Şimdi Ara

ASUS FONEPAD 2. (Telefon Özellikli tablet). [ANA KONU] (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.133
Cevap
9
Favori
61.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hadi gözünüz aydın.
  • B.H.R.17 B kullanıcısına yanıt
    Elbette anlattiniz ve anladim.Benim cihazima daha once 89mblik WW_epad-V6.4.2 guncellemesi gelmisti ve ben kurmustum.Bu guncellemeyle neredeyse herkesin telefon ozelligi gitmisti.Benimkinde ve birkac sansli arkadasin cihazinda sorun cikarmamisti.Siz o sorunlu guncellemeyi kurmadiniz.Zaten asus da o guncellemeyi kaldirdi.Simdi guncelleme yaparsaniz yeni 27mblik guncelleme gelecektir.Sorun cikartmayacagina eminim.Duzgun calisan cihazim guncellemeden sonra hala duzgun calisiyor.Sorunlu cihazlar bu guncellemeyle sorunlarini cozdu.Bence sizin cihaziniza da sorun cikartmayacaktir.Yuklerseniz mutlaka haber verin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ferhat-07

    Elbette anlattiniz ve anladim.Benim cihazima daha once 89mblik WW_epad-V6.4.2 guncellemesi gelmisti ve ben kurmustum.Bu guncellemeyle neredeyse herkesin telefon ozelligi gitmisti.Benimkinde ve birkac sansli arkadasin cihazinda sorun cikarmamisti.Siz o sorunlu guncellemeyi kurmadiniz.Zaten asus da o guncellemeyi kaldirdi.Simdi guncelleme yaparsaniz yeni 27mblik guncelleme gelecektir.Sorun cikartmayacagina eminim.Duzgun calisan cihazim guncellemeden sonra hala duzgun calisiyor.Sorunlu cihazlar bu guncellemeyle sorunlarini cozdu.Bence sizin cihaziniza da sorun cikartmayacaktir.Yuklerseniz mutlaka haber verin

    Biraz yukarda bana gelen güncellemeyi ayrıntılı olarak yazdım V6.4.4(92.14 MB)
    Farklı olduğu için şüpheliyim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • B.H.R.17 B kullanıcısına yanıt
    Tahminimce yapmadiginiz guncellemelerle birlestirilmis bir guncelleme olabilir.Sonucta cihaziniz 6.4.2 degildi.Sorunlu olan cihazlar ve benim cihazim 6.4.2 den 6.4.4 e yukseldi.Sizinki sanirim 6.3.6 veya daha asagisi olabilir.Guncellemenizdeki boyut farkinin sebebi budur bence.Tercih sizin tabiki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ferhat-07

    Tahminimce yapmadiginiz guncellemelerle birlestirilmis bir guncelleme olabilir.Sonucta cihaziniz 6.4.2 degildi.Sorunlu olan cihazlar ve benim cihazim 6.4.2 den 6.4.4 e yukseldi.Sizinki sanirim 6.3.6 veya daha asagisi olabilir.Guncellemenizdeki boyut farkinin sebebi budur bence.Tercih sizin tabiki.

    Evet cihazım 6.3.6
    Bekleyeceğim Asus ile görüşeyim sabah yada buradan biri yapar, acelem yok.
    Her işimi yapıyorum sıkıntı yok tablette.
    İnternete giriyor.
    Viber, Tango, Line, Whatsapp, G+ çalışıyor yeter. :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Android sürüm üzerine tıklayınca K harfi çıkmıyor boş sayfa görünüyor 2 3 defa tıklayınca kitkat in kırmızı android yazısı çıkıyor normalde ilk tıklamada hareketli K harfi çıkması gerek. Aman neyse sim çalışıyor ya gerisi hikaye. Cihaza birden ısındım yaa :-)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realraven

    Android sürüm üzerine tıklayınca K harfi çıkmıyor boş sayfa görünüyor 2 3 defa tıklayınca kitkat in kırmızı android yazısı çıkıyor normalde ilk tıklamada hareketli K harfi çıkması gerek. Aman neyse sim çalışıyor ya gerisi hikaye. Cihaza birden ısındım yaa :-)

    aman çıkmasında çalışsın telefonlar
  • ben bugun garantiye gönderdim kendi başımıza güncelleme yükleriz yok ondan olmuş derler 2 gün sonra en iyisimi göndermek artık beklicez bakalım ne olacak
  • Eveet şimdi telefon servisten geldi. Kısa ve net olarak anakart değişiminin ücretsiz olarak yapılmasını başka bir şey yapılacaksa hiçbir şeye izin vermediğim belirttiğim için telefon üzerinde hiçbir değişiklik yapılmamış. Aynen iade edildi telefon. "Cihazın anakartında hasar vardır. 175 tl ödemesi yapılması gerekmektedir verilen müşteri numarasına ulaşılamamaktadır iade" notu ile birlikte tarafıma ulaştı. Müşteri numarasına bakıyorum 0 509 ile başlıyor! Ben mi yanlış biliyorum Türkiye'de 509 ile başlayan hat var mı? 5-6 tane e-posta yolladım ASUS'a dedim benim telefonuma ulaşılamaması çok zor gece gündüz telefonum açık. Yine de telefonum şudur daha önce gönderdiğimde de ulaşamamışsınız diye yazdım kaç kere! Adamlar yine 0509'lu numarayı aramış hayır nerden buldun kardeşim bu numarayı?! Neyse!
    Asıl sorun iki kere kullandığım SD kart girişinin hiçbir düşme, çarpma olmadan bozulması ve anakartta hasar oluşması! Ben bu sorun ve güncelleme sonrası yaşanan sorun yüzünden Tüketici Hakem Heyetine başvuruyorum.

