vs beni pek bağlamıyor aradığım kriterler msj yazıyor ve bu araç kriterlerimi fazlasıyla karsılıyor ekstra olarak sunu sormak istiyorum ben bu araca hiç binmeim malesef bulunduğum il dolayısıyla pek imkanımda yok kıyaslama yapacak olursak bir arkadaşım ix35 bindim ve çok bogucuydu dardı diyor bunun iç hacmi nasıl arkada oturan insanlar rahat edebiliyor mu ben bir defasında bu sınıfa yakın l200 ün arkasına binmiştim harika bir diz msf genişliği vardı buda kadeşi L200 gibi büyük mü
    citr ve pejonun benzer araçalrını söylemişsin ama benzinli düşünmekle beraber sorunsuz beni üzmeyecek motor istiyorum
    cit ve pej alakası var m asx in mits japon değilmi aklımda daima su var alman yada japona bineceksin (gerçi suan italyana biny ama olsun)

    hocam öncelikle arka koltuklar için soruna deyineyim aile fertleri olarak hem hacimce hemde boyca geniş bireyler var mesela benim boyum 1,89 arka koltuklara oturduğumda diz ve baş mesafesi olarak asla sorun yaşamıyorum. Arada sırada arka koltuklara misafir olan annemde oldukça kilolu bir hanım oda gayet rahat. Daha önceki akşam arka koltuk 3 kişi dolu hepside yetişkin erkek biri 120 kg kadar şişman olan misafirlerimle 45 km gidiş 45 km dönüş bir yere gittik yol boyunca hepsinin keyfi yerinde idi, bunu size bizzat kullanıcı olarak yazıyorum bakın dikkatinizi çekerim. Ayrıca ASX bir üst segmet SUV olan Mıtsubıshı OUTLANDER platformuna inşa edilmiş bir araç baş ve diz mesafesi açısından şüpheniz olmasın.

    Diğer konuya gelince bu araç safkan japon. Yani japon markası olup da başka ülkelerde montajlanan araçlardan değil japon markas olarak japonyada üretilip Türkiye'ye ithal ediliyor. Örneğin Nissan QQ japondur ama ingilterede üretilir bu öyle değil.
    Motoru çok sorunsuz saat gibi çalışan kibrit gibi marş alan üst devirlerde atik alt devirlerde tasarruflu sorunsuz atmosferik benzinli bir motor. Kesinlikle bir şüpheniz olmasın zaten bu aracın belkide en can alıcı en kaliteli kısmı kalbidir yani MIVEC motorudur internettten araşıtırın okuyun.

    Bahsettiğim diğer araçlara gelince yani pejo ve citroenin araçlarına onlar tamamen ASX in alt yapsını karoserini yürürünü kullanıyor sadece ufak kozmetik farklar ve motor farklılıkları var yani sizin almak istediğiniz ASX in pejo yada citroenle ilgisi yok siz tamamen japon menşei li bir araç satın alacaksınız.


    hocam cok cok teşekkür ederim cok aydınlatıcı olmus yakın zamanda inşallah bende ask a gelecem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilbilge_11

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilbilge_11

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    ben 19 bin kmdir kullanıyorum gaayette memnunum.

    100 km de 7,9 lt yakıyorum tamamı şehir içi bu değerin oturduğum yerde facia yokuş olmasına karşın böyle bu değer.

    bir değerlendirme yaparsak şayet;

    Araç benzinli olduğu için insanlar direk şu düşünceyle yaklaşıyor, kafan 11 litre yakar bu alet,
    İç mekan çok sade fakat bir o kadar da kullanışlı ve rahat, insanlar biraz daha janjanlı biraz daha albenili araçlar istiyor günümüzde
    Kullanılan plastikler sert (malumunuz bu konu çok mühim!)
    Araç yol sesi alıyor. (düzenli olarak corolla ile seyahat ediyorum 2012 model ikiside aynı hatta corollada biraz daha fazla dyebilirim)
    Otomatik vitesi yok. Cvt şanzımanlı bir ASX illa ki satış adetlerinde kıpırdanma yaratırdı.
    Dizel motor yok. (citroen aircroos ve pejo 4008 adlı modeller var ASX in birebir aynısı muhteelen onlarda 112 lik hdi motor yer alır Mıtsubıshı yine avcunu yalar)
    Berbat ötesi bir servis anlayışı var bu markanın servise gittiğimde L200 fuso canter ve prestij münübüslerle karşılaşmaktan bıktım usandım.
    Marka yöneticileri ve satış sorumluları servis ağı tamamen ticari araç satışına odaklı insanlar yaklaşımlar bu yönde ilişkiler bu yönde binek araç müşterisine nasıl davranılır bilmiyorlar.

