Şimdi Ara

★ASUS N550JK-CN090H KULLANICILARI KULÜBÜ★ (29. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
631
Cevap
22
Favori
41.861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar cpu-z programından motherboard sekmesinin fotoğrafını atabilirmisiniz acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler asus laptop garanti için, fatura şart mi, yoksa garanti belgesi yeterli mi, fatura kayıp ise sorun olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GulfStream

    Beyler asus laptop garanti için, fatura şart mi, yoksa garanti belgesi yeterli mi, fatura kayıp ise sorun olur mu?

    Fatura şart diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kopyala yapıştır işlemi yaparken pc başka bir işlem yapamıyor nete bile zor giriyor bu normal mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahsin_yildiz


    Arkadaşlar kopyala yapıştır işlemi yaparken pc başka bir işlem yapamıyor nete bile zor giriyor bu normal mi





    Tam teknik olarak bir şey diyemiyorum ama BIOS'tan bellek ayarlarınızı kontrol etmeniz gerekebilir. Geçici bellek (sanırım flash rom) ile ilgili sorun olduğunu düşünüyorum.
  • biosa girmeyi ve ayarları yapmayı öğrenip bakacağım dediğin gibi teşekkur ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amelee1234

    Arkadaşlar cpu-z programından motherboard sekmesinin fotoğrafını atabilirmisiniz acaba




    Buyur kardeşim...

    ★ASUS N550JK-CN090H KULLANICILARI KULÜBÜ★★ASUS N550JK-CN090H KULLANICILARI KULÜBÜ★



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chesster1977 -- 5 Nisan 2016; 2:14:23 >
  • Selamlar bende aranıza yeni katıldım bilgisayarı 2 gündür kullanıyorum sadece cs go da deneme fırsatım oldu ondada bi sorun cıkarmadı şimdilik . Kronik bi sorun göremedim oyunda ısınması bi laptopun gayet normaldir zaten sogutucum var onunla birlikte kullanacagım
  • technicalman80 T kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun umarım sorunsuz devam eder
  • Merhaba arkşlar ben geçen yıl asusun bu n550 jk 090 modelini aldım ve memnunum.win 8.1 yüklü iken upgrade ile win 10 yükledim. geçen gün format atmak zorunda kaldım ama bir sorun var bu klavye ışık açıp kapatma animasyonu çıkmıyor artık sanırım o sürücüyü atkp2 yapıyordu. fakat bu win 10 için yok ne yapabilirim.? Sorun çözüldü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahkus -- 24 Nisan 2016; 21:22:25 >
  • Merhabalar ben de bu bilgisayarı 1 yıldır kullanıyorum. Ancak (önceden de arada oluyordu) ekranda renk değişimi oluyor. Böyle bir sorun yaşayan var mıdır?
  • ozdemiremir O kullanıcısına yanıt
    Ben böyle bir sorun yaşadım uykuya alıp uyandırdığımda ekranın rengi sararıyordu. Çözümü ise splendid uygulamasında manuel ayar yapmak. güç tuşunun eşi var sol köşede ona bastığınızda asus console açılıyor oradan splendid uygulamasına girin ve vivd yazan kısma tıklayın kapatın ekranınız daha parlak olacak ve renk değiştirmeyecektir.
  • Windows 10 yükledikten sonra klavye ışıklarım yanmıyordu siteden atk driver indirip kurdum düzeldi benzer sorun ile karşılaşan olursa..

    http://www.asus.com/TR/Notebooks/N550JK/HelpDesk_Download/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öneriniz için teşekkürler ancak düzelme olmadı.
  • Şöyle bir de sıkıntı var. Cihazı yaklaşık bir ay önce ASUS servisine UPS kargo ile gönderdim. Ancak cihazı servise kabul etmeyip geri gönderdiler ve kargo ücretini de bana ödettiler. Çağrı merkezini aradım ve yeniden göndermemi söylediler. Yeniden gönderdim. Cihazı ikinci kez kabul etmediler ve geri gönderdiler. Bunun üzerine ben de cihazı aldığım yer olan Mediamarkt'tan onarıma verdim. Oradan gönderilince de kabul edilmemiş. Şu anda ekran renkleri bozuk bir cihazla duruyorum. Gerekirse garanti dışından ücretle tamir edilsin diye not düşüyorum ancak cihaz kapıdan geri dönüyor. Servisle ilgili benzer bir sorun yaşayan var mıdır?Nasıl çözdünüz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozdemiremir

    Şöyle bir de sıkıntı var. Cihazı yaklaşık bir ay önce ASUS servisine UPS kargo ile gönderdim. Ancak cihazı servise kabul etmeyip geri gönderdiler ve kargo ücretini de bana ödettiler. Çağrı merkezini aradım ve yeniden göndermemi söylediler. Yeniden gönderdim. Cihazı ikinci kez kabul etmediler ve geri gönderdiler. Bunun üzerine ben de cihazı aldığım yer olan Mediamarkt'tan onarıma verdim. Oradan gönderilince de kabul edilmemiş. Şu anda ekran renkleri bozuk bir cihazla duruyorum. Gerekirse garanti dışından ücretle tamir edilsin diye not düşüyorum ancak cihaz kapıdan geri dönüyor. Servisle ilgili benzer bir sorun yaşayan var mıdır?Nasıl çözdünüz?