    Kusura bakmayın ama kimse üstüne alınmasın biz vatandaş olarak daha çok güdülürüz. Arkadaşlar adamlar bizi 15 gündür hiçbir açıklama yapmadan madur ediyor, siz de 15 gün sonra yayınlanan bir güncelleme ile mutlu olabiliyorsunuz. Şu ana kadar ayrı ayrı Tüketici Hakem Heyetine başvursak nasıl bir etki olurdu sizce? En fazla yarım gününüzü alacak bu başvuru. Ben telefonun gelmesini bekliyordum. Yarın gidip başvurumu yapacağım. Ayrı ayrı başvuruda bulunacağım eğer kabul ederlerse. Birincisi daha iki kere kart sokup çıkardığım SD kart girişine bağlı anakart bozulması ve ücreti için, ikincisi 15 gündür insanları madur bırakan güncelleme için. İşinden, gücünden dolayı başvuramam uğraşamam diyenler vardır kesin ama 15 gündür resmen dalga geçiyor ASUS bizimle. Telefon diye aldığın bir cihaz güncelleme ile telefon özelliğini kaybeder mi arkadaşlar? Eve televizyon alıyorsun güncelleme geliyor televizyona, hoop televizyon göstermiyor kabul eder misiniz bunu? Niye burda ısrarcı olup başvuru yapmayalım. Lütfen şikayetini yapın, lütfen hakkınızı arayın arkadaşlar...




  • Arkadaşlar Asus ile görüştüm, dedim ki daha önce verdiğiniz 89 MB yazılımı atmadığım İçin tabletimin telefon özelliği gitmedi fakat Dün gece bana 92.14 MB güncelleme geldi yapmadım.
    Telefon özelliği bozulanlara 27 MB güncelleme geldi şu an ne yapacağımı bilmiyorum sizden yanıt bekliyorum.
    Baktı kadın herşeyi biliyorum sizi biraz bekletebilirmiyim teknik servise bağlayım Yada oradan biri ile görüştüreyim dedi.
    Bekledim az sonra gelip güncellemeyi yapın sorun yok dedi.
    Ya bir şey olursa konuyu iyice anladınızmı dedim tamam herhangi birşey olursa hallederiz dedi.

    Ve telefon özelliği bozulmayan hiçbir sorunu olmayan tabletime güncellemeyi kurdum hiçbir sorun yok herşey çalışıyor hatta görebildiğim kadar bir iki özellikte gelmiş.

    Ben kurdum öneririm şüphesi olan yine Asusu arayıp görüşsün.

    Ben ilk günden beri memnunum o yüzden birde zenfone 5 aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B.H.R.17 -- 24 Eylül 2014; 12:16:54 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de hala yeni güncelleme yok.. Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapacağım için gelen güncellemeyi de özellikle kurmayacağım. Beni 15 gündür eski telefonuma mahkum eden ASUS belki dava sonucunda ufacık da olsa bir ceza alır da rahatlarım. Böyle rezillik olmaz.
  • woundedknee aynı şekilde düşünüyorum, tebrik ederim ayrıca, telefona ısınan arkadaşlar bir sonraki fiyasko umarım çok müşkül durumunuzda sizi vurmaz, 3 hafta bizi mağdur eden, bana ve benim gibilere telefon değiştiren, asusla mutluluklar size. ürün gelir gelmez, bir problem yoksa isteyen arkadaşa satabilirim benim bir daha işim olmaz asusla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aet330 -- 24 Eylül 2014; 12:45:11 >
  • GÜNCELLEME:
    alet geldi arkadaşlar temizlenmiş, güzelce jelatinlenmiş, paketlenmiş vs.
    fonepad7 an itibarıyla bana 6.4.2 güncellemesi yüklü olarak, bu zaten 20 ağustos 2014 tarihli güncelleme. şimdi güncelleme uyarısı geldi. 27 MB lik olan güncelleme bu, artık umrumda olmadığından alet fütursuzca onay verdim. versiyon 6.4.4 e sorunsuz geçti, hat çalışıyor 3G çalışıyor, rehber ulaşımı sorunsuz çalışıyor.