    Bu gibi olumsuzluklar var ASX in tutmaması için gösterilecek sebepler arasında en mühim olanıda reklam diyebilirim, bu araç sadece Türkiyeye geldiğinde reklamı yapıldı o kadar. Peynir ekmek gibi satılan Nissan QQ nun bile dur durak bilmeden tv üzerinden internet üzerinden gazete üzerinden reklamı yapılıyorsa bu aracın reklamı afişlerle el ilanlarıyla market poşetlerinin üzerinde bile yapılmalı ki aradaki fark kapansın!!

    Olumlu taraflarına gelince;
    Araç tam Türkiye yollarına göre bir araç altını vurdum derdi yok park yeri bulamadım kaldırıma çıkartacağım altı sürtermi derdi yok yerden yüksek rahat.
    Az yakıyor bu belli bir gerçek.
    Kliması çok güzel yazın araç siyah olmasına rağmen o sıcaklarda dayanıyorum klimaya çok geçmeden hemen ellerim ve burnum buz kesiyor.
    Geniş bir bagajı var.
    Arka koltulardaki yaşam alanı geniş.
    Atmosferik Mıvec motor çok şahane, alt devirlerde tasarruf üst devirlerde performans 2, vites 110 3, vites 160 ı biraz geçiyor 7,000 devirde kesiyor
    Kabin içinde cezbedici bir motor sesi var (motor sesini sevenler için çok sportif bir detay)
    Çok zengin donanım, ınvıte paket aracım yani giriş paket baz donanım ama yok yok hill hold start stop cc esp diz hava yastığına kadar baya dolu
    Beklentilerimi karşılayan bir müzik sistemi var karşılaştırdığım araçlar QQ, Corolla, Cruze hepsinden önde bu konuda ASX.
    Sürüş dinamikleri çok güzel,geniş yanaynaları var, sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanmıyorsunuz.
    Sizi uzun yıllar üzmeyecek bir araç sırtına kaç kasa domates, çilek, kiraz vurdum ne dolu bagajlarla uzun yollar yaptım rampalar tırmandım banamısın demedi yeterki vites seçimini iyi yapın.
    5 kişi hatta iki erkek oldukça kilolu uzun yolculuklar yaptım hiç daraldım bunaldım diyen çıkmadı hatta her yolculuk sonunda çok keyifli idi diye teşekkür aldım. (arkada şaft tüneli olmasa daha da enfes olurmuş.)


    Yani durum bu şekilde aslında oldukça memnuniyet verici bir otomobil diyebilirim. Kime sorsanız Mıtsubıshı taş gibi arabadır motoru 1,000.000 km gider der ki bunu sayısız kez duydum ama iş icraata gelince durum değişiyor ikinci el kaygısı distribütör ilgisizliği reklam azlığı dizel motor olmayışı gibi etmenler insanları bu araçtan soğutuyor.

    Aracımı ne zaman yıkatmaya gitsem ne zaman yakıt almaya bir istasyona uğrasam mutlaka merak edip soru soranlarla karşılaşıyorum. Hep yakışıklı bir araç olmasndan yana övgüler alıyorum '' köpek balığının Jipi değilmi bu'' diyorlar Lancer dan hatırlayıp bende evet o diyorum bi süzüyorlar beğeni dile getiriyorlar hatta bir keresinde adam benden ayrılıp bayiye gitti aracı gördükten sonra incelemek üzere.

    Şayet 1,8 4*4 dıd dizel motorla gelmeyip vergi dilimine takılmasa adam gibi 1,6 1,5 dizel getirse QQ nun işi bu kadar kolay olmazdı.

    Aracımı gördükten sonra beğenip satın alanlar bile oldu çevremden.