    0 (216) 524 30 00 (Asus Müş. Hizmetleri Çağrı Mrk.)

    Arayın görüşün derdinizi anlatın, kayıt açtırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir arkadaşım bu laptoptan almıştı. 1 haftadır kullanıyor. windows 10a format atarak yükselttik. dolayısıyla recovery partitionuna erişimim bulunmuyor. yani fabrika ayarlarına yükleyemiyorum.

    csde önceden 200 fps ultrada alırken şimdi 20 30 fps takılıyor. tüm driverleri driver boosterden ve asusun sitesinden indirip hallettik. nvidiayı kendi sitesinden kurduk. inteli de aynı şekilde. ancak fps değişmedi.

    nvidia ayarlarından performans modunda şuan. bu arada windows 8.1e tekrar formatla geri döndük. dediğim gibi performans modunda. pili bozuk ancak laptopa entegre olduğu için çıkartamıyoruz. %0da kalıyor pil. şarj olmuyor.

    şuanda asusun kendi sitesinden indirdiğimiz nvidia ve intel driverlarını kullanmaktayız. sizden de böyle bir sorun yaşıyan oldu mu? fps sorununu kastediyorum.

    bu arada elinde driver cdsi olan isosunu çıkartıp yükleyebilir mi lütfen? 1 haftadır uğraşıyoruz sonuç yok. cidden çok sevaba girersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alNzy

    bir arkadaşım bu laptoptan almıştı. 1 haftadır kullanıyor. windows 10a format atarak yükselttik. dolayısıyla recovery partitionuna erişimim bulunmuyor. yani fabrika ayarlarına yükleyemiyorum.

    csde önceden 200 fps ultrada alırken şimdi 20 30 fps takılıyor. tüm driverleri driver boosterden ve asusun sitesinden indirip hallettik. nvidiayı kendi sitesinden kurduk. inteli de aynı şekilde. ancak fps değişmedi.

    nvidia ayarlarından performans modunda şuan. bu arada windows 8.1e tekrar formatla geri döndük. dediğim gibi performans modunda. pili bozuk ancak laptopa entegre olduğu için çıkartamıyoruz. %0da kalıyor pil. şarj olmuyor.

    şuanda asusun kendi sitesinden indirdiğimiz nvidia ve intel driverlarını kullanmaktayız. sizden de böyle bir sorun yaşıyan oldu mu? fps sorununu kastediyorum.

    bu arada elinde driver cdsi olan isosunu çıkartıp yükleyebilir mi lütfen? 1 haftadır uğraşıyoruz sonuç yok. cidden çok sevaba girersiniz.

    Asus Backtracker yazılımı ile recovery bölümünüzü yedekleyebilirsiniz.

    https://www.asus.com/tr/support/faq/1008641/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ObtObt

    quote:

    Orijinalden alıntı: alNzy

    bir arkadaşım bu laptoptan almıştı. 1 haftadır kullanıyor. windows 10a format atarak yükselttik. dolayısıyla recovery partitionuna erişimim bulunmuyor. yani fabrika ayarlarına yükleyemiyorum.

    csde önceden 200 fps ultrada alırken şimdi 20 30 fps takılıyor. tüm driverleri driver boosterden ve asusun sitesinden indirip hallettik. nvidiayı kendi sitesinden kurduk. inteli de aynı şekilde. ancak fps değişmedi.

    nvidia ayarlarından performans modunda şuan. bu arada windows 8.1e tekrar formatla geri döndük. dediğim gibi performans modunda. pili bozuk ancak laptopa entegre olduğu için çıkartamıyoruz. %0da kalıyor pil. şarj olmuyor.

    şuanda asusun kendi sitesinden indirdiğimiz nvidia ve intel driverlarını kullanmaktayız. sizden de böyle bir sorun yaşıyan oldu mu? fps sorununu kastediyorum.

    bu arada elinde driver cdsi olan isosunu çıkartıp yükleyebilir mi lütfen? 1 haftadır uğraşıyoruz sonuç yok. cidden çok sevaba girersiniz.

    Asus Backtracker yazılımı ile recovery bölümünüzü yedekleyebilirsiniz.

    https://www.asus.com/tr/support/faq/1008641/

    o bulamıyor recovery bölümünü. sorun da orada zaten. driver cdsi olan birinin cdyi iso olarak uploadlaması lazım yoksa arkadaşın bütün parası çöp olacak :(
  • arkadaşlar hepinize selam. ben yaklaşık sekiz aydır bu cihazı kullanıyorum. hiçbir sorun yoktu şimdiye kadar. ancak bugün ekranı kapattım ve kenara koydum laptopu. geldiğimde ekranı tekrar kaldırdım ve ekran gelmedi. defalarca kapattım açtım maalesef ekran hiç gelmiyor ışık dahi yok. hatta arkadaki asus yazısının ışığı dahi yanmıyor. kanaatimce ekran kablolarında sıkıntı oldu. böyle bir sorun yaşayan oldu mu diye sizlere danışmak istedim.
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.