Şimdi Ara

Asus teknik servis benimle dalga geçti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
1.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 29 Şubat ÜRÜN TAMİR EDİLDİ. HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM, İLGİSİ İÇİN...

    Yaşadığım problemleri anlatayım kısaca:

    Arkadaşlar Vatan Bilgisayardan 5.11.2015 tarihinde k555 laptop aldım. Aldıktan sonra ilginç biçimde ekran kapağını kaldırırken sesler gelmeye başladı ve ekran menteşesi yerinden çıktı. İlçede olduğum için Vatan Bilgisayara götüremedim ve asus' u aradım durumu anlattım gönderin dediler. Form doldurup gönderdim. Ürün geri geldi kargodan darbe var yazılmıştı kutuya ancak resimlerde belirtip darbe olmadığını burada yazmıştım. Sonra sırasıyla bu işlemleri yaptım:

    EDİT: Asus Global' e şikayetimi ilettim, live chat ile bağlandım bir e-mail adresi verdiler, buradaki servisin hatasından dolayı live chatteki asus çalışanı özür diledi:))) Tekrar göndermemi istediler. Bilgisayarı tekrar gönderdim. Gelişme olursa haber vereceğim. Buradaki servis kargoda zarar görmüş demiş ancak kargo tertemiz gidip geldi, allahları var, ups' in hiç suçu yok ama suç onlara havale edildi servis tarafından.

    Edit2: asus_cc@asus.com global mail adresi live chatte verdiler. TrAsus mail attı, suç kargocununmuş bir sürü işlem yapmamı sipariş veriyorlar. Pek anlamadım prosedürleri, müsait bir aralıkta buraya atarım. Şu an kargoda ancak ilgilenen sayısı arttı sağolsunlar.

    Edit3: Önce "cihaz onarımda" diye güncellediler sayfamı sonra "beklemede" yaptılar. 5 iş günü doldu serviste ve hala beklemede, tüm evraklar hazır tüketici mahkemesi için bende beklemedeyim.

    edit4: 11. iş günü gayet güzel medeni bir şekilde arandım, bilgisayarın tamiri tamamlandı. Oldukça uzun ve yorucu bir maratondu.

    Eklemem gerekiyor haklarını yemiş olmak istemiyorum; gerçekten iyi bir santral kurmuşlar, eskisi gibi telefonda bekletme azarlama gibi hadiseler yok, bütün santral görevlileri ilgili ve kibar. Asus bu açıdan takdiri hak ediyor.

    Mutlaka ürünü kargodan tutanaklı gönderin, problemle karşılaşırsanız ve haklıysanız verdiğim mail adresiyle iletişime geçin. Asus büyük bir firma Tr yetkilisi ilgilenmese bile başka bir yerde ilgili yetkili bulabilirsiniz. Son olarak k555 modelini donanım ve performans olarak tavsiye ederim ancak kırılgan bir yapısı olduğunu unutmayın. İlla asus alacaksanız, başka modellere yönelin ve sadece kasaya değil, çerçeve kalitesine de önem verin. Bir kaç sefer kapağı açıp kapatın kırılganlık hissederseniz almayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperlp -- 29 Şubat 2016; 15:58:04 >







  • Usta geçmiş olsun da o 1. fotoğraftaki monitörün açıklığı nasıl oldu ki öyle çerçeve yırtılmış?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Momon.

    Usta geçmiş olsun da o 1. fotoğraftaki monitörün açıklığı nasıl oldu ki öyle çerçeve yırtılmış?

    kardeşim ekranı kaldırırken oldu. bende anlamadım. sakın bu firmadan çöp almayın kulağınıza küpe olsun.
  • Daha geçen hafta aldım Asus K555UB-XO097t. şu an için win10 hdd sorunu hariç sorun yaşamadım. Yani donanımsal olarak ve bilgisayarın kasası olarak Allaha şükür bi şey görmedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Momon.

    Daha geçen hafta aldım Asus K555UB-XO097t. şu an için win10 hdd sorunu hariç sorun yaşamadım. Yani donanımsal olarak ve bilgisayarın kasası olarak Allaha şükür bi şey görmedim

    İnşallah öyle temiz kalır kardeşim ancak 2. haftada bende aynı şeyi söylüyordum. ta ki 2. aya kadar. aynı bilgisayardan baldıza da aldık onunkide ekran çıtası çıktı. açıp kapatırken çatlıyor. problem kırılması ıvır zıvır değil. yapıp yapmamalarıda umurumda değil. insan bir telefon açar ya da ürün takip sayfasını günceller iade edildi der. kargocudan alıyorum iade haberini en çok bana koyan o. bak ürün takip sayfası da bu, halen böyle.


     Asus teknik servis benimle dalga geçti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperlp -- 29 Şubat 2016; 16:00:31 >




  • k555 serisi çok problem çıkardı , sanırım zenfone üretilen fabrikada ürettiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: General Darknes

    k555 serisi çok problem çıkardı , sanırım zenfone üretilen fabrikada ürettiler



    abi ürünün ekran menteşesinin çıkması, tamir olmaması falan sorun değil. İnsan bir haber verir kargo elimize ulaştı iade ediyoruz diye ya da sayfayı günceller resmen kargocu bilgi verdi. Eskiden maltepe pazarı esnafı vardı Ankarada, onlarda bile böyle muamele görülmemiştir. Onun dışında K555 modeli belki donanım olarak iyi görülebilir ancak berbat bir kasaya sahip sadece 2 vida var menteşeleri tutan gerisi plastik geçirmeler. Zenfone a dua ettirir o derece kötü malzemesi. Taş çatlasa 100' ü bulmamıştır ekranı kaldırmam hemen sol çıta attı. Dediğim gibi dava edeceğim adamları Pazartesi günü, gazeteye ilan bile vereceğim. Maddi durumum var, bunlarla uğraşacağım sonuna kadar.