    Belki fukara avuntusu gibi olacak ama satmaması işime geliyor trafikte çok görülmüyor o yüzdende ilgi çekiyor. Satarken bu durum aleyhimize ama olsun ben zaten 5 yıl satmamak üzere aldım suyunu sıka sıka kullanıyorum

    Saygılar.


    teşekkür ederim gayet açıklayıcı olmuş aslına bakarsanız ikinci eli çok satmaması vs beni pek bağlamıyor aradığım kriterler msj yazıyor ve bu araç kriterlerimi fazlasıyla karsılıyor ekstra olarak sunu sormak istiyorum ben bu araca hiç binmeim malesef bulunduğum il dolayısıyla pek imkanımda yok kıyaslama yapacak olursak bir arkadaşım ix35 bindim ve çok bogucuydu dardı diyor bunun iç hacmi nasıl arkada oturan insanlar rahat edebiliyor mu ben bir defasında bu sınıfa yakın l200 ün arkasına binmiştim harika bir diz msf genişliği vardı buda kadeşi L200 gibi büyük mü
    citr ve pejonun benzer araçalrını söylemişsin ama benzinli düşünmekle beraber sorunsuz beni üzmeyecek motor istiyorum
    cit ve pej alakası var m asx in mits japon değilmi aklımda daima su var alman yada japona bineceksin (gerçi suan italyana biny ama olsun)

    hocam öncelikle arka koltuklar için soruna deyineyim aile fertleri olarak hem hacimce hemde boyca geniş bireyler var mesela benim boyum 1,89 arka koltuklara oturduğumda diz ve baş mesafesi olarak asla sorun yaşamıyorum. Arada sırada arka koltuklara misafir olan annemde oldukça kilolu bir hanım oda gayet rahat. Daha önceki akşam arka koltuk 3 kişi dolu hepside yetişkin erkek biri 120 kg kadar şişman olan misafirlerimle 45 km gidiş 45 km dönüş bir yere gittik yol boyunca hepsinin keyfi yerinde idi, bunu size bizzat kullanıcı olarak yazıyorum bakın dikkatinizi çekerim. Ayrıca ASX bir üst segmet SUV olan Mıtsubıshı OUTLANDER platformuna inşa edilmiş bir araç baş ve diz mesafesi açısından şüpheniz olmasın.

    Diğer konuya gelince bu araç safkan japon. Yani japon markası olup da başka ülkelerde montajlanan araçlardan değil japon markas olarak japonyada üretilip Türkiye'ye ithal ediliyor. Örneğin Nissan QQ japondur ama ingilterede üretilir bu öyle değil.
    Motoru çok sorunsuz saat gibi çalışan kibrit gibi marş alan üst devirlerde atik alt devirlerde tasarruflu sorunsuz atmosferik benzinli bir motor. Kesinlikle bir şüpheniz olmasın zaten bu aracın belkide en can alıcı en kaliteli kısmı kalbidir yani MIVEC motorudur internettten araşıtırın okuyun.

    Bahsettiğim diğer araçlara gelince yani pejo ve citroenin araçlarına onlar tamamen ASX in alt yapsını karoserini yürürünü kullanıyor sadece ufak kozmetik farklar ve motor farklılıkları var yani sizin almak istediğiniz ASX in pejo yada citroenle ilgisi yok siz tamamen japon menşei li bir araç satın alacaksınız.


    hocam cok cok teşekkür ederim cok aydınlatıcı olmus yakın zamanda inşallah bende ask a gelecem

    İnşallah hocam hayırlsı olsun, sonucu buradan duyurursunuz aklnıza takılan şeyler olursa pm de atabilirsiniz, asla pişman olmazsınız emin olun




  • kuga gibi bi araba dururken asx almak çılgınlık olur

    asx bence tipten kaybediyor reklam distrübütor falan filan hikaye türk halkı tipini beğenmedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    ben 19 bin kmdir kullanıyorum gaayette memnunum.

    100 km de 7,9 lt yakıyorum tamamı şehir içi bu değerin oturduğum yerde facia yokuş olmasına karşın böyle bu değer.

    bir değerlendirme yaparsak şayet;

    Araç benzinli olduğu için insanlar direk şu düşünceyle yaklaşıyor, kafan 11 litre yakar bu alet,
    İç mekan çok sade fakat bir o kadar da kullanışlı ve rahat, insanlar biraz daha janjanlı biraz daha albenili araçlar istiyor günümüzde
    Kullanılan plastikler sert (malumunuz bu konu çok mühim!)
    Araç yol sesi alıyor. (düzenli olarak corolla ile seyahat ediyorum 2012 model ikiside aynı hatta corollada biraz daha fazla dyebilirim)
    Otomatik vitesi yok. Cvt şanzımanlı bir ASX illa ki satış adetlerinde kıpırdanma yaratırdı.
    Dizel motor yok. (citroen aircroos ve pejo 4008 adlı modeller var ASX in birebir aynısı muhteelen onlarda 112 lik hdi motor yer alır Mıtsubıshı yine avcunu yalar)
    Berbat ötesi bir servis anlayışı var bu markanın servise gittiğimde L200 fuso canter ve prestij münübüslerle karşılaşmaktan bıktım usandım.
    Marka yöneticileri ve satış sorumluları servis ağı tamamen ticari araç satışına odaklı insanlar yaklaşımlar bu yönde ilişkiler bu yönde binek araç müşterisine nasıl davranılır bilmiyorlar.