    belirtmeme rağmen ön kameraya müdahale edilmemiş bozuk olarak geri gönderildi. birde asusun kamera yazılımı yok, google kamera yüklüydü bende zaten ama, orjinal asus kamera yazılımı yok. mail attım bakalım nasıl bir dönüş olacak.
  • GÜNCELLEME:
    yoğunluk! olaibleceğini düşünerek telefonla da aradım gün içinde servise davet edildim. ön kamera için. bugün sanmıyorum ama yarın gideceğim. gelişmeleri paylaşacağım arkadaşlar.

    not: servis fişinde adaptör ve usb kablo göndermediğim belirtilmiş, ama göndermiştim. ki zaten onlarda geri göndermişler. size gelen kutuları da gönderdiğiniz aksesuar yönünden kontrol etmeyi unutmayın!!!
  • Eğer dünya genelinde ürün iyiyse markaya küsülmez çünkü ülkemizde %99 bütün servisler böyle.
    Ben cihazdan çok memnun olduğum için birde zenfone 5 aldım mükemmel ötesi, konusunda bahsedilen şarj sorunuda yaşamadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • woundedknee kullanıcısına yanıt
    Aynı durumdayız biliyorsunuz. Ben daha önce THH'ne başvuruda bulunmuştum. Siz buradan yaptıklarınızla ilgili paylaşımda bulunmaya devam ederseniz birlikte hareket etmek ve sonuç almak için katkısı olur diye düşünüyorum. Zaten yapılması gereken birşeyin günler sonra bizahmet yapılmasına şükreder hale geldik maalesef. Belki biz emsal teşkil edecek bir sonuç alabilirsek kullanıcıların elinde bir koz olur ve ileride de ihtiyacı olanların mağdur olmaları engellenebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mekanikenginar -- 24 Eylül 2014; 15:47:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dostum sana tamamen katılıyorum... şahsen bir savunma yapıyormuşum gibi olacak ama öyle bir niyetim de yok... yazdıklarımdan takip ettin mi bilmiyorum... Bu süreçte Asus'tan "gerçekten yetkili" birisi ile yazışma fırsatı buldum... tam cihazı bu yazışmalara istinaden istemeye istemeye servise göndermek üzereyken bu güncelleme geldi de normale döndü cihaz... şimdi bu yetkilinin dediğine göre cihazı göndersem çok büyük ihtimalle bayramı da telefonsuz geçirirdim... çünkü ben daha önce Intouch2 alma gafletinde bulundum ve teknik servislerin maalesef ne durumda olduğunu biliyorum... bu Intouch2 mevzusu yüzünden de THHH'ne teeee martta başvuru yaptım 7 ayı geçti karar çıkacak da ben gidip paramı alacağım... görüyorsun işte bu memlekette hakkını aramaktan bezmiş hale sokarlar insanı... zararın neresinden dönsen kardır avuntusuyla sevinir hale geldik maalesef... ama dediklerinde sonuna kadar haklısın...




  • FONEPAD'İNİ SERVİSE GÖNDERİP MAĞDUR OLAN ARKADAŞLARIM AZICIK LAF DİNLESEYDİNİZ NE OLURDU? GEÇMİŞ MESAJLARIMA BİR BAKIN YENİ BİR GÜNCELLEME İLE SORUNUN DÜZELECEĞİNİ BEN ÇOK ÖNCE YAZMIŞTIM AMA GÜVENLİK NEDENİYLE KAYNAK BELİRTEMEMİŞTİM...NEREDE GÖRÜLMÜŞ MİNİCİK BİR YAZILIMIN ANAKARTI YAKTIĞI? BU ARADA CİHAZLARI GÜNCELLEME İLE DÜZELENLER IMEI LERİNİ BİR KONTROL ETSİN, ESKİ IMEI GERİ Mİ GELMİŞ?
    BENİM CİHAZIMDA SORUN YOKTU 89.7MB LIK GÜNCELLEMEYİ DE YÜKLEMİŞTİM ZATEN..ŞİMDİ YENİ 27 MB LIK GÜNCELLEMEYİ DE YÜKLEDİM...CİHAZ SORUNSUZ ÇALIŞIYOR DAHA STABİL VE HIZLI ...AKŞAM DA ŞARJ EDİP PİL ÖMRÜNE BAKACAĞIM...BEN DE 7/24 3G AÇIK, OYUN, WHAT'S NEXT, İNTERNET, BOLCA TELEFON GÖRÜŞMESİ VB PİL 52 SAAT KADAR DAYANIYOR..YANİ 2,5 GÜN CİVARI...

    ŞU FONEPAD'LERİMİZİ HİÇ SORUNSUZ KEYİFLE KULLANMAK DİLEĞİYLE HERKESE GEÇMİŞ OLSUN...
  • GRETACASH kullanıcısına yanıt
    Haklısın doğru söze ne denir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaten baktılar dünya geneli servise çağırdılar cihazları..nasılsa 1 ay servis zamanı var ozamana kada a yazılımı hallederiz diye cihaları servise çağırdılar..bahane olarak ta anakart arızası gösterdıler. senaryoyu ıyı hazırladılar..servise giden cihazlara hiç bişe yapmadılar güncelleme geldi yüklediler ve güya sorunu hallettiler..olay bu bence..
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.