Şimdi Ara

asus m5a97 r2.0 ve amd fx8350 için uyumlu ekran kartı tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
1.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar uzun süre kendimce topladığım sistemdeki ekran kartı bozuldu eğer darboğaz olmuyan sistemime uygun bir ekran kartı satın almak istiyorum yoksa yeni baştan topluyacağım miktar 1,500-2000 tl arası sistemim aşağıda yazıyor :

    Ekran kartı: SAPPHIRE R7 265 DUAL-X GDDR5 2GB 256BİT AMD RADEON DX11.2

    SSD: CORSAİR 240GB LE SERİSİ SATA 3.0 SSD (560MB OKUMA/530MB YAZMA)

    HARDDİSK: WD 3.5" 1TB CAVİAR BLUE SATA 3.0 7200RPM 64MB CAHCE HARDDİSK

    ANAKART: ASUS M5A97 R2.0 AMD 970/SB950 AM3+ DDR3 2133MHZ (O.C) ANAKART

    İŞLEMCİ: AMD FX X8 8350 SOKET AM3+ 4GHZ 16MB ÖNBELLEK 125W 32NM İŞLEMCİ

    RAM: GSKILL 16GB (2X8GB) RİPJAWSX DDR3 1600MHZ CL9 DUAL KİT RAM

    PSU: TAURO SERİSİ 80PLUS 600W GÜÇ KAYNAĞI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wactrix -- 2 Haziran 2019; 2:26:29 >



    _____________________________
  • Max. Rx580 ondan yukarısı darboğaz yapacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • O işlemciye alacağınız 2000 TL ekran kartı darbağoza sebep olacaktır. 2000 TL'ye Ryzen 5 2600, b450 anakart ve 8gb ddr4 ram alabilirsiniz. Elinizdeki işlemci, anakart ve rami'de satıp Rx 570 4gb alabilirsiniz.

    www.bizdehesapli.com
    AMD RYZEN 5 2600 3.9GHz 65W Wraith FAN AM4+
    https://www.bizdehesapli.com/amd-ryzen-5-2600-3-9ghz-65w-wraith-fan-am4-urun-RYZ2600


    https://www.itopya.com/msi-b450-gaming-plus-amd-b450-soket-am4-ddr4-3446mhz-a-xmp-hdmi-dvi-anakart/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0FDA1336A -- 1 Haziran 2019; 14:4:29 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0FDA1336A

    O işlemciye alacağınız 2000 TL ekran kartı darbağoza sebep olacaktır. 2000 TL'ye Ryzen 5 2600, b450 anakart ve 8gb ddr4 ram alabilirsiniz. Elinizdeki işlemci, anakart ve rami'de satıp Rx 570 4gb alabilirsiniz.

    https://www.bizdehesapli.com/amd-ryzen-5-2600-3-9ghz-65w-wraith-fan-am4-urun-RYZ2600

    https://www.itopya.com/msi-b450-gaming-plus-amd-b450-soket-am4-ddr4-3446mhz-a-xmp-hdmi-dvi-anakart/
    +1 çok mantıklı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    .....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0FDA1336A

    O işlemciye alacağınız 2000 TL ekran kartı darbağoza sebep olacaktır. 2000 TL'ye Ryzen 5 2600, b450 anakart ve 8gb ddr4 ram alabilirsiniz. Elinizdeki işlemci, anakart ve rami'de satıp Rx 570 4gb alabilirsiniz.

    https://www.bizdehesapli.com/amd-ryzen-5-2600-3-9ghz-65w-wraith-fan-am4-urun-RYZ2600

    https://www.itopya.com/msi-b450-gaming-plus-amd-b450-soket-am4-ddr4-3446mhz-a-xmp-hdmi-dvi-anakart/
    anladım belki dedim masraf etmeden ekran kartıyla idare ederim diye düşünüyordum ama demekki değiştirme zamanı geldi tşkler
    _____________________________




  • Aynı sistemle rx 580 kullanıyorum aldığım fps internetteki rx 580 testlerinden ortalama 8-10 fps daha az. Tabi oyundan oyuna değişiyor, bazılarında hiç sıkıntı yokken bazıları daha kötü.
    _____________________________
    STEAM

    EPİC : BakkalGazi41
    PSN : BakkalGazi41
    Origin : BakkalGazi41
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hidetaka Miyazaki

    Aynı sistemle rx 580 kullanıyorum aldığım fps internetteki rx 580 testlerinden ortalama 8-10 fps daha az. Tabi oyundan oyuna değişiyor, bazılarında hiç sıkıntı yokken bazıları daha kötü.
    peki çok sıkıntı olurmu alacagım standart ekran kartı 8gbdan az almk istemiyorumda genelde yüksekte oynarım fps sıkıntısı fln
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wactrix

    peki çok sıkıntı olurmu alacagım standart ekran kartı 8gbdan az almk istemiyorumda genelde yüksekte oynarım fps sıkıntısı fln

    Alıntıları Göster
    Hocam işlemcinin ömrü artık bitti sayılır ileride çok daha fazla sıkıntı çıkarabilir, bende yeni nesil Ryzene geçeceğim. Üstteki, elindekileri satıp ardından r5 2600 + rx 570 alma fikri çok mantıklı.
    _____________________________
    STEAM

    EPİC : BakkalGazi41
    PSN : BakkalGazi41
    Origin : BakkalGazi41
  • Rx570 4gb sıfır. 900 tl max. Geçenlerde Asus strix modeli 840 msi armor modeli 800tl idi vatanda. Keşke rx580 almamış olsaydım patlatirdim bi tane :)

    Rx570 üstünü düşünmeyin.