    Bu gibi olumsuzluklar var ASX in tutmaması için gösterilecek sebepler arasında en mühim olanıda reklam diyebilirim, bu araç sadece Türkiyeye geldiğinde reklamı yapıldı o kadar. Peynir ekmek gibi satılan Nissan QQ nun bile dur durak bilmeden tv üzerinden internet üzerinden gazete üzerinden reklamı yapılıyorsa bu aracın reklamı afişlerle el ilanlarıyla market poşetlerinin üzerinde bile yapılmalı ki aradaki fark kapansın!!

    Olumlu taraflarına gelince;
    Araç tam Türkiye yollarına göre bir araç altını vurdum derdi yok park yeri bulamadım kaldırıma çıkartacağım altı sürtermi derdi yok yerden yüksek rahat.
    Az yakıyor bu belli bir gerçek.
    Kliması çok güzel yazın araç siyah olmasına rağmen o sıcaklarda dayanıyorum klimaya çok geçmeden hemen ellerim ve burnum buz kesiyor.
    Geniş bir bagajı var.
    Arka koltulardaki yaşam alanı geniş.
    Atmosferik Mıvec motor çok şahane, alt devirlerde tasarruf üst devirlerde performans 2, vites 110 3, vites 160 ı biraz geçiyor 7,000 devirde kesiyor
    Kabin içinde cezbedici bir motor sesi var (motor sesini sevenler için çok sportif bir detay)
    Çok zengin donanım, ınvıte paket aracım yani giriş paket baz donanım ama yok yok hill hold start stop cc esp diz hava yastığına kadar baya dolu
    Beklentilerimi karşılayan bir müzik sistemi var karşılaştırdığım araçlar QQ, Corolla, Cruze hepsinden önde bu konuda ASX.
    Sürüş dinamikleri çok güzel,geniş yanaynaları var, sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanmıyorsunuz.
    Sizi uzun yıllar üzmeyecek bir araç sırtına kaç kasa domates, çilek, kiraz vurdum ne dolu bagajlarla uzun yollar yaptım rampalar tırmandım banamısın demedi yeterki vites seçimini iyi yapın.
    5 kişi hatta iki erkek oldukça kilolu uzun yolculuklar yaptım hiç daraldım bunaldım diyen çıkmadı hatta her yolculuk sonunda çok keyifli idi diye teşekkür aldım. (arkada şaft tüneli olmasa daha da enfes olurmuş.)


    Yani durum bu şekilde aslında oldukça memnuniyet verici bir otomobil diyebilirim. Kime sorsanız Mıtsubıshı taş gibi arabadır motoru 1,000.000 km gider der ki bunu sayısız kez duydum ama iş icraata gelince durum değişiyor ikinci el kaygısı distribütör ilgisizliği reklam azlığı dizel motor olmayışı gibi etmenler insanları bu araçtan soğutuyor.

    Aracımı ne zaman yıkatmaya gitsem ne zaman yakıt almaya bir istasyona uğrasam mutlaka merak edip soru soranlarla karşılaşıyorum. Hep yakışıklı bir araç olmasndan yana övgüler alıyorum '' köpek balığının Jipi değilmi bu'' diyorlar Lancer dan hatırlayıp bende evet o diyorum bi süzüyorlar beğeni dile getiriyorlar hatta bir keresinde adam benden ayrılıp bayiye gitti aracı gördükten sonra incelemek üzere.

    Şayet 1,8 4*4 dıd dizel motorla gelmeyip vergi dilimine takılmasa adam gibi 1,6 1,5 dizel getirse QQ nun işi bu kadar kolay olmazdı.

    Aracımı gördükten sonra beğenip satın alanlar bile oldu çevremden.

    Belki fukara avuntusu gibi olacak ama satmaması işime geliyor trafikte çok görülmüyor o yüzdende ilgi çekiyor. Satarken bu durum aleyhimize ama olsun ben zaten 5 yıl satmamak üzere aldım suyunu sıka sıka kullanıyorum

    Saygılar.


    Güzel objektif bir değerlendirme olmuş...Teşekkürler...




