Şimdi Ara

Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
72
Cevap
1
Favori
1.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 25
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 27
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 27 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 14
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • i7_4790k (27 mesaj) Oklohoma (6 mesaj) ***@rmour*** (5 mesaj) boss06 (4 mesaj) _Dominic_Toretto_ (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (18 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Anakart >> Asus Z97 Vii Hero , Servis Sonrası Sıkıntı :) SORUN ÇÖZÜLDÜ !!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    10942 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    sorma ya hocam çalışan anakart pert oldu boşuna götürdük servise dediğin gibi sıkıntısı yoktu verdik servise şimdi hasarlı aldık bide

    Herzaman derim çalışan makineye dokunmayacaksın
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bende Asus kullanıyorum hiç servise götürmedim ama bu konuyu okuyunca bende de sıkıntı olacak gibi korkuyorum çünkü
  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    korkma hocam bir sıkıntıda olsa nasıl olsa servis değişi 20 ekimden sonra
    |
    |
    Oklohoma kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    korkma hocam bir sıkıntıda olsa nasıl olsa servis değişi 20 ekimden sonra

    Ya şöyle kullandığım ekranda Asus kalite olarak çok iyi fakat bazen kapanmalar oluyor sırf bunun için götüreceğim ama işimden dolayı götüremiyorum o zaman servis değişimini mi bekliyorum
  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    götür çizgi elektroniğe bakarlar hocam sıkıntı olmaz yada 20 ekimi bekle sana kalmış

    ben çizgi elektronikle kötü şeyler yaşadım diye sende yada başkası yaşıyacak anlamına gelmez bu sorunları
    |
    |
    Oklohoma kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    götür çizgi elektroniğe bakarlar hocam sıkıntı olmaz yada 20 ekimi bekle sana kalmış

    ben çizgi elektronikle kötü şeyler yaşadım diye sende yada başkası yaşıyacak anlamına gelmez bu sorunları

    Aaaa çizgi elektronik'i biliyorum ben aramıştım kargoyuda onlar ödediler daha önce bir takip numarası vermiştim aras kargoydu yanlış hatırlamıyorsam gayette ilgililer ama bir olumsuz cevap alındığı zaman benide kötü etkiliyor
  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    gönder hocam o zaman sıkıntı çıkmaz
    |
    |
    Oklohoma kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    gönder hocam o zaman sıkıntı çıkmaz

    Peki öyleyse gönderirim sorun çıkarsa yandın diyim
  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    bişi olmaz ne sorunu çıkcak varsa bişi tamir görücek gelicek
    |
    |
    Oklohoma kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    bişi olmaz ne sorunu çıkcak varsa bişi tamir görücek gelicek

    Tamam ben kayıt ettim senin üyelik ismini haberdar ederim.
  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    bana haber vermene gerek yok hocam :D kart senin kart :D ben napim sonucu yada durumu :)
    |
    |
    Oklohoma kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    bana haber vermene gerek yok hocam :D kart senin kart :D ben napim sonucu yada durumu :)

    Peki
    |
    |
  • Yarbay
    2365 Mesaj
    Çizgi Elektronik ile aranızda neller geçti bilmiyorum ama şahsen bana yapılsa aynısı asus filan almam birdaha almaya niyetlenmişitm hata baktım forumda asus ve çizgi elektronik ile ilgili şikayetleri görünce soğudum markadan zaten forumda birkaç defa yarışması yapıldı bildiğim kadarıyla asus seviyorum asus çok güzel şeklinde en iyi tanıtım videosuna sistem veriyorlardı sanırım reklam yaparak 1 numara olucaksan müşterilerine satış sonrası ilgilenmiyceksen napayım seni zaten sevmiyordum daha önceleri milletin diline dolandı asus asus benimde başıma sapphire teknik servisiyle problem gelmişti kartımın fanından ses geliyordu yolayın dediler yoladım 17 gun sonra geldi kart ayni ses devam bende kızdım 2 ay vardı garanti bitimine internete bi video buldum ona baka baka açtım içini gres yağı ile yağladım sorun yok çok şükür ama noldu garanti süresi biti neden beceriksiz bir teknik servis yüüznden neymiş bench testleri yapmışlar ses gelmemiş ahh birde bi oyun açıp deneseydiniz ne yazıki ürünler bazen testlerde tekrarlamıyor bu tip sorunları içinede özelikle kağıt yamıştım oyunlard ayapyıor diye kime yazıyorsun ki dinleyen okuyanmı var yap testi yolla
    |
    |




  • Yarbay
    72866 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    Sorma be hocam yani ne hale geldi maillde attık niyazi beye ve ne yazıkki cevabı daha kötü

    Bunun bir hata olduğunu zannetmiyorum. Lütfen teknik birine danışın. Eğer daha da menun değilseniz Ekim 20’den sonra asus Merkezin belirlediği yeni servise gidersiniz artık.

