Şimdi Ara

☆☆ ASUS ZenFone 2 Ana Konu / Kullanıcı Kulübü ☆☆ (579. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.288
Cevap
137
Favori
460.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 577578579580581
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PatientZer0

    Telefon suya düştü ve bozuldu servise gönderdim.

    Servisten gelen mail
    Tamir detayı : CİHAZIN LCD PANEL İ HASARLI, FİYATI 280 TL + MAİN BOARD 495 TL + BATARYA 55 TL SUB BOARD 60 TL İŞCİLİK 35 TL TOPLAM KDV DAHİL(925) TL ÜCRETİN KABULU HALİNDE DİĞER ARIZALAR GARANTİ KAPSAMINDA ONARIMA ALINACAKTIR.



    Toplam tamir ücreti : 925 TL

    32 gb modeli zaten vatan bilgisayarda yenisi 1099 TL.


    sıvı teması oldu mu ne yazıkki parayla yapıyorlar...gerçi asus servis baya gıcık ...maşallah 0 telefon fiyatı çekmişler.





    kendi kendine kapanıp açılmayan trlefonu gönderdiğimde içine s.çmışlar telefonun...herşey değişmiş değişmesinede bu seferde hava hafif soğuk oldumu %30-%40 şarjla kapanır oldu...arka kapak kırık grldi...bir de açıklamaya arka kapakta çizik,kırık var yazılmış sanırsın çok sağlam! ömrümde gördüğüm en dandik arka kapak ufacık darbede çatlıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    ekranın kendi kendisine basması hakkında şöyle bir şey buldum asus forumda ;



    https://www.asus.com/zentalk/forum.php?mod=viewthread&tid=61745&page=10&mobile=2#pid519432



    kısaca diyor ki ; dokunmatik panel sürümü 5446_0x83_0xc3 numaralı olan telefonların ghost touch sorununu yaşaması kaçınılmazmış. servise gittiğinde panel sürümü değişip gelen telefonlarda bu sorun olmuyormuş.



    panel sürümünü öğrenmek için ; ayarlar-telefon hakkında-donanım bilgisi-dokunmatik ekran panel sürümü.





    bu sorunu yaşayıp çözüme ulaşan yada panel numarası serviste değişen oldu mu?

    hocam benim panel sürümüm 5446_0x83_0xc3 ama hiç bir zaman dokunmatik sorunu yaşamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeLLgaTe


    quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    ekranın kendi kendisine basması hakkında şöyle bir şey buldum asus forumda ;



    https://www.asus.com/zentalk/forum.php?mod=viewthread&tid=61745&page=10&mobile=2#pid519432



    kısaca diyor ki ; dokunmatik panel sürümü 5446_0x83_0xc3 numaralı olan telefonların ghost touch sorununu yaşaması kaçınılmazmış. servise gittiğinde panel sürümü değişip gelen telefonlarda bu sorun olmuyormuş.



    panel sürümünü öğrenmek için ; ayarlar-telefon hakkında-donanım bilgisi-dokunmatik ekran panel sürümü.





    bu sorunu yaşayıp çözüme ulaşan yada panel numarası serviste değişen oldu mu?

    hocam benim panel sürümüm 5446_0x83_0xc3 ama hiç bir zaman dokunmatik sorunu yaşamadım