  • Kuga güzel ama maddi durumum ons suan yetmez amacim 40-47 arasi asx görünüm olarakta bence çok güzel

    Birde asx alırken nelere dikkat etmeliyim sahib baktığım ilanların bazıları mitsubishi servisi olmayan yerler nasıl bir yol izlemeli aracın hangi noktalarına dikkat etmeliyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilbilge_11

    Kuga güzel ama maddi durumum ons suan yetmez amacim 40-47 arasi asx görünüm olarakta bence çok güzel

    Birde asx alırken nelere dikkat etmeliyim sahib baktığım ilanların bazıları mitsubishi servisi olmayan yerler nasıl bir yol izlemeli aracın hangi noktalarına dikkat etmeliyim

    özellikle dikkat etmeniz gereken bir kısım yok hocam sadece tramerden sorgulatın hasarı olup olmadığını kontrol ettirin yeter.

    Türkiyede satılan ASX lerin hiç birinde süregelen kronik bir sorun yok bildiğim kadarı ile o yüzden hasarsız kazasız belasız bir tane bulunca gönül rahatlığı ile satın alın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    ben 19 bin kmdir kullanıyorum gaayette memnunum.

    100 km de 7,9 lt yakıyorum tamamı şehir içi bu değerin oturduğum yerde facia yokuş olmasına karşın böyle bu değer.

    bir değerlendirme yaparsak şayet;

    Araç benzinli olduğu için insanlar direk şu düşünceyle yaklaşıyor, kafan 11 litre yakar bu alet,
    İç mekan çok sade fakat bir o kadar da kullanışlı ve rahat, insanlar biraz daha janjanlı biraz daha albenili araçlar istiyor günümüzde
    Kullanılan plastikler sert (malumunuz bu konu çok mühim!)
    Araç yol sesi alıyor. (düzenli olarak corolla ile seyahat ediyorum 2012 model ikiside aynı hatta corollada biraz daha fazla dyebilirim)
    Otomatik vitesi yok. Cvt şanzımanlı bir ASX illa ki satış adetlerinde kıpırdanma yaratırdı.
    Dizel motor yok. (citroen aircroos ve pejo 4008 adlı modeller var ASX in birebir aynısı muhteelen onlarda 112 lik hdi motor yer alır Mıtsubıshı yine avcunu yalar)
    Berbat ötesi bir servis anlayışı var bu markanın servise gittiğimde L200 fuso canter ve prestij münübüslerle karşılaşmaktan bıktım usandım.
    Marka yöneticileri ve satış sorumluları servis ağı tamamen ticari araç satışına odaklı insanlar yaklaşımlar bu yönde ilişkiler bu yönde binek araç müşterisine nasıl davranılır bilmiyorlar.

    Bu gibi olumsuzluklar var ASX in tutmaması için gösterilecek sebepler arasında en mühim olanıda reklam diyebilirim, bu araç sadece Türkiyeye geldiğinde reklamı yapıldı o kadar. Peynir ekmek gibi satılan Nissan QQ nun bile dur durak bilmeden tv üzerinden internet üzerinden gazete üzerinden reklamı yapılıyorsa bu aracın reklamı afişlerle el ilanlarıyla market poşetlerinin üzerinde bile yapılmalı ki aradaki fark kapansın!!

    Olumlu taraflarına gelince;
    Araç tam Türkiye yollarına göre bir araç altını vurdum derdi yok park yeri bulamadım kaldırıma çıkartacağım altı sürtermi derdi yok yerden yüksek rahat.
    Az yakıyor bu belli bir gerçek.
    Kliması çok güzel yazın araç siyah olmasına rağmen o sıcaklarda dayanıyorum klimaya çok geçmeden hemen ellerim ve burnum buz kesiyor.
    Geniş bir bagajı var.
    Arka koltulardaki yaşam alanı geniş.
    Atmosferik Mıvec motor çok şahane, alt devirlerde tasarruf üst devirlerde performans 2, vites 110 3, vites 160 ı biraz geçiyor 7,000 devirde kesiyor
    Kabin içinde cezbedici bir motor sesi var (motor sesini sevenler için çok sportif bir detay)
    Çok zengin donanım, ınvıte paket aracım yani giriş paket baz donanım ama yok yok hill hold start stop cc esp diz hava yastığına kadar baya dolu
    Beklentilerimi karşılayan bir müzik sistemi var karşılaştırdığım araçlar QQ, Corolla, Cruze hepsinden önde bu konuda ASX.
    Sürüş dinamikleri çok güzel,geniş yanaynaları var, sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanmıyorsunuz.
    Sizi uzun yıllar üzmeyecek bir araç sırtına kaç kasa domates, çilek, kiraz vurdum ne dolu bagajlarla uzun yollar yaptım rampalar tırmandım banamısın demedi yeterki vites seçimini iyi yapın.
    5 kişi hatta iki erkek oldukça kilolu uzun yolculuklar yaptım hiç daraldım bunaldım diyen çıkmadı hatta her yolculuk sonunda çok keyifli idi diye teşekkür aldım. (arkada şaft tüneli olmasa daha da enfes olurmuş.)