  • kardeş ben bilgisayarımı experden aldım başta dandirik bir marka gibi görünsede anakartını patlatmama rağmen ücretsiz yeni anakart taktılar sadece süresi uzamıştı istanbula git gel falan kasayı 1 ayda teslim aldım suç tamamen benden kaynaklıydı ve güvenlik bandrolünüde kaldırmış olmama rağmen yeni anakart ve yeni windows lisanslı key + bios güncellemesini ücretsiz yaptılar herkese exper tavsiye ederim geçen garantim bitmişti windows keyini unuttum garantim bitmeme rağmen gayet güzel ilgilendiler ve keyimi söylediler bunada ücret almadılar çok ilgililer fakat dediğim gibi süreyi çok uzatıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orkundirenci

    kardeş ben bilgisayarımı experden aldım başta dandirik bir marka gibi görünsede anakartını patlatmama rağmen ücretsiz yeni anakart taktılar sadece süresi uzamıştı istanbula git gel falan kasayı 1 ayda teslim aldım suç tamamen benden kaynaklıydı ve güvenlik bandrolünüde kaldırmış olmama rağmen yeni anakart ve yeni windows lisanslı key + bios güncellemesini ücretsiz yaptılar herkese exper tavsiye ederim geçen garantim bitmişti windows keyini unuttum garantim bitmeme rağmen gayet güzel ilgilendiler ve keyimi söylediler bunada ücret almadılar çok ilgililer fakat dediğim gibi süreyi çok uzatıyorlar

    elimde bir tane ultabook var exper' in 2 yıllık onun kasasına bakıyorum asus' un kasasına bakıyorum sonra aptallığıma yanıyorum. haklısın exper iyi iş çıkartıyor.




  • alperlp A kullanıcısına yanıt
    ben kasa olarak iyi demiştim sen ultrabooktan bahsediyorsun aldığın ürünle alakalı bir durum olabilir şahsen ben çok memnunum
  • alperlp A kullanıcısına yanıt
    Kardeşim sanırım sana denk gelmiş.2014 tarihinde asus S551L modeli laptop aldım.Bilgisayarda donanımsal olarak hiç bir sorunla karşılaşmadım hatta annem birara arızalı şarj aletiyle bilgisayarımı bozmuştu,Bozmak ne kelime bilgisayardan tepki gelmiyordu.Kullanıcı hatası olmasına rağmen garantide gene düzelttiler.Bilgisayarın kasasındanda çok memnunum,alt tarafı lityum kaplama olduğu içinde pc 1 hafta açık kalsın gene ısınmıyor.Yani demek istediğim sana yanlış yapmışlar.
  • arkadaşlar k555 modeliyle ilgili 9 tane bilgisayar sahibinden mesaj aldım. sizlerinde varsa lütfen bana ulaşın. bu firmayla uğraşacağım, insanlarla alay etmek neymiş görsünler.
  • geçmiş olsun . sanki tornavida ile özellikle kaldırmışsın gbi gorunuyor . cok kalitesiz işçilik, üstüne saygısızlık. iyiki gel al dememişler.
  • Hep demisimdir asus'un sadece adı var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alperlp A kullanıcısına yanıt
    dostum geçmiş olsun asus kaliteli ürün olmakla birlikte berbat bir tr distribütörüne sahip trde servisler çok ilgisiz bu yüzden sorununu asus un tayvan merkezine eposta ile servisin adını da vererek şikayet edersen eminim daha net cevaplar alabilirsin hatta toplu olarak aynı epostayı atabiliriz türkiyedeki yetkili servislerini değiştireceklerdir mutlaka ne kadar çok şikayet iletirsek o kadar ciddiye alınırız
  • Takipteyim , umarım onarımını sağlayabilirler :)
  • General Darknes kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim tamir oldu. inşallah başka problemim olmaz.
  • Hayırlı olsun , umarım başka sıkıntı yaşamazsın cihazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bundan 3 ay once zenfone 2 telim arizalandi a4 kagidina sikinti prob. Yazdim bir hafta sonra gonderdiler mus. Hiz. Test ettik sorun yok sim yuvasi vs degistirdik diyorlar bana geldi cihazda en ufak iylesme yok sanki hic bisey yapmamislar aradim sinirlendim kos koca a4 kagidi gormediniz mi ? Hic okumadoniz mi? Yada okuma yazmaniz mi yok? Birde test ettiniz diyorsunuz ama nasil test edilmis. Her neyse sizi dedim asus tiawan merkeze sikayet edecem dedim dedim neyse gonderdim bana bu sefer incelemisler sizin urunde sivi temasi var dediler olayi kapadilar. Halbuse hic alakasi kesinlikle yok sivi temasi olsa urunde neden servise gondereyim ki? Kullanici hatasi 500tl anakart degisecek dediler ben de gonderin dedim yapmayin kendisi ne kadar dedim Tüketici Hakem heyetine sikayette bulundum hala evraklar beklemede bakalim ne olacak.
    Bugunde asus RT AC68U urunum var telekom fiber nete abone olduk fakat urunle bir turlu nete baglanamadim asus servisi aradim 3 kere kimse bilmiyor soyle yap boyle yap kesinlikle olmadi. Ee asus yardim etmiycekte yada asus anlamayacakta kim anliycak dogru mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.