Şimdi Ara

ASUS TÜRKİYE REZALETİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ASUS TÜRKİYE ve MEDIA MARKT TÜRKİYE REZALETİ: (Konuyu sosyal medya hesaplarınızda paylaşırsanız sevinirim)

    İzmir Mediamarkt Optimum Mağazası’ndan 3.199 TL karşılığında Asus R510VX model bir laptop aldım.
    Ürünü aldığımda sesinin çok az çıktığını farketmem üzerine yaptğım testte sol hoparlöründen ses gelmediğini, ürünün ayıplı olduğunu tespit ettim. Bunun üzerine ürünü almamdan 3 gün sonra ücret iadesi talebiyle aldığım Mediamarkt mağazasına teslim ettim.
    Ürün Asus servisine gönderilmiş ve ücret iadesi talep etmeme rağmen 3 günlük laptop tamir edilip tekrar Medimarkt’a gönderilmiş. Asus firması henüz alınalı 3 gün olan ve sol hoparlörü ses vermeyen ayıplı diz üstü bilgisayarı, bedel iadesi istememe rağmen tamir ederek İzmir Mediamarkt Optimum Şubesi’ne geri göndermiş. Yasal hakkım gereği ücret iadesi istememe rağmen ürünü tamir edip geri göndermelerinden dolayı ürünü TESLİM ALMADIM ve ürün tekrar Asus servisine iade talebiyle gönderildi. Bu sefer de bana telefon edip garanti belgesi onaysız olduğu için iade alamıyoruz diyorlar.
    Tüketiciyi Koruma Kanunu’na göre teslim tarihinden itibaren ilk 6 ay içerisinde ürünün ayıplı olduğu anlaşıldığı takdirde tüketicinin bedel iadesi isteme hakkı vardır ve bunu satıcı ve üretici firma reddedemez. Benim cihazım ise henüz yeni alınmış 3 günlük bir cihazdır. Bu nedenlerle gerekli yasal işlemleri başlatmış durumdayım.

    SAKIN OLA ASUS FİRMASINDAN CİKLET BİLE ALMAYIN, ÇÜNKÜ HA KAÇAK GARANTİSİZ ÜRÜN, HA ASUS TÜRKİYE ÇIKIŞLI ÜRÜN. Tercih sizin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 1 Ağustos 2017; 15:59:37 >



  • Asusun burda suçu yokki onaysız garanti belgesiyle iade için göndermişsiniz. Mediamarkt çalışanların ve sizin bilinçsizliğinizden oluşmuş bir problem. Bir daha servise gönderdiğinizde iade yaparlar umarım.
  • Asus garanti için ürün Faturası yeterli olmuyor garanti belgesini onaylatmak gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.