    inşallah yaşamazsınız hocam. bende bu sıkıntı ortaya çıkana kadar telefonda en ufak bir sıkıntı yaşamadım ve çok memnundum. araştırınca asus forumlarında bununla alakalı onlarca konu olduğunu gördüm. özetle orada yazılan şey o panel numarasında olan telefonlarda bu sorunun ortaya çıktığı yönünde. ben multitouch testi yaptığımda ekranın 1 cm altında (saat hizasında) boydan boya yatay olarak çizgi şeklinde bir çift tıklama söz konusu. önümüzdeki hafta servise göndermeyi düşünüyorum, inşallah yazılımla çözmeden tamirini yaparlar, iade çıkarsa da alternatiflere bakacağım. ramazan bayramında 1200 lira peşin paraya teknosadan almıştım aleti ve verdiğim paraya hiç üzülmedim. aynı seviyede yada daha ucuza alternatif cihaz bulursam alırım artık. yalnız teknosa iade prosedürü nasıldır bilmiyorum, hediye çeki mi veriyorlar yoksa ürün bedelini nakden mi veriyorlar yoksa iadeyi direk asus servisi mi yapıyor hiç fikrim yok. teknosadan peşin paraya telefon alıpta servisten iade raporu çıkanlar nasıl bir yol izledi, bilen birisi söylerse sevinirim.




  • arkadaslar merhaba

    zenfone2 kullaniyorum. telefon nisanlimin attigi sms leri ozel kutusuna atiyor direktmen ve arama kutusundan da siliyor. ne yaptiysam olmadi lutfen yardim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    ekranın kendi kendisine basması hakkında şöyle bir şey buldum asus forumda ;


    https://www.asus.com/zentalk/forum.php?mod=viewthread&tid=61745&page=10&mobile=2#pid519432



    kısaca diyor ki ; dokunmatik panel sürümü 5446_0x83_0xc3 numaralı olan telefonların ghost touch sorununu yaşaması kaçınılmazmış. servise gittiğinde panel sürümü değişip gelen telefonlarda bu sorun olmuyormuş.



    panel sürümünü öğrenmek için ; ayarlar-telefon hakkında-donanım bilgisi-dokunmatik ekran panel sürümü.





    bu sorunu yaşayıp çözüme ulaşan yada panel numarası serviste değişen oldu mu?

    Şu anda çok ciddi boyutta ghost touch sorunum var zenfone 2'mde.. Telefonu şu anda formatlamaya çalışıyorum, çözülmezse acilen yetkili servis verecem.. Ankara'da nerede ervisleri var, onu da bulabilmiş değilim.. Daha 1 sene olmadı telefonu alalı, hepsiburada.Com'dan almıştım, gayet de memnundum. Ancak birden bu sorun patlak verdi, ve insanı canından bezdiriyor. Telefon kafasına göre tıklayıp duruyor oraya buraya.

    Ve hocam aynen söylediğiniz satırda bendeki problem de. Bir resim yapma uygulaması yükleyip onu açtım tıkladığı yerleri görebilmek için. Üstteki ASUS yazısının iki parmak kadar altındaki bir satırda yapıyor tıklamayı sürekli.. Panele henüz bakamadım, şu anda formatlanıyor telefon..


    EDIT: Şu anda panel numarasına bakabildim, ve tam da söylediğiniz modeldenmiş..

    EDIT 2: Ayarlardan fabrika ayarlarına dönüş işlemi ve telefon kapalıyken hard reset atma işlemini yaptım. Hiçbir işe yaramadı. Sorun devam ediyor. Asus sayfasında destek talebi oluşturdum, gelip kapıdan alacaklarmış diyor yalan değilse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkness -- 18 Ocak 2017; 12:54:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkness


    quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    ekranın kendi kendisine basması hakkında şöyle bir şey buldum asus forumda ;


    https://www.asus.com/zentalk/forum.php?mod=viewthread&tid=61745&page=10&mobile=2#pid519432



    kısaca diyor ki ; dokunmatik panel sürümü 5446_0x83_0xc3 numaralı olan telefonların ghost touch sorununu yaşaması kaçınılmazmış. servise gittiğinde panel sürümü değişip gelen telefonlarda bu sorun olmuyormuş.



    panel sürümünü öğrenmek için ; ayarlar-telefon hakkında-donanım bilgisi-dokunmatik ekran panel sürümü.





    bu sorunu yaşayıp çözüme ulaşan yada panel numarası serviste değişen oldu mu?

