Şimdi Ara

.::ASUS ZENFONE 3 AİLESİ [ANA KONU - KULLANICI KULÜBÜ]::. (245. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.934
Cevap
46
Favori
266.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 243244245246247
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snakefatih

    tamir durumu yine ilk gönderdiğim hale gönmüş Onarım Durumu Ürününüz yetkili servise ulaştı ve belirtmiş olduğunuz arızalar inceleniyor. servisle görüştüm 25 inde servis süresi bitiyormuş cihazın yerine yedek cihaz veremiyorlarmış sıfır cihazı ancak ayın 25 i bittiğinde talep edebilirmişim. ben de süresinde bitiremezseniz ücret iadesi isteyeceğim dedim 25 ini bekleyin dedi. mevzu halen serviste. eğer para iadesi alırsam bir daha asus almam.
    şans işi seninki. sanki samsung alan yaşamıyor mu sorun? yaşıyor. lg de böyle, hepsi böyle ne yazık ki. dua et paranı sorunsuz iade edecekler. tüketici hakem heyetine kalsa işin bi daha beklemek zorunda kalacaktın. parana göre fiyat performans telefonları var. 2bine de var 3bine de.. 4bin liraya da. geçmiş olsun. şurada 11 gün kaldı. parayı aldığın gün alacağın bir telefon araştır bence. nereden ne alınır, önceliklerin nelerdir diye.




  • Laser e oreo gelecek mi arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şu meşhur ghost touch sorunu, eldiven modunu aktifleştirince düzeldi. Bakalım önümüzdeki günlerde denemeye devam edicem. Telefon z3 laser.
  • Dün telefonumu garantiye göndermeleri için teknosaya bıraktım şarj dolmama şart olmama tarzı sorunlar vardı giden teknik serviş tam bir savaş alanı smsinfocomm bişeydi daha önce gönderen oldumu telefon bu servise

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus Zenfone 3 telefonu bilgisayara bağladığımda önceden görüyorken ,şu anda göremiyorum.Kablodan deği.Evde orjinal şarj kablosu ile denedim olmadı.İş yerinde piyasadan aldığım oem kablo ile de olmuyor.Geliştirici seçeneklerinde USB hata ayıklama açık ayrıca USB yapılandırmasında da MTP seçili ama olmuyor.İnternetten baktım denediklerim dışında bir şey söyleyen yok,bunları yapın düzelir diyor ama bende olmadı.Konu hakkında yardımcı olabilecek var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10pele

    Asus Zenfone 3 telefonu bilgisayara bağladığımda önceden görüyorken ,şu anda göremiyorum.Kablodan deği.Evde orjinal şarj kablosu ile denedim olmadı.İş yerinde piyasadan aldığım oem kablo ile de olmuyor.Geliştirici seçeneklerinde USB hata ayıklama açık ayrıca USB yapılandırmasında da MTP seçili ama olmuyor.İnternetten baktım denediklerim dışında bir şey söyleyen yok,bunları yapın düzelir diyor ama bende olmadı.Konu hakkında yardımcı olabilecek var mı?
    farklı bilgisayarlarda deneyin. telefonu uzun zamandır kapatmadıysanız kapatıp-10 sn bekleyip-yeniden açın. bilgisayarda antivirüs falan varsa engelleyebilir ya da bazı programlar usblerin çalışmasını engelliyor olabilir. taktığınız usb slotunu da değiştirin onda da arıza olabilir.
  • mikailc78 kullanıcısına yanıt
    telefonu uzun zamandır kapatıp açmamıştım,kapatıp-10 sn bekleyip-yeniden açtım sorun düzeldi.Teşekkür ederim sorun halloldu
  • Arkadaşlar merhaba , malum telefonun kamerasında sorun var bugün kadıköyde çoğu yere sordum ama arka kamerayı bulamadım . Garantimde bitti Kendi servisi uzak bana . İstanbulda daha önce kamerasını değiştirmiş olan bir arkadaş bana yardımcı olabilir mi ? Teşekkürler . Odaklanma sorunu .
  • Arkadaşlar zenfone 3 laser de birkaç aydır konum bulma sorunu yaşıyorum. Telefonu açıp kapatınca 1 seferlik buluyor. Sonrasında yine yok.

