Şimdi Ara

Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Yeni bir bilgisayar alma arifesindeyken Asus E store üzerindeki yeni üyelere bin tl indirim kampanyasını gördüm ve bir bilgisayar beğendim. Almak istediğim bilgisayarın linki şu idi


    https://shop.asus.com/tr/90nr0e85-m00kc0-asus-tuf-gaming-a15-2023.html


    Özellikleri ise


    Alıntı

    metni:
    AMD Ryzen™ 5 7535HS İşlemci 3,3GHzNVIDIA® GeForce RTX™ 4060 Dizüstü GPU (233 AI TOPs)15,6 inç FHD (1920 x 1080) Ekran144Hz yenileme hızıDDR5 16GB RAM512GB PCIe® 4.0 NVMe™ M.2 SSD


    Ürünün fiyatı ise


    Alıntı

    metni:
    38.492.49


    idi.


    Bin tl indirimi kullanarak bu bilgisayarı almak istemiştim. (25 mayıs 2025)


    Ürünü sepete ekledim, sağ altta ise üründen en fazla iki adet alabileceğime dair bilgilendirme vardı. Ben bir adet almak istedim. Sepete ekleyip > ödeme ekranına geldiğimde ise tüm bilgileri girdikten sonra ingilizce bir hata verdi (ürün sepete eklenmeye uygun değil) ve ödemeyi almayı hiç denemeden (bankadan teyit ettim) stokta yok şeklinde hata verdi ve ürünü almama izin vermedi. Bu aşamaya kadar stokta var göstermekteydi.



    Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimim





    Ben bunun sistemsel bir hata olduğunu düşündüm ve 26 mayıs 2025 09:53 ve 10:07 de ilki 12dk 23sn, ikincisi 22dk48 saniye süren iki konuşmayı Asus çağrı merkezi ile (0850 522 2787) gerçekleştirdik. Konuşmalar zaten kayıt altında olduğundan dolayı yaşadığım deneyimi kısaca anlattım. Görevlinin bana ilettiği ise şu oldu, aynı bilgisayarı kendisinin de takip ettiğini ve stokta olduğunu, şimdi neden böyle hata oluştuğunu bilmediğini ve belki de satılmış olabileceğini belirtti. Ben de bunun üzerine, ürünün satın almadan önce araştırdığımı ve stokta olduğunu bildiğimi teyit ettim. Akabinde ise bana Asus E store yetkilisi olan firmayı aramam gerektiğini ve Asus tarafından bu hususa dair yapılacak bir şey olmadığını şikayetimi aldığını ama bir dönüş beklemememi söyledi. (bu yazıyı yazdığım 31 mayıs 2025 tarihine kadar herhangi bir dönüş gelmedi)


    Asus çağrı merkezinin ilettiği üzere, E store mağazası kendileriyle alakalı olmayan bir sayfaymış ve burası ile ilgili hiçbir şekilde kendilerinin bağlantıları olmadığını belirttiler.


    https://www.asus.com/tr/store/


    Adresin uzantısından anlaşılacağı üzere ilgili sayfa Asus a ait olduğu halde, sayfanın en altındaki satıcı iletişim bilgileri kısmına tıkladığınızda aslında sayfanın Asus a ait olmadığını anlıyorsunuz.


    https://www.asus.com/tr/content/satici-bilgileri//



    Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimim




    Burada bir önemli nokta var. 0850 522 2787 numarasını arayıp E store menüsüne bağlanırsanız sizi başka bir hatta aktarıyor ve o hattın direkt numarası ise 0850 522 9182 dir yani bu numara yetkili satıcının numarasıdır. 26 mayıs 2025 tarihinde öncelikle 10:55 (1dk 14sn) ve devamında 11:00 saatinde (21dk 51sn) görüştük.


    Yetkili satıcı firma ile yaptığımız konuşmada ilgili ürünün stoğunun olmadığı bilgisi paylaşıldı. Ben de kendilerine ben alana kadar stokta olduğunu, almayı denediğimde ise stok yok dediğini anlattım. Buradan bir sonuç çıkmayınca yetkili birim ile görüşeceğini ve hatta kalmamı söylediler. Akabinde bana bir mail adresi verdiler ve yaşadığım deneyimi aktarmamı istediler.



    Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimim





    Gelen yanıtta (yanıt mail adresinde isim içeren bir mailden geldi bu sebeple ismi karalıyorum aşağıda) ilgili ürünün stoklarda olmadığını belirtip bana bir muadil ürün linki gönderdiler. İlgili ürün



    Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimim




    Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimim




    Buna dair yazdığım yanıt



    Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimim



    Buna istinaden



    Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimim

    denilmiştir.