    Şu anda çok ciddi boyutta ghost touch sorunum var zenfone 2'mde.. Telefonu şu anda formatlamaya çalışıyorum, çözülmezse acilen yetkili servis verecem.. Ankara'da nerede ervisleri var, onu da bulabilmiş değilim.. Daha 1 sene olmadı telefonu alalı, hepsiburada.Com'dan almıştım, gayet de memnundum. Ancak birden bu sorun patlak verdi, ve insanı canından bezdiriyor. Telefon kafasına göre tıklayıp duruyor oraya buraya.

    Ve hocam aynen söylediğiniz satırda bendeki problem de. Bir resim yapma uygulaması yükleyip onu açtım tıkladığı yerleri görebilmek için. Üstteki ASUS yazısının iki parmak kadar altındaki bir satırda yapıyor tıklamayı sürekli.. Panele henüz bakamadım, şu anda formatlanıyor telefon..


    EDIT: Şu anda panel numarasına bakabildim, ve tam da söylediğiniz modeldenmiş..

    EDIT 2: Ayarlardan fabrika ayarlarına dönüş işlemi ve telefon kapalıyken hard reset atma işlemini yaptım. Hiçbir işe yaramadı. Sorun devam ediyor. Asus sayfasında destek talebi oluşturdum, gelip kapıdan alacaklarmış diyor yalan değilse.

    geçenlerde yeni xiaomi kulaklık aldım ve telefona taktıktan sonra bu sorun ortaya çıkınca tesadüf olduğunu düşündüm. cam filmi kaynaklı olacağını düşünerek cam filmini çıkardım ama cam filminden de olmadığı anlaşıldı. sonra uygulama kaynaklı olabileceği fikri geldi aklıma ama tüm uygulamalar güncelken hala devam etmesi donanım kaynaklı olabileceği fikrini getirdi aklıma. sonra asus forumlarını araştırdım ve sorunun tam olarak kaynağının söylediğim panel numarasından kaynaklandığını teyit ettim. hesap makinasından test ekranına girip multi touch testi yaptığımda ( hesap makinasına girip +12345= tuşlayarak ) sorunun tamda herkeste aynı noktada bir çizgi şeklinde olduğunu kesin olarak anlamış oldum. bu bahsettiğim şey zenfone 2 lerde kronik ve global bir sorun(muş) maalesef.



    cidden sinir bozucu bir durum ve telefondan aldığım günden beridir her anlamda memnunken böyle bir şeyle karşılaşmak gerçekten canımı sıkıyor. şu anda yedek telefonum yok ve telefonda bir sürü uygulama var günlük olarak kullandığım hayati önem arz eden . açıkçası servise göndermek ihtimali bile gözümde büyüyor.



    yapılan işlemleri servis sürecini buradan paylaşırsanız sevinirim. inşallah gönlünüze göre bir sonuç alırsınız. ufacık sinek mide bulandırıcı olabiliyor işte, yazık. birde telefonu hor kullanan insanlar olsak içim yanmayacak. daha pantolonumun cebine bile koymadım, kılıfsız filmsiz kullanmadım, nokta çizik yok alette, böyle olduğunda keşke bu kadar üzerine düşmeseydim diyorum, sakınılan göze çöp batarmış :)




  • newrophat kullanıcısına yanıt
    Aynen benim telefonum da hiç pantolon cebinde dahi taşınmadı, sürekli omuz çantamda geniş bir cepte duruyor, kılıfı var, kırılmaz cam filmi var, hiç düşürmedim, darbe almadı, ıslanmadı.. Öyle sık oyun oynayan birisi de değilim, video felan da izlemem.. Tek kullandığım whatsapp ve bazen de instagram.. Buna rağmen sorun çıktığı için kızıyorum zaten.. UPS web sitesinde kurye talebi oluşturdum, çağrı merkezlerine ulaşılamıyor.. Yarın gelirlerse vereceğim telefonu. Uzunca da bir not yazarak sorunu anlattım, kutusunun içine koydum..

