Şimdi Ara

Asus Teknik Servis ve Müşteri Hizmetleri Tutumu ( Asus Marka Telefon Alacakların Dikk

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
994
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;

    Forumlarda, bloglarda Sık Sık ZenFone Cihaz Alınır mı? Tarzı Mesajlar Görüyordum. Bugün Yaşadığım Teknik Servis Sıkıntısını Paylaşmak İstiyorum.

    Ve Bu Yazıyı Bugüne Kadar Asus Fanatiği Olan Birinin Yazdığını da Bilmenizi İsterim Doğrusu.

    14/04/2016 Tarihinde Cihazımı;

    UPS Kargo ile Asusun SMS Infocomm Servisine Gönderdim. Verilen Takip Numarası ile Sık Sık Telefonun Onarım Durumunu Takip Ettim.

    Cihaz Servise 18/04/2016 Tarihinde ulaştı. 19/04/2016 Tarihinde Cihazın ” Son Test İstasyonunda” Yazısı ile Karşılaştım. Anladım ki Cihazımın Hiç Bir Sorunu Çözülmeden Tarafıma Geri Gönderilecek. Nitekim de Öyle Oldu 20/04/2016 da UPS Kargoya Verilen Cihazım 21/04/2016 Tarihinde Elime Ulaştı. Kutuyu Açıp Baktığımda Cihaza Tahmin Ettiğim Gibi Hiç Birşey Yapılmadan Cihaz Tarafıma Gönderilmişti.

    Sinir Bozucu Olan Durum Şu;

    19/04/2016 Tarihinde ” Son Test İstasyonunda” Yazısı ile Karşılaştığımda Hemen 0216 524 30 00 Numaralı Telefonu Aradım Bana Cihazın Yazılımsal Sorunu Olduğunu Onunda Yazılım Güncellendikten Sonra Problem Kalmadığını Belirttiler. Ama Ben Telefonda da Israrla Yazılımsal Bir Hata Olmadığını Düşünüyorum Diye Belirttim. Israrla Sorunun Çözüldüğünü Belirttiler.

    Cihaz Elime Gelince Hala Belirttiğim Tüm Sorunların Mevcut Olduğunu Görünce Müşteri Hizmetlerini Aradım Sanki Suçlu Benmişim Gibi Bana Laf Ediliyor. Teknik Servisiniz Berbat Diyorum Tribe Girip Konu ile Ne Alakası Var Diyen Bir Müşteri Temsilciniz Var. Demek ki Sadece Teknik Servis Berbat Değilmiş.

    Mevcut Olan Bir Sorunu Kullanıcı Anlayabiliyor ve Koca asusun teknisyenleri anlamıyor. Bunun Rezillikten başka bir açıklaması olabilir mi?

    Sanki Teknik Servis Olayını Kaliteli Bir Şekilde Yapmışlar da Biz Arayıp Teknik Servislerine Laf Ediyoruz.

    Neyse Konuşmalardan Sonra Cihazı Aldım Bu Sefer Kendim Teknik Servise Götürdüm. Teslim Ettim Cihazı Bi Velet Geldi Telefonu Eline Aldı Şekiller Yapmaya Çalışıyor

    Cihazın Ne Sıkıntısı Var Tarzı Şeyler Sordu. İçeride Millet Vardı, Kimse Olmasaydı Dalacaktım Velete. Vahim Olan Diğer Bir Sorun 1 Saat Kadar Teknik Serviste Kaldım Benim Gibi Cihazı Servisten Gelip Sorunu Devam Eden 10 Kişi Daha Geldi Bu 1 Saat Gibi Kısa Bir Sürede. Mesai Saatleri İçerisinde Daha Kaç Tane Aynı Vakalardan Gelenlerin Sayısını Tahmin Etmek Hiçte Zor Değil Sanırım.

