Şimdi Ara

Asus ROG Zephyrus GA503QM-HN022 AMD Ryzen 7 5800HS 16GB 512GB SSD RTX3060 14800TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
1
Favori
8.570
Tıklama
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 ay
  • Cevaplayan Üyeler 25
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 10 saat 12 dakika
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • defaulticus (22 mesaj) Psikososyal (18 mesaj) techaddicted (8 mesaj) synthesizer (5 mesaj) VYC Majoris (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (70 mesaj) Mobil (15 mesaj) (4 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2000 liralık bir indirim yapılmış. %100 sRGB ekranı dikkat çekiyor, ancak 80W TDP’li RTX 3060 tercih edilmiş.


    https://www.hepsiburada.com/asus-rog-zephyrus-ga503qm-hn022-amd-ryzen-7-5800hs-16gb-512gb-ssd-rtx3060-freedos-15-6-fhd-tasinabilir-bilgisayar-p-hbcv000004z47x


    TEKNİK ÖZELLİKLER:


    İşlemci:AMD Ryzen™ 7 5800HS İşlemci

    İşletim Sistemi:Without OS

    Bellek:16GB DDR4 tümleşik

    Grafik:NVIDIA® GeForce RTX™ 3060 6GB

    Ekran: 15.6 FHD (1920 x 1080) 16:9 144HZ , IPS-level, %100 sRGB , Parlamaya nekran , NTCS %72 

    Depolama:512GB M.2 NVMe™ PCIe® 3.0 SSD


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 17inc olsa kaçırmazdım. 15.6 biraz küçük kalıyor bana göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SSD ve RAM ayrıntılarını öğrenebilsem direk alacağım. SSD tek slot 512 degil mi digerine 1 TB takabiliriz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knife Party -- 26 Nisan 2021; 18:46:38 >
  • Tüm özelliklerine buradan bakılabilir:



    https://www.asusturkiye.com.tr/notebook/2021%20ROG//



    RTX 2060'a göre %20 civarı daha hızlı. Ekran kartının 15 bin liralık bir performansı yok yani ama işlemci muhteşem.

  • Ince RTX li cok isinmayan gercekci laptop ariyodum. TR de hem boyle model yok hem de olsa dahi 23 24k dan basliyor fiyatlari. Python MATLAB falan icin en ust seviye laptop falan bu 8 vekirdek ryzen ve son nesil RTX. Hem tasinabilir hem kasasi saglam. Daha ust ekran kartinin termal sonuclari rezalet olur gibi geldi 3060 95 W dan fazlasini bu incelik kaldirmaz. Aldim gitti valla benim icin nokta atisiydi guzel mi kotu mu bi inceleme yaparim artik alinca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knife Party -- 26 Nisan 2021; 19:39:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • webcam yok , o düşündürüyo biraz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: VYC Majoris

    Tüm özelliklerine buradan bakılabilir:



    https://www.asusturkiye.com.tr/notebook/2021%20ROG//



    RTX 2060'a göre %20 civarı daha hızlı. Ekran kartının 15 bin liralık bir performansı yok yani ama işlemci muhteşem.

    80w 3060, 115w 2060 dan yüzde 20 fazla hız veriyorsa 130w 3060 neler yapmaz değil mi?


    Kisacasi yüzde 20 fark bekleyerek alan hayal kırıklığı yaşar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani 144 yerine adam gibi Qhd panel koysalar çok daha iyi olacakmış. 15 ekranda zaten rekabetçi oyun olmaz. Onun haricinde muhteşem bir işlemci ile gelmiş. Alana hayırlı olsun derim. Güzel makine.

  • synthesizer kullanıcısına yanıt

    80+15

    115+15

    80 watt 3060 90 watt 2060 dan yüzde 19 iyi

    115 watt 3060 115 watt 2060 dan yüzde 22 daha iyi

    115 watt 3060 2070 super ile benzer

    Yaklaşık böyle hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt

    115W 2060'dan %20 daha hızlı demedim ki. TDP değerleri benzer ürünler karşılaştırılır sonuçta. Kaynak: Hardware Unboxed


    Asus ROG Zephyrus GA503QM-HN022 AMD Ryzen 7 5800HS 16GB 512GB SSD RTX3060 14800TL
  • sadece oyun için Legion 5 Pro'yu bekleyin zaten arkadaşlar... Termodinamik kanunları izin vermiyor 1.9kg Laptop nası o benchmarkları yapsın

  • Mobilitesi yüksek bir Laptop o sebeple sabah akşam oyun oynayacakların almaması gereken bir ürün.Yalnız şunu belirtmek isterim Zephyrus serisinin kasa kalitesi gerçekten çok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klavyesinde aydınlatma var mı yok mu anlamadım ben. Asus saçma sapan özellik yazıyor ya. Bir sürü foto koymuş, ülkelere göre farklılık gösterir yazmış bir de özelliklere. Ulan zaten biz de Türkiye için hangi özellik var ona bakmaya çalışıyoruz.


