Şimdi Ara

ASUS ROG GL502VT-FY034T (GTX970M) Kullanıcı Kulübü (48. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.043
Cevap
13
Favori
34.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan Akkır

    Sorun hâlâ devam ediyor mu görüntüsü falan var mı?

    Hayır bir saat civarı bir süre sonra arkadaki silik görüntü gitti. İnternette biraz bakındığıma göre bir süre boyunca sabit kalan görüntü piksel mayışması oluşturuyormuş. Bir süre sonra kendiliğinden geçen bir şeymiş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ingoshi kullanıcısına yanıt
    ilginç bir durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hasan akkır bey siz misiniz ? nick mi değiştiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tamamdır bende resim değiştim arada değişim iyidir 👍🏻

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dostlar merhaba 2016 nın 11. ayında hb den aldığım asus gl502 vt ekranda ölü pixel oluştu zaten uzun zamandır da ışık sızmasından dolayı (ilk aldığımdan beri) düşünüyordum servise vermeyi daha önce tecrübe eden oldumu not : harici olarak m2 sata ssd portuna samsung 850 evo ssd taktım kendim taktım arkadaşlar alt kasa açılabilir olduğu için servis sıkıntı yapmaz değilmi bunu
  • mehmetkul M kullanıcısına yanıt
    Servis sıkıntı yapabilir. Normalde yapmaması gerekiyor ama burası Türkiye. Işık sızması tüm cihazlarda var, onu düzeltemiyorlar bilginiz olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mehmetkul M kullanıcısına yanıt
    hocam bende o tarihte hbden satın aldım ve servis ssd için dahi arka kapak açılması halinde garantiyi kesinlikle devre dışı bırakıyordu 70 tlye kendileri takıyordu.kesin vet bilgi. lakin geçende garantiye gittim başka bir sorun için servis hizmetini başka bir firmaya vermişler belki onlar garantiyi devre dışı bırakmıyor olabilir arayın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu sabah her zamanki gibi ofise geldim bilgisayarımı açtım şarja taktım 40 saniye sonra pat etti bilgisayar kapandı ve yanık kokusu arka fanları kokladığımda bariz bir yanık kokusu geliyordu. Ne olduğunu anlamadım bilgisayarı açtım ve açıldı herhangi bir sıkıntısı da yok fakat içerde birşeyler yandı bu kesin. Ne dir bu nasıl birşey yaşadığımı anlamadım hala garantiye vermelimiyim

  • O tarihteki konuşmam evet 30 saniyelik işlem için kendileri takmak istiyorlar fakat açılabilir kasa bu model kullanıcının zarar vermeme şartı ile upgrade yapabilme hakkı var kardeşim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetkul -- 19 Nisan 2018; 8:48:8 >
  • mehmetkul M kullanıcısına yanıt
  • mehmetkul M kullanıcısına yanıt
    peki .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Methaba arkadaşlar hala servis garanti belgesinin kaşeli ve ıslak imzalı olmasını mı istiyor? Hoparlörden cızırtı gelmeye başladı servise göndermeyi düşünüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nomox1 kullanıcısına yanıt
    Ben fatura, kaşesiz imzasız garanti belgesi fotokopisi ile farklı sorunlardan dolayı göndermiştim. İsteğim olmamasına rağmen yaklaşık 3 hafta sonra değişim/iade raporunu gönderdiler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • dead-ly kullanıcısına yanıt
    Sorun neydi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tek hoparlörden ses gelmiyordu, usb portunun tekinden enerji geliyordu ama bilgisayar görmüyordu (daha önce bilgisayarın açılmama sorunundan dolayı gönderdiğimde de aynı sorun oldu, anakart değiştiğinden çözülmüştü).

    Bu iki sorun aylardır vardı, hiçbir neden yokken fanlar sürekli son devirde çalışınca bu sorunları yazıp gönderdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dead-ly

    Tek hoparlörden ses gelmiyordu, usb portunun tekinden enerji geliyordu ama bilgisayar görmüyordu (daha önce bilgisayarın açılmama sorunundan dolayı gönderdiğimde de aynı sorun oldu, anakart değiştiğinden çözülmüştü).

    Bu iki sorun aylardır vardı, hiçbir neden yokken fanlar sürekli son devirde çalışınca bu sorunları yazıp gönderdim.
    Fanlar için ne çözüm buldular acaba? Bende de aynı problem mevcut da, çözüldü mü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NakahNiyesuh

    Fanlar için ne çözüm buldular acaba? Bende de aynı problem mevcut da, çözüldü mü?

    Değişim/iade raporu verdiler, hangi sorundan bilmiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dead-ly

    quote:

    Orijinalden alıntı: NakahNiyesuh

    Fanlar için ne çözüm buldular acaba? Bende de aynı problem mevcut da, çözüldü mü?

    Değişim/iade raporu verdiler, hangi sorundan bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Hocam iade mi aldınız, yoksa değilim mi yaptınız? İade ise tam olarak faturadaki miktarı mı verdiler? Değişim ise sadece bu cihaz ile mi değişim oluyor üst modelle ile para karşılığı değişim yapabiliyor musun? Son sorum değişim veya para iadesini hepsiburada.com üzerinden mi yapıyorsun yoksa asus ile bir şekilde çözülüyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomox1

    Hocam iade mi aldınız, yoksa değilim mi yaptınız? İade ise tam olarak faturadaki miktarı mı verdiler? Değişim ise sadece bu cihaz ile mi değişim oluyor üst modelle ile para karşılığı değişim yapabiliyor musun? Son sorum değişim veya para iadesini hepsiburada.com üzerinden mi yapıyorsun yoksa asus ile bir şekilde çözülüyor?

    Verdiğim iban hesabına faturadaki tutar iade yatırıldı. Hepsiburada üzerinden formu doldurmuştum, sonra verdikleri kargo kodu ile raporu gönderdim asus ile işlemim olmadı. Hepsiburada sistemindeki formu kullandığımdan mı bilmiyorum kimse değişim mi olacak diye sormadı rapor ulaşınca iade olarak gözüktü. Müşteri hizmetlerine göre önce mail atmam gerekiyormuş heralde,sonra tekrar değişimi istediğimde stokta olmadığından iade yapıyoruz dedi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.