Şimdi Ara

Asus garantisi devam eden ürününe sahip çıkmıyor kullanıcı hatası diye ücretli onarım öneriyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 ay
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • emregokcimen (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Anakart >> Asus garantisi devam eden ürününe sahip çıkmıyor kullanıcı hatası diye ücretli onarım öneriyor.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    82 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Herkese Merhaba,

    Asus Z370-E Gaming anakartımın garati süresi dolmasına 3 ay kala (Türkiyede 3 yıl garanti veriyor rog serisine) anakartımın 24 pin soketine takılan güç kablosu sokette içinde eridi.Tabi bu durumda 6 ay önce başladı ilk power supply den şüphelendim ve garanitye gönderdim.Servis ürünün kablosunu yenilendi ve kontroller yaptı power supply den gelen değerlerin normal olduğu söylendi tabi iş yoğunluğundan anakartı servise gönderemedim takıp kullanmaya devam ettim bu arada oyun oynarken soketi de kasayı açıp kontrol ediyorum.Elim yakacak derece de sürekli çok çalışıyor oyuna ara verince soğuyor doğal olarak sistemde RX580*2 var crosfire olarak kullanılıyor herneyse kartları başka bir anakartta denediğimde anakrt soketinde bir ısınma olmuyordu.Güç kayanğımı başka bir bilgisayarda deneme kararı aldım ve bir arkadaş makinasında güç kaynağım ile testler yaptık ekran kartlarım ile sisteme en yüksek sevviyede enerji çektirdik pi tesleri render ve grafik testleri peşine 2k da 6 saat oyun ancak ne sokette ısınma nede power kablosunda sorun oluşmadı.Bütün ihtimallleri devreden çıkartıkdan sonra anakartımın garantisinin bitmesine 20 gün kala asus ümraniye de ki yetkili servisine başvurdum SMS infocomm ürünü aldıkdan 1 gün sonra rün kullanıcı hatası olarak soket değişim ücreti 158 tl istediler ve bu değşimden sonra anakrt üzerinden çıkabilecek sorunal için içinde ücret talep edeceklerini söylediler.

    Evet arkadaşlar Koskoca Asus garantisi olan ve son kullanıcı olarak bir etkileşim içinde olamıyacağımız bir parça için kullanıcı hatası dedi şimi sorum şu Böyle bir sorun yaşayan varmı ve Asus neden müşterisini mağdur ediyor.

    yardımcı olabilirseniz konuyu öne çıakrabilirseniz sevinirim.

    Biraz dertliyim derdimi anlatırken devrik cümle kurmuşumdur sinirden ne diyeceğimi bilmiyorum.




    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Ko Cuce
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.