Şimdi Ara

Asus nVidia GTX560TOP Direct CUII 'VatanPC' 265 Lira

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 saat 36 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Mutlu Dal (4 mesaj) bloodTime (3 mesaj) yalçınyaşar (1 mesaj) indigo_blue (1 mesaj) kartal172 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj)
  • @
Konunun Etiketleri
Şehir #İzmir
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> İkinci El - Ödüllü Anket >> İkinci El >> Bilgisayar ve Donanımları >> Ekran Kartı >> Asus nVidia GTX560TOP Direct CUII 'VatanPC' 265 Lira
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1403 Mesaj
    Referanslar: 30


    Katılım Zamanı
    27 Temmuz 2009


    Şehir
    İzmir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel
    Satıldı! Bu ürün DH Forum üzerinden satılmıştır.
    Merhaba arkadaşlar

    Asus nVidia GTX560TOP Direct CUII Ekran kartımı satmaya karar verdim. 2011 16 Aralık ta VATAN BİLGİSAYARDAN aldım ve 3 yıl garantili olarak. Garantisi 2014 16 aralıkta bitecek yani 20 ay kadar garantisi var.

    Kartın KUTUSU, İçeriği ve garanti belgesi falan var ama full içerik değil dvi hdmi çıkışı falan yok bitek.


    Kart gerçekten temiz durumdadır hiç overclock yapmadım kartıma 925 mhz hızında çalışıyor gtx560 ile arasında gerçekten fark var ve GTX560'ti ile baş baş gider bazı oyunlarda daha iyi sonuç verir aklıma gelenlerden GTA 4 ve BF3.

    Karttan gerçekten memnunum hayatımda ilk defa bir kartla bu kadar fazla vakit geçirdim 15 ay oldu :) Ama yaz geliyor bisiklet almak istiyorum elimdeki salcano çöp oldu.

    İzmir balçova dan elden, izmir dışı kargo ile yollarım ama KARGO ALICIDAN.


    Bu kart HD 6870 Ayarında değildir. Bu kart HD 6950 Ayarındadır inanmazsanız DH Video testlerini izleyin.





    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mutlu Dal -- 6 Nisan 2013; 0:05:48 >



    |
    |




  • Teğmen
    162 Mesaj
    Katılım Zamanı
    26 Eylül 2006


    Şehir
    Tekirdağ,Çorlu


    Durum
    Forumda değil

    Çok iyi fiyat, çok iyi kart. Hayırlı satışlar.
    |
    |
  • Çavuş
    98 Mesaj
    Referanslar: 14


    Katılım Zamanı
    21 Kasım 2006


    Şehir
    İstanbul,Kadıköy


    Durum
    Forumda değil

    karta talibim PM attım
    |
    |
  • Yüzbaşı
    263 Mesaj
    Referanslar: 30


    Katılım Zamanı
    19 Şubat 2011


    Şehir
    İstanbul,Beşiktaş


    Durum
    Forumda değil

    saat 9:40'tan beri mesaj atıyorum hocam...
    |
    |
  • Binbaşı
    1403 Mesaj
    Referanslar: 30


    Katılım Zamanı
    27 Temmuz 2009


    Şehir
    İzmir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel
    bloodTime abimize kartı rezerve ettim
    |
    |
  • Yüzbaşı
    263 Mesaj
    Referanslar: 30


    Katılım Zamanı
    19 Şubat 2011


    Şehir
    İstanbul,Beşiktaş


    Durum
    Forumda değil

    pazartesi ödeme sonrasında kargo şeklinde elimde olucak inş...
    tşk dostum
    |
    |
  • Binbaşı
    1403 Mesaj
    Referanslar: 30


    Katılım Zamanı
    27 Temmuz 2009


    Şehir
    İzmir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel
    Kartı yolladım, parayıda aldım bugün 270 lirayı haydi hayırlısı :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    482 Mesaj
    Referanslar: 14


    Katılım Zamanı
    02 Şubat 2010


    Şehir
    Kocaeli


    Durum
    Forumda değil


    iki taraf içinde hayırlı olsun
  • Binbaşı
    1403 Mesaj
    Referanslar: 30


    Katılım Zamanı
    27 Temmuz 2009


    Şehir
    İzmir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: yalçınyaşar

    iki taraf içinde hayırlı olsun

    Sağolun hocam teşekkür ederim yasin abi kartı bi denesin ona göre yorum yapsın :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    263 Mesaj
    Referanslar: 30


    Katılım Zamanı
    19 Şubat 2011


    Şehir
    İstanbul,Beşiktaş


    Durum
    Forumda değil

    ikimiz için de hayırlı olsun kardeşim ilgin için teşekkür ederim:)

    tşekkürler arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodTime -- 10 Nisan 2013; 17:32:12 >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Webtures SEO;SEO Nedir?
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,572
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.