    Hiçbir yerden sonuç çıkmayınca Linkedin üzerinden Asus Türkiye yöneticilerine mesaj gönderdim. İlgilenelim, araştıralım gibi klasik dönenler de oldu "dava açabilirsiniz" diyen de oldu. Netice olarak buradan hiçbir şey çıkmadı. Asus diyor ki "bu sayfanın benimle ilgisi yok"


    1)Eğer ilgisi yok ise, üstte eklediğim ekran görüntüsü ve linkten anlaşılacağı üzere "Bu sayfa ASUS BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ tarafından yönetilmektedir." ifadesi ne anlama geliyor?


    2)Yetkili satıcı ile yaşadığınız bir problemde Asus un "beni alakadar etmez" tavrı ve tüketicinin oluşturduğu bir şikayet kaydı ile ilgili "dönüş beklemeyin" ne demektir? Ne anlama gelmektedir?


    Bu sorularıma yanıt bulamadım.



    Sonuç ve özet


    1)Asus E store mağazasının Asus ile hiçbir alakası yoktur zira bu mağaza ile ilgili bir sorun yaşarsanız kesinlikle yardımcı olmayıp ilgili satıcı firmaya yönlendirmekteler.

    2)Ben kötü niyetli birisi değilim. Belki de ben ürünü almaya çalıştığım sırada gerçekten birisi ürünleri aldı ve stok bitti. Ben buna saygı duyarım. Lakin satıcı firmanın çağrı merkeziyle görüştüğümüzde ürünün satılıp satılmadığı hususuyla ilgili net bir şey söylemiyorlar. Elbette söylemek zorunda değiller ama bir orta yol bulunmasını önerdiğimde maalesef ne Asus çağrı merkezi ne de yetkili satıcı tarafından bir çözüm bulunmadı.

    3)Asus çağrı merkezi üzerinden oluşturduğum E store şikayet kaydımla ilgili "dönüş gelmeyebilir" denilmesi de ayrı bir olay benim nazarımda. Zira tüketicinin şikayeti hakkında yanıt mutlaka verilmelidir diye düşünmekteyim.

    4)Dediğim gibi kötü niyetli birisi değilim, kötü niyetli olsam farklı şeyler düşüneceğim lakin düşünmek istemiyorum. Bu yazıyı Asus E store dan alışveriş yapacaklara fikir vermesi ve bilgilendirmesi açısından yazmaya karar verdim.

    5)Ben pahalı bir ürünü ucuza almaya çalışmadım. E store mağazasına konulmuş ve satışa müsaitti ve ben de almak istedim.

    6)Asus çağrı merkezi burada bir orta yol bulucu pozisyonda olabilirdi ama böyle bir şey olmadı.


    Olaydan bağımsız üçüncü gözle bakıldığında şöyle gözüküyor


    1)E store mağazasında bin tl indirim kampanyası ile alacağınız bilgisayar daha uyguna gelecek ve zaten E store mağazasına eklenen ürünler uygun fiyatlı. Siz buradan ürün almaya çalıştığınızda stok yok şeklinde hataya düşüyor ve sonra yetkili satıcı ile Asus çağrı merkezi arasında gidip gelmeye başlıyorsunuz. Sonra o ürünün stok bilgisi yok denilip size daha pahalı bir ürün öneriliyor.


    Defaatle belirttiğim gibi ben kötü niyetli birisi değilim. Kimsenin niyetini ölçemem ya da yorumlayamam. Ben sadece yaşadığım deneyimi aktardım. Asus Türkiye veya yetkili satıcı firma dilerse buraya yanıt ekleyebilir. Esasen burada yetkili satıcının da bir meselesi yok, bu gibi hallerde insiyatif alması gereken Asus Türkiye genel merkezidir diye düşünmekteyim.


    Bana bir orta yol yani çözüm bulunsa idi ben memnuniyetimi de paylaşırdım.


    Okuyanlara teşekkür ediyorum.








  • Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimim
    Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimimwww.hepsiburada.com
    Erazer Deputy P60i MD62747 Intel Core i5 13420H 16GB 512GB Fiyatı
    https://app.hb.biz/h7bdSbAt9rjc


    Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimimwww.hepsiburada.com
    Erazer Deputy P60 MD62684 Intel Core i7 12650H 16GB 1TB SSD Fiyatı
    https://app.hb.biz/iQVGjZLf0xCX
  • rayli82 kullanıcısına yanıt

    Öneriler için çok teşekkürler hocam. Başka bir markadan bilgisayar aldım. Üstte ise bilgisayar araştırma sürecimde yaşadığım olayı aktarmak istemiştim.

  • Sitenin kimle bağı var; X firmanın XStore mağazası var, ilgisi yoksa o sitenin adını kullanarak satış yapması durumunda X firmasının ne yapması lazım.

    Bu arada hayra vesile olmuş.

    Tahmin ettiğim gibi olmuş galiba.Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimim 


    38492 nerede; 45999 nerede


    Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimim




  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Asus E Store mağazası ile ilgili olumsuz deneyimim 

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.