Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Asus X550JK XO012D Inceleme ve Kullanıcı Platformu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
19.899
Cevap
260
Favori
610.112
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Asus >> Asus X550JK XO012D Inceleme ve Kullanıcı Platformu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      74 Mesaj
      17 Eylül 2015 02:42:56
      1899tl ye almıştım 1.5 ay oldu olmadı fiyatlara ne olmuş :) iyiki almışım çok memnunum makina 90 günde toplasan en fazla 10gün kapalı kalmıştır. Tık demedi makina. + 8gb ram ide almıştım 12gb ram ile canavar maşallah.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      162 Mesaj
      17 Eylül 2015 10:12:25
      Arkadaşlar bende de aynı bilgisayardan var ama online oyunlarda sürekli ping giriyor. Ne yaptıysam düzelmedi. Ping dediğim ise 60 ping ile oynarken bir anda 650 700 lere çıkıyor. Arkadaşda da farklı bi pc var ama onda olmuyor . Aynı anda oyunu açarak da denedik bende sürekli olarak ping giriyor. Arkadaşla 3 saat boynca oyn oynadık adama hiç ping girmedi. Win 8.1 kullanıyorum . Bilgisayarımda Ralink Wireless sürücü var. Bazı modellerde Broadcom varmış sanırım. Bu konu hakkında bana yardımcı olabilecek varsa çok iyi olur. Bilgisayarı aldım ama oyun oynayamıyorum :S



      < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      17 Eylül 2015 11:47:59
      Ben ping sorununu şöyle çözdüm:http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=109692974

      Bir dene istersen.



      < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      960 Mesaj
      17 Eylül 2015 13:05:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: azazel4141

      1899tl ye almıştım 1.5 ay oldu olmadı fiyatlara ne olmuş :) iyiki almışım çok memnunum makina 90 günde toplasan en fazla 10gün kapalı kalmıştır. Tık demedi makina. + 8gb ram ide almıştım 12gb ram ile canavar maşallah.

      1560'a almistim bende. Fiyatlar asiri yukselmis.



      < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
      |
      |
      _____________________________

      Aramasın gözler... O şimdi asker.
    • Teğmen
      202 Mesaj
      17 Eylül 2015 14:47:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: Rubisco92

      Hocam varsayılan ekran kartı Nvidia onunla açıyorum, 60 fps alıyorum, pingle ilgili bir sıkıntı olmadığında da takılma oluyor maalesef. Dediğin ayarı yapıyorum şimdi.

      Bu sorun bende de var arkadaşım. Dota Oyununda FPS sorunu yok. Full grafik oynuyorum. Fakat oyunda 4-5 Dakikada bir 3-4 saniyelik donmalar oluyor. Hele bir de Team Combat'a denk geldi mi ani sinir ve küfür patlamalırıda cabası. Ben Wifi kartı ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Wifi kartı sanki kendini arada bir yokluyor ya da yeniliyor gibi bir şey. Bu problemi çözen arkadaşlar varsa mutlaka bizimle paylaşsın. Çok mağduruz.



      < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
      _____________________________





    • Yüzbaşı
      359 Mesaj
      17 Eylül 2015 15:23:55
      wireless kartı değiştiren oldu mu?



      < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
      |
      |
      _____________________________

      İmzam şu an itibariyle kural içidir sanırım :D
    • Yarbay
      2932 Mesaj
      17 Eylül 2015 15:52:07
      quote:

      Orijinalden alıntı: Minus40

      hocam biraz geç oldu ama hallettim teşekkürler :) dediğiniz gibi ram düzgün takılmamıştı

      rica ederim. güle güle kullanın :)



      < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      239 Mesaj
      17 Eylül 2015 23:12:25
      Ben iki kere servise gönderdim ilkinde Wi-Fi kartini ıdegistirdiler ikinci gönderdiğimde LCD cerceveyi degistireceklerdi cerceveyi bulamadıkları için :D:D değişim/para iadesi yapacaklar muhtemelen bu üründen kalmadığı için para iadesi alacağım, normalde wWi-Fi için gondermeyecektim klavyede bazı tuşlar çalışmamaya başladı. Göndermiş olsalardı amazondan 10$lık bi kart alıp takacaktim AC destekli kısmet olmadı



      < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      239 Mesaj
      17 Eylül 2015 23:17:34
      Ben iki kere servise gönderdim ilkinde Wi-Fi kartini ıdegistirdiler ikinci gönderdiğimde LCD cerceveyi degistireceklerdi cerceveyi bulamadıkları için :D:D değişim/para iadesi yapacaklar muhtemelen bu üründen kalmadığı için para iadesi alacağım, normalde wWi-Fi için gondermeyecektim klavyede bazı tuşlar çalışmamaya başladı. Göndermiş olsalardı amazondan 10$lık bi kart alıp takacaktim AC destekli kısmet olmadı gtx850mden de hevesimi almıştım zaten



      < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      239 Mesaj
      17 Eylül 2015 23:19:16
      Ben iki kere servise gönderdim ilkinde Wi-Fi kartini ıdegistirdiler ikinci gönderdiğimde LCD cerceveyi degistireceklerdi cerceveyi bulamadıkları için :D:D değişim/para iadesi yapacaklar muhtemelen bu üründen kalmadığı için para iadesi alacağım, normalde wWi-Fi için gondermeyecektim klavyede bazı tuşlar çalışmamaya başladı. Göndermiş olsalardı amazondan 10$lık bi kart alıp takacaktim AC destekli kısmet olmadı gtx850mden de hevesimi almıştım zaten



      < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      459 Mesaj
      18 Eylül 2015 12:57:03

      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      166 Mesaj
      18 Eylül 2015 18:31:48

      Ben değiştirdim eski pc nin kartını taktım internet hızı eski bilgisayarda aldığım hız gibi oldu kopma hiç bişey olmuyo
      |
      |
      aLTaR_07 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      706 Mesaj
      19 Eylül 2015 08:40:51

      Taktığınız kartın markası nedir? Bizim laptopun üstünde birsürü çöp wifi kart mevcut ama bi intel yok. Bir uyumsuzluk söz konusu olur mu diye merak ediyorum. Alacağım kart elimde patlamasın.
      |
      |
      batturay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Teğmen
      207 Mesaj
      19 Eylül 2015 14:14:57
      Arkadaşlar bilgisayarda kullandığınız anti virüs programı nedir acaba tavsiyelere açığım bilgisayarın sistemini çok zorlamayacak ama iş görecek bir şey arıyorum.
      _____________________________

    • Teğmen
      166 Mesaj
      19 Eylül 2015 18:46:15
      quote:

      Orijinalden alıntı: aLTaR_07

      Taktığınız kartın markası nedir? Bizim laptopun üstünde birsürü çöp wifi kart mevcut ama bi intel yok. Bir uyumsuzluk söz konusu olur mu diye merak ediyorum. Alacağım kart elimde patlamasın.

      Atheros
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      166 Mesaj
      19 Eylül 2015 19:15:29
      Sizde ses ayarları nasıl bende ses biraz boğuk kalon patlatmış gibi fn+c basınca bi uygulama açılıyomuş onla mı alakası var
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1726 Mesaj
      19 Eylül 2015 19:52:28
      quote:

      Orijinalden alıntı: ggunseli

      Arkadaşlar laptobı alalı yaklaşık 6 ay oldu hiçbir sıkıntısı yoktu bu sabaha kadar. Bu sabah pc i açtığımda inanılmaz bi fan sesi gelmeye başladı öyle ısındı da hızlı dönüyor gibi bir ses değil. Sanki içinde matkap çalışıyor. Böyle bir şey bianda nasıl olabilir. Resmen fanın ömrü 6 ayda bitti ve şimdi servise yollamam gerekiyor.

      Benimki de aldıktan 1 ay sonra chrome da masaüstünde gta 5 te ısınmadığı kadar ısınıyordu. Çok fazla çalışıyordu fanı. Buradan bir arkadaş virüs girmiş şununla (http://www.gezginler.net/indir/adwcleaner.html) güzelce temizle olmadı format at dedi. Temizledim bununla sorun düzeldi. Şimdi gayet normal. Bi deneyin derim olursa yollamaktan kurtulursunuz.