    Sebebi ne olabilir? Benim yapabileceğim bir çözüm yolu var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    Arkadaşlar zenfone 3 laser de birkaç aydır konum bulma sorunu yaşıyorum. Telefonu açıp kapatınca 1 seferlik buluyor. Sonrasında yine yok.

    Sebebi ne olabilir? Benim yapabileceğim bir çözüm yolu var mıdır?
    Konumun ayarından yüksek doğruluğu seçin. Sadece sensör ile bulamaz. Hard format atmakta fayda var, eğer yine de düzelmezse telefonun anakartinda sorun vardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikailc78

    Konumun ayarından yüksek doğruluğu seçin. Sadece sensör ile bulamaz. Hard format atmakta fayda var, eğer yine de düzelmezse telefonun anakartinda sorun vardır

    Alıntıları Göster
    Onu da denemiştim. Yüksek doğrulukla sadece gps arasında geçiş yaptığımda bazen geliyor bazen gelmiyor. Kafasına göre yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • raintimex kullanıcısına yanıt
    Evet benim telefon yeni geldi ve rezil halde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonum birkaç ay önce wi-fi problemi yüzünden anakartı ve bataryası değişmişti 1 ay beklemiştim bu tamir için geçen haftalarda bu sefer şarj olmuyor diye gönderdim hiçbişey yapmamışlar şarj kablosunun yenisi gönderilmiş ve telefona format atmışlar şu an 8 saattir şarjda %50 si doldu bataryanın üstelik ekranı da çatlak geldi ilk işim hafta içi tüketici haklarına başvurmak olacak ama önce aldığım yerle görüşeyim. İade fa lan yapmazlarsa tüketici haklarına başvuruyorum. Gönderdiğimde wi-fi problemi yoktu şu an neredeyse hiç çalışmıyor. Çalışıyor gibi görünüyor ama yok gibi. Bu yazıyı yazarken şarjda ama %49 â düştü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snakefatih -- 30 Mart 2019; 0:15:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snakefatih

    Telefonum birkaç ay önce wi-fi problemi yüzünden anakartı ve bataryası değişmişti 1 ay beklemiştim bu tamir için geçen haftalarda bu sefer şarj olmuyor diye gönderdim hiçbişey yapmamışlar şarj kablosunun yenisi gönderilmiş ve telefona format atmışlar şu an 8 saattir şarjda %50 si doldu bataryanın üstelik ekranı da çatlak geldi ilk işim hafta içi tüketici haklarına başvurmak olacak ama önce aldığım yerle görüşeyim. İade fa lan yapmazlarsa tüketici haklarına başvuruyorum. Gönderdiğimde wi-fi problemi yoktu şu an neredeyse hiç çalışmıyor. Çalışıyor gibi görünüyor ama yok gibi. Bu yazıyı yazarken şarjda ama %49 â düştü.
    Benimde aynıydı anakart değişmiş ama şarj tutmuyor batarya değişim istemiştim yapılmamış bazen 2şer düşüyo şarj

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • raintimex kullanıcısına yanıt
    Bugün aldığım firmayla görüştüm durumu anlattım asus la görüşün dedi olmazsa bizi arayın dedi asus la görüştüm bu telefonun 0 ını ya da ücret iadesini yapın dedim koşulları çok değişik 3 kere aynı arızadan servise gidecekmiş 3 ünde de parça değişimi olacakmış yine aynı sorun çıkarsa o zaman yeni telefon ya da para iadesi çıkacakmış. Bayan hiçbişey yapmadan formatlayıp göndermişsiniz nasıl olacak bu dedim cevap yok. Ben %10 şarjla gönderdim size madem sorun yoktu günlerce sizde kaldı şarja takıp %100 doldursaydınız görseydik dedim cevap yok. Geldiğinde %15 di şarjı. 12 saat takın bakalım %50 yi dolduruyor mu görseydiniz dedim. Baktım birşey diyemiyor tekrar gönderin bakalım diyor tekrar aldığım yeri aradım tüketici haklarına başvurun 3 ayda iade edilir dedi pazartesi ilk işim bu olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snakefatih