    Yurt dışı incelemesinde ise GA503 de 3 tane model var ve üçünün de ekrnaı QHD mesela. RGB aydınlatma var vs.


    Şuna bir de numpad özelliği koysalarmış süper olurmuş. Şu anda kendi laptop'um bozulduğu içi arkadaşın laptopu kullanıyorum. numpad yok, nefret ettim yemin ederim FN tuşu kullanmaktan. + ya - ye basmak için her seferinde FN kullanıyorsun ya. Asus ROG Zephyrus GA503QM-HN022 AMD Ryzen 7 5800HS 16GB 512GB SSD RTX3060 14800TL 


    Tam ekranı güzel alet buluyorsun bir şey eksik oluyor, işlemcisi iyi diyorsun ekran kartı kötü oluyor. Aylardır laptop alamadım yeminle. Asus ROG Zephyrus GA503QM-HN022 AMD Ryzen 7 5800HS 16GB 512GB SSD RTX3060 14800TL 





  • Günde 5-6 saat mmo oynuyorum. Bu model ile aynı fiyat bandındaki Strix arasında kaldım. Genel kullanım mmo. Hangisini tavsiye edersiniz?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hanıncipsi

    80+15

    115+15

    80 watt 3060 90 watt 2060 dan yüzde 19 iyi

    115 watt 3060 115 watt 2060 dan yüzde 22 daha iyi

    115 watt 3060 2070 super ile benzer

    Yaklaşık böyle hocam

    3060 serisi özellikle de Mux switch yoksa oyunlarda adeta işlemci darboğazı var gibi performans kaybı yaşatıyor.


    Yuzde 20 fark yalnızca bundan etkilenmeyen birkaç oyunda var. Mesela Witcher 3. Bu oyunda mux olan ve olmayan 3060 arasında fark yok. Ancak CS:Go veya Far Cry gibi oyunlarda 115w 3060 da mux switch yoksa performans 115 w 2060 seviyesine geriliyor. 3060 monster ile 2060 Legion 5 buna iyi bir örnek. Far Cry da Benchmark da 72-75 arası ortalama fps veriyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim için cpu ve sessiz olması önemli olduğundan ben de 6 senelik monster abra a5 v5.3 ten buna geçtim. Bakalım geldi. Ama şimdi ben buna kendim m2 ssd alıp taksam herhalde garantisi gider laptop un değil mi?

  • Arka kapağı açmayı genelde upgrade için serbest bırakıyorlar. İşlemci soğutucusunu falan sökmedikçe garanti bozulmaz. Onu nereden anlıyorlar bilmiyorum gerçi ama.


    Eğer özellilerde boş Nvme yuvası belirtilmişse bir problem olmaz. Ram de 16GB diyordu bütünleşik yazmışlar. Boşta ram slotu var mı acaba.

  • 144Hz fhd panelin Srgbsi 100 değil 62 yanlış yazılmış. Öyle bir versiyonu yok bu panelin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eric13

    144Hz fhd panelin Srgbsi 100 değil 62 yanlış yazılmış. Öyle bir versiyonu yok bu panelin

    Listemden sileyim o zaman. Zaten Asus Türkiye'ye adam gibi paneli olan alet yollamıyor herhalde. Yabancı videoları izleyerek Asus almak büyük pişmanlık sebebi olacak. İnceleme kanallarının değil de, kullanıcıların para verip aldığı ürünlerin incelemelerini bulmak lazım. HB daki 5800H ROG'da da 512 SSD diyordu. Alanlara 1TB çıkmış.


    Sanırım karmaşa olmadan en doğru bilgilendirmeyi yine de lenovo yapıyor gibi. Asus'da düzgün bilgiye ulaşamadım bir türlü.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.