Şimdi Ara

Asus Essence STX II 7.1 HI-FI Piyasadaki en iyi ses kartı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
2
Favori
2.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İzmir İlan Türü #Satılık Kondisyon #Kullanılmış
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kutu ve içeriği tamdır. Vatan bilgisayardan alınmıştır. Adıma faturalıdır.Garantisi bitmiştir.

    Piyasadaki en iyi ses kartıdır.

    Fiyat 1100 TL dir. Ufak bir pazarlık vardır.

    Asus Essence STX II 7.1 HI-FI  Piyasadaki en iyi ses kartı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mj_pelit -- 2 Aralık 2019; 13:34:38 >



    _____________________________
    Bornova Teknobil Bilgisayar&OEM Satış ve Teknik Servis Hizmetleri.
    Dükkan adresimi google maps dan görmek için TIKLA



    Yeni Bir Dolandırıcılık Stratejisi Dikkatli Olun,Konuyu Okuyun!

    2007 den beri 1000 in üzerinde alışverişim oldu sorunsuz alışverişlerim ve referanslarım için Profilime Bakınız.(Profilime sığmadığı için 2000 harfden sonrasını artık alışveriş yaptıklarım listesine yazamıyorum!)Sorun yaşadığım üyeler romeo28(yeni nicki göksel28),CrySystem, ve uzun bi aradan sonra UltrAslan MCMV nickli şahıs.Kesinlikle uzak durunuz!




  • Bi an fiyatı 1100 değilde 110 olarak gördüm. Anlık bi kriz yaşadım. Güzel ürün iyi satışlar.
    _____________________________
  • Oyunlarda çok etkisi olur mu?

    Güncel ses kartım: Audigy RX
    Kulaklığım: DT 990

    Saygılar..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lafügüzaf.

    Oyunlarda çok etkisi olur mu?

    Güncel ses kartım: Audigy RX
    Kulaklığım: DT 990

    Saygılar..
    normalde zaten fark eder de hocam, senin kulaklığınla extra çok fark eder. Audigy Rx o kulaklığın hakkını vermez.
    _____________________________
    Bornova Teknobil Bilgisayar&OEM Satış ve Teknik Servis Hizmetleri.
    Dükkan adresimi google maps dan görmek için TIKLA



    Yeni Bir Dolandırıcılık Stratejisi Dikkatli Olun,Konuyu Okuyun!

    2007 den beri 1000 in üzerinde alışverişim oldu sorunsuz alışverişlerim ve referanslarım için Profilime Bakınız.(Profilime sığmadığı için 2000 harfden sonrasını artık alışveriş yaptıklarım listesine yazamıyorum!)Sorun yaşadığım üyeler romeo28(yeni nicki göksel28),CrySystem, ve uzun bi aradan sonra UltrAslan MCMV nickli şahıs.Kesinlikle uzak durunuz!
  • Müzik dinlemek için en iyi ses kartlarından birisi gerçekten. Opamp upgrade ile çok farklı seviyelere de çıkabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • reoix kullanıcısına yanıt
    dostum burson opamp senin kartı ne kadar iyileştirdi?

    ben bu kartın güçsüz olduğunu düşünüyorum, creative z bile daha güçlü ses veriyor valla.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    dostum burson opamp senin kartı ne kadar iyileştirdi?

    ben bu kartın güçsüz olduğunu düşünüyorum, creative z bile daha güçlü ses veriyor valla.
    güç derken?
    _____________________________
    Bornova Teknobil Bilgisayar&OEM Satış ve Teknik Servis Hizmetleri.
    Dükkan adresimi google maps dan görmek için TIKLA



    Yeni Bir Dolandırıcılık Stratejisi Dikkatli Olun,Konuyu Okuyun!

    2007 den beri 1000 in üzerinde alışverişim oldu sorunsuz alışverişlerim ve referanslarım için Profilime Bakınız.(Profilime sığmadığı için 2000 harfden sonrasını artık alışveriş yaptıklarım listesine yazamıyorum!)Sorun yaşadığım üyeler romeo28(yeni nicki göksel28),CrySystem, ve uzun bi aradan sonra UltrAslan MCMV nickli şahıs.Kesinlikle uzak durunuz!
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Asus Essence STX II 7.1 HI-FI PCI
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • mj_pelit kullanıcısına yanıt
    kulaklığı coşturma..

    bende hyperx2 kulaklık var, biraderde sbz bende stx ii var.

    ses asusda birazcık daha rafine ama sbz kulaklığı sallıyor valla. Üstelik sbz'de mükemmel ses kaydı var, noise cancellation falan çok iyi çalışıyor.

    asus power ile çalışıyor fakat mıy mıy!

    noisia 16 bit remix mesela.
    _____________________________
  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    Burson opamp kartın gerçekten çok değiştiriyor, bence essence stx ii kullanan herkes mutlaka almalı.
    Bunun yanısıra asustan önce creative zx kullanıyordum ve arkadaşımda zxr var, sennheiser hd600 ile yaptığım testlerde stock asus hem zx hemde zxrden çok daha güçlü ve rafine ses veriyor. Hatta zxr sahibi arkadaşım asusun üstünlüğünü direk kabul etti, ki kendisi böyle şeyleri hayatta kabul etmeyen birisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • reoix kullanıcısına yanıt
    2 opamp 130 dolar ya, kafayı yiycem!

    o paraya ses kartı alınıyor zaten.

