Şimdi Ara

ASUS K501LX ve Asus yetkili servisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bu konuyu açma sebebim ürününüzü servise verirken dikkatli olmanızı sağlamaktır.
    Ben bu yaz amazon.com üzerinden ASUS K501LX $799'a aldım. Ürünü maalesefki orada test edemeden Türkiye'ye geldim. Fiyatına göre cidden çok güzel bir bilgisayar ama bilgisayarda çok büyük bir sorun var. Memory Management sorunu. Bu yüzden en küçük işlemde bile alet mavi ekran veriyor. Bu sorunların üzerine Asus'u arayıp garanti koşullarını öğrendim ve Amerika olmasına rağmen ürünün 1 sene garantili olduğunu belirttiler. Bunun üzerine servise götürmeye karar verdim. Avrupa yakasında oturduğum için beni Kağıthane'de bulunan Teknoser adlı firmaya yönlendirdiler. Ürünü bayram öncesi onlara teslim ettim. Bayramdan sonraki Pazartesi sabahı beni aramışlar. Bende bir işle meşgul olduğumdan açamadım ama öğleden sonra geri aradım onları. Benden bilgisayarımın şifresini istediler. İlk defa karşılaştım böyle bir durumla. Halbuki aleti teslim ederken sorunların, mavi ekranların çıktılarını kuşe kağıda bastırıp vermiştim. Herneye şifreyi verdim ve 2 gün sonra ürün hazır dediler. Ürünü almaya gittiğimde bana hiçbir sorun bulamadıklarını söylediler. Servis raporunda ise ürün sahibine ulaşılamadığından WTP testleri yapılamadığını. BIOS testlerinde ise hiçbir sorun bulunamadığını belirtmişler. Eve gittim bir umutla belki düzelmiştir diye. Bilgisayarı açtıktan 5 dakika sonra yine aynı hatayı verdi. Bunun üzerine Amazon'la iletişime geçtim. O kadar mükemmel bir şirket ki ürünü alalı 2 ay olmasına rağmen ürünü geri iade edebileceğimi ve kargonun onlar tarafından karşılacağını belirttiler.

    Yani Teknoser adlı servis tembel bir servis. İşlerinin hakimi değiller. Benim zamanımı çaldılar ve işlerim aksadı. Şimdi ürünü geri iade mi etsem yoksa şansımı başka bir serviste mi denesem diye düşünüyorum.







  • sonuc ne oldu hocam

    teknoser e gondermeyi dusunuyorum ne yapmaliyim

    ve teknoser cihaziniza zarar verdi mi?
  • Cihazıma zarar vermedi. Asus'un kendi servisine götürdüm Üsküdar'daki orada hallettiler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.