    İkinci el r9 380 4gb. Bunuda geçen arkadaşa aldık 400 liraya letgo dan Pazarlık yapma direk adres iste git al dedim :) ama bulunuyor pazarlikla 450 ye falan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Wactrix W kullanıcısına yanıt
    Birkaç ay sonra sistemini değiştireceksen şunu tavsiye ederim. Rx 580 ve Rx 590'dan daha iyi performansı var. Şu an indirimde 1700 TL.

    https://www.itopya.com/msi-geforce-gtx-1660-ti-ventus-xs-6g-oc-gddr6-192bit-dx12-nvidia-ekran-karti/

    https://www.youtube.com/watch?v=lRkY53pwRCc&t=214s
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0FDA1336A

    Birkaç ay sonra sistemini değiştireceksen şunu tavsiye ederim. Rx 580 ve Rx 590'dan daha iyi performansı var. Şu an indirimde 1700 TL.

    https://www.itopya.com/msi-geforce-gtx-1660-ti-ventus-xs-6g-oc-gddr6-192bit-dx12-nvidia-ekran-karti/

    https://www.youtube.com/watch?v=lRkY53pwRCc&t=214s
    saollasın peki elimdekileri satsam kaç paraya gider acaba ne kadara satabilirim
    _____________________________




  • Wactrix W kullanıcısına yanıt
    İşlemci 400 TL, anakart 300 TL. Ddr3 ram piyasını pek bilmiyorum ama 350-400 TL eder heralde.
    _____________________________
  • 570 ustunu dusunmeyın.
    _____________________________
    İNTEL ALDER LAKE CORE İ7 13700KF all p-core 5.5 GHZ- all e-core 4.3 ghz-ring x45-PALIT GeForce RTX 4080 GameRock OC-MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4- GSKILL 32GB (2x16GB) TRIDENT Z DDR4 4400MHz CL19 1.5V Dual Kit RGB LED-THERMALTAKE 500 BEYAZ 3X TEMPERED GLASS PENCERELİ GAMING KASA-AeroCool Miragel360,su soğutma CPU,TDP 550 W-CORSAİR AX12000i-LG UltraGear 32GP850-B 31.5″ 1ms FreeSync Premium-G-SYNC IPS QHD Gaming (Oyuncu) Monitörü -165hz-o.c 180hz-8-10 bit-Samsung 980 pro 2tb- WD_Black SN770 1TB NVMe - Samsung 970 Evo Plus 1TB -WD Elements 6TB 3.5" USB 3.0-WD 3.5 2TB Caviar Blue-Cooler Master SK652 Red Switch Low Profile Mekanik Rgb Türkçe Oyuncu Klavyesi Beyaz-SteelSeries Rival 5 Destiny 2 Edition Gaming Mouse Beyaz - EPOS Sennheiser GSP 301 Beyaz-Creative Sound Blaster Zx- 11 adet SilverStone Air Blazer 120RW ARGB LED 12cm 94CFM Yüksek Hava Akışlı 2200RPM Kasa Fanı + 5 adet Arctic BioniX P120 PWM PST 12cm Kırmızı/Siyah Gaming Kasa Fanı
  • Valla o sistem hala iş yapar güzel ekran kartı tak ona yine bir kaç sene kullanırsın FX 8 serisi işlemciler çok sağlam RX 570 falan al bak keyfine millet kıçı kırık İntel işlemcilere GTX 1080 koyuyor hatta ikinci el GTX 1060 6 GB al her türlü kullanırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Wactrix W kullanıcısına yanıt
    2-3 ay once asagidaki sistemi 900e satmistim, daha iyi teklifler de bulursunuz belki;

    Anakart> Gigabyte 970A UD3
    Islemci> FX8350 4.0 Ghz
    Sogutucu> CM Hyper 212 Evo
    Ram> Gskill 2x4Gb DDR3 1600Mhz + Corsair 2x4Gb DDR3 1600Mhz
    Wifi Card> TP-LINK TL-WN851ND

    Bu sistemi GTX 1060 6gb ile kullaniyodum, %10-15 civari darbogaz yapmasi yaninda ani FPS dususleri de yasiyodum. Tavsiyem kesinlikle eldeki sistemi satip, R5 2600 - Rx570 veya uzeri bir ekran karti ile yenilemek yonunde olur.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.