    Eskiden 3 küsür liraydı almayı umuyordum şimdi kur 6 lira.

    konuyu da bulandırdık dostum özür dilerim.

    upluyoruz en azından



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 11 Mart 2020; 23:2:54 >
    _____________________________
  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    Hocam bende seti var essence stx ii için ancak şimdilik satmıyorum, fiio k5 proya uyumlu mu bir türlü fırsat bulup bakamadım uyumluysa ona takacağım değilse makul bir fiyatta anlaşırız. Bu arada asus için 3 tane gerekiyor, bende üçüde mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    kulaklığı coşturma..

    bende hyperx2 kulaklık var, biraderde sbz bende stx ii var.

    ses asusda birazcık daha rafine ama sbz kulaklığı sallıyor valla. Üstelik sbz'de mükemmel ses kaydı var, noise cancellation falan çok iyi çalışıyor.

    asus power ile çalışıyor fakat mıy mıy!

    noisia 16 bit remix mesela.
    dostum bence sen kulaklık amfisini normalde dinlemişsin. high gain ve dahası extra gain ile denememişsin. Extra gainde coşturmayacağı kulaklık yok bu ses kartının. Bende akg k701 var ve sürülmesi zor bi kulaklıktır. Ben bu kulaklıkta extra gain e getiremiyorum. High gain de kullanıyorum.
    _____________________________
    Bornova Teknobil Bilgisayar&OEM Satış ve Teknik Servis Hizmetleri.
    Dükkan adresimi google maps dan görmek için TIKLA



    Yeni Bir Dolandırıcılık Stratejisi Dikkatli Olun,Konuyu Okuyun!

    2007 den beri 1000 in üzerinde alışverişim oldu sorunsuz alışverişlerim ve referanslarım için Profilime Bakınız.(Profilime sığmadığı için 2000 harfden sonrasını artık alışveriş yaptıklarım listesine yazamıyorum!)Sorun yaşadığım üyeler romeo28(yeni nicki göksel28),CrySystem, ve uzun bi aradan sonra UltrAslan MCMV nickli şahıs.Kesinlikle uzak durunuz!
  • Ben de HD600'ü STX'te high (64~300ohm) gain ayarda %40 volume seviyelerinde ancak dinleyebiliyorum. SB-Z'yi STX karşısında öven birini de ilk defa görüyorum bu arada
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SKYSOL!D

    Ben de HD600'ü STX'te high (64~300ohm) gain ayarda %40 volume seviyelerinde ancak dinleyebiliyorum. SB-Z'yi STX karşısında öven birini de ilk defa görüyorum bu arada
    yok o kesin gain ayarını bulamadı hocam. yoksa imkanı yok
    _____________________________
    Bornova Teknobil Bilgisayar&OEM Satış ve Teknik Servis Hizmetleri.
    Dükkan adresimi google maps dan görmek için TIKLA



    Yeni Bir Dolandırıcılık Stratejisi Dikkatli Olun,Konuyu Okuyun!

    2007 den beri 1000 in üzerinde alışverişim oldu sorunsuz alışverişlerim ve referanslarım için Profilime Bakınız.(Profilime sığmadığı için 2000 harfden sonrasını artık alışveriş yaptıklarım listesine yazamıyorum!)Sorun yaşadığım üyeler romeo28(yeni nicki göksel28),CrySystem, ve uzun bi aradan sonra UltrAslan MCMV nickli şahıs.Kesinlikle uzak durunuz!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    2 opamp 130 dolar ya, kafayı yiycem!

    o paraya ses kartı alınıyor zaten.

    Eskiden 3 küsür liraydı almayı umuyordum şimdi kur 6 lira.

    konuyu da bulandırdık dostum özür dilerim.

    upluyoruz en azından
    ikinci el de konuya yorum yaparak, konuyu yukarı taşıyamazsınız.
    _____________________________
    Bornova Teknobil Bilgisayar&OEM Satış ve Teknik Servis Hizmetleri.
    Dükkan adresimi google maps dan görmek için TIKLA



    Yeni Bir Dolandırıcılık Stratejisi Dikkatli Olun,Konuyu Okuyun!

    2007 den beri 1000 in üzerinde alışverişim oldu sorunsuz alışverişlerim ve referanslarım için Profilime Bakınız.(Profilime sığmadığı için 2000 harfden sonrasını artık alışveriş yaptıklarım listesine yazamıyorum!)Sorun yaşadığım üyeler romeo28(yeni nicki göksel28),CrySystem, ve uzun bi aradan sonra UltrAslan MCMV nickli şahıs.Kesinlikle uzak durunuz!
  • mj_pelit kullanıcısına yanıt
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    _____________________________
    Bornova Teknobil Bilgisayar&OEM Satış ve Teknik Servis Hizmetleri.
    Dükkan adresimi google maps dan görmek için TIKLA



    Yeni Bir Dolandırıcılık Stratejisi Dikkatli Olun,Konuyu Okuyun!

    2007 den beri 1000 in üzerinde alışverişim oldu sorunsuz alışverişlerim ve referanslarım için Profilime Bakınız.(Profilime sığmadığı için 2000 harfden sonrasını artık alışveriş yaptıklarım listesine yazamıyorum!)Sorun yaşadığım üyeler romeo28(yeni nicki göksel28),CrySystem, ve uzun bi aradan sonra UltrAslan MCMV nickli şahıs.Kesinlikle uzak durunuz!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.