    Yani durum bu şekilde aslında oldukça memnuniyet verici bir otomobil diyebilirim. Kime sorsanız Mıtsubıshı taş gibi arabadır motoru 1,000.000 km gider der ki bunu sayısız kez duydum ama iş icraata gelince durum değişiyor ikinci el kaygısı distribütör ilgisizliği reklam azlığı dizel motor olmayışı gibi etmenler insanları bu araçtan soğutuyor.

    Aracımı ne zaman yıkatmaya gitsem ne zaman yakıt almaya bir istasyona uğrasam mutlaka merak edip soru soranlarla karşılaşıyorum. Hep yakışıklı bir araç olmasndan yana övgüler alıyorum '' köpek balığının Jipi değilmi bu'' diyorlar Lancer dan hatırlayıp bende evet o diyorum bi süzüyorlar beğeni dile getiriyorlar hatta bir keresinde adam benden ayrılıp bayiye gitti aracı gördükten sonra incelemek üzere.

    Şayet 1,8 4*4 dıd dizel motorla gelmeyip vergi dilimine takılmasa adam gibi 1,6 1,5 dizel getirse QQ nun işi bu kadar kolay olmazdı.

    Aracımı gördükten sonra beğenip satın alanlar bile oldu çevremden.

    Belki fukara avuntusu gibi olacak ama satmaması işime geliyor trafikte çok görülmüyor o yüzdende ilgi çekiyor. Satarken bu durum aleyhimize ama olsun ben zaten 5 yıl satmamak üzere aldım suyunu sıka sıka kullanıyorum

    Saygılar.


    Güzel objektif bir değerlendirme olmuş...Teşekkürler...

    estağfurullah ne demek. kullandığımız araçlar metal yığını neticede, sevmek ayrıdır aracı tamam ama neyse açık seçik te anltamak gerek.




  • bazı şehirlerde servis yok sonuçta tramer kaydına girmeyen kayıtlar olabilir servis olmayan yerlerde ne yapmalıyı diğer firmaların servisleri bakarmı
    birde intence mi yoksa invite mi almalıyım sanırım cok fark yok arada fiyat olarakta ikinci elde 7-10tl oynuyor değer mi bu farka birde cam tavan bir kazada ne kadar sağlıklı olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilbilge_11 -- 25 Mart 2013; 9:00:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilbilge_11

    quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    ASX nasıl derken beklentin nedir? bende o araç ile ilgileniyorum.



    beklentilerimi ilk msj yazdım

    sorunsuzluk mekanik v elektr olarak
    geniş iç hacim konfor
    yokusta güç

    Bende bu sıralar kapı kapı dolaşıp piyasadaki SUV tarzı araçları araştırıyorum. ASX gelince bu hafta sonu onu inceledim ve kullandım. Araçtan beklentiler fazla yukarıda tutulmadığı sürece iş görecek bir araç, kullanımı bir otomobile yakın yani oyle arazi aracı kullanıyormuş izlenimi vermiyor. Birde araç hafif, hız yükseldiğinde bunu hissettiriyor. Ben de şu ana kadar İX35 QQ ASX testleri taptım benim kafama İX35 biraz daha fazla oturdu çünkü hem iç dizayn ve kullanışlılık hem sürüşte aracın kendini heybetli ve ağır hissettirmesi yaşam alanın genişliği bagaj genişliği açısından diğerlerine göre 1 tık önde. QQ ise kullanım çok kaba yani insan arabada değil kalas üzerinde gidiyormuş gibi hissettiriyor. Diğer taraftan mekanik motor vs.. sağlamlığı ve sorunsuzluk anlamında ASX hepsinden iyidir muhtemelen. Pejo Citroen vs.. zaten hiç bakmıyorum onlar benim gözümde bu tip araçlar yapabilecek yada bu konuda müşteriyi memnun edebilecek markalar değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AO -- 25 Mart 2013; 11:10:01 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.