Şimdi Ara

Asus yetkililerine nasıl ulaşabilirim? Yardım (Sözlük, sosyal medya vs:)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 41 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Psikotrex (2 mesaj) Guest-A3C3A4DE0 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hiç kullanılmamış yeni Asus Rog Strix Notebook ile ilgili RAM sorunları yaşıyorum. Bu sebepten Asus'un Ankara'daki anlaşmalı KVK teknik servisine bıraktım. Ancak teknik servis işin ehlinden oldukça uzaktı. Adamlar neredeyse sorunu tespit ettiğim için azarlayacaklar.. Ayrıca 1 TB NVMe SSD aldım ve bunun tarafımca takılmasının garantiyi bozup bozmayacağını sordum. Bana teknik serviste takılması gerektiğini yoksa garantiyi bozacağını servis ücretinin 108 tl olduğunu belirttiler. Bende SSD o an yanımda olmadığı için taktırtmadım. Daha sonra Asus'un resmi eposta adresine sorduğumda RAM ve SSD değişiminin kesinlikle garantiyi bozmadığını ve yanlış bilgi aktarıldığını eposta olarak bana ilettiler. Bu şekilde servise olan güvenim daha da azaldı. Aşağıdaki mesajı bir şekilde Asus yetkililerine ulaştırmak istiyorum. Sözlük olur başka bir yer olur yardımcı olursanız sevinirim. Zaten araya kapanma giriyor bilgisayarı kullanamadan aylar geçecek...


    Metin:

    Yeni alınmış ve kullanılmamış Asus ROG Strix Notebook'umda RAM sorunu yaşadım. (Sürekli mavi ekran hatası) Ram sorunu özellikle de "Bad Ram" kullanıcı kaynaklı olmayıp tamamen üretimsel bir sorun olduğu için yurtdışında anında rami değiştiriyorlar. (Asus'un global sitesinde de pek çok yerde geçiyor.) Bununla ilgili en güvenilir programlardan birisi de Memtest86... Ramlarin hatalı olup olmadığını denetleyebiliyor. Notebook'da memtest86 da sadece 1 saatta 200 küsür RAM hatası ile karşılaşınca test çıktısıyla birlikte Asus'un Ankara'daki anlaşmalı teknik servisi olan KVK'ya bıraktım. Bıraktığımda bana neden kendimin ram testi yaptığını sordular bende kendilerine sorunu anlayabilmek için yaptığımı belirttim. Bana sorunun ramden olmayabileceğini belirttiler. Ancak burada şöyle bir durum var. Fabrikasyon olarak hatalı üretilen RAM'leri firmalar anında değiştiriyor. Yani burada kullanıcının yapacak birşeyi ya da bir hatası yok. Sadece bu test sonuçlarına göre bile RAM'leri değiştirmeleri gerek ki Asus'un global sitesinde memtest86'nın nasıl kullanılacağını Asus bizzat kendisi "article" olarak anlatmış. Tüm dünyaca kabul gören bir test. Nitekim servise bıraktım 1 hafta oldu ve hala ürün inceleme ibaresi ile karşılaşıyorum. Benim korkum tecrübesiz olması muhtemelen teknik servisin "kullanıcı hatası" ya da daha da büyük korkum sağlam olan anakart, işlemci vb. bileşenleri bozmaları. Ayrıca KVK yetkili servisine 1 TB NVMe SSD aldığımı ve bunun tarafımca takılmasının garantiyi bozup bozmayacağını sordum. Bana teknik serviste takılması gerektiğini yoksa garantiyi bozacağını servis ücretinin 108 tl olduğunu belirttiler. Bende SSD o an yanımda olmadığı için taktırtamadım. Daha sonra Asus'un resmi eposta adresine sorduğumda RAM ve SSD değişiminin kesinlikle garantiyi bozmadığını ve yanlış bilgi aktarıldığını eposta olarak bana ilettiler. Bu şekilde servise olan güvenim daha da azaldı. Asus çok uzun yıllar kulladığım sevdiğim ve desteklediğim bir marka. Burada teknik servis doğrudan Asus'un olmadığı için birşey diyemiyorum ancak doğru teknik servis ve hizmeti sağlamakla mükellefler. Asus yetkililerinden ricam onlara ulaşmak ve sorunu tam olarak anlatmak ve mağduriyet yaşamamak istiyorum. Kaliteli ve güvenilir bir firma olduğunu düşündüğüm Asus'un önem vereceğini düşünüyorum. İyi günler dilerim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psikotrex -- 28 Nisan 2021; 12:20:12 >



    |
    |




  • git serviste taktır 100tl için bakirelik bozmaya değmez

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-A3C3A4DE0

    git serviste taktır 100tl için bakirelik bozmaya değmez

    Asıl sorun o değil hocam. Asıl sorun RAM konusu. Kullanıcının hatasından dolayı oluşabilecek bir durum değilken boşu boşuna 8x2 gb Ram'e 1000 tl vermek istemiyorum. Ayrıca ne zaman yapacakları da soru işareti. KVK servisinde 3.5 aydır bekleyen laptoplar var şikayetvarda.. Altı üstü RAM değiştirecekler ancak sürünmecede bırakıyorlar.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.