    Sorunları Tekrar Tekrar Anlattım. Cihaz Şuan Yine Teknik Serviste Bakalım Bu Sefer Ne Zırvalayacaklar…

    Blogumdan Alıntıdır:http://bozkurt.biz.tr/mobil/asus-teknik-servis-ve-musteri-hizmetleri-tutumu-asus-marka-telefon-alacaklarin-dikkatine







  • İşin bitince burayı güncellemeyi unutma :) Birde neredeki teknik servis olduğunu yazarsan iyi olur. (İstanbul anadolu yakasında bir tane varsa birşey diyemiyecem tabiki) Şu sıralar zenfone 2 almayı planlıyordum da iyicene soğumaya başladım.
  • Asus düşünüyordum, şu yazıdan sonra...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de rahatlamak için asus teknik servisiyle geçen bir anımı yazayım; bilgisayar ama sizle hemen hemen aynı sorunlar...Aslında asus cihazlar iyi ama bir sıkıntı olur da teknik servisine kalırsanız ayvayı yemişsiniz demektir.Ben de asusun bilgisayarı vardı bir süre sonra ekran donmaya başladı, oyunlar da filmlerde ekran donuyordu açık bir şekilde ekran kartı sorunluydu.Bunu paketleyip servise yolladık format atıp yollamışlar,baktım sorun hala devam ediyor.Bir süre sonra yine yolladık notta yazmıştım ekran kartı sıkıntılı diye yine format atıp göndermişler, sonra yine aynı şekil.En sonunda bir bilgisayarcıda değiştirmiştim kartı.Asus bu cahil teknik servis elemanlarını nerden buluyor anlamak güç... Ekran kartı bozuk olan bilgisayarı 3 kere format atıp yollamışlardı o zamandan bu zamana asustan uzak duruyorum.Bu arada bir asus bilgisayar alan arkadaşım daha 4 aydır servisle uğraşıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @fir3blad3

    Cihazı Servise Gönderdikten 1 Gün Sonra Aradılar Servisten Belirttiğiniz Gibi Kamerada Sorun Varmış Değiştirdik Cihazınızı Alabilirsiniz Dediler. Sorunu Siz Kendiniz Çözeceksiniz :D Servise Öyle Söyleyeceksiniz Anlamıyorlar Sanırım :D

    İstanbul Anadolu Yakasında Ataşehirde SMS infocomm a gönderdim. Başka da Yok Sanırım.


    @gentleman_

    Asusun cihazlarını kötülemiyorum cihazlar çok iyi fakat servise düşerseniz sağlam cihazı bozup gönderdikleri de oluyor yani :D


    @tanklar yolda

    Katılıyorum Cihazlar İyi Fakat Servis Berbat.
  • asus tablet bozuldu servise gönderdim
    faturasını bulamamıştım onların sistemine görede garantisi bitmiş
    tam 420 tl anakart değişecek dediler .sıfırı ve yenisi 350 tl zaten dedim
    bilgimiz yok dediler, bende çöpe atın dedim.

    aman faturalrınızı iyi saklayın
  • asus laptop kullanıyorum. aynı şey benim başıma da geldi. hatta daha beteri. teknik servise 40 dakikada ulaştım. bana kargo numarası verdiler. sorunları kağıda yazıp bilgisayarla beraber yollayın dediler. yolladım 29 gün sonra elime geçti bilgisayar. açtım baktım format bile atılmamış. arka kapak açılmamış herşey yerli yerinde hiç ellemeden yollamışlar. tekrar aradım baya uzun süre sonra telefonu açtılar yine. durumu anlattım adımı soyadımı sordular laptop markasını sordular. burada öyle bir kayıt görünmüyor dediler. şaka gibi. yazdığım kağıt laptopun içinde duruyordu hala. laptopa lafım yok şu an 6. yılında ve sorunu yok şu anda. kendim gidip bilişimcilere yaptırdım bilgisayarı. donanımına performansına lafım yok ama şunu demek istiyorum: teknik servise bel bağlamayın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.