Bildirim
Asus G75VX VS MSİ GE 60 - 70 Modelinden neyi seçerdiniz asus mu ?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Fiyat olarak sana uygunsa ben Asus derim
asus kaliteli markadır hele g75 bana hep sıcak gelmiştir fakat fiyatı biraz tuzlu tabi msi ge60 ise kasa açısından kalitesiz diye biliyorum performans açısından çok fark yoktur diye tahmin ediyorum ama ben olsam (param olsa
) asusu alırdım
_____________________________ -
4000 tl var ilave edip asus almak iyimidir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Asus
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: DnzLee_ToLqa
4000 tl var ilave edip asus almak iyimidir
Hocam eski nesil yani 3. nesil msı ge60/70 kasa kalitesi olarak pek iyi denmezdi. Fakat 4. nesil haswell işlemci ve 700 serisi NVIDIA ekran kartı olunca tabiki MSI
Kasa kalitesi çok yükselttiler isterseniz yorumlara bakabilirsiniz. Bana kalsa yeni nesil daha avantajlı olur
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: hashus_42
quote:
Orijinalden alıntı: DnzLee_ToLqa
4000 tl var ilave edip asus almak iyimidir
Hocam eski nesil yani 3. nesil msı ge60/70 kasa kalitesi olarak pek iyi denmezdi. Fakat 4. nesil haswell işlemci ve 700 serisi NVIDIA ekran kartı olunca tabiki MSI
Kasa kalitesi çok yükselttiler isterseniz yorumlara bakabilirsiniz. Bana kalsa yeni nesil daha avantajlı olur
Bence de. Kaldı ki o 4000 küsür lirayı verebiliyorsan üzerine biraz daha katıp arkadaşın bahsettiği o MSI'ın laptop modellerinden alabilirsin. Daha dadmin edici olur en azından.
_____________________________
-
Asus'un kasa kalitesi ve kalitesi MSI da yok, tabiki Asus derim
_____________________________ -
6 ay once bende asus ile Msi arasında kalmıştım. O zaman asus g75nw ile Msi gt70 arasında kaldım. Msi daha gösterişli duruyordu ışık felan boyle ama forumlarda araştırdım kasa icin kötü hatta soğutma icinde kötü diyorlardı o zaman. bende asus aldım 80C bile görüyorum makinada ama tık yok. tavsiyem asus
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Msi Z490 UNIFY®MSİ Suprim X 3080Tİ®Intel® Core™ i7-10700K®XPG 8200 512GB NVMe M.2 SSD®G.Skill Trident Z RGB LED 32GB(2x16) DDR4 3600MHz®Castle 360RGB V2®FSP Aurum PT 1000W PSU®ViewSonic XG2730 27"1msQHD®Thermaltake Core X71®CORSAIR K70RGB MK.2 -
Kıy paraya al Asus' u kafan rahat olsun 3-5 sene
http://www.sadecenotebook.com/Urun/Asus-G75VX-CV056H-Core-i7-3630-240-Ghz-16-GB-256-SSD-750-GB-3-GB-VGA-173-Windows-8-Notebook-pmu269343.html_____________________________ Mesajlarımı alıntılayarak cevap veriniz. -
MSI GE60 0ND-659XTR Core i7-3630QM 8GB 128GB SSD+750GB GTX660M 2GB 15.6" Full HD FreeDos
2,580 TL YE BUNU ALDİM.
XPERİA Z ALİCAM GERİ KALAN PARAYLA O KADAR PARA YI LAPTOBA VERMEK DELİLİK GİBİ GELDİ YA SİZCE İYİMİ YAPTİM ?
MSI GE60 0ND-659XTR Core i7-3630QM 8GB 128GB SSD+750GB GTX660M 2GB 15.6" Full HD FreeDos NASİLDİR BU PC ? -
quote:
Orijinalden alıntı: DnzLee_ToLqa
MSI GE60 0ND-659XTR Core i7-3630QM 8GB 128GB SSD+750GB GTX660M 2GB 15.6" Full HD FreeDos
2,580 TL YE BUNU ALDİM.
XPERİA Z ALİCAM GERİ KALAN PARAYLA O KADAR PARA YI LAPTOBA VERMEK DELİLİK GİBİ GELDİ YA SİZCE İYİMİ YAPTİM ?
MSI GE60 0ND-659XTR Core i7-3630QM 8GB 128GB SSD+750GB GTX660M 2GB 15.6" Full HD FreeDos NASİLDİR BU PC ?
Hocam kafaya takma sen en iyisini yapmışşın sıkıntı yok
Tek üzüldüğüm nokta 500 lira daha verip 4. nesil Ge60 alsaydın.
_____________________________ -
hayrlı olsun
_____________________________ İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız. -
msi akar, asus cok kalın,ağır... _____________________________ İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