    Saygılar

    "Yeni servise gidersiniz artık " ne demek hocam ya

    hocam adamlar asusa sinir olmuş bunuda müşteriden çıkartıyorlar gibi bir tutum var.

    böyle birşey avrupada olsa adamı ne yaparlar, yazık yahu nasıl bir ülke burası nasıl bir zihniyet bu.

    bana yapılmış gibi sinir oldum çünkü büyük meblağlar ile kaliteli birşey almışsın olanlara bak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 26 Eylül 2014; 2:06:41 >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Asus yabancı bir servisi zamanında buna çok gülmüştü , Türkiyede tamir ediyorlar demiştim adam yahu değişimi tamirinden ucuza gelir demiş ve şaşırmıştı

    Benim powercolor R9 290 pcs de servisde tamir görmüş kondansatörü değişmiş daha sonrasında nette gezerken bile "display stopped responding and has recovered" hatası verip %100 yükte çalışmaya başlıyordu pc resetleyene kadar , senin tamir işide buna benzemiş

    bir ekran kartını yada anakartı "adam gibi" tamir etmek kolay iş değil , bunlar amatörce tamir ediyor 1 yapıyor 2 bozuyor malesef ve bunu bile bile biz en iyiyiz diye kendilerini övmeleri yok mu bu çok kötü
  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    sorma hocam olay sinir bozucu ve üzücü bir boyut aldı .

    1- parasını verdiğim ürünle ilgili tehdit edildim dahası yok bu durumun , bana adam gibi mail at ürünü garanti dışı bırakırım dedi ya :) ötesi olamaz heralde .

    2- ürün hasarlı geldi ve açıklama bile yapılamdı daha tek açıklama kartı alırken memnundunuz demeleri , test etmeden bakmadan kapalı şekilde verdiler sonra memnundunuz açıklaması , sonra bi bak ledler patlak kart stabillikten çıkmış durumda.

    üzücü yazık günah para benim cebimden çıkıyor ona olan bir şey yok nasıl olsa .

    parayı ben sokaktan kazanmıyorum sonuçta , tavırlar , üsluplar hiç hoş değil ve kırıcı
    |
    |
    bjk__murat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    sonuna kadar katılıyorum hocam sana
    |
    |
    Concerve kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    464 Mesaj

    yahu bune ya bunedir yahu bir çözüme kavuşamadı su durum aynen kendime yapılmış gibi çok sinirlendim ya bizde çizgiye mizgiye güvenip asus ürünler alıyoruz yazıklar olsun niyazi bey müşteri memnuniyetini bir türlü beceremediniz buna artı olarak çözceğiniz sorunu diğer şirket baksın dıyorsunuz bumu sizin iş politikaniz bumu vizyonunuz misyonunuz bumu ???? nerde iş politikasi nerde müşteri memnuniyeti utanmadan bunları söylüyosunuz ya bide açıklamalar yapıyosunuz herkezden helallik alcam onu alcam herkes bana yazsın sorunları halletcem hani nerdeee ????? nerdeee ?? yazık ya yazık ama bu kadar kişinin ahtını aldınız ilerde çıkar bunlar söylemedi demeyin siz 27 msjdan bahsedıyosunuz atıcak tabi neden atıyo 27 msj sorun duzelmemişki atıyo ilginçtir ki müşteri msj atıyo diye şikayet ediyosunuz ya yazık valla cok yazık.
    Hocam cok geçmiş olsun artık gidin tüketici mahkemesine ugrasmayin hıc hukuki yollardan arayın hakkınızı o karttanda hayır gelmez artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _PauL_WaLKeR_ -- 26 Eylül 2014; 3:35:56 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Niyazi Saral, i7_4790k




  • Yarbay
    2848 Mesaj
    Asus benim gözümde çok iyi marka ama Msi gibi servis anlayışı yüzünden eski değeri yok artık.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    108 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ***@rmour***

    Asus benim gözümde çok iyi marka ama Msi gibi servis anlayışı yüzünden eski değeri yok artık.

    Msi ile ne tür bir durum yaşadınız? Forumda toplanan sistemlere hep msi parçaları tavsiye ediliyor...
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,687
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.