    Buradan bildiririm gelişmeleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkness

    Aynen benim telefonum da hiç pantolon cebinde dahi taşınmadı, sürekli omuz çantamda geniş bir cepte duruyor, kılıfı var, kırılmaz cam filmi var, hiç düşürmedim, darbe almadı, ıslanmadı.. Öyle sık oyun oynayan birisi de değilim, video felan da izlemem.. Tek kullandığım whatsapp ve bazen de instagram.. Buna rağmen sorun çıktığı için kızıyorum zaten.. UPS web sitesinde kurye talebi oluşturdum, çağrı merkezlerine ulaşılamıyor.. Yarın gelirlerse vereceğim telefonu. Uzunca da bir not yazarak sorunu anlattım, kutusunun içine koydum..

    Buradan bildiririm gelişmeleri.

    hocam panel numarasına not edip geldiğinde bakarmısınız söylediğim gibi değiştirmişler mi yoksa aynı mı gelecek. inşallah çok uzun sürmeden doğru düzgün yapıp gönderirler telefonunuzu. güzel haberler bekliyoruz :)




  • newrophat kullanıcısına yanıt
    Şikayetimi anlattığım notta bu panel muhabbetinden bahsettim, modelini yazdım, ve bu model sürümünün kesinlikle değiştirilmesini istediğimi belirttim. Bakalım, birlikte göreceğiz ne yapacaklarını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkness

    Şikayetimi anlattığım notta bu panel muhabbetinden bahsettim, modelini yazdım, ve bu model sürümünün kesinlikle değiştirilmesini istediğimi belirttim. Bakalım, birlikte göreceğiz ne yapacaklarını.

    hocam bence yanına 3-4 tane daha sorun ekleyin, sensör sorunu, şarj sorunu, ekran titremesi vs... diye, bataryanızı falanda değiştirirler yenilenmiş olur bu vesileyle. bu arada iade çıkarsa ne yapmayı düşünüyorsunuz, yine aynı telefonu mu alacaksınız yoksa farklı bir alternatif düşündünüz mü.
  • Herkese merhaba

    Android 5.0 kullanıyorum.

    Uygulamaları direk sd karta indirmek istiyorum.
    nasıl seçiyoruz.



    Yani direk hafıza karta indirsin

    Acil yardım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GnCfNrLi -- 18 Ocak 2017; 20:31:4 >
  • newrophat kullanıcısına yanıt
    Eğer iade çıkacak olursa, başka telefon alırım.. Aklımda herhangi bir model yok ama bu Zenfone çok can sıktı. Bir dönem de telefonun çekmeme sorunu vardı.

    Sensör sorunu dediğiniz nedir tam olarak hocam? Şarj çabuk bitiyor, onu da yazabilirim nota.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkness

    Eğer iade çıkacak olursa, başka telefon alırım.. Aklımda herhangi bir model yok ama bu Zenfone çok can sıktı. Bir dönem de telefonun çekmeme sorunu vardı.

    Sensör sorunu dediğiniz nedir tam olarak hocam? Şarj çabuk bitiyor, onu da yazabilirim nota.

    bendeki sensör sorunu şu ; ekranda kendi kendine tıklama olduğu için telefonla görüşürken sensör bazen devre dışı kalıyor ve bildirim çubuğu iniyor aşağıya. ne kadar çok sorun yazarsanız iade olma ihtimali o kadar artar, bana sorarsanız ben xiaomi düşünüyorum ama paralel ithalat olması düşündürüyor, onun haricinde 1200 liraya kadar her türlü teklife açığım.
  • Arkadaşlar selamlar Lollipop kullanıyorum cihazda 4.5 saat falan ekran süresi alıyorum çok oyun oynamam acaba son sürüm marshmallow daha mı iyi pil konusunda sormak istedim kullanan arkadaşlara teşekkür ederim şimdiden
  • geçtiğimiz gün bir avmden çıkmak için x-ray cihazından geçtim. arabaya bindim ve telefonuma baktım kapanmıştı. 5-10 dakika öncesinde içeride bakmıştım açıktı. neyse telefonun power butonuna basıyorum tepki yok. basılı tuttum donmuşsa kapansın diye tepki yok. şarja taktım tepki yok. bilgisayara bağladım tepki yok. bugün itibariyle ups ile yola çıktı. 15 aydır sorunsuz kullandığım telefonu x-ray cihazının bozduğunu düşünüyorum. gelişmeleri bildiririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    ekranın kendi kendisine basması hakkında şöyle bir şey buldum asus forumda ;