    Bugün aldığım firmayla görüştüm durumu anlattım asus la görüşün dedi olmazsa bizi arayın dedi asus la görüştüm bu telefonun 0 ını ya da ücret iadesini yapın dedim koşulları çok değişik 3 kere aynı arızadan servise gidecekmiş 3 ünde de parça değişimi olacakmış yine aynı sorun çıkarsa o zaman yeni telefon ya da para iadesi çıkacakmış. Bayan hiçbişey yapmadan formatlayıp göndermişsiniz nasıl olacak bu dedim cevap yok. Ben %10 şarjla gönderdim size madem sorun yoktu günlerce sizde kaldı şarja takıp %100 doldursaydınız görseydik dedim cevap yok. Geldiğinde %15 di şarjı. 12 saat takın bakalım %50 yi dolduruyor mu görseydiniz dedim. Baktım birşey diyemiyor tekrar gönderin bakalım diyor tekrar aldığım yeri aradım tüketici haklarına başvurun 3 ayda iade edilir dedi pazartesi ilk işim bu olacak.
    Bende teknosadan almıştım cihazı 1.5. Yıl oldu daha cihaz geldiğinde şikayetlerimin hiç biri yapılmamış batarya değişimi şarj kablosu değişimi istemiştim yapılmamış orada çalışan kadın isterseniz tekrar gönderelim servise 2 servis kağıdıyla tüketici haklarına başvuru yaparsınız dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • raintimex kullanıcısına yanıt
    1.5 yılı geçmiş cihaz şarj sorunu ile servise gittiğinde otomatikman cihazın bataryasının cihazın şarj kablosunun takıldığı soket (bloğun) şarj kablosunun ve şarj adaptörünün değişmesi lazım. Sebebi bu parçaların zamanla işlevi bitiyor zayıflıyor set halinde değiştirseler eminimki sorun %90 çözülür. Benim anladığım kadarıyla bunlar önce telefonu formatlıyor sonra pc de yüklü telefon programı gibi bişey olmalı o yazılımla telefonu kontrol ediyorlar program hata vermiyor ve paketlenip gönderiyorlar zaten 1.5 sene kullanmış batarya bu süre için normal diyorlardır aksi halde gönderdiğim telefon aynı şekilde gelmezdi. Artık yukarıdan baskı mı yapıyorlar tamir etmeyin diye aklıma başka şeyler geliyor. Yani imkansız birşey demiyorum tak şarja 12 saat dene bakalım doluyor mu gör. Bunda anlamayacak ne var demek ki uğraşmak istemiyorlar. Ekran kartında sorun olanlar servise gönderdim 1 ay bekledi yine paketleyip göndermişler yazısını okurdum aynısı başıma geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snakefatih

    1.5 yılı geçmiş cihaz şarj sorunu ile servise gittiğinde otomatikman cihazın bataryasının cihazın şarj kablosunun takıldığı soket (bloğun) şarj kablosunun ve şarj adaptörünün değişmesi lazım. Sebebi bu parçaların zamanla işlevi bitiyor zayıflıyor set halinde değiştirseler eminimki sorun %90 çözülür. Benim anladığım kadarıyla bunlar önce telefonu formatlıyor sonra pc de yüklü telefon programı gibi bişey olmalı o yazılımla telefonu kontrol ediyorlar program hata vermiyor ve paketlenip gönderiyorlar zaten 1.5 sene kullanmış batarya bu süre için normal diyorlardır aksi halde gönderdiğim telefon aynı şekilde gelmezdi. Artık yukarıdan baskı mı yapıyorlar tamir etmeyin diye aklıma başka şeyler geliyor. Yani imkansız birşey demiyorum tak şarja 12 saat dene bakalım doluyor mu gör. Bunda anlamayacak ne var demek ki uğraşmak istemiyorlar. Ekran kartında sorun olanlar servise gönderdim 1 ay bekledi yine paketleyip göndermişler yazısını okurdum aynısı başıma geldi.
    Asus pişmanlıkmış diyelim ben yeni cihaz aldım huawei oda ekranında leke vardı değişim kararı çıktı 1 günde hafta içi gelir muhtemelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • raintimex kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Ben de xiaomi alırım bir sonraki sefere. Şu iş neticelensin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 243244245246247
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.