      Not: Temizledikten sonra yeniden başlatmadan önce driverları da güncellemiştim driver booster 2 ile ama alakası yoktur herhalde.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi G.House M.D -- 19 Eylül 2015; 19:53:29 >
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      2774 Mesaj
      19 Eylül 2015 20:51:14
      Benim pcde atheros ar956x wifi kartı var. Windows 10 yüklü. Windows 10'un otomatik yüklediği driver lolde inanılmaz ping artışı yapıyordu. Ben de bilgisayarım sağ tık-->özellikler-->aygıt yöneticisi-->ağ bağdaştırıcıları-->qualcomm atheros ar956x sağ tık yapıp aygıtı sürücü yazılımıyla beraber sili işaretleyerek kaldırdım. Sonra atherosun sitesindeki son sürüm driveri indirip rardan bi klasöre çıkarttım.
      http://download3.dvd-driver.cz/atheros/drivers/ar5xxx/win81-10.0.0.308-whql.zip
      Bilgisayarım sağ tık-->özellikler-->aygıt yöneticisi-->ağ bağdaştırıcıları girip yüklenmemiş wifi driverine sağ tıklayıp güncelleştir tıkladım. Ardından sürücü yazılımı için bilgisayarı tara tıklayıp indirdiğimiz driverin klasörünü gösterip yükledim.
      Sonra da tekrar bilgisayarım sağ tık-->özellikler-->aygıt yöneticisi-->ağ bağdaştırıcıları-->qualcomm atheros ar956x-->gelişmiş-->adhoc 11n Enable yaptım. Artık 0 lag. Önceden ping bi 70 oluyordu bi 300 oluyordu. Çok dalgalıydı. Şimdi sabit 70'lerde. Atheros wifi kartına sahip olup pingden şikayetçi olanlar denemenizi tavsiye ediyorum.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1ht1baron -- 19 Eylül 2015; 20:57:05 >
      _____________________________





    • Yarbay
      5873 Mesaj
      19 Eylül 2015 23:47:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: 1ht1baron

      Benim pcde atheros ar956x wifi kartı var. Windows 10 yüklü. Windows 10'un otomatik yüklediği driver lolde inanılmaz ping artışı yapıyordu. Ben de bilgisayarım sağ tık-->özellikler-->aygıt yöneticisi-->ağ bağdaştırıcıları-->qualcomm atheros ar956x sağ tık yapıp aygıtı sürücü yazılımıyla beraber sili işaretleyerek kaldırdım. Sonra atherosun sitesindeki son sürüm driveri indirip rardan bi klasöre çıkarttım.
      http://download3.dvd-driver.cz/atheros/drivers/ar5xxx/win81-10.0.0.308-whql.zip
      Bilgisayarım sağ tık-->özellikler-->aygıt yöneticisi-->ağ bağdaştırıcıları girip yüklenmemiş wifi driverine sağ tıklayıp güncelleştir tıkladım. Ardından sürücü yazılımı için bilgisayarı tara tıklayıp indirdiğimiz driverin klasörünü gösterip yükledim.
      Sonra da tekrar bilgisayarım sağ tık-->özellikler-->aygıt yöneticisi-->ağ bağdaştırıcıları-->qualcomm atheros ar956x-->gelişmiş-->adhoc 11n Enable yaptım. Artık 0 lag. Önceden ping bi 70 oluyordu bi 300 oluyordu. Çok dalgalıydı. Şimdi sabit 70'lerde. Atheros wifi kartına sahip olup pingden şikayetçi olanlar denemenizi tavsiye ediyorum.

      Aynısını yapmaya çalıştım fakat drivero sildikten sonra ağ bağdaştırıcılara geldiğimde wifi kartının herhangi birşeyi çıkmıyor.
      _____________________________

      "Beni kıskıvrak yakalayan şeyin, sana dokunması bile gerekmez ya da tam tersi; senin için masumiyet olan şey, benim için suç olabilir ya da tam tersi; sende hiçbir etki yaratmayan şey, benim mezarım olabilir." - Franz Kafka

      ✫★İzlediğim En İyi 100 Film★✫




    • Yarbay
      5873 Mesaj
      19 Eylül 2015 23:48:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: dogankasap

      Arkadaşlar bilgisayarda kullandığınız anti virüs programı nedir acaba tavsiyelere açığım bilgisayarın sistemini çok zorlamayacak ama iş görecek bir şey arıyorum.

      Avast Internet Secutery 2015 öneririm.
      |
      |
      _____________________________

      "Beni kıskıvrak yakalayan şeyin, sana dokunması bile gerekmez ya da tam tersi; senin için masumiyet olan şey, benim için suç olabilir ya da tam tersi; sende hiçbir etki yaratmayan şey, benim mezarım olabilir." - Franz Kafka

      ✫★İzlediğim En İyi 100 Film★✫
    Hızlı Cevap




Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
nice türkiye
Paykasa
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.