    https://www.asus.com/zentalk/forum.php?mod=viewthread&tid=61745&page=10&mobile=2#pid519432



    kısaca diyor ki ; dokunmatik panel sürümü 5446_0x83_0xc3 numaralı olan telefonların ghost touch sorununu yaşaması kaçınılmazmış. servise gittiğinde panel sürümü değişip gelen telefonlarda bu sorun olmuyormuş.



    panel sürümünü öğrenmek için ; ayarlar-telefon hakkında-donanım bilgisi-dokunmatik ekran panel sürümü.





    bu sorunu yaşayıp çözüme ulaşan yada panel numarası serviste değişen oldu mu?

    Bu sorunu 2-3 aydır yaşıyorum. Sürüme siz bunu yazınca baktım dediğiniz sürüm no ile aynı. Bu sorunu yaşayanlar nasıl çözdü acaba? Bende garanti süresi de geçti. Servise göndersem ücretsiz çözüm olur mu acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ghost0791


    quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    ekranın kendi kendisine basması hakkında şöyle bir şey buldum asus forumda ;



    https://www.asus.com/zentalk/forum.php?mod=viewthread&tid=61745&page=10&mobile=2#pid519432



    kısaca diyor ki ; dokunmatik panel sürümü 5446_0x83_0xc3 numaralı olan telefonların ghost touch sorununu yaşaması kaçınılmazmış. servise gittiğinde panel sürümü değişip gelen telefonlarda bu sorun olmuyormuş.



    panel sürümünü öğrenmek için ; ayarlar-telefon hakkında-donanım bilgisi-dokunmatik ekran panel sürümü.





    bu sorunu yaşayıp çözüme ulaşan yada panel numarası serviste değişen oldu mu?

    Bu sorunu 2-3 aydır yaşıyorum. Sürüme siz bunu yazınca baktım dediğiniz sürüm no ile aynı. Bu sorunu yaşayanlar nasıl çözdü acaba? Bende garanti süresi de geçti. Servise göndersem ücretsiz çözüm olur mu acaba?

    valla hocam ücreti hakkında fikrim yok ama telefon edip sorabilirsiniz, sonuçta bu kronik bir sorun üstelik dünya genelinde olan bir sıkıntı. mesela otomotiv sektöründe arızalı olduğu bilinen araçlar garantisi bitmiş bile olsa servise çağırılıp ücretsiz şekilde değişimi yapılıyor. sormakta fayda var. kendi kendine geçen birşey değil, parça değişimi geçerli. siz asus destek üzerinden kayıt açtırın, verdiğim linki (asus forumlarından) kaynak olarak gösterin ve bunu hukuksal olarak birkaç farklı örnekle destekleyin, inşallah ücretsiz şekilde yapılır ki yapılabileceğini düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ghost0791


    quote:

    Orijinalden alıntı: newrophat

    ekranın kendi kendisine basması hakkında şöyle bir şey buldum asus forumda ;



    https://www.asus.com/zentalk/forum.php?mod=viewthread&tid=61745&page=10&mobile=2#pid519432



    kısaca diyor ki ; dokunmatik panel sürümü 5446_0x83_0xc3 numaralı olan telefonların ghost touch sorununu yaşaması kaçınılmazmış. servise gittiğinde panel sürümü değişip gelen telefonlarda bu sorun olmuyormuş.



    panel sürümünü öğrenmek için ; ayarlar-telefon hakkında-donanım bilgisi-dokunmatik ekran panel sürümü.





    bu sorunu yaşayıp çözüme ulaşan yada panel numarası serviste değişen oldu mu?

    Bu sorunu 2-3 aydır yaşıyorum. Sürüme siz bunu yazınca baktım dediğiniz sürüm no ile aynı. Bu sorunu yaşayanlar nasıl çözdü acaba? Bende garanti süresi de geçti. Servise göndersem ücretsiz çözüm olur mu acaba?

    valla hocam ücreti hakkında fikrim yok ama telefon edip sorabilirsiniz, sonuçta bu kronik bir sorun üstelik dünya genelinde olan bir sıkıntı. mesela otomotiv sektöründe arızalı olduğu bilinen araçlar garantisi bitmiş bile olsa servise çağırılıp ücretsiz şekilde değişimi yapılıyor. sormakta fayda var. kendi kendine geçen birşey değil, parça değişimi geçerli. siz asus destek üzerinden kayıt açtırın, verdiğim linki (asus forumlarından) kaynak olarak gösterin ve bunu hukuksal olarak birkaç farklı örnekle destekleyin, inşallah ücretsiz şekilde yapılır ki yapılabileceğini düşünüyorum.

    Yarın bir telefon açayım, az da sert konuşmakta fayda var. Olmadı hukuki süreç başlatırız. Bu sorun 1-2 kişide yok çoğu kişi yaşıyor bu sıkıntıyı.




  • Arkadaşlar bu ghost touch sorunundan dolayı, ASUS destek sayfasından onarım talebi oluşturmuştum iki gün önce. Bugün UPS kargodan geldiler, ve çok sağlam paketlediğim telefonumu ellerine teslim ettim. Herhangi bir ücret ödemedim.

    Bakım yeri İstanbul'daymış. Artık ne kadar sürer, ne işlermler yaparlar bilemiyorum.

    Ama ben telefondaki sorunları madde madde yazdım bir kağıda.. Bu kendiliğinden tıklama sorununun haricinde bataryanın çabuk bittiğinden, telefonun aşırı ısındığından, sensör sorunundan da bahsettim.. En fazla 20 iş günü içerisinde onarım tamamlanıp telefon bana teslim ediliyormuş, yalan değilse.

    Gelişmeleri buradan yazarım.

    NOT: Telefonu alalı henüz 1 sene olmadı. hepsiburada.com'dan almıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkness

    Arkadaşlar bu ghost touch sorunundan dolayı, ASUS destek sayfasından onarım talebi oluşturmuştum iki gün önce. Bugün UPS kargodan geldiler, ve çok sağlam paketlediğim telefonumu ellerine teslim ettim. Herhangi bir ücret ödemedim.

    Bakım yeri İstanbul'daymış. Artık ne kadar sürer, ne işlermler yaparlar bilemiyorum.

    Ama ben telefondaki sorunları madde madde yazdım bir kağıda.. Bu kendiliğinden tıklama sorununun haricinde bataryanın çabuk bittiğinden, telefonun aşırı ısındığından, sensör sorunundan da bahsettim.. En fazla 20 iş günü içerisinde onarım tamamlanıp telefon bana teslim ediliyormuş, yalan değilse.

    Gelişmeleri buradan yazarım.

    NOT: Telefonu alalı henüz 1 sene olmadı. hepsiburada.com'dan almıştım.

    Ben garanti süreci içindeyken göndermiştim bir kere. Anakart sorunu vardı ücretsiz değişimi gerçekleşti. Garanti sürecinde iken sıkıntı olmuyor gayet iyi geçmişti süreç. Ancak 2-3 aydır bu ekran sorunu çıktı. Baktım çoğu kişide de var. İnşallah fazla uğraştırmadan hallederler.




  • 
Sayfa: önceki